Mij zus heeft drie kindertjes in de leeftijd van 4 tm 1quote:Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tja mijn ventje wordt steeds groter een kleine boef
![]()
![]()
ff emo momentje
Ja, precies. Of dat ze zich van tevoren bedacht hadden dat het wel heel zwaar zou worden, want een hulpverlener moet dat toch een beetje kunnen voorzien. In elk geval goed dat je nu om hulp hebt gevraagd, ik ben benieuwd of ze morgen met goede alternatieven komt!quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef phluphy het volgende:
Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!
ik ging er inderdaad erg tegenop zienquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:41 schreef Suzanna het volgende:
Hm....LadyS - het is inderdaad heel erg pijnlijk...ik durf bijna niet meer te poepen![]()
...k hoop maar dat het snel weg is...hoe lang duurde het bij jou?
Wow, wow, wowquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Danyel heeft vandaag voor het eerst gelachen![]()
![]()
![]()
Ik kwam binnen, nam hem bij me op schoot, maakte contact en voila, een grimas die overging in een volle lach met open mond![]()
![]()
![]()
Megamijlpaal
Want we wisten niet zeker of hij ooit zou gaan lachen.
Dat is in elk geval weer een stap in de goede richtingquote:Miss-DHet gaat redelijk, er wordt hard gewerkt aan oplossingen. De Glind belde me nog, en bevestigde dat ze respijtzorg zullen BLIJVEN bieden, dus Danyel is van harte welkom. Het RIO heeft verder een indicatie gegeven van 4 x 7 uur, dus voor de dagen dat Jeroen niet thuis is.
Nu maar afwachten of ze ook "goeie" mensen kunnen vinden.
Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaanquote:Op maandag 10 januari 2005 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Phluph, hoe is het nu bij jullie?
O jee, das inderdaad druk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaan![]()
Dat heb ik dus precies hetzelfde (misschien moeten we het maar op ons voorhoofd schrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:26 schreef Sugar het volgende:
Oeh, AnnieBaby, dan zul je vast ook hebben wat ik had (en héb) als ik alleen naar de stad ga: het gevoel dat ik aan iedereen wil laten merken dat ik moeder ben! Moeder! Ook al zie je geen dikke buik meer en geen baby, hier loopt een móeder!![]()
Herkenbaar voor iemand?![]()
He, wat goed, moet ook een stukje rust geven, denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:
De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:
Hier "trekken" we het redelijk. We zijn sinds donderdag weer "compleet"![]()
De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
Ik heb er ook nog wel een tijdje last van gehad (ischias was het bij mij) en plotseling was het weg. Als het erg lang duurt zou ik eens naar de huisarts, maar het kan best nog even duren.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef texelonia het volgende:
De wond van mijn knip is eindelijk bijna helemaal dicht gegroeid!
Nog een vraagje. Tijdens mijn zwangerschap had ik veel last van pijn in m'n bil die uitstraalde naar naar m'n been. Ik dacht dat dit wel over zou gaan na de zwangerschap. Het is wel minder geworden, maar niet over. Vooral op dagen dat ik wat drukker ben geweest merk ik het. Zo begon het ook tijdens mijn zwangerschap...
Duurt het gewoon wat langer voordat het helemaal over is, of zou dit een blijvend iets zijn...?
Jee, dat is ff schrikken, een hersenbloeding! Hebben ze enig idee wat daar de oorzaak van geweest zou kunnen zijn?quote:Op maandag 17 januari 2005 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
Thomas lag in het ziekenhuis voor meerdere klachten:
- hij had weer zware bronchitus
- hij heeft sterke reflux
- en hij heeft 2 keer kort achter elkaar het bewustzijn verloren en men dacht aan epilepsie, De doktoren hebben niets kunnen vinden wat dat bewijst, maar het schijnt wel zo te zijn dat hij een aantal maanden geleden een hersenbloeding heeft gehad. Dat was wel schrikken natuurlijk. Hij is nu weer thuis, maar met het inhaleren en verschonen de hele dag zijn we erg veel tijd kwijt. Daarnaast gedraagt Indy zich op het moment erg lastig (ze is erg jaloers op Thomas), dus al met al ben ik het af en toe wel een beetje zat.
En dan zeg jij wat over ons! Volgens mij heb jij het op het moment ook niet echt makkelijk (understatement). Heel veel sterkte Snoopy!quote:Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef snoopy het volgende:
Jee, wat een ziekenboeg hier![]()
Tinkepink, Rottdog, Anitra, Piglet (en nu vergeet ik er natuurlijk een heleboel) heel veel sterkte
![]()
zelf lig ik tijdelijk plat met een berg medicijnen ivm met een rug die zwaar overbelast is en heel veel pijn doet. Vandaar dat ik niet zo veel meer reageer hier. Heb wel een laptoppie in bed maar het blijft lastig.
Oh, wat engquote:Op maandag 24 januari 2005 10:36 schreef Suzanna het volgende:
Ze ligt inderdaad in het ziekenhuis, waarschijnlijk een longembolie (mijn zus had me vanochtend een smsje gestuurd)...ik ga vanmiddag op bezoek. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken want het was nog niet zeker wat het was.
Das toch niet wattig, mutsie, das hartstikke waarquote:Op dinsdag 25 januari 2005 11:56 schreef Belana het volgende:
gelukkig hebben we elkaar en zijn we daar erg gelukkig mee, hoe wattig dat ook klinkt
Ik had hetzelfde kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef Knorretje het volgende:
tex: ik heb het al eens eerder geschreven en gezegd, maar ook hier geen diepe moedergevoelens gehad in het begin van alicia en ook nu met jayden niet. Ik vind baby's geen hol aan, bij alicia dacht ik dat het kwam omdat ik de eerste 4 maanden gewoon gemist heb, maar ik ben gewoon geen 'babymama'
t is dat het na een maand of 5/6 echt leuk wordt en steeds leuker wordt want anders'
Komt vast allemaal goed joh
Ja, maar, ja, maar... zij zien hem maar 'even', en jij de hele dag. Waarmee ik niet wil zeggen dat Noah geen superkindje is, want dat issie wel, maar ff met een babietje tutten is toch anders dan de hele dag (en nacht) verantwoordelijk zijn voor een kindjequote:Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef texelonia het volgende:
Maar iedereen in m'n omgeving is helemaal lyrisch over Noah, en leg dan maar eens uit dat het niet zó leuk is allemaal. Kreeg echt het gevoel dat het aan mij lag.
Vragen of ze dat dan niet willen vertellenquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:23 schreef livelink het volgende:
Ik weet gewoon dat ik me hardstikke rot voel als ik later hoor dat ze de hele nacht hebben lopen spoken.
Kan ik me voorstellen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 11:26 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn heel makkelijk en hebben het ook regelmatig aangeboden, maar ik vind het zelf zo moeilijk.
Het is zeker even wennen, maar het is ook heerlijk om even geen kids te hebben en lekker uit eten te kunnen zonder dat je op de klok hoeft te kijken. Het is vreemd om thuis te komen en lege slaapkamertjes aan te treffen, dat wel, maar het uitslapen daarna is toch wel weer zalig hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef livelink het volgende:
Miss_Dynastie, je bent lief.
Ik krijg ook steeds vaker ruzie met mijn vriend om deze reden, dus ik ga binnenkort wel eens met mijn ouders overleggen. Het is waarschijnlijk iets waar je een keer doorheen moet. Als ik eenmaal weet dat het goed gaat wordt het ook makkelijker om het wat vaker te doen.
Sterker nog, ik ben nu bijna 6 maanden na de geboortje van Thomas nog steeds doodmoe. Ga elke dag voor 9-en naar bed, maar word helaas ook elke dag om half 5 weer wakker (Thomas begint dan te spoken). En volgens mijn huisarts is dit alles nog steeds 'normaal'. Drukmaken doe ik me er ook niet over. Het gaat vanzelf voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef Suzanna het volgende:
Moeder én huisvrouw zijn is zowiezo best zwaar, moet ik zeggen! En je bent nog maar net bevallen, daarvan heb je echt nog wel een nasleep...én het is normaal als je twee maanden na de geboorte nog steeds doodmoe bent.
nee duhhhh tuurlijk vonden wij het niet erg dat djulian liep te spoken, was alleen maar zielig dat hij zo verkouden was. Als hij komt logeren houd ik er idd echt wel rekening mee dat dat ten koste gaat van mijn nachtrust, jammer dan.quote:Op donderdag 27 januari 2005 11:27 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me ook opgelaten als ik de kinderen laat logeren en ze slapen niet goed snachts. Toen Djen dus voor het eerst uit logeren ging bleek er helemaal niks aan de hand te zijn want mevrouw had de hele nacht heerlijk geslapen en mijn ouders ook. Djulian is vorige maand de eertse keer wezen logeren bij mijn vriendin en haar vriend, maar hij was verkouden en heeft dus de 1e nacht erg lopen spoken. Ik voelde me erg schuldig, maar ik moest naar het ziekenhuis en Djulian kon dus niet mee en het was dus noodzaak. Mijn vriendin vond het overigens niet erg, het hoort erbij zei ze. Dus een boel schuld gevoel om niks. En zonder het te proberen weet je ook niet of het kan en lukt. Dus ik zou zeggen de kids uit logeren en jullie lekker een weekendje genieten van elkaar
He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:12 schreef phluphy het volgende:
Ik ben al helemaal gewend aan het nieuwe ritme: 21.00 uur naar bed, 05.15 uur opstaan. Indien mogelijk 's middags een tukje.
He, wat leuk! Wat gaan jullie doen?quote:Oh ja, over 2 weken gaan we een weekendje weg. Danyel gaat dan logeren in de Glind. We zijn er afgelopen dinsdag gaan kijken en kennismaken. Zag er prima uit.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef snoopy het volgende:
Lekker Sugar (KNIP) Dat scheelt enorm in je humeur denk ik zo.
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?
Oh, oepsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:13 schreef phluphy het volgende:
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepen![]()
De nachten zijn nog steeds gebroken hoor! 2 à 3 x per nacht eruit om even te troosten of zo. Nooit langer dan een kwartiertje per keer, maar toch![]()
Leukquote:We gaan waarschijnlijk dat weekend naar Zeeland. Inderdaad ook een beetje investeren in deen verder gewoon bijslapen, lekker eten en uitwaaien
![]()
Thanxquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef phluphy het volgende:
ThanksWe kijken er ook echt naar uit. De vertrekdag valt op Jeroen's verjaardag. Heerlijk om dit met zijn 2'tjes te vieren
![]()
Dutch, De Glind is een Kinderhospice. Naast zorg voor terminale patiëntjesbieden ze ook respijtzorg voor ouders van gehandicapte kinderen. Respijtzorg: zij zorgen voor het kind terwijl de ouders kunnen bijtanken. Het is in een gewoon huis in de landerijen bij Barneveld en het zag er allemaal prima uit. Al zal het natuurlijk wel raar zijn hem daar de eerste keer achter te laten.
Maar het zal snel wennen hoop ik, tenslotte mag hij daar elke maand een weekendje logeren.
Oh ja, ik heb je mailtje beantwoord.![]()
watjequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Een cm of 20 dat was wel nodig het was erg zwaar maar er is nog genoeg over weet niet of er wel genoeg af is De kleurtjes zijn mooi al had ik graag willen blonderen maar durf niet te bleken maar dat kan een andere keer nog wel. Of misschien ook niet.
Wil je even ophouden je hebt nog nooit in mijn schoenen gestaan en dus onder mijn haar gezeten.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wil je even ophouden je hebt nog nooit in mijn schoenen gestaan en dus onder mijn haar gezeten.
Als je verder nog wat hebt vecht ik het liever per mail uit.![]()
Jeetje kan iemand jou ff uitleiden zegquote:
Alleen als we eerst gaan verleidenquote:Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jeetje kan iemand jou ff uitleiden zeg![]()
![]()
![]()
Zeg ik dacht dat je dat van die 'eerste biseksuele cybersex relatie met een andere moeder' niet bekend wilde maken hier?quote:Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef moussy het volgende:
[..]
Alleen als we eerst gaan verleiden
je zei toch ook niet dat jij het ging doenquote:Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zeg ik dacht dat je dat van die 'eerste biseksuele cybersex relatie met een andere moeder' niet bekend wilde maken hier?
Heftig Coolbabe! Nu maar hopen dat dit gaat helpen de pijn binnen de perken te houden. Sterkte.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 19:45 schreef coolbabe het volgende:
8 weken lang, 2 dagdelen per week moet ik naar Rotterdam toe om te oefenen, trainen en nog meer te oefenen. Dat allemaal met als doel om te leren gaan met mijn beperkingen en proberen de pijn binnen de perken te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |