En zo ziet een van die 'live ammo' eruit, klaarliggend op een kruisboogquote:As mentioned, Stranger abhors guns--so what does he shoot with? The simple and strange answer is a crossbow loaded with real, live animal ammunition. You'll be able to load your crossbow with two different animals at a time, and each of the many live ammo types has a wildly different function. The surgebug acts as a basic peashooter, letting you fire weak pulses of electricity (or a more-powerful charged shot). You can also equip a rapid-fire wasp launcher that acts as a machine gun of sorts, while explosive bats perform the function of the traditional rocket launcher.
Some of Stranger's live ammo has more unusual and comical uses, however. For instance, the chippunk is a small rodent that really lives up to its name by talking a colossal amount of trash to anyone within earshot. The smug little bastard will even spit the occasional insult at Stranger himself while mounted on the crossbow. Once you fire the chippunk, any nearby enemies will become so enraged that they'll come over and stomp on it, which allows you to lure foes out into the open to deal with them more easily. The skunkbomb is another live ammo type that creates an enormously noxious cloud, causing any enemies caught inside it to heave uncontrollably for a few seconds. Incidentally, the skunkbomb serves as one of the easier ways to incapacitate a bounty and bring it in alive. You'll receive upgrades for your live ammo types as you move through the game. The chippunk, for instance, is equipped with a PA system, increasing its radius of annoyance, while the skunkbomb gets a gas mask that lets it increase its stink output by a ludicrous degree. The cloud smells so bad, in fact, that it creates a vacuum that literally sucks nearby enemies right into its epicenter.
zou ik ook hebben met zo een uursalaris en niemand die zeurt als je pas om 1 uur gaat werken terwijl je der eigenlijk om 9 uur moest zijnquote:Op donderdag 6 januari 2005 11:42 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb fun op mijn werk hoor
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:56 schreef Pool het volgende:
Ik ben altijd bang dat ergens in de kruipruimte of achter de zolderschotten de opperhoofdvis ronddwaalt. Het zilvervismoederschip van 3 meter lang en 25 centimeter dik met daaromheen miljoenen kleine zilvervisjes die haar van voedsel voorzien.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:04 schreef kib het volgende:
Ook niet onbegrijpelijk,
maar goed ik ga maar ff een paar uur werken (kan ik mooi zet zoveel verdienen als jij in een week op je stage)
Tjah .. voor 100 euri per dag hoor je mij niet klagenquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:07 schreef blieblie het volgende:
[..].
Ach jaah, nog een jaartje, dan ga ik voor het grote geld.
San Andreas op de PS2 is ook mukquote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik háát mensen die ongefundeerd gameconsoles haten
beter idee:quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
Ow ff een kleine tip:
Mocht je ooit nog je PC in DOS op willen starten ofzo maar je hebt geen floppy drive en het lukt niet vanaf USB-stick (), brandt dan met Nero een Bootable CD. Dan kun je booten in DOS en alle apparatuur aanspreken die je maar wil (Ook USB)
Jah, maar deze is nóg veel uitgebreider ... alleen staat op die van jullie ook updates en patches voor windows en drivers enzo. Das dan ook wel weer makkelijkquote:Op donderdag 6 januari 2005 13:18 schreef daNpy het volgende:
Bij Aragorn hebben we zowiezo een bootable CD met allerhande aan tools;
sysinfo, memtest, memtest+, scanbad, powermax, wdoverlay, ghost, diverse virusscanners etc
Erg handig
Niet janken, ik heb ondertussen 4000 euro in mogen leveren aan belasting in 1 maand tijdquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Kut tyfus tering belastingdienst
In 2003 mocht je maar ¤ 5907 bijverdienen en door m'n van Willigenfonds erbij kom ik op ¤ 6499 in totaal. Dus ik had te veel belasting teruggekregen en nu mag ik weer fijn ¤ 184 aan die kaffers gaan betalen. Alsof we nog niet genoeg belasting betalen ofzo.
En dat terwijl we in 2005 meer dan ¤ 10.000 vrij mogen bijverdienen.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:06 schreef FlowDesign het volgende:
Kut tyfus tering belastingdienst
In 2003 mocht je maar ¤ 5907 bijverdienen en door m'n van Willigenfonds erbij kom ik op ¤ 6499 in totaal. Dus ik had te veel belasting teruggekregen en nu mag ik weer fijn ¤ 184 aan die kaffers gaan betalen. Alsof we nog niet genoeg belasting betalen ofzo.
En dat terwijl we in 2005 meer dan ¤ 10.000 vrij mogen bijverdienen.
Wat denk je dat ik gedaan had?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:17 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Had je maar niet zo snel teruggave moeten aanvragen
Ik geef gewoon altijd maar de helft op
Dat komt omdat: philips heel lief is en voor jou alvast het VWF bij de belastingdienst opgeeftquote:Op donderdag 6 januari 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik gedaan had?
Ik was het geld dat ik via de BV van m'n Pa had verdiend gewoon echt vergeten (¤ 960) maar die ¤ 1200 geef ik altijd bewust niet op. Alleen jammer dat ze daar toch ieder jaar weer op terugkomen.
De CD die jij bedoelt is de Ara CD, daar staan idd updates en patches op, maar is niet bootable.quote:Op donderdag 6 januari 2005 13:28 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jah, maar deze is nóg veel uitgebreider ... alleen staat op die van jullie ook updates en patches voor windows en drivers enzo. Das dan ook wel weer makkelijk
4000 euro belasting betalen in 1 maand tijd? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Niet janken, ik heb ondertussen 4000 euro in mogen leveren aan belasting in 1 maand tijd.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:05 schreef omegaproject het volgende:
filmpje (hoop ik)
OMFG ... dat spel is zó vet
werkt niet in FireFox blijkbaar ...
quote:
nee dát is boeiendquote:Op donderdag 6 januari 2005 15:38 schreef FlowDesign het volgende:
Er zijn trouwens wel interessante ontwikkelingen wat betreft Blu-Ray. Philips heeft namelijk een module gemaakt die zowel CD's, DVD's als Blu-ray Discs kan schrijven en lezen.bron
Damn skippy!quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:09 schreef FlowDesign het volgende:
Check die eerste 3 filmpjes ofzo... hoezo terugslag?
Laatste maand van het jaar he, dan ploft er zoon enorme blauwe envelop op de deurmat.quote:Op donderdag 6 januari 2005 15:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
4000 euro belasting betalen in 1 maand tijd? Hoe krijg je dat voor elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |