abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24672672
Ben eens de topics aan het doorlezen en schiet me een paar vragen te binnen
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
......
pi_24672991
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Stel je speelt een maand is het dan ook mogelijk om bv 1 maand over te slaan (b.v. vanwege tentames oid) en dan weer verder te spelen waar je gebleven bent met je character?
Ik meende van wel.
Maar dat moet 1 van de die-hard fans maar beantwoorden
pi_24673217
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:24 schreef Leshy het volgende:

[..]

Er zal waarschijnlijk wel gewoon een character wipe gedaan worden, net als in de US, ja. Heeft als enige nadeel dat bij de release alle newbie areas weer stampvol zitten.

Bovendien levelen er toch altijd mensen veel sneller dan jij, dus een eventuele voorsprong boeit niet zo erg
Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komen
pi_24673328
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:38 schreef Migwi het volgende:

[..]

Mja, dat weet ik ook wel dat er mensen sneller levelen, maar een gelijke start is toch wel wat beter hoor imo. Hoef ik niet meteen uit te kijken om een level 60 Horde char tegen te komen
Alliance zijn pussies
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_24673455
Nog een vraag: Wanneer je dus afgeslacht wordt begrijp ik dat je character dus dood blijft liggen en dat je weer naar hem opzoek moet gaan?
En wanneer je dood gaat heeft dat dan geen gevolgen voor level/wapens/spels die je op dat moment hebt?

Edit: Al gevonden. Ben even de review van IGN aan het doorlezen en daar staat dit:
Your character's death doesn't result in the loss of many hours of experience points, or one of your items, or any money (although there is item decay, so whatever you have equipped currently takes a 10% durability hit).

[ Bericht 39% gewijzigd door Slomy op 21-01-2005 18:55:23 ]
......
pi_24674394
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:37 schreef WoWFanboy het volgende:
Waar kan je WoW trouwens het best bestellen?
Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.
pi_24674439
Had hem al bij bol besteld maar voor een vriend die het niet zeker wist en ik ook niet wist wat het best betrouwbaarst is.
It's better to rule in hell than to serve in heaven!
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:44:12 #283
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24674448
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:41 schreef Spyronius het volgende:

[..]

Hmm je doet je naam niet echt eer aan, zou wel verwacht hebben dat je als fanboy dat wel zou weten, zelf heb ik hem bij pcmedia.nl besteld, maar er is nog ergens een andere webshop die goedkoper is en anders bol.com is een goeie.
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 17:01 schreef Rahl het volgende:

[..]

Niks 49,99...
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24674719
Dat was dus een Link, volgende keer Underlinen AUB.
Wat nou Max. 4 regels.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 19:59:13 #285
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_24674774
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 19:56 schreef WoWFanboy het volgende:
Dat was dus een Link, volgende keer Underlinen AUB.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_24675477
Die open beta voor europa, die komt dus nog binnenkort?
En die zal dan ook voor iedereen toegankelijk zijn? (en waar zal deze te vinden zijn?)
......
pi_24675617
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:35 schreef Slomy het volgende:
Die open beta voor europa, die komt dus nog binnenkort?
En die zal dan ook voor iedereen toegankelijk zijn? (en waar zal deze te vinden zijn?)
Die komt prolly niet.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 21:13:35 #288
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_24676244
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 20:42 schreef existenz het volgende:
Die komt prolly niet.
Bron?
pi_24677060
website
welke?
ja die ene natuurlijk
ja, daar heb ik niks aan he?
oh
geef ff de URL dan ofzo
umm, die heb ik niet.
lul
ja

pi_24677841
quote:

[..]

Die komt prolly niet.
Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.
pi_24678573
quote:

[..]

Die komt prolly niet.
Hmm jammer.

Wou m eigenlijk even proberen om te kijken of dit iets voor mij is.
Nog nooit een MMORPG gespeeld.
Is WoW een beetje newby vriendelijk of moet je al een doorgewinterde MMORPG-speler zijn om er iets van te snappen?
......
pi_24678751
nee newbievriendelijk =]

ik had nog nooit een mmorpg gespeelt, newbie vriendelijk is t ja =p

ik ken wow dus van warcraft spellen!

en tis super spel egt geweldig om een ancient protector of een abomination tegen te komen die super groot zijn
pi_24679118
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 22:14 schreef DjNivek het volgende:

[..]

Blizzard bronnen zeggen dat er in de 2de fase meer spelers toegevoegd zullen worden. Er staat ook bij dat je dan nog kan registreren voor een account. De 2de fase zou dan waarschijnlijk de zogenaamde 'stress-test' zijn, want daar moeten de servers wel mee om kunnen gaan.
Ennn... kan je je daar nog voor aanmelden?
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24679833
Net besteld bij gcshop.nl. Voor die prijs wil ik graag mijn eerst stappen in een MMORPG maken

Nee na een paar reviews en forums doorgelezen te hebben lijkt het mij een super spel.
Hopen dat er toch nog een open beta komt om het spel een beetje uit te proberen, zoniet dan zien we het over een paar weken wel.

Nou me maar eens gaan verdiepen in de classes. Bij dit soort spellen vind ik vaak de classes met spells e.d. het vetst, maar een night elf oid lijkt me ook super. Iemand al een idee welke class ie wil worden?
......
pi_24680616
Human -->> Warlock.
Wat nou Max. 4 regels.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:44:06 #296
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_24681975
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 18:08 schreef Slomy het volgende:
Als je gebruik gaat maken van die "Timecards" dan is dit natuurlijk mogelijk, zlefs via CC lijkt me dit mogelijk... als je niet betaald kan je gewoon niet inloggen lijkt me

Qua karakter ben ik nog in dubio tussen veel optie's

Human - Warrior
Night Elf - Hunter
Dwarf - Paladin

Waarschijnlijk worden ze het het allemaal, maar ik weet nog niet wat me "Main" karakter gaat worden...
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
  zaterdag 22 januari 2005 @ 01:51:49 #297
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_24682122
Ik ben ontzettend fan van Warcraft, maar no way dat ik maandelijks ga betalen.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_24682277
Bweeeeeeeeee zit nu weer te twijfelen..

Undead -> Rogue
Human -> Warlock
Wat nou Max. 4 regels.
pi_24682367
Alle Fokkers aan de Alliance chars!!
pi_24682490
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 02:05 schreef Migwi het volgende:
Alle Fokkers aan de Alliance chars!!
Boeeeeee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')