Mijn cleric in Everquest heette Kotsmongoolquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:19 schreef -Muse- het volgende:
Ze doen ook moeilijk over namen bij de release...
roflcopter, lollerskater etc mag niet
Ik heb zelf wat zitten zoeken naar dwarf-names, en je komt echt de wazigste namen tegen, haha
Maar het maakt het spelen wel leuker als iedereen een passende naam bij zijn char heeft!
Dat nam bij Diablo 2 extreme vormen aan. Na een paar maanden zag je bijna alleen maar namen als erueoiwurehb, fdhfdfhdhg, dfdsfdsfsd enzoquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:26 schreef Leshy het volgende:
Vind ik op zich een goede zet van Blizzard. Een beetje normale namen mag best, het is idioot als je inderdaad rondloopt en er komt een lvl9 Orc genaamd 1w1ll0wnj00 langs gerend :/
Vooral in public games etc, ja. Ik speelde voornamelijk private games en dergelijke, dus vrij weinig last van gehad. Was het overigens niet dat een hoop namen ook onzin waren vanwege Koreaanse spelers, met namen die niet in ons schrift weergegeven konden worden?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:06 schreef Tain het volgende:
Dat nam bij Diablo 2 extreme vormen aan. Na een paar maanden zag je bijna alleen maar namen als erueoiwurehb, fdhfdfhdhg, dfdsfdsfsd enzo
quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
Hij was er ook niet echt blij mee,hij kreeg een melding dat hij ff moest uitloggen ivm naampolicy, logt ie weer in, heet ie Krijgerkoequote:
lekkere Gm dan....quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Zijn ook Nederlandse GM die op namen letten, iemand in mn guild heette Behaardezak, dat mag dus niet, hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
dat heb ik ook gehad met DaoC , mijn enchanter heette pijpslet , kreeg ik een mailtje van ze met allemaal gelul over naming policy , ineens heette m'n karakter Sterpijlquote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Zijn ook Nederlandse GM die op namen letten, iemand in mn guild heette Behaardezak, dat mag dus niet, hebben ze zn naam veranderd naar Krijgerkoe
quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:43 schreef Enchanter het volgende:
Help, mijn achterlijke naam die niet aan de regels deed is vervangen door een achterlijke naam die wel aan de regels voldeed
quote:Oh jij, met je uitgestrekte valleien
Oh jij, je zoetgevooisde smeekbeden
houden niet op mijn hart te kleien.
Oh jij, met je prachtige steden
Oh jij, elk moment zonder jou
laat mijn bestaan in de kou.
Kut valleien, 15 min lopenquote:Op woensdag 12 januari 2005 21:13 schreef Rahl het volgende:
Ik heb een gedicht over WoW geschreven
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?quote:Op woensdag 12 januari 2005 14:54 schreef Darklight het volgende:
Dan moet die fokker zijn nick ook gechanged wordenquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef Leshy het volgende:
Ik moet echt ophouden met dingen over WoW te lezen
Hehe, dat heb ik vorige week alvast maar gedaan in de vorm van wat meer geheugen en een nieuw beeldplankjequote:Op donderdag 13 januari 2005 01:37 schreef EmjaY het volgende:
Ik word helemaal gek, ik moet eerst mn pc upgraden voor ik het spel kan spelen. En daar heb ik echt even geen geld voor
Mwoah, wel heel veel Diablo II gespeeld, maar nooit echt verslaafd aan geweest. Ik ben bang dat WoW wel een wat grotere aantrekkingskracht zal uitoefenenquote:Damn, en dan heb ik het uiteindelijk en word ik weer net zo verslaafd als aan Diablo 2Dat was echt TE erg
duitsers he....die naaien graag mensen om niksquote:Op woensdag 12 januari 2005 23:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja, hij is er bij genaaid door een fokker, tof he?
Haha hier zelfde, zit elke dag op WoW-europe forum allemaal shit te lezen, en vreet mezelf opquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:33 schreef Leshy het volgende:
Ik moet echt ophouden met dingen over WoW te lezen
Die prijzen zijn de standaard prijzen die gerekend worden voor de time-cards. Als je met CC betaalt dan ben je ook goedkoper uit als je dat in 1 keer doet voor 6 maandenquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:01 schreef MrFl0ppY het volgende:
Kreeg het te horen van een vriend van mij. die had een mailtje gestuurd naar dynabyte en kreeg te horen dat de 6mnd timecard vervielen. En als je op site kijkt zul je zien (bij opties van WoW euro DVD) dat er alleen nog maar een 2mnd timecard beschikbaar is
Life ain't fairquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:13 schreef Leshy het volgende:
Iemand heeft me een Europe Beta Key gegeven [afbeelding]
tis via een bittorent client, hoe meer men het download hoe sneller het downloaden uiteindelijk gaat, zit een groot voordeel voor Blizzardquote:Op maandag 10 januari 2005 00:43 schreef hanskamp het volgende:
[..]
Ik begin me dan af te vragen waarom Blizzard die installer/client ter download aanbiedt... Ze kunnen beter wachtende spelers niet blij maken met een dood vogeltje en die client niet ter download aanbieden en dus ook een Authentication Key eisen voor een download. Welke richting wil Blizzard dan op???
www.gcshop.nl -> 35 euroquote:Op woensdag 12 januari 2005 13:15 schreef Frutsel het volgende:
Volgens www.Play.Com kost WoW 39,99 euro....
scheelt waarschijnlijk weer 10 euro met de winkels hierro...
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:44 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
www.gcshop.nl -> 35 euro
Gister nog een raid gehad op een nightelf dorp in Asenvile. We waren met 40 man ofzo en na 30 min hadden we eindelijk 1 guard afgeslachtTelkens als ik sloeg, mis mis mis mis mis mis etc. Met een lvl 16 kun je dus geen kont doen tegen een guard(lvl50).
Hier wat screens van onze groep:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had wel verwacht dat je met 40 lvl 12 tot 27 een guard zo dood had, wat dus niet zo wasquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.
als er maar wat hogere levels gasten bij lopen dan is het goed , ik droeg gister ook me steentje bij toen we een raid aan het afslaan waren, kheb toch aanzienlijk wat schade gedaan uiteindelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Had je dan verwacht dat je met een lvl 16 een lvl 50 in de pan zou hakken? Tis gewoon basis principe RPG dat je iemand niet aan kan die zoveel levels hoger is dan dat jij bent.
De US open beta heeft dacht ik ook maar een week of twee geduurd, tot aan een paar dagen voor de release, dus er is in principe nog genoeg tijd voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:19 schreef Max_Dark het volgende:
Maarre als het ding half feb. uitkomt waneer willen ze dan nog open beta maken
Terwijl met 5 level 32-37's de guards in astranaar best te doen warenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:30 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat je met 40 lvl 12 tot 27 een guard zo dood had, wat dus niet zo was
quote:Op zondag 16 januari 2005 02:02 schreef existenz het volgende:
Even zwaaien naar alle mensen die niet kunnen spelen
quote:Op zondag 16 januari 2005 02:02 schreef existenz het volgende:
Even zwaaien naar alle mensen die niet kunnen spelen
Overigens zul je nog veel (rare) bugs op de servers gaan tegen komen! Is wel te merken op de usa servers. Af en toe hele rare bugs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |