Gewoon een jewel.quote:Op maandag 10 januari 2005 20:07 schreef Da_Koen het volgende:
Wat een goed spel zeg. Het speelt een beetje zoals diablo 2
btw: Heeft er iemand enig id wat ik aan een tigerseye(groen item) heb? Verkopen of houden?
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:07 schreef Da_Koen het volgende:
Wat een goed spel zeg. Het speelt een beetje zoals diablo 2
quote:Op maandag 10 januari 2005 20:30 schreef Leshy het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kijk in mijn ogen. Je wordt slaperig. Je wilt je Beta Key aan mij geven. Kijk in mijn ogen.
wat dacht je van een troll hunterquote:Op maandag 10 januari 2005 23:14 schreef -Muse- het volgende:
Heeft iemand nog goede screens van een dwarf hunter met een pet?
(ik vreet mezelf op hier, IK WIL SPELEN!!)
lvl 40quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Da_Koen het volgende:
Wanneer kan ik als orc eigenlijk op een wolf gaan rijden?
Moet je wel 90 Gold betalenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:22 schreef Da_Koen het volgende:
Wanneer kan ik als orc eigenlijk op een wolf gaan rijden?
Geld is denk ik niet echt het probleem. Ik heb nu al en overschot aan geld, waar ik niets voor kan kopen. Maar lvl 40 duurt nog wel ff, ben nu lvl 12quote:Op woensdag 12 januari 2005 05:38 schreef Frost-Lyx het volgende:
[..]
Moet je wel 90 Gold betalen(tenzij je een warlock bent)
iron forge en stormwind kan je zo heen als human zijnde , als Gnome zijnde doe je er iets meer moeite voor ...als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begintquote:Op maandag 10 januari 2005 23:45 schreef -Muse- het volgende:
Ik neig het meeste naar de dwarf hunter, want een pet hebben lijkt me leuk, en Iron Forge en StormWind zijn echt de mooiste steden van het spel![]()
![]()
![]()
Als night elf duurt t een hele tijd idd ^^quote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
iron forge en stormwind kan je zo heen als human zijnde , als Gnome zijnde doe je er iets meer moeite voor ...als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begint
Als ik dit zo lees, lijkt het me dat je in de 2de fase van de FB Test nog kan registeren...quote:The first phase of the Final Beta Test will also allow the testing of the World of Warcraft localized server infrastructure under heavy loads. As soon as system stability allows, the second phase of the testing process will begin and more players will be added into the Final Beta Test. We will make every effort to accommodate all requests for beta accounts but there is always the possibility that we will be unable to meet demand, and we therefore strongly encourage motivated players to register an account as quickly as possible once the second phase of the Final Beta Test begins.
Ik heb nergens een sign-up gezien voor de final closed beta? Stond dat op het forum ofzo, want ik check dagenlijks de wow-europe EN wow-usa site, maar heb nix gezienquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:30 schreef Darklight het volgende:
Ze laten nog wel meer mensen toe tot de FB, mailbox dus in de gaten houden(als je je hebt aangemeld voor de Beta paar maanden geleden)
Was geen sign-up voor FB, de mensen die nu nog een key krijgen voor de FB hebben zich gewoon opgegeven voor de Beta, afgelopen zomerquote:Op woensdag 12 januari 2005 12:39 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik heb nergens een sign-up gezien voor de final closed beta? Stond dat op het forum ofzo, want ik check dagenlijks de wow-europe EN wow-usa site, maar heb nix gezien
(btw; kheb ergens op het wow eu-forum gelezen dat je de release eerder eind-februari kan verwachten dan 11-februari)
Valt mee. Het duurt vooral lang om er te komen, maar je kunt er met een lvl 1 karakter in principe al heen. Het is uiteraard wat handiger om te wachten tot je genoeg geld hebt etcquote:Op woensdag 12 januari 2005 07:57 schreef Gamedemon het volgende:
als elf zijnde duurt het een hele tijd voordat je de kracht hebt om er te komen
Ironforge natuurlijkquote:en als dwarf zijnde weet ik niet psies waar je begint
Yup, waarschijnlijk volgen ze gewoon hetzelfde schema als in de US beta.quote:Op woensdag 12 januari 2005 11:30 schreef DjNivek het volgende:
Als ik dit zo lees, lijkt het me dat je in de 2de fase van de FB Test nog kan registeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |