Oud ....quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
Check die eerste 3 filmpjes ofzo... hoezo terugslag?
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?quote:Oude Aa 18 A, 5701 PZ HELMOND
IN MONUMENTAAL PAND GELEGEN 2-KAMER APPARTEMENT OP DE 2E VERDIEPING. LIGGING OP GEWILDE LOKATIE IN HET HART VAN HET CENTRUM VAN HELMOND. WOONOPPERVLAK CA. 50 M2.
BOUWJAAR MEDIO JAREN DERTIG. GERENOVEERD 2004.
INDELING/AFWERKING:
BEGANE GROND:
Entree op de begane grond met bellen tableau en trappenhuis naar galerij en trap naar 2e verdieping.
2E VERDIEPING:
Hal met aangepaste meterkast, nieuw toilet met fonteintje en nieuwe combiketel , vernieuwde badkamer met douchecabine, wastafel en wasmachineaansluiting.
Woonkamer, opp. ca. 36 m2, voorzien van 2 dakkapellen, open keuken met nieuwe inrichting in rechte opstelling bestaande uit: aanrechtblad (antresiet), oven/grill, gas kookplaat, koelkast met vriesvak en kastruimten met beuken fronten.
Slaapkamer, afm. ca. 3,70 x 2,15m.
ALGEMEEN:
Er kan door verkoper een bankgarantie vereist worden!
Aanvaarding in overleg.
Ehh ... het moet Antreciet zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:![]()
Zoek de fouten
[..]
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?
jóh ! gezellig !quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:46 schreef Inu het volgende:heb het weer overleefd
Ga nu gezellig pannenkoekjes bakken met dinnetjes
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:37 schreef blieblie het volgende:
Hoe lang moeten we vanavond tegen dat 555 gezeik aankijken??
Ik zit RTL5 te kijken, 1 van de weinige zenders waar het niet op is, krijg ik die trut van BZN opeens vol in beeld met de mededeling dat ze vind dat ik naar Ned2 RTL4 of SBS6 moet kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik zit RTL5 te kijken, 1 van de weinige zenders waar het niet op is, krijg ik die trut van BZN opeens vol in beeld met de mededeling dat ze vind dat ik naar Ned2 RTL4 of SBS6 moet kijken.
Houw je smoel trut!.
Deels mee eens is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 19:33 schreef blieblie het volgende:
Ik ben een egocentrische kwal die alleen aan zichzelf denkt.![]()
.
Maar ik doe dan ook niet aan die hype goede doelen waarmee in het algemeen de mensen er om heen er verrijkter uit komen dan de arme mensjes in Azie enzo.
zondag = xbox mod dag hieroquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tot 00:00 uur of zo iets? DuchessX zit beneden te kijken en ik ben maar naar boven gevlucht. Ga hier op afstand een beetje in de XBOX dingen aanpassen e.d.
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:36 schreef blieblie het volgende:
En Bauer zingt niet eens.
Kom op hey, van dit soort praktijken krijg je toch spontaan krimpende ballen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:44 schreef kib het volgende:
[..]
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.
Misschien wil Inu ze wel ff masseren ofzo dan trekt het wel weer bij denk ik.
Hehe, riiiiiightquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:44 schreef kib het volgende:
[..]
Ik merk er niks van dus ik denk dat dat iets persoonlijks is.
Misschien wil Inu ze wel ff masseren ofzo dan trekt het wel weer bij denk ik.
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.quote:
1 kanaal doorzappen is normaliter voldoende, vandaag waren het er 5 maar ook dat lukte nog net.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef kib het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.
Als je een beter idee hebt om BB's krimpende-ballen-probleem op te lossen dan hoor ik het graag
Koken op een halfhoog vuurquote:Op donderdag 6 januari 2005 20:53 schreef kib het volgende:
[..]
Het was maar een idee hoor, je hoeft niet zo te schrikken.
Als je een beter idee hebt om BB's krimpende-ballen-probleem op te lossen dan hoor ik het graag
Ik zou best in het hartje van Helmond kunnen wonen .... is best mooi gewordenquote:Op donderdag 6 januari 2005 17:02 schreef blieblie het volgende:
LIGGING OP GEWILDE LOKATIE IN HET HART VAN HET CENTRUM VAN HELMOND.
Riiight.
Het is trouwens Antraciet..
Ik heb nog nooit een stuk vlees in de pan gehad wat in volume toe nam bij kokenquote:
ik overweeg het, moet morgen wel werken.quote:
Ik las net dat mailtje en ik heb een mailtje rondgestuurd dat ik volgende week heel de week moet werken en dat ze maar moeten laten weten als ik iets moet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:28 schreef kib het volgende:
Ennuh Flow neem gewoon vrij voor ProAIT maandag
Daar wil jij niet wonenquote:Op donderdag 6 januari 2005 16:40 schreef blieblie het volgende:
Ach ja, Helmond he, zullen we ze het vergeven?
Nee deel2.quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Alleen met het eerste gedeelte zeker.
Suc6quote:Op donderdag 6 januari 2005 20:25 schreef kib het volgende:
[..]
zondag = xbox mod dag hiero
heb nu alle spullentjes geregeld dus als alles goed gaat zondagavond mijn eerste pogingen doen met het spelen van 'backup'-kopietjes
quote:Op donderdag 6 januari 2005 22:55 schreef blieblie het volgende:
Ik heb nog nooit een mooi meisje voor me gehad die zo verkondigde dat ze van me hield....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |