Het wisselt dus per winkel wat de release is en Blizzard laat uiteraard niks losquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:43 schreef Darklight het volgende:
Die FB duurt toch maar een dag of 10? Zal over enkele dagen wel beginnen, dus ik heb nog hoop dat die eind v/d maand in de winkels ligt
Jawel, blizzard heeft een mailing naar aantal bedrijven gestuurd, waarin staat dat hij hoogstwaarschijnlijk pas aan het eind vd maand komt.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Het wisselt dus per winkel wat de release is en Blizzard laat uiteraard niks los
Eind van deze maand? Dat was toch allang bekend? Die FB die binnenkort begint duurt echt geen maand, hooguit een week of 2quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Jawel, blizzard heeft een mailing naar aantal bedrijven gestuurd, waarin staat dat hij hoogstwaarschijnlijk pas aan het eind vd maand komt.
Het is ook een vrij nutteloze beta, want ze hebben alle data al en de performance van de EU servers weten ze nu ook wel. In een volgende patch zal de Palladin denk ik minder sterk gemaakt worden, daar wordt op het moment heel erg over geklaagd. Vooral in PVP is hij veels te sterk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 12:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Eind van deze maand? Dat was toch allang bekend? Die FB die binnenkort begint duurt echt geen maand, hooguit een week of 2
hoogstwaarschijnlijk... niet echt iets waarvan je zegt dat je het zeker weet, helemaal niet bij Blizzardquote:Op woensdag 5 januari 2005 12:56 schreef existenz het volgende:
[..]
Jawel, blizzard heeft een mailing naar aantal bedrijven gestuurd, waarin staat dat hij hoogstwaarschijnlijk pas aan het eind vd maand komt.
Hmm da's klote, dan is ook waarschijnlijk de release van KOTOR II. Moet ik weer 2 games tegelijk gaan spelen, maar ja ik heb WoW al besteld dan wacht ik wel even. Ik wacht al een jaar dus dan kan 1 maand er ook wel bij.quote:Op woensdag 5 januari 2005 14:47 schreef Darklight het volgende:
Hoorde het ook, release is nu ws rond 11Febr.
Dank voor de tip! Heb hem gelijk ingevuld, nu maar hopen en afwachten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:22 schreef Da_Koen het volgende:
Voor mensen die aan de Final beta willen deelnemen: http://www2.gewinnspiele.t-online.de/dyn/c/31/05/03/3105034.html
Er worden de komende 5 dagen elke dag 1000 FB accounts weggegeven
bron: http://de.wow-europe.com/
ingeschrevenquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:22 schreef Da_Koen het volgende:
Voor mensen die aan de Final beta willen deelnemen: http://www2.gewinnspiele.t-online.de/dyn/c/31/05/03/3105034.html
quote:Op woensdag 5 januari 2005 16:22 schreef Da_Koen het volgende:
hij is dus verzetquote:Op woensdag 5 januari 2005 16:37 schreef GlobalUnderground het volgende:
Ik zit in de korean open beta. Volgens mij komt EU retail op 14 jan uit?
Neem aan dat ze wel op ip zullen loggenquote:Op woensdag 5 januari 2005 18:25 schreef DjNivek het volgende:
Kan je trouwens meerdere keren inschrijven of wordt het gelogt op ip? >_>
rofl, Strakke actie, zie het zo voor me (en dan heb ik het hele spel nog niet eens gespeeld).quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:50 schreef Gamedemon het volgende:
[afbeelding]
ik ben die gnome die daar praatjes heeft tegen die tauron
1 tauron en 1 undead wijf waren onze stad aan het aanvallen...
hun waren volgens mij level 60...ze deden gewoon niks en werden door 4 level 40igers aangevallen maar het deed ze haast niks...
ze versloegen iedereen...dus ik dacht...ach ik ben een level 10 warlock gnome ik zet em in de fik
ik heb em in de fik gezet en heb gerent voor me leven
De mijne is te koop voor ¤110quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:56 schreef Michel het volgende:
[..]
rofl, Strakke actie, zie het zo voor me (en dan heb ik het hele spel nog niet eens gespeeld).
Iets anders: Kan eindelijk aan een CE editie komen, kost wel 120 knaken. Meeste gaan momenteel weg voor 150. *twijfel*
Wat ook wel tof was, we waren voor een quest (scarlet monastery) nog ff aan het wachten totdat de rest van de party er was. We hadden afgesproken in brill (=undead stadje, het 1e stadje na je geboorteplaats dat je ziet) We gingen dus ff wat duels houden om de tijd te doden. Er kwamen dus echt gewoon keiveel newbies naar onze mounts kijken en ons aanmoedigen voor die duels. Ook gingen ze zelf duelen en kregen we heals van bijv. een level 10 priestquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:56 schreef Michel het volgende:
[..]
rofl, Strakke actie, zie het zo voor me (en dan heb ik het hele spel nog niet eens gespeeld).
Iets anders: Kan eindelijk aan een CE editie komen, kost wel 120 knaken. Meeste gaan momenteel weg voor 150. *twijfel*
Ja, alleen zit er wel een catch aan, namelijk dat ik nog geen 100% zekerheid (wel 90%) heb of ik hem idd krijg. Anders heb ik nog een normale EU in de aanbiedingquote:
quote:Beste klant,
Onlangs heeft u de PC-game ‘World Of Warcraft, Collector’s
Edition’ bij ons gereserveerd met bestelnummer: 6145398350.
De uitgever heeft ons echter laten weten dat de releasedatum
van dit artikel is uitgesteld van 28 januari naar 11 februari.
Zodra we de game binnen hebben, sturen we deze naar u op.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
bol.com Klantenservice
Het gaat niet alleen om servers, maar ook om de hele boel eromheen. Er moeten dingen geregeld worden voor betaling, een klantenservice moet opgezet worden, er moeten gamemasters aangenomen worden en ingeleerd, de community website moet nog gevuld worden met leuke content, de distributie en productie van de game moet geregeld worden... etc!quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:42 schreef Da_Koen het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat ie in Amerika al volop te spelen is en hier pas over 2 maanden? Het spel is klaar en ik kan me niet voorstellen dat het opzetten van servers zoveel tijd in beslag neemt
quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:49 schreef Z3R0-C00L het volgende:
Arggh Tain!!! Tis al moeilijk genoeg wachten kom jij met dat bericht![]()
Sorry maar het is wel eindelijk zekerheid, wel nog meer dan een maand wachtenquote:
Dat laatste quasarquote:Op donderdag 6 januari 2005 19:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Is dit spel een soort van Age of Empires waarbij je legers bouwt en de tegenstander moet verslaan maar dan volledig in 3D en niet van bovenaf gezien, of is het meer een RPG met quests en veel gepraat?
Overigens, wat een meesterlijke game intro.
Blij dat ik 2x de CE heb besteldquote:Op woensdag 5 januari 2005 23:56 schreef Michel het volgende:
[..]
Dat is de standaard versie, collector's edition is ongeveer 70 euroquote:Op vrijdag 7 januari 2005 12:55 schreef Bomber het volgende:
Lol zit ik net te kijken op de site van dynabyte, kun je WoW weer bestellen. Alleen de grap is: nu kost de game ¤ 39,95, terwijl die van mij ¤ 39,00 gaat kosten. En er is nog iets vreemds aan de hand, volgens mij heb ik de Collectors edition besteld, omdat er nu bij de beschrijvingen staat dat het de standaard versie is en dat de CE uitverkocht is, reserveringen op die box krijgen die met de release. In het mailtje wat ik terug kreeg als bevestiging van WoW (op 24-12-2004) staat er alleen: 1 * World of Warcraft Euro Versie DVD EUR 39.00. Is dit de CE of de standaard versie? Ik denk zelf dat ik de normale versie heb besteld alleen stond er toen niks bij of het CE was of standaard, nu wel.... Raar![]()
Zijn uniek Fliepkequote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Fliepke het volgende:
Die pets die je kunt krijgen bij de collectors edition zijn die uniek of kun je ze ook gewoon in het spel tegenkomen en tamen?
ah okayquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn uniek Fliepke
Lijkt me niet dat er Diablo's, Zerglings of Panda's in het spel rondlopen die geen baasje hebben
Ik heb een giraffequote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn uniek Fliepke
Lijkt me niet dat er Diablo's, Zerglings of Panda's in het spel rondlopen die geen baasje hebben
Sstquote:
Ik denk dat het van die lvl 1 pets zijn zoals die papagaaien, slangen en kakkerlakken die je kan kopen in grote stedenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Fliepke het volgende:
Die pets die je kunt krijgen bij de collectors edition zijn die uniek of kun je ze ook gewoon in het spel tegenkomen en tamen?
Ik denk het ook, alleen konden deze pets vechten (dacht ik?) en dan zul je toch echt een class moeten zijn die Hunter speelt, Ik heb overigens op de USA servers nog niemand gezien met een dergelijke pet. Dus er is een kans dat je die pets alleen kunt gebruiken als je hunter bent (Die zijn er niet zo heel veel).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die lvl 1 pets zijn zoals die papagaaien, slangen en kakkerlakken die je kan kopen in grote steden
Denk dat ze wel te koop gezet zullen worden
Nu nog een beta key......quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Tedkees het volgende:
Je kunt nu de installer downloaden op http://en.wow-europe.com
Download die installer maar alvast, tis 2,4 gig ofzo, dus je kunt het maar alvast binnen hebben hequote:
Was er al druk mee bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Download die installer maar alvast, tis 2,4 gig ofzo, dus je kunt het maar alvast binnen hebben he. Je wilt echt niet nog 1 tot 2 dagen wachten voordat je eindelijk kunt WOW-en nadat je je key hebt gekregen
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:38 schreef Da_Koen het volgende:
WoW is dus officieel verschoven naar 11 feb: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2522 (mits dat klopt)
De mensen die in de Benelux een pre-order hebben geplaatst, krijgen geen final beta keyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Tedkees het volgende:
Heeft er iemand bij Dynabyte de pre-order van WoW besteld? En zo ja, heeft iemand al een key voor de final beta?
Of krijg je die pas als de final beta gestart is?
Lekker dishonourable points scoren dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef Gamedemon het volgende:
lol ik sta nu met me gnome in de begin stad van de taurons al die level 1 n00bs uit te dagen...en die gekken vallen me nog aan ook
ik ben net zo groot als hun onderarm en ik slacht ze
Da's best gaar. Bron?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Tain het volgende:
[..]
De mensen die in de Benelux een pre-order hebben geplaatst, krijgen geen final beta key
Is allang bekend, de benelux dealers wilde de rompslomp die het met zich mee zou brengen niet, dus heeft blizzard maar besloten geen benelux spelers er in toe te laten.quote:
hun vallen mij aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Lekker dishonourable points scoren dus![]()
Hmm, nou ja. Misschien wel beter, dan kan ik iig tot m'n stage nog tijd besteden aan schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Is allang bekend, de benelux dealers wilde de rompslomp die het met zich mee zou brengen niet, dus heeft blizzard maar besloten geen benelux spelers er in toe te laten.
Die 3 weken die je nog moetquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Hmm, nou ja. Misschien wel beter, dan kan ik iig tot m'n stage nog tijd besteden aan school
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!quote:Herzlich Willkommen zur finalen Phase des Betatests!
Sie wurden ausgewählt, sich den tapferen Helden anzuschliessen, welche die ersten Abenteurer im europäischen World of Warcraft Betatest sein werden. Sie sind lediglich ein paar Klicks von einer Welt der Ehre, Rätsel und Gefahr entfernt. Verschwenden Sie keine Minute und folgen Sie diesem Link, um Ihren Account für die finale Phase des europäischen Betatests zu erstellen!
Van harte!quote:Op zondag 9 januari 2005 12:05 schreef Hidden_Horror het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
[..]
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!
Enne: Da_Koen ook bedankt!
Netjes!quote:Op zondag 9 januari 2005 12:05 schreef Hidden_Horror het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
[..]
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!
Enne: Da_Koen ook bedankt!
Je méént het!quote:Op zondag 9 januari 2005 13:13 schreef Maanvis het volgende:
... want ik had teveel alcohol op ...;)
quote:
Misschien komt het ook wel omdat ik in Duitsland woon (ja vlak over de grens) en t-online mijn internet provider is. ('t zal toch nietquote:Op zondag 9 januari 2005 13:12 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Netjes!
Alleen jammer dat ik zelf niet zo'n bete key heb gewonnenDat wordt lekker een maandje wachten voor mij
Heldquote:Op zondag 9 januari 2005 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Trouwens, als er mensen zijn die tussen 9 en 5 doordeweeks willen WOW-en op mijn closed beta account, kunnen we wel iets regelen denk ikVoeg me maar toe op MSN.
Jaja, de closed beta account bijschrijving is al vergeven aan deze jongenquote:
Och ja, die wordt nogal vaak overgeslagenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaja, de closed beta account bijschrijving is al vergeven aan deze jongen
ik heb al 150 KSSN's geprobeerd, maar geeneen werktquote:Op zondag 9 januari 2005 13:50 schreef Michel het volgende:
Via-via-via (don't ask) een accountje kunnen regelen op de korean server.
Nu nog even braaf wachten totdat de servers terug online zijn en dan vanavond eens de eerste maagdelijke stappen zetten in de WoW wereld.
Mochten er meer mensen zitten op de Kor. server, dan hou ik me ten alle tijden aanbevolen voor wat tips en uitleg.
ik wil hem wel gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef V2i het volgende:
Ik heb vandaag mijn Beta key ontvangen voor EU open beta!!!
1 nadeeltje...
Ik heb de aankomende 2 weken tentamens...
Dat is echt kut voor je tentamensquote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef V2i het volgende:
1 nadeeltje...
Ik heb de aankomende 2 weken tentamens...
Zow gul ey, op ebay vang je er al gouw 20,- voor!quote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef V2i het volgende:
[..]
ok...
Maar ik heb al wel een account aangemaakt
(mailtje onderweg naar dat MSN adres)
tnxquote:Op zondag 9 januari 2005 14:44 schreef V2i het volgende:
[..]
ok...
Maar ik heb al wel een account aangemaakt
(mailtje onderweg naar dat MSN adres)
Misschien is het handig om netlimiter te downloaden en dan je upload max voor die blizzard downloader op 10kb lager zetten dan de max upload van je internetverbinding. Ik ging van 40 kb/s naar 120 kb/s.....quote:Op zondag 9 januari 2005 15:38 schreef Hidden_Horror het volgende:
[afbeelding]
Situatie na ongeveer 3 uur.
Pffff wachten is niet leuk....
Yeah dit hielp! Thx Koen i ow you a lot _o_, mocht ik je ooit nog tegen komen in WoW dan krijg je een cadeautje van mij!quote:Op zondag 9 januari 2005 16:00 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Misschien is het handig om netlimiter te downloaden en dan je upload max voor die blizzard downloader op 10kb lager zetten dan de max upload van je internetverbinding. Ik ging van 40 kb/s naar 120 kb/s.....
Het is maar waar men prioriteit aan geeftquote:
Rahl mag mijn account "testen" tot na mijn tentamens. Bovendien is WoW een mooie beloning na 2 weken zwoegenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:54 schreef Hidden_Horror het volgende:
[..]
Zow gul ey, op ebay vang je er al gouw 20,- voor!
Ik ga er lekker zelf gebruik maken van mijn account dan maar wat mindere school prestaties, ach wat maakt een halfjaar school extra op een mensen leven nu uit
Testenquote:Op zondag 9 januari 2005 18:07 schreef V2i het volgende:
[..]
Het is maar waar men prioriteit aan geeft![]()
[..]
Rahl mag mijn account "testen" tot na mijn tentamens. Bovendien is WoW een mooie beloning na 2 weken zwoegen![]()
Ik begin me dan af te vragen waarom Blizzard die installer/client ter download aanbiedt... Ze kunnen beter wachtende spelers niet blij maken met een dood vogeltje en die client niet ter download aanbieden en dus ook een Authentication Key eisen voor een download. Welke richting wil Blizzard dan op???quote:Op zaterdag 8 januari 2005 16:09 schreef Bomber het volgende:
Ik ben nu ook aan de installer aan het downloaden, maar hoe lang gaat dit eigenlijk duren?
Ik hoop dan wel dat ik in de Final Beta kan komen anders ben ik het voor niks aan het downloaden.
Tja... met mijn kabelmodem deed ik er 16 uur over. Vrijdag om 23.15 uur de download gestart, zaterdag om ongeveer 14.00 uur klaar.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:38 schreef Hidden_Horror het volgende:
[afbeelding]
Situatie na ongeveer 3 uur.
Pffff wachten is niet leuk....
Zodat de mensen met een Authentication Key hem kunnen downloaden zonder een ingewikkeld authenticatie-systeem, mensen hem alvast kunnen downloaden in afwachting van het openen van verdere account signups, en mensen het spel niet nog eens hoeven te installeren na het aanschaffen.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef hanskamp het volgende:
Ik begin me dan af te vragen waarom Blizzard die installer/client ter download aanbiedt...
quote:Op maandag 10 januari 2005 11:54 schreef Fliepke het volgende:
Ik word er steeds afgekickt.
Volgens mij komt dat door de persoon die mijn key ook gebruikt en ik kan het wachtwoord nu niet veranderen
Ik geloof dat er verschillende mensen waren die van Dynabyte een mailtje gehad hadden dat de release date uitgesteld was.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:59 schreef Insjah het volgende:
euhm, 14 januari werd tegen mij gezegt dat hij uit was.. (door dynabyte, waar ik wow besteld heb)
Raar...Ik heb van Dynabyte alleen een bestel bevestiging gahad, maar op de site van dynabyte staat er ook dat WoW op 11 februari er is....Mijn ervaring is dat ik WoW dan op 10 februari al binnen heb liggen. Heb ik al met meerdere games gehad die ik bij Dynabyte besteld heb, willen ze de drukte voor zijn enzo.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:29 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik geloof dat er verschillende mensen waren die van Dynabyte een mailtje gehad hadden dat de release date uitgesteld was.
Dat is niet raar, want dit is Blizzard en retail datum staat niet bij hun in het woordenboek. De winkels moeten maar ongeveer gokken wanneer ze verwachten dat ie komt, aan de hand van de sporadische blizzard mailtjes, rumours etc..quote:Op maandag 10 januari 2005 17:58 schreef Bomber het volgende:
[..]
Raar...Ik heb van Dynabyte alleen een bestel bevestiging gahad, maar op de site van dynabyte staat er ook dat WoW op 11 februari er is....Mijn ervaring is dat ik WoW dan op 10 februari al binnen heb liggen. Heb ik al met meerdere games gehad die ik bij Dynabyte besteld heb, willen ze de drukte voor zijn enzo.
Ik bedoelde dat ik niks van Dynabyte heb vernomen over het veranderen van de release. Ik weet het nu het op de site zelf staat en dat ik het al eerder had gezien op de site van Blizzard en hier op Fok. Ik heb me er bij neergelegd, hij komt heus welquote:Op maandag 10 januari 2005 18:41 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat is niet raar, want dit is Blizzard en retail datum staat niet bij hun in het woordenboek. De winkels moeten maar ongeveer gokken wanneer ze verwachten dat ie komt, aan de hand van de sporadische blizzard mailtjes, rumours etc..
Gewoon een jewel.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:07 schreef Da_Koen het volgende:
Wat een goed spel zeg. Het speelt een beetje zoals diablo 2
btw: Heeft er iemand enig id wat ik aan een tigerseye(groen item) heb? Verkopen of houden?
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:07 schreef Da_Koen het volgende:
Wat een goed spel zeg. Het speelt een beetje zoals diablo 2
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:30 schreef Leshy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk in mijn ogen. Je wordt slaperig. Je wilt je Beta Key aan mij geven. Kijk in mijn ogen.
wat dacht je van een troll hunterquote:Op maandag 10 januari 2005 23:14 schreef -Muse- het volgende:
Heeft iemand nog goede screens van een dwarf hunter met een pet?
(ik vreet mezelf op hier, IK WIL SPELEN!!)
lvl 40quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Da_Koen het volgende:
Wanneer kan ik als orc eigenlijk op een wolf gaan rijden?
Moet je wel 90 Gold betalenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Da_Koen het volgende:
Wanneer kan ik als orc eigenlijk op een wolf gaan rijden?
Geld is denk ik niet echt het probleem. Ik heb nu al en overschot aan geld, waar ik niets voor kan kopen. Maar lvl 40 duurt nog wel ff, ben nu lvl 12quote:Op woensdag 12 januari 2005 05:38 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Moet je wel 90 Gold betalen(tenzij je een warlock bent)
iron forge en stormwind kan je zo heen als human zijnde , als Gnome zijnde doe je er iets meer moeite voor ...als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begintquote:Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef -Muse- het volgende:
Ik neig het meeste naar de dwarf hunter, want een pet hebben lijkt me leuk, en Iron Forge en StormWind zijn echt de mooiste steden van het spel![]()
![]()
![]()
Als night elf duurt t een hele tijd idd ^^quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iron forge en stormwind kan je zo heen als human zijnde , als Gnome zijnde doe je er iets meer moeite voor ...als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begint
Als ik dit zo lees, lijkt het me dat je in de 2de fase van de FB Test nog kan registeren...quote:The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins.
Ik heb nergens een sign-up gezien voor de final closed beta? Stond dat op het forum ofzo, want ik check dagenlijks de wow-europe EN wow-usa site, maar heb nix gezienquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:30 schreef Darklight het volgende:
Ze laten nog wel meer mensen toe tot de FB, mailbox dus in de gaten houden(als je je hebt aangemeld voor de Beta paar maanden geleden)
Was geen sign-up voor FB, de mensen die nu nog een key krijgen voor de FB hebben zich gewoon opgegeven voor de Beta, afgelopen zomerquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:39 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb nergens een sign-up gezien voor de final closed beta? Stond dat op het forum ofzo, want ik check dagenlijks de wow-europe EN wow-usa site, maar heb nix gezien
(btw; kheb ergens op het wow eu-forum gelezen dat je de release eerder eind-februari kan verwachten dan 11-februari)
Valt mee. Het duurt vooral lang om er te komen, maar je kunt er met een lvl 1 karakter in principe al heen. Het is uiteraard wat handiger om te wachten tot je genoeg geld hebt etcquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen
Ironforge natuurlijkquote:en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begint
Yup, waarschijnlijk volgen ze gewoon hetzelfde schema als in de US beta.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:30 schreef DjNivek het volgende:
Als ik dit zo lees, lijkt het me dat je in de 2de fase van de FB Test nog kan registeren...
Mijn cleric in Everquest heette Kotsmongoolquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:19 schreef -Muse- het volgende:
Ze doen ook moeilijk over namen bij de release...
roflcopter, lollerskater etc mag niet
Ik heb zelf wat zitten zoeken naar dwarf-names, en je komt echt de wazigste namen tegen, haha
Maar het maakt het spelen wel leuker als iedereen een passende naam bij zijn char heeft!
Dat nam bij Diablo 2 extreme vormen aan. Na een paar maanden zag je bijna alleen maar namen als erueoiwurehb, fdhfdfhdhg, dfdsfdsfsd enzoquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:26 schreef Leshy het volgende:
Vind ik op zich een goede zet van Blizzard. Een beetje normale namen mag best, het is idioot als je inderdaad rondloopt en er komt een lvl9 Orc genaamd 1w1ll0wnj00 langs gerend :/
Vooral in public games etc, ja. Ik speelde voornamelijk private games en dergelijke, dus vrij weinig last van gehad. Was het overigens niet dat een hoop namen ook onzin waren vanwege Koreaanse spelers, met namen die niet in ons schrift weergegeven konden worden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:06 schreef Tain het volgende:
Dat nam bij Diablo 2 extreme vormen aan. Na een paar maanden zag je bijna alleen maar namen als erueoiwurehb, fdhfdfhdhg, dfdsfdsfsd enzo
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
Hij was er ook niet echt blij mee,hij kreeg een melding dat hij ff moest uitloggen ivm naampolicy, logt ie weer in, heet ie Krijgerkoequote:
lekkere Gm dan....quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Zijn ook Nederlandse GM die op namen letten, iemand in mn guild heette Behaardezak, dat mag dus niet, hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
dat heb ik ook gehad met DaoC , mijn enchanter heette pijpslet , kreeg ik een mailtje van ze met allemaal gelul over naming policy , ineens heette m'n karakter Sterpijlquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Zijn ook Nederlandse GM die op namen letten, iemand in mn guild heette Behaardezak, dat mag dus niet, hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:43 schreef Enchanter het volgende:
Help, mijn achterlijke naam die niet aan de regels deed is vervangen door een achterlijke naam die wel aan de regels voldeed
quote:Oh jij, met je uitgestrekte valleien
Oh jij, je zoetgevooisde smeekbeden
houden niet op mijn hart te kleien.
Oh jij, met je prachtige steden
Oh jij, elk moment zonder jou
laat mijn bestaan in de kou.
Kut valleien, 15 min lopenquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:13 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een gedicht over WoW geschreven
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Dan moet die fokker zijn nick ook gechanged wordenquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef Leshy het volgende:
Ik moet echt ophouden met dingen over WoW te lezen
Hehe, dat heb ik vorige week alvast maar gedaan in de vorm van wat meer geheugen en een nieuw beeldplankjequote:Op donderdag 13 januari 2005 01:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik word helemaal gek, ik moet eerst mn pc upgraden voor ik het spel kan spelen. En daar heb ik echt even geen geld voor
Mwoah, wel heel veel Diablo II gespeeld, maar nooit echt verslaafd aan geweest. Ik ben bang dat WoW wel een wat grotere aantrekkingskracht zal uitoefenenquote:Damn, en dan heb ik het uiteindelijk en word ik weer net zo verslaafd als aan Diablo 2Dat was echt TE erg
duitsers he....die naaien graag mensen om niksquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?
Haha hier zelfde, zit elke dag op WoW-europe forum allemaal shit te lezen, en vreet mezelf opquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef Leshy het volgende:
Ik moet echt ophouden met dingen over WoW te lezen
Die prijzen zijn de standaard prijzen die gerekend worden voor de time-cards. Als je met CC betaalt dan ben je ook goedkoper uit als je dat in 1 keer doet voor 6 maandenquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kreeg het te horen van een vriend van mij. die had een mailtje gestuurd naar dynabyte en kreeg te horen dat de 6mnd timecard vervielen. En als je op site kijkt zul je zien (bij opties van WoW euro DVD) dat er alleen nog maar een 2mnd timecard beschikbaar is
Life ain't fairquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:13 schreef Leshy het volgende:
Iemand heeft me een Europe Beta Key gegeven [afbeelding]
tis via een bittorent client, hoe meer men het download hoe sneller het downloaden uiteindelijk gaat, zit een groot voordeel voor Blizzardquote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Ik begin me dan af te vragen waarom Blizzard die installer/client ter download aanbiedt... Ze kunnen beter wachtende spelers niet blij maken met een dood vogeltje en die client niet ter download aanbieden en dus ook een Authentication Key eisen voor een download. Welke richting wil Blizzard dan op???
www.gcshop.nl -> 35 euroquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:15 schreef Frutsel het volgende:
Volgens www.Play.Com kost WoW 39,99 euro....
scheelt waarschijnlijk weer 10 euro met de winkels hierro...
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:44 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
www.gcshop.nl -> 35 euro
Gister nog een raid gehad op een nightelf dorp in Asenvile. We waren met 40 man ofzo en na 30 min hadden we eindelijk 1 guard afgeslachtTelkens als ik sloeg, mis mis mis mis mis mis etc. Met een lvl 16 kun je dus geen kont doen tegen een guard(lvl50).
Hier wat screens van onze groep:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had wel verwacht dat je met 40 lvl 12 tot 27 een guard zo dood had, wat dus niet zo wasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.
als er maar wat hogere levels gasten bij lopen dan is het goed , ik droeg gister ook me steentje bij toen we een raid aan het afslaan waren, kheb toch aanzienlijk wat schade gedaan uiteindelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.
De US open beta heeft dacht ik ook maar een week of twee geduurd, tot aan een paar dagen voor de release, dus er is in principe nog genoeg tijd voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:19 schreef Max_Dark het volgende:
Maarre als het ding half feb. uitkomt waneer willen ze dan nog open beta maken
Terwijl met 5 level 32-37's de guards in astranaar best te doen warenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:30 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je met 40 lvl 12 tot 27 een guard zo dood had, wat dus niet zo was
quote:Op zondag 16 januari 2005 02:02 schreef existenz het volgende:
Even zwaaien naar alle mensen die niet kunnen spelen
quote:Op zondag 16 januari 2005 02:02 schreef existenz het volgende:
Even zwaaien naar alle mensen die niet kunnen spelen
Overigens zul je nog veel (rare) bugs op de servers gaan tegen komen! Is wel te merken op de usa servers. Af en toe hele rare bugs![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 13:01 schreef Darklight het volgende:
Ik speel niet zoveel meer, wacht op de release, en nee, jullie krijgen mn inlog gegevens niet![]()
Even lenen kan toch geen kwaad?quote:Op zondag 16 januari 2005 13:01 schreef Darklight het volgende:
Ik speel niet zoveel meer, wacht op de release, en nee, jullie krijgen mn inlog gegevens niet![]()
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:09 schreef Max_Dark het volgende:
Als ik zometeen de European Open Beta wil spelen, kan ik dan nu alvast het hele spel downloaden?
Omdat je toch een CD Key nodig zult hebben.quote:En waarom zou ik dan zometeen nog 35 euro in de winkel willen neerleggen?
Als ik me niet vergis kun je op dit moment 8 characters hebben op één account, en ik zie niet in waarom je niet met meerdere PC's in een netwerk zou mogen spelen.quote:En hoeveel characters mag je nou per account en mag je met meerdere PC's in 1 netwerk spelen?
Nee je kan niet 2 keer tegelijk inloggen (quote:Op zondag 16 januari 2005 13:20 schreef Max_Dark het volgende:
1 account, hoeveel characters mag je daar op aanmaken? En mag ik binnen mijn netwerk met 2 verschillende PC's inloggen?
Nee ik snap dat je niet tegelijk kan inloggen, maar ik zit vaak tot 4 uur ofzo op school of ben dan bezig, en WoW lijkt me een superspel. M'n kleinere broertje is ook helemaal gek van MMORPGs dus ik dacht op 1 account ook zijn character te zetten, waar hij dan van 12 tot half 2 en half 4 tot 4 kon spelen zonder zelf ook 10 euro te moeten lappen.quote:Op zondag 16 januari 2005 20:37 schreef V2i het volgende:
[..]
Nee je kan niet 2 keer tegelijk inloggen (Hoi Rahl)
Ik heb nu 5 karakters op mijn account. Ik weet niet hoeveel je er maximaal mag hebben.
De palli gaat veranderd worden waardoor hij niet mer GOD like is, dus daar heb je over een tijdje geen flikker meer aan. Kun je beter iets spelen wat je echt intressant lijkt.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:55 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Nee ik snap dat je niet tegelijk kan inloggen, maar ik zit vaak tot 4 uur ofzo op school of ben dan bezig, en WoW lijkt me een superspel. M'n kleinere broertje is ook helemaal gek van MMORPGs dus ik dacht op 1 account ook zijn character te zetten, waar hij dan van 12 tot half 2 en half 4 tot 4 kon spelen zonder zelf ook 10 euro te moeten lappen.
Maargoed, 5-8 characters lijkt me meer als voldoende. 1 overpowered Paladin zo heb ik gelezen en 1 priest om iedereen mee te laten socializen lijkt me al genoeg. En een hunter omdat ze gewoon voor mij bijna het toonbeeld van echte fantasy MMORPG zijn.
juhquote:Op maandag 17 januari 2005 00:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind de paladin niet overpowered, hij is gewoon veel makkelijker te spelen dan de rest van de classes, waardoor je vooral op lagere levels veel door ze verslagen wordt
Ik heb het een tijdje druk gehad.. probeer het volgende week een beetje in te halenquote:Op maandag 17 januari 2005 01:27 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
juhPally zijn eigelijk best makkelijk te killen als je weet hoe het moet
al tijdje niet geen 'scalare' op WoW
gezien
![]()
Dat is een situatie die nooit kan ontstaan en zal ontstaan, simpelweg omdat alle NPC's respawnen en de spelers ook.quote:Op maandag 17 januari 2005 14:18 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zeg wat gebeurt er eigenlijk als 1 van de 2 zijdes de andere heeft verslagen? of iig bijna alle haalbare gebieden heeft ingenomen
quote:Op maandag 17 januari 2005 03:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb het een tijdje druk gehad.. probeer het volgende week een beetje in te halenMaar heb geen haast
Er wordt gewerkt aan nieuwe type levels, zoals de hero classen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:50 schreef Max_Dark het volgende:
Ok, even wat dingetjes:
1) Is het niet saai dat je maar tot LVL 60 kan spelen en dat dat het dan is? Al dat harde werk en tja, dan ben je er. Woohoo. Nieuw karakter dan maar?
Ik weet niet waar jij dat vandaan hebt, maar er is maar 1 grote storing geweest die 1 dag heeft geduurd en waarbij de mensen op die servers gewoon de dag terug gekregen hebben. Totale onzin dit dus!quote:2) Wij krijgen toch niet die soep waar Amerika nu mee zit, met 5 dagen in de week offline en eens een keertje mogen spelen? Ok ok ik overdrijf altijd de helft maar ze zitten wel vaak met downtime waar je toch voor betaald :S.
Dat ligt eraan hoe en wat je speelt, ik denk niet dat je alles van je tegenpartij te zien zal hebben, maar wel groten deelsquote:3) Is de hele kaart enigzins te verkennen of zit je zelfs op lvl 60 nog dingen te onderzoeken en gebieden te bekijken?
Nog niet, maar ik denk in de nog komende speciale PvP gebieden wel, maar die worden nog angstvallig geheim gehouden wat de inhoud daarvan zal zijn. De gebieden zelf zijn er al en worden zo zwaar bewaakt dat je er zelfs met 50+ lvl60s gewoon snoeihard klapt.quote:Op maandag 17 januari 2005 17:15 schreef Rahl het volgende:
Kan je uberhaupt gebieden innemen dan?
Mwah dan ga ik wel weer ff soloquote:Op maandag 17 januari 2005 20:39 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]te druk voor WoW
![]()
iig je gaat achterlopen.. meeste zijn tegen de lvl 50
![]()
http://www.warcraftmovies.com/viewlanguage.php?id=1quote:Op dinsdag 18 januari 2005 09:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
Weet iemand nog toevallig een link naar dat filmpje waar iets van 30 man die draak proberen te verslaan en echt geen kans maken?
Hehequote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mwah dan ga ik wel weer ff soloIk ben het de afgelopen tijd een beetje als een verplichting gaan zien om mijn char minstens 5 uur op een dag te spelen, nu doe ik het ff rustig aan
Thnx.. echt lache.. heb trouwens via google ook een filmpje gevonden waar ze Onyxia tot 65% krijgen.. dan stijgt ie op en veegt echt met 2 vuurballen iedereen weg.. niet te doen manquote:Op dinsdag 18 januari 2005 11:37 schreef Leshy het volgende:
[..]
http://www.warcraftmovies.com/viewlanguage.php?id=1
De filmpjes die je zoekt zijn Onyxia en Onyxia, second attempt.
Ja, ik heb de uitgebreide verslagen gelezen.quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:09 schreef MrFl0ppY het volgende:
Thnx.. echt lache.. heb trouwens via google ook een filmpje gevonden waar ze Onyxia tot 65% krijgen.. dan stijgt ie op en veegt echt met 2 vuurballen iedereen weg.. niet te doen man![]()
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevel speeluren je erover gedaan hebt om tot lvl 55 te komen... Op een of andere manier krijg ik het idee dat dat levelen toch vrij snel gaat? of zit ik er nu helemaal naast ?quote:Op woensdag 19 januari 2005 09:06 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Hehezijn weer paar nieuwe lui in guild
ook rond jouw lvl
iig mijn Shammy is nu lvl 55![]()
Zal wel meevallen. Ik denk eerder aan iets in de buurt van een lvl80(Boss)quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:59 schreef Absinth het volgende:
Die draak is echt sterk, lvl500(Elite)
Ik geloof dat als je flink aan powerleveling doet, level 40 rond zo'n ~500 speeluren goed mogelijk is. Hoe hoger je komt, hoe trager je ook gaat levelen omdat quests je dan gewoon rustig de twee continenten rondsturen, waar vroege quests gewoon in hetzelfde gebied als waar je bent opgelost kunnen worden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 13:06 schreef R_o_N het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoevel speeluren je erover gedaan hebt om tot lvl 55 te komen... Op een of andere manier krijg ik het idee dat dat levelen toch vrij snel gaat? of zit ik er nu helemaal naast ?
Dat durven ze op level 20 alquote:Op donderdag 20 januari 2005 13:51 schreef Leshy het volgende:
Ik geloof dat als je flink aan powerleveling doet, level 40 rond zo'n ~500 speeluren goed mogelijk is. Hoe hoger je komt, hoe trager je ook gaat levelen omdat quests je dan gewoon rustig de twee continenten rondsturen, waar vroege quests gewoon in hetzelfde gebied als waar je bent opgelost kunnen worden.
Vind ik erg meevallen. Ik ben wel rond level 20 begonnen met wat rondreizen tussen de continenten, maar ik heb pas op level 25 de eerste echte quest gekregen waarvoor ik op de verschillende continenten moet zijn.quote:
Yup. Alleen levert het doen van quests meer exp op dan het constant slachten van monstersquote:Op donderdag 20 januari 2005 15:21 schreef DjNivek het volgende:
Ik neem aan dat je ook gewoon monstertjes kan vermoorden voor exp? Dat je niet constant quests hoeft te doen (of juist andersom)?
Amerikanen hebben eigen aparte serversquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef WoWFanboy het volgende:
ey is er nog iets als een beta? waar ik me voor kan aanmelden.. heb dit hele topic doorgelezenen allemaal links gevolgd en zo heb eergister en gister de hele dag op worldofwarcraft.com gezeten ^_^ en verlang nu wel HEEL erg naar die game.. dus zijn er nog beta's? of iets?
en wat voor system specs hebben jullie, ik draai m op een amd athlon 2000+ en GeForce FX5200 is dit voldoende? bedankt.
EDIT: @ Migwi: Wat dacht je dan van al die Amerikanen, die spelen als hij hier uitkomt al 4 maanden.. of hebben ze aparte servers .. europa/amerika/ etc?
Er zal waarschijnlijk wel gewoon een character wipe gedaan worden, net als in de US, ja. Heeft als enige nadeel dat bij de release alle newbie areas weer stampvol zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:32 schreef Migwi het volgende:
Zeg, het is toch wel zo dat als de release is iedereen gewoon bij lvl 0 begint he?
Op dit moment is de Final Beta bezig. Als het goed is wordt dit op een gegeven moment een open beta, kwestie van http://www.wow-europe.com in de gaten houden. Ik geloof dat de US Open Beta iets van twee weken geduurd heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:35 schreef WoWFanboy het volgende:
ey is er nog iets als een beta? waar ik me voor kan aanmelden..
De US Open Beta draaide ik prima op een AMD 1800+ met GeForce4 MX 440, dus moet geen probleem zijn. Waarschijnlijk zul je niet alle grafische opties op hoog kunnen zetten, maar zelfs dan is het spel nog mooi genoeg.quote:en wat voor system specs hebben jullie, ik draai m op een amd athlon 2000+ en GeForce FX5200 is dit voldoende? bedankt.
als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
wat is veel tijd? in een PvE server kun je gewoon langzaam levelen en gewoon lekker je eigen tempo aanhouden zonder dat iemand je lastigvalt. In PvP is het toch meer een wedstrijd omdat je daar na een bepaalde tijd toch te maken krijgt met hoge levels die aanvallen. Dus het is goed te doen. Ik denk dat het meer een kwestie is of je het er geld voor over hebt.
MMORPG's vereisen wel wat tijd, alhoewel Blizzard wel probeert om ook de wat meer casual gamer te bereiken. Je kunt rustig je eigen tempo aanhouden, maar je betaalt wel een maandelijkse bijdrage. Als dat voor een uurtje of twee per week is, is dat het je misschien niet waardquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Tim_G het volgende:
als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijd
Respectievelijk Player vs Environment en Player vs Player. Het heeft echter in het geheel geen belang van voor hoe snel je omhoog gaat in level of dat je daar veel sneller heel hoog moet zijn - degene die dat beweert heeft ongelijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die hoger in level zijn, en als je zelf al lvl 60 bent, dan komen ze ongetwijfeld gewoon met een paar mensen tegelijk.quote:PvE en PvP ?? wat houdt dat precies in ?
ok bedankt! ik zal tzt eens kijken of ik wat tijd kan vrijmaken!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:55 schreef Leshy het volgende:
[..]
MMORPG's vereisen wel wat tijd, alhoewel Blizzard wel probeert om ook de wat meer casual gamer te bereiken. Je kunt rustig je eigen tempo aanhouden, maar je betaalt wel een maandelijkse bijdrage. Als dat voor een uurtje of twee per week is, is dat het je misschien niet waard
[..]
Respectievelijk Player vs Environment en Player vs Player. Het heeft echter in het geheel geen belang van voor hoe snel je omhoog gaat in level of dat je daar veel sneller heel hoog moet zijn - degene die dat beweert heeft ongelijk. Er zullen altijd wel mensen zijn die hoger in level zijn, en als je zelf al lvl 60 bent, dan komen ze ongetwijfeld gewoon met een paar mensen tegelijk.
WoW kent acht rassen, verdeeld over twee groepen. Deze mogen elkaar niet zo, en er zijn verschillende gebieden in het spel waar beiden een stad hebben, wat betekent dat je elkaar nog wel eens tegen zult komen in het spel. Op een PvP server kun je mensen van de andere factie gewoon aanvallen, op een PvE server kun je alleen mensen aanvallen die jouw factie eerst hebben aangevallen, et cetera.
Een PvE server is dus wat veiliger en rustiger - je kunt gewoon je quests doen zonder gestoord te worden. Op een PvP server moet je in die gemengde gebieden dus uitkijken, omdat ook leden van de andere factie jou kunnen aanvallen - en dan kan het wel eens voorkomen dat je level 25 karakter ineens achterna gezeten wordt door een level 40 karakter. Het is wel iets realistischer omdat je meer het gevoel hebt echt in een gevaarlijk en vijandelijk gebied te zijn, een Troll die rustig een eindje opwandelt met wat Night Elves past niet echt binnen het verhaal
mwauh.. t'is wat je een 'leuk level vind'quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:40 schreef Tim_G het volgende:
[..]
als ik zie dat je 500 uur nodig hebt om een beetje een leuk level te bereiken........ dat vind ik veel tijd![]()
PvE en PvP ?? wat houdt dat precies in ?
Niks 49,99...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:53 schreef Slomy het volgende:
Mij lijkt het werkelijk een gewledig spel. Echt zo'n spel waar je bij betrokken raakt.
Mij spreekt het ook aan dat je bij dat PvP verhaal dus eigenlijk met elkaar tegen elkaar speelt
Het enige wat mij alleen afschrikt zijn de kosten. Ik snap dan ook wel dat je maandelijks een bedrag betaald voor de server en eventuele updates e.d., maar ik vind 13 euro per maand gewoon belachelijk, zeker omdat het spel gewoon in de winkel ook nog eens 49 euro kost. Na 4 maanden heb je het spel dus al dubbel betaald en ga zo maar door.
En wanneer er zoveel man online zijn hoeft blizzard echt niet zo'n hoog bedrag te vragen. Wanneer ze een bedrag van 5 euro zouden vragen, dan zouden ze nog enorme bedragen winst maken.
1. 12 Pleuroquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:53 schreef Slomy het volgende:
Mij lijkt het werkelijk een gewledig spel. Echt zo'n spel waar je bij betrokken raakt.
Mij spreekt het ook aan dat je bij dat PvP verhaal dus eigenlijk met elkaar tegen elkaar speelt
Het enige wat mij alleen afschrikt zijn de kosten. Ik snap dan ook wel dat je maandelijks een bedrag betaald voor de server en eventuele updates e.d., maar ik vind 1. 13 euro per maand gewoon belachelijk, zeker omdat het spel gewoon in de winkel ook nog eens 2. 49 euro kost. Na 4 maanden heb je het spel dus al dubbel betaald en ga zo maar door.
En wanneer er zoveel man online zijn hoeft blizzard echt niet zo'n hoog bedrag te vragen. Wanneer ze een bedrag van 5 euro zouden vragen, dan zouden ze nog enorme bedragen winst maken.
Dat is jouw keuze dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:05 schreef WoWFanboy het volgende:
[..]
1. 12 Pleuro
2. Als je hem via Internet besteld, is het bij de meeste zo'n 40 Pleuro.
En voor alle MMORPG's moet je een vast bedrag per maand betalen, wat meestal zo rond de 12 Euro licht, Asheron's Call bijvoorbeeld, dit heb ik Sinds de beta lopen spelen, alá zo'n 5 jaar, ben er mee gekapt, ik had daar dus 2 aacounts en dat was 11 euro per account had de eerste 2 jaar 1 account, en de laatste 3 jaren had ik er 2, het spel kostte toen ik hem in Canada bestelde in euro's 75 Euro, niet in Nederland Verkrijgbaar.. nou reken maar om.
Ok, dat is wel een hele voordelige prijs (ga er maar eens hard over nadenken of ik hem ook niet zou bestellen), ik ging uit van de winkelprijs. Maar er kwam nog een open (europese) beta ofniet? Die dan zowiezo maar even uitproberen.quote:
Aangezien er nog steeds een development team full-time bezig is met het ontwikkelen van World of Warcraft, ze een batterij full-time GM's in dienst hebben, straks een stuk of 80 servers permanent moeten laten draaien en onderhouden door personeel, is 12 euro per maand echt niet zo heel veel. Daar moeten dus wel flink wat kosten en personeel uit worden betaald.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:16 schreef Slomy het volgende:
Ik snap ook wel dat je moet betalen voor dit soort games, maar vind 12 euro best veel op maandbasis.
Ik meende van wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:24 schreef Leshy het volgende:
[..]
Er zal waarschijnlijk wel gewoon een character wipe gedaan worden, net als in de US, ja. Heeft als enige nadeel dat bij de release alle newbie areas weer stampvol zitten.
Bovendien levelen er toch altijd mensen veel sneller dan jij, dus een eventuele voorsprong boeit niet zo erg
Alliance zijn pussiesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komen
Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef WoWFanboy het volgende:
Waar kan je WoW trouwens het best bestellen?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:41 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.
quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:56 schreef WoWFanboy het volgende:
Dat was dus een Link, volgende keer Underlinen AUB.
Die komt prolly niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef Slomy het volgende:
Die open beta voor europa, die komt dus nog binnenkort?
En die zal dan ook voor iedereen toegankelijk zijn? (en waar zal deze te vinden zijn?)
Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.quote:
Hmm jammer.quote:
Ennn... kan je je daar nog voor aanmelden?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.
Als je gebruik gaat maken van die "Timecards" dan is dit natuurlijk mogelijk, zlefs via CC lijkt me dit mogelijk... als je niet betaald kan je gewoon niet inloggen lijkt mequote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
Boeeeeeequote:
Over een paar jaar weet je niet beter vermoedt ik...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:51 schreef TrenTs het volgende:
Ik ben ontzettend fan van Warcraft, maar no way dat ik maandelijks ga betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |