Zijn uniek Fliepkequote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Fliepke het volgende:
Die pets die je kunt krijgen bij de collectors edition zijn die uniek of kun je ze ook gewoon in het spel tegenkomen en tamen?
ah okayquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn uniek Fliepke
Lijkt me niet dat er Diablo's, Zerglings of Panda's in het spel rondlopen die geen baasje hebben
Ik heb een giraffequote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Zijn uniek Fliepke
Lijkt me niet dat er Diablo's, Zerglings of Panda's in het spel rondlopen die geen baasje hebben
Sstquote:
Ik denk dat het van die lvl 1 pets zijn zoals die papagaaien, slangen en kakkerlakken die je kan kopen in grote stedenquote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:25 schreef Fliepke het volgende:
Die pets die je kunt krijgen bij de collectors edition zijn die uniek of kun je ze ook gewoon in het spel tegenkomen en tamen?
Ik denk het ook, alleen konden deze pets vechten (dacht ik?) en dan zul je toch echt een class moeten zijn die Hunter speelt, Ik heb overigens op de USA servers nog niemand gezien met een dergelijke pet. Dus er is een kans dat je die pets alleen kunt gebruiken als je hunter bent (Die zijn er niet zo heel veel).quote:Op vrijdag 7 januari 2005 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat het van die lvl 1 pets zijn zoals die papagaaien, slangen en kakkerlakken die je kan kopen in grote steden
Denk dat ze wel te koop gezet zullen worden
Nu nog een beta key......quote:Op zaterdag 8 januari 2005 00:03 schreef Tedkees het volgende:
Je kunt nu de installer downloaden op http://en.wow-europe.com
Download die installer maar alvast, tis 2,4 gig ofzo, dus je kunt het maar alvast binnen hebben hequote:
Was er al druk mee bezigquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Download die installer maar alvast, tis 2,4 gig ofzo, dus je kunt het maar alvast binnen hebben he. Je wilt echt niet nog 1 tot 2 dagen wachten voordat je eindelijk kunt WOW-en nadat je je key hebt gekregen
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 14:38 schreef Da_Koen het volgende:
WoW is dus officieel verschoven naar 11 feb: http://games.fok.nl/news.php?newsid=2522 (mits dat klopt)
De mensen die in de Benelux een pre-order hebben geplaatst, krijgen geen final beta keyquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:26 schreef Tedkees het volgende:
Heeft er iemand bij Dynabyte de pre-order van WoW besteld? En zo ja, heeft iemand al een key voor de final beta?
Of krijg je die pas als de final beta gestart is?
Lekker dishonourable points scoren dusquote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:39 schreef Gamedemon het volgende:
lol ik sta nu met me gnome in de begin stad van de taurons al die level 1 n00bs uit te dagen...en die gekken vallen me nog aan ook
ik ben net zo groot als hun onderarm en ik slacht ze
Da's best gaar. Bron?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:36 schreef Tain het volgende:
[..]
De mensen die in de Benelux een pre-order hebben geplaatst, krijgen geen final beta key
Is allang bekend, de benelux dealers wilde de rompslomp die het met zich mee zou brengen niet, dus heeft blizzard maar besloten geen benelux spelers er in toe te laten.quote:
hun vallen mij aanquote:Op zondag 9 januari 2005 00:06 schreef existenz het volgende:
[..]
Lekker dishonourable points scoren dus![]()
Hmm, nou ja. Misschien wel beter, dan kan ik iig tot m'n stage nog tijd besteden aan schoolquote:Op zondag 9 januari 2005 01:10 schreef existenz het volgende:
[..]
Is allang bekend, de benelux dealers wilde de rompslomp die het met zich mee zou brengen niet, dus heeft blizzard maar besloten geen benelux spelers er in toe te laten.
Die 3 weken die je nog moetquote:Op zondag 9 januari 2005 01:27 schreef Tedkees het volgende:
[..]
Hmm, nou ja. Misschien wel beter, dan kan ik iig tot m'n stage nog tijd besteden aan school
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!quote:Herzlich Willkommen zur finalen Phase des Betatests!
Sie wurden ausgewählt, sich den tapferen Helden anzuschliessen, welche die ersten Abenteurer im europäischen World of Warcraft Betatest sein werden. Sie sind lediglich ein paar Klicks von einer Welt der Ehre, Rätsel und Gefahr entfernt. Verschwenden Sie keine Minute und folgen Sie diesem Link, um Ihren Account für die finale Phase des europäischen Betatests zu erstellen!
Van harte!quote:Op zondag 9 januari 2005 12:05 schreef Hidden_Horror het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
[..]
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!
Enne: Da_Koen ook bedankt!
Netjes!quote:Op zondag 9 januari 2005 12:05 schreef Hidden_Horror het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa!
[..]
Ik denk dat ik mee mag doen aan die final beta! Bedankt t-online!
Enne: Da_Koen ook bedankt!
Je méént het!quote:Op zondag 9 januari 2005 13:13 schreef Maanvis het volgende:
... want ik had teveel alcohol op ...;)
quote:
Misschien komt het ook wel omdat ik in Duitsland woon (ja vlak over de grens) en t-online mijn internet provider is. ('t zal toch nietquote:Op zondag 9 januari 2005 13:12 schreef Da_Koen het volgende:
[..]
Netjes!
Alleen jammer dat ik zelf niet zo'n bete key heb gewonnenDat wordt lekker een maandje wachten voor mij
Heldquote:Op zondag 9 januari 2005 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Trouwens, als er mensen zijn die tussen 9 en 5 doordeweeks willen WOW-en op mijn closed beta account, kunnen we wel iets regelen denk ikVoeg me maar toe op MSN.
Jaja, de closed beta account bijschrijving is al vergeven aan deze jongenquote:
Och ja, die wordt nogal vaak overgeslagenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaja, de closed beta account bijschrijving is al vergeven aan deze jongen
ik heb al 150 KSSN's geprobeerd, maar geeneen werktquote:Op zondag 9 januari 2005 13:50 schreef Michel het volgende:
Via-via-via (don't ask) een accountje kunnen regelen op de korean server.
Nu nog even braaf wachten totdat de servers terug online zijn en dan vanavond eens de eerste maagdelijke stappen zetten in de WoW wereld.
Mochten er meer mensen zitten op de Kor. server, dan hou ik me ten alle tijden aanbevolen voor wat tips en uitleg.
ik wil hem wel gebruikenquote:Op zondag 9 januari 2005 14:36 schreef V2i het volgende:
Ik heb vandaag mijn Beta key ontvangen voor EU open beta!!!
1 nadeeltje...
Ik heb de aankomende 2 weken tentamens...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |