abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24399831
`vervolg van hoe gaat het met de "nieuwe"moeders deel 11

dit was het laatste wat ik melde :

HAHAHAHA oeps sorry M@x moest even lachen die heeft je dus al helemaal niet gemist
ik ben blij dat het meegevallen was iig
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24400649
Zoo, sjonge wat gaat het hard ineens met Thijs, zo was hij nog zo afhankelijk van mij en nu de wereld vind hij oo zoo interesant hij kijkt zijn mooie oogjes uit, hij pakt de dingen ook graag vast en praten/brabbelen vind hij helemaal geweldig.

Zo kon hij buiten liggen nog vrij weinig op mama's borsten leeg drinken na dan , en nu hij ligt steeds geregelder op zijn buik, op zijn zij hij wilt zitten en rond kijken.
Hij vind het geweldig als ik tegen Thijs zing dan kijkt hij me aan en brabbeld terug waarschijnlijk denkt hij mens zing es niet zo vals

tja mijn ventje wordt steeds groter een kleine boef

ff emo momentje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  dinsdag 4 januari 2005 @ 23:31:55 #3
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24401006
wat gaat dat snel he bar ik heb die momenten ook gehad het zijn echt emo momenten..en die heb ik nu nog
  woensdag 5 januari 2005 @ 08:38:09 #4
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24406051
Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!

Merisse Medisch kdv is in principe vanaf 0 jaar, maar in de praktijk vanaf 1. Nu zijn er echter 4 kindjes van Danyel's leeftijd dus gaat er toch een groep gestart worden, maar dit vergt tijd.

Poemojn We zijn inderdaad niet aan Thuiszorg gebonden. De GGV'ster die nu komt is ook van een particulier bureau. Dat heeft de maatschappelijk werkster voor ons uitgezocht. Ik laat haar nog even wat pogingen doen, voordat ik zelf op zoek ga. Dat kost namelijk gigantisch veel tijd en energie.

m@x Fijn dat het goed gedaan is op je eerste werkdag . En héél knap dat je niet gebeld hebt

Yoni Bedankt voor de tip. Ik heb de tekst van de site even gekopiëerd in een boze brief aan het maatschappelijk werk. Alhoewel de reactie wel zal zijn dat De Glind hun policy wil wijzigen. Maar ik heb ook contact met een "lotgenote" die regelmatig een weekendje naar De Glind gaat, dus zo concreet is die policy-wijziging blijkbaar nog niet.

Loena Je hebt gelijk wat die "woonkamersituatie" in De Glind betreft. Maar dat is voor mij niet genoeg reden om er vanaf te zien. Dan vind ik het voordeel zwaarder wegen dan het nadeel.

Bar Lekker dat je zo geniet van Thijs. Keep it going !

Danyel ligt dus sinds gisteren in het andere ziekenhuis hier in Apeldoorn. Daar heeft hij zijn eerste 2 voedingen helemaal uitgespuugd (in explosieve golven). Klinkt stom, maar ik ben blij dat het gebeurde, want dan heb je tenminste nog het gevoel dat hij niet voor niets in het ziekenhuis ligt.
Maatschappelijk werk is druk bezig met het regelen (zoeken) van zorg. Ze zou donderdag teruggebeld worden. Goh, dat schiet al op
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:01:45 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24406212
Wat een geregel en een gedoe toch Phluph... Alsof je nu niet andere dingen aan je hoofd hebt dan uit te zoeken welke mogelijkheden er allemaal zijn om alles voor jullie drietjes zo aangenaam mogelijk te maken.

voor jullie 3-en!
pi_24406291
quote:
Op dinsdag 4 januari 2005 23:16 schreef Bar_en_Mar het volgende:

tja mijn ventje wordt steeds groter een kleine boef

ff emo momentje
Mij zus heeft drie kindertjes in de leeftijd van 4 tm 1 Afgelopen weekend zat ze echt emotioneel te zijn omdat ze straks niks meer heeft "rond kruipen"
Kan iemand dat gevoel uitleggen?? Hoe ontstaat dat gevoel??

Pluph, heel veel sterkte voor jullie
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24406334
Ik kreeg net van mijn man te horen dat een collega van hem zijn zoontje is overleden aan een hersenbloeding, jongetje was pas 2 1/2 maand oud. Daar wordt je toch even stil van. Het jongetje mankeerde helemaal niks, ze hadden zelfs foto's laten zien van een kleint ventje dat zijn hoofdje optilde op het waskussen en dan ineens zo iets!

Ik ben er echt gewoon stil van.
pi_24406401
Wat een rot nieuws Litle-Angel
Logisch dat je daar stil van word!! Sterkte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  woensdag 5 januari 2005 @ 09:24:40 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24406427
Jeetje L-A... wat een verhaal...
pi_24407899
Lieve Fluf

Jeetje L-A...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24408379
phluphy
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar in het blad vriendin schrijft een moeder over haar gehandicapte dochter (ook nog erg jong) met hersenbeschadigingen. Elke keer als ik dit lees moet ik aan jou en Danyel denken. Misschien heb je iets aan haar verhalen.

Sterkte!
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
pi_24410524
L.A. daar word je idd stil van...

Fluf ik kan niets anders doen dan je een knuffel geven en een
pi_24410565
Phluphy dikke voor jullie 3tjes

L.a. ook een hele dikke en knuffel voor jou. Bah wat naar zeg.
ik zal deze week echt een foto maken met kadootje van Morgaine
pi_24410711
Wat een gedoe Phluphy.. Succes ermee.
Bevalt het nieuwe ziekenhuis, heb je vertrouwen in de verpleegkundigen daar en loopt de communicatie goed?

Wat erg, Little Angel...
pi_24410839
Phluphy, wat een geëmmer zeg! Alsof je energie zat hebt om overal achteraan te hollen.
En donderdag pas wat horen schiet niet erg op zeg. Sterkte jullie drietjes

L-A wat afschuwelijk zeg. Hebben jullie dat nou ook? Dat het net is of je steeds vaker nare dingen over kindjes en/of zwangerschappen hoort? Of komt dat puur en alleen omdat we zelf met kinderen bezig zijn? Zal dat laatste wel zijn maar ik hoor net iets te vaak dat soort nare dingen
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24411391
Anitra dat lijkt me leuk, ben blij dat hij in ieder geval is aangekomen. Je had je postcode en huisnummer op de envelop gezet en ik heb gezocht op internet naar de straatnaam die erbij de postcode hoorde en voila, Djulian heeft een beestje over de post gekregen. Vind hij het ook leuk of zijn het niet zijn favo kleuren.
pi_24412190
Hij vind hem heel leuk, als het beestej niet in de box staat word hij boos of gaat hij hem zoeken

blegh volgens mij heb ik een bijholte ontsteking rechts. Het trekt helemaal door naar mijn oor en oog en regelmatig stroomt het ineens uit mijn rechter neusgat. Zo maar ff brufen in nemen en even gaan liggen. Het eten staat de hele dag al oprundvlees dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken en Rick is ook thuiszoiezo tot 13 januari dus kan ik gewoon ff lekker gaan liggen
  woensdag 5 januari 2005 @ 15:32:43 #18
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24412440
Tjeetje he wat akelig weet niet wat het is maar je hoord het inderdaad steeds vaker of het nu komt omdat je zelf moeder bent of omdat het steeds vaker gebeurd heb ik ook geen idee van

Toen we probeerden om zwanger te worden gebeurde er ook een gevalletje vlakbij ons in de buurt(ken die mensen dus ook). Jongetje heeft jammer genoeg maar 16 dagen geleefd, dit soort dingen brengen je wel aan het twijvelen. Net als rampbevallingen ook genoeg van meegekregen en niet alleen van hier. Bij mij op de zwangerschapsgym zat er een vrouwtje waarvan het kindje met 29 wk geboren is en dit kindje heeft van alles met het hartje niet goed en zal jammer genoeg niet oud worden. Als een wonder leeft ze nog steeds maar dat je altijd met angst moet leven lijkt mij zo eng. Dus ja soms denk ik wel van het is echt van deze tijd maar aan de andere kant eerder werd er niet echt open over gepraat.

Heeft ook weer wat blijk dus geen "gewone" rugpijn te hebben maar een fikse nierbekkenontsteking vandaar die rugpijn, krijg dus nu een beste kuur en hopelijk helpt het gauw
  woensdag 5 januari 2005 @ 18:18:14 #19
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24415177
Ik voel me een beetje een doos
Vorige week was er iemand van het consultatie bureau langs gekomen, en die zei dat het handig was om Noah deze week even te komen wegen tijdens het inloopspreekuur, omdat baby's na 2 weken weer op hun startgewicht zouden moeten zitten. Inloopspreekuur is maandag en woensdag van 13:30 tot 14:00 uur. Ik wilde eerst maandag gaan, maar Noah had z'n dag niet, wilde steeds niet slapen, waardoor ik pas laat ging douchen, en toen was het er dus niet van gekomen. Goed vandaag voor de herkansing. Ik lekker de kinderwagen tevoorschijn gehaald en opgewarmd met kruikjes, Noah lekker ingepakt, kinderwagen naar beneden gesleept en naar het consultatiebureau. Ik wachten, zag er beetje donker uit. Ik kijk nog een paar keer op de klok van mn telefoon. Lopen allerlei mensen langs, maar niemand die iets zegt. Na kwartiertje kom ik er achter dat ik een uur te laat ben!
Dus nu moet ik weer tot maandag wachten Maar goed, ik weet nu in elk geval het consultatie bureau te vinden, en het is lopend met de kinderwagen ook erg goed te doen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 5 januari 2005 @ 19:11:17 #20
43556 miss_dynastie
pi_24416182
quote:
Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef phluphy het volgende:
Miss-D Je schreef (quoten kan niet meer ivm slotje) : heb een beetje het idee dat ze gedacht hebben 'we zien wel hoever ze komen' of zoiets.
Dat idee hebben wij nu ook. Het zou aardig zijn geweest als ze zelf tussendoor gepolst hadden of het allemaal wel ging, in plaats van af te wachten tot het "te laat" was!
Ja, precies. Of dat ze zich van tevoren bedacht hadden dat het wel heel zwaar zou worden, want een hulpverlener moet dat toch een beetje kunnen voorzien. In elk geval goed dat je nu om hulp hebt gevraagd, ik ben benieuwd of ze morgen met goede alternatieven komt!

Hoe is het nu met Danyel?
pi_24416581
Nierbekontsteking kan zeer pijnlijk in je rug zijn idd Rottdog. Hopelijk helpt de kuur en huppel je snel weer rond
pi_24450358
Heeft er iemand ervaring met een sluitlaken na de geboorte ? Dat werd mij aangeraden op de zwangerschapsgym. Is het lekker ? En zo ja heeft er toevallig nog iemand zon ding te koop
pi_24450504
ik zag ze gisteren bij de prenatal te koop liggen ladybos en heb ook nog even getwijfeld. wel vrij duur vond ik (maar ik weet nu niet meer hoeveel, 30 of 40 euro ofzo). de vorige keer heb ik er geen gebruikt en heb het ook niet gemist voor zover ik weet. maar ik geloof dat knorretje er wel ervaring mee heeft.

rottdog jakkes nierbekkenontsteking! zou dat nog te maken hebben met die blaasontsteking die je laatst had (toch?)? heel veel beterschap.

tex, lullig maar kan gebeuren. je zou als je bezorgd bent om Noahs gewicht ook bij de thuiszorgwinkel zo'n weegschaal kunnne huren voor een dagje.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:43:57 #24
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24450540
volgens mij was er zelfs een topic over, ladybos!

*zoeken gaat*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  vrijdag 7 januari 2005 @ 12:49:32 #25
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24450624
pi_24450862
Thnx LadyS en Bixis, ik ga het topic eens doorspitten
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:17:30 #27
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24450991
Ik ben echt doodop...(net als Noa overigens...) Ze spuugde vanochtend haar hele voeding uit en heeft sindsdien niet meer echt geslapen behalve 10 minuten waarna ze weer wakker werd met gehuil.
Heb haar de hele tijd lopen wiegen etc. maar heb haar ten einde raad maar gewoon in bed gelegd met een donkere deken over de hemel (donker...) en nu is ze wat stiller, hoewel ze nog wel af en toe een huiltje laat horen.
Het zal wel normaal zijn dat je in het begin zo moe bent van zo'n kleintje, maar het begint me toch echt op te breken hoor... 's nachts komt ze ook soms om de twee uur...PFF ik heb ook nergens zin in...
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:23:35 #28
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24451054
Suzanna, i know the feeling... Noah spuugt ook vaak, en heeft nu steeds vaker dat ie niet meer slapen na een flesje. Zo ook vanochtend om half 6. Ben maar met hem op de bank gaan liggen, toen issie in slaap gevallen en heb ik hem in de wieg gelegd en heeft ie verder gaan slapen. Maar vaak als ik hem over leg in de wieg wordt ie 5 minuten later weer wakker.
Pff, erg vermoeiend inderdaad.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:48:56 #29
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24451241
Noa is nu al weer wakker, ik dacht net dat ze lekker zou gaan slapen omdat het stil was....PFF ze ligt nu al weer te krijsen...op mijn schoot, dus ik kan er gewoon niets aan doen ook...zelfs oppakken helpt nu niet blijkbaar :S dit is echt erg!
  † In Memoriam † vrijdag 7 januari 2005 @ 13:51:56 #30
43556 miss_dynastie
pi_24451292
phluph, hoe is het bij jullie?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 13:56:59 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24451360
Suzanna, ik herken het ook, hoor! En het komt goed!

Maar probeer haar anders eens op je arm te dragen met het buikje tegen je onderarm, liggend alsof ze zwemt, zeg maar. Misschien vindt ze dat nu wel fijn?
En anders even naar buiten met 'r, stukje wandelen (als je dat aandurft, meestal stoppen ze wel met huilen dan).

Het is zo'n gezoek en geworstel soms! Probeer maar te bedenken dat het nu even dit is, dat zegt niet dat het straks nóg zo gaat of dat Noa nooit meer stopt met brullen! Moeilijk om te bedenken, maar het helpt soms wel!

Als ik je op een of andere manier kan helpen, zeg je het dan? Jij ook, Tex!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24452247
Ik herken het ook heel erg. Nu heb ik toch wel het idee dat het nu wat beter gaat. Soms geef ik toch maar een flesje tussendoor. Meestal 's avonds omdat ik merk dat dan mijn voeding erg terugloopt en Benthe daardoor gewoon veel en veel beter slaapt. Een ritme hebben we ook (nog) niet echt.

Vanmiddag naar gyn geweest voor na-controle. Het dossier wordt nu gesloten en heb nu echt het idee dat alles achter de rug is en we nu lekker verder kunnen met Benthe te laten opgroeien en eigen draad weer op te pakken. Volgende week ga ik al weer een paar uurtjes op het werk kijken wat er te doen is. Inmiddels ook al 5 kilo lichter en ben dus echt veel slanker dan voor mijn zwangerschap. Hiep hoi borstvoeding.
Gisteren begonnen met de mini-pil. Wel grappig, vorig jaar gestopt met de pil en nu weer begonnen. Precies 12 maanden.

Ja... ik voel me lekker!
pi_24452364
Fijn hoor Stiekemurd

Suzanna, heel herkenbaar allemaal. Het is ook vermoeiend en je weet ook soms gewoon niet wat je kindje wil of voelt. En het is een cliche, maar het gaat over een tijdje echt beter
  vrijdag 7 januari 2005 @ 15:42:09 #34
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24452612
Fijn om te lezen dat het zo goed gaat Stiekemurd!

Suzanna en Texel, heel herkenbaar jullie verhalen en ook ik moet zeggen dat het over een tijdje echt veel beter gaat. Tuurlijk zijn er nog dagen dat Kai niet lekker in zijn vel zit en alleen maar wil huilen maar het wordt echt minder. Sterkte

Beterschap Rottdog!

Ik heb net mijn eerste werkweek achter de rug en ik vind het heerlijk! Het is best vermoeiend om een kindje te hebben en te werken maar ik vind het zo lekker om weer regelmatig met alleen volwassenen samen te zijn. Ik heb ook het gevoel dat ik nu het ritme kan gaan vinden wat ik tijdens mijn verlof miste. Back tot normal!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:14:19 #35
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24453069
Rottdog Hoe kom je nou weer aan een nierbekkenonsteking Beterschap, hopelijk ben je snel weer opgeknapt

m@x nu geniet je extra van het weekend !

Sugar Hoe gaat het met Maria? Is ze al wat meer gewend?
vraag hoort eigenlijk in baby'tjes topic, oops

Kozakken !!! Heel erg bedankt voor je lieve kaartje. En weet je... toeval bestaat toch niet hé? Nou inderdaad, want de bookmarker die je erbij had gedaan is al meteen nodig....want......
Danyel heeft vandaag voor het eerst gelachen
Ik kwam binnen, nam hem bij me op schoot, maakte contact en voila, een grimas die overging in een volle lach met open mond
Megamijlpaal Want we wisten niet zeker of hij ooit zou gaan lachen.

Miss-D Het gaat redelijk, er wordt hard gewerkt aan oplossingen. De Glind belde me nog, en bevestigde dat ze respijtzorg zullen BLIJVEN bieden, dus Danyel is van harte welkom. Het RIO heeft verder een indicatie gegeven van 4 x 7 uur, dus voor de dagen dat Jeroen niet thuis is.
Nu maar afwachten of ze ook "goeie" mensen kunnen vinden.
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:14:22 #36
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24453070
Ze ligt nu al een tijdje te slapen..de enige manier om haar in slaap te krijgen was met heel veel geduld...ik ben in bed gaan liggen met haar op mijn buik, ze was nog steeds onrustig maar ik ben gewoon rustig gebleven. Toen is ze uiteindelijk in slaap gevallen.
Oh, daar hoor ik weer wat....
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:18:39 #37
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24453116
Even iets heel anders..ik heb sinds de bevalling geen normale ontlasting meer gehad, het is nog steeds aardig verstopt. Met als gevolg dat ik nu een kloofje heb daar beneden, en het bloedt bij elke keer dat ik naar de wc moet...
Zou dit nog een gevolg kunnen zijn van de bevalling/zwangerschap/ etc? Tis nu bjina 5 weken geleden...
pi_24453152
Phluphy wat een heerlijke mijlpaal nu willen we natuurlijk snel een foto zien met die mooie lach

Suzanna en Tex zoals de anderen al zeggen het gaat over. Het is erg vermoeiend, maar het word echt beter!!! Het is een cliche en jullie hebben er nu geen bal aan. Maar als ze dingetjes gaan doen dan krijg je zoveel energie dat je de onderbrekingen aan kan. Zoals een lach, dat geeft zoveel energie, dat ze je herkennen, wanneer ze gaan brabbelen. Dan neem je ze op schoot want je wilt het nog een keer horen/zien en dat geeft energie Dus even doorbijten dames
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:36:08 #39
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24453348
pluphy wat geweldig zeg!!! zegt dit ook niks over zijn toekomstige ontwikkeling?

Suzanna en Tex! ik kan niet meer dan me aansluiten bij de anderen!

En Suzanna, zo een kloofje had ik ook wat kan dat pijn doen zeg het is nu weg gelukkig. Ik weet alleen niet of het met de bevalling te maken heeft. Ik had het ook een paar weken na de bevalling, dus je zou haast denken van wel.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:39:15 #40
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24453381
Bedankt voor jullie 'opbeuringen'...ik geloof het allemaal graag maar op zo'n moment ben ik gewoon te moe om er nuchter over na te denken. Ik hoop maar dat het snel voorbij is, ook voor Noa zelf, want het doet me pijn om te zien dat ze het niet naar haar zin heeft...en ze is zo'n klein schatje!
Mijn man heeft trouwens aangeboden om vannacht voor Noa te zorgen, en toen kwam hij erachter dat ik natuurlijk degene ben die Noa alleen kan voeden ;-)...maar ik vond het wel heel schattig. Als hij moet werken kan dat zowiezo niet, want dan is hij op z'n werk veel te moe.

Pluphy: was ik nog vergeten te zeggen, GEFELICITEERRRRRRRRD met Danyels eerste lachje!! Je hebt er aardig lang op moeten wachten, maar daar istie dan eindelijk!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:40:30 #41
103793 kozakken
Living the life
pi_24453400
fluf, wat een fijn nieuws zeg. een lachje!
Nee, toeval bestaat niet. Daar ben ik absoluut van overtuigd.
Dat jullie kleintje nog maar voor veel bookmarkmomenten mag zorgen!

Susanna wat mij heel goed hielp is een klein beetje lijnzaadolie gebruiken. 's ochtends een theelepeltje. Maakte m'n toiletgang een stuk relaxeter.

Met mij gaat het een beetje dubbel. Voel me redelijk goed met Jonne en hij doet het ook heel goed. Maar ik merk nu dat zoeken naar werk, verwerken van het een en ander toch af en toe het nodige van me vergt.
Lichamelijk gaat het wel goed (op dat stomme stuitje na). Maar daarover meld ik nog wel even wat ik 't speeltuinbankje.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:41:56 #42
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24453421
Hm....LadyS - het is inderdaad heel erg pijnlijk...ik durf bijna niet meer te poepen ...k hoop maar dat het snel weg is...hoe lang duurde het bij jou?
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:47:15 #43
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_24453489
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:41 schreef Suzanna het volgende:
Hm....LadyS - het is inderdaad heel erg pijnlijk...ik durf bijna niet meer te poepen ...k hoop maar dat het snel weg is...hoe lang duurde het bij jou?
ik ging er inderdaad erg tegenop zien Het heeft wel een tijdje geduurd... 1 of 2 weken. Toen was ik er vanaf. Maar na een paar weken kwam het weer en toen duurde het weer 1 of 2 weken Ik ging wel proberen om te poepen wanneer het moest, want volgens wordt de ontlasting alleen maar harder als je langer wacht
Ik zou idd proberen om iets te eten waardoor de ontlasting een beetje zacht word. Dan heeft het ook de kans om te genezen.
pi_24453523
Phlupyh Danyel

Suzanna, wat vreeemd, de kraamhulp moet dat toch in de gaten houden? Maar Myrhte huilt dus ik moet eerst even naar haar toe.
  vrijdag 7 januari 2005 @ 16:54:20 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24453562
's Ochtends een glas lauw water drinken zou de ontlasting ook zachter moeten maken. En veel fruit eten enzow.

Phluphy wat goed dat Danyel gelachen heeft!!
©Dumbo
pi_24453660
Suzanna eet wat peperkoek, druiven lauw water enz enz hopelijk helpt het

Danyel goezo kereltje zo lachen naar je mama
  vrijdag 7 januari 2005 @ 17:02:31 #47
103793 kozakken
Living the life
pi_24453670
Tex, je hebt wel gelijk. Maar als ik Suzanna zo lees, zou ik eerst even wat snellere maatregelen treffen. (komt ook omdat het bij mij zo goed geholpen heeft.) Lijnzaadolie rules!!
pi_24454025
Suzanna, vergeet ook niet veel te drinken!!!!! Vooral als je borstvoeding geeft! Wanneer je te weinig drinkt krijg je harde ontlasting en door het drukken zelfs aambeien!!!!!
pi_24454061
M@x wat fijn dat je weer lekker aan het werk bent. Heerlijk weer regelmaat
Pluphy: wat heerlijk zo een big-smile

[ Bericht 30% gewijzigd door Stiekemurd op 07-01-2005 17:42:53 ]
  vrijdag 7 januari 2005 @ 19:53:52 #51
99052 titsch
nieuwsgierig aagje
pi_24454354
[Danyel heeft vandaag voor het eerst gelachen
Ik kwam binnen, nam hem bij me op schoot, maakte contact en voila, een grimas die overging in een volle lach met open mond

Hallo Estherke,
wat een geweldige ervaring, zijn eerste "echte" lach, speciaal voor zijn mama........
Wil je aan Danyel vragen of hij één zo'n heerlijke lach wil bewaren voor oompje, voor als ik volgende keer weer kom?
voor Esther,
voor Jeroen en
voor Danyel.
Tot gauw,
lovelyu
oma titsch
pi_24454717
Lieve Fluf wat een heerlijk moment, zo'n brede lach van je mannetje! Dat er nog vele mogen volgen
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:17:15 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24454811
Nah Fluf, popje, mail ik je net vanmiddag dat soms als je er bijna echt doorheen zit er iets gebeurd waardoor je er weer even tegenkunt, ik hoop dat dit zoiets is!

Big
  vrijdag 7 januari 2005 @ 21:54:35 #54
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24454965
Danyel wat lief dat je je moeder een geweldige glimlach hebt bezorgt
wat eem geweldig moment moet dat zijn geweest
  Jubileum moderator vrijdag 7 januari 2005 @ 21:55:31 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24454990
Wat een heerlijk stralend lichtpuntje phluphy
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_24455234
Een eerste lachje is zoooooooooooooo speciaal. Heerlijk voor je
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24455346
Fluf wat heerlijk
pi_24455463
geweldig phluph!
pi_24455558
Phluph wat gaaaaaaaf zeg
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 7 januari 2005 @ 23:18:06 #60
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24455694
Danyel lacht! Jippie!
  vrijdag 7 januari 2005 @ 23:35:48 #61
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24455975
Phlups wat een fijn nieuws, hier word ik weer helemaal blij van !
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 00:52:25 #62
1087 Merisse
broddeltante
pi_24457110
Fluf, wat heerlijk
en 4 x 7 klinkt ook heel goed nu idd hopen dat ze ook ter zake kundige mensen hebben.
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zaterdag 8 januari 2005 @ 01:01:45 #63
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24457311
Gedeelde smart is halve smart, maar gedeelde vreugde is veel-veel-veel-voudige vreugde
Jullie zijn lief
En nu ga ik dromen van de mooiste lach die ik ooit gezien heb
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:42:52 #64
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24460023
Fluf!!!
Danyel is een held!
En gij ook!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 08:46:44 #65
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_24460031
Pluph...een lachje. Wat ontzettend mooi
  † In Memoriam † zaterdag 8 januari 2005 @ 11:33:49 #66
43556 miss_dynastie
pi_24461102
quote:
Op vrijdag 7 januari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Danyel heeft vandaag voor het eerst gelachen
Megamijlpaal Want we wisten niet zeker of hij ooit zou gaan lachen.
Wow, wow, wow
quote:
Miss-D Het gaat redelijk, er wordt hard gewerkt aan oplossingen. De Glind belde me nog, en bevestigde dat ze respijtzorg zullen BLIJVEN bieden, dus Danyel is van harte welkom. Het RIO heeft verder een indicatie gegeven van 4 x 7 uur, dus voor de dagen dat Jeroen niet thuis is.
Nu maar afwachten of ze ook "goeie" mensen kunnen vinden.
Dat is in elk geval weer een stap in de goede richting
Nu maar hopen dat ze goede mensen beschikbaar hebben!!
  zaterdag 8 januari 2005 @ 12:37:54 #67
61800 Rottdog
pi_24462085
Danyel en een glimlach geweldig
hou die camera bij je nu

De blaasontsteking was dus niet over en dan gaan de bacterieën naar je urinewegen en zo naar je nieren toe en zit je dus opgescheept met een nierbekkenontsteking

Je zou je alleen een keer tot het voeden kunnen beperken Suzanna dat je man zeg maar het kindje weer in slaap zucht <=sust enzo. Zeg ook maar wat hier ging vriendje s'nachts voeden (fles) zodat ik bij kon slapen.

LB hoe is het voel je je alweer wat beter enzo en met je

Pluis hoe ist
  maandag 10 januari 2005 @ 15:35:53 #68
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24502530
zo, deze nieuwe moeder had vanochtend een kleine dip en daarover een vraag: ik heb tot ongeveer 4 weken gevloeid en nu heb ik sinds gisteren (ben morgen 6 weken geleden bevallen) ook weer heel licht bloedverlies. Is dit nu nog vloeien of ben ik weer ongesteld? Heb lichamelijk weinig last, maar qua bui kan het wel kloppen. Zo had ik me alweer een tijdje niet gevoeld. Ik geef borstvoeding, kan je dan eigenlijk wel zo snel ongesteld worden?

In mijn slechte bui heb ik trouwens wel geregeld dat ik 31 januari begin met aerobics na de bevalling. Joepie, daar heb ik zin in. En maar goed dat ik belde anders had ik tot maart moeten wachten.

Pluphy, beetje late reactie, maar wat heerlijk dat Danyel naar je lacht. Hoe is het nu?
  † In Memoriam † maandag 10 januari 2005 @ 21:38:41 #69
43556 miss_dynastie
pi_24507259
Phluph, hoe is het nu bij jullie?
pi_24508932
AnnieBaby het zou makkelijk ongi kunnen zijn hoor, had ik ook last van maar nu ben ik ook alweer maanden niet ongi geworden, ik zou me er niet teveel zorgen om maken
  dinsdag 11 januari 2005 @ 07:11:01 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_24512843
Anniebaby, ik had dat precies zo, eerst 4weken vloeien, toen ff niks en na een week begon het weer. Het hoort bij het vloeien na de bevalling denk ik, want ik ben daarna ook pas weer na een paar maanden echt ongesteld geworden. Dus ik denk niet dat je al ongesteld bent.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 januari 2005 @ 08:06:27 #72
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24513041
quote:
Op maandag 10 januari 2005 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Phluph, hoe is het nu bij jullie?
Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaan
Maar ja, het is voor een goed doel

Ikikke Nog bedankt voor de tip over de Vriendin. Mijn schoonmoeder heeft inmiddels een aantal nummers weten te verzamelen.
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 januari 2005 @ 08:23:20 #73
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24513113
Phluph, wat heerlijk zo'n lach

Enne die willen wij ook zien natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 11 januari 2005 @ 18:45:16 #74
43556 miss_dynastie
pi_24520110
quote:
Op dinsdag 11 januari 2005 08:06 schreef phluphy het volgende:

[..]

Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaan
O jee, das inderdaad druk.
Hoop dat het nog gelukt is om even bij hem langs te gaan
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:20:29 #75
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24545874
* Sugar gaat !
20 augustus!!!

En verder gaat alles hier ook goed!
We zijn heel benieuwd naar de uitslag van Maria's heupjes; maandag a.s. moeten we foto's laten maken en horen we volgens mij meteen hoe het nu verder gaat (hoe lang nog spreidbeugel of eventueel tractie ).

Het is rustig hier de laatste tijd!
Moeders, laat u hóren!!!!
pi_24546237
Sugar

Deze moeder heeft een hele nare kriebelhoest en dinsdag kan ik met mijn rug naar de fysio. Verder gaat alles uitstekend met de kleine man dus heb ik niet echt veel te melden
pi_24546564
Wat leuk Sugar!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd meid!
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:23:26 #78
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24546988
Sugar gefeliciteerd!

HIer gaat alles goed. Stella heeft volgens mij haar regeldagen achter de rug en dat scheelt voor mij als moeder ook weer. Heb mezelf voorgenomen om morgen, als mijn vriend thuis is, even alleen de stad in te gaan. Lijkt me heel apart.
Vandaag ook weer kraamvisite gehad. Dat blijft maar doorgaan!
  donderdag 13 januari 2005 @ 14:26:21 #79
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24547040
Oeh, AnnieBaby, dan zul je vast ook hebben wat ik had (en héb) als ik alleen naar de stad ga: het gevoel dat ik aan iedereen wil laten merken dat ik moeder ben! Moeder! Ook al zie je geen dikke buik meer en geen baby, hier loopt een móeder!
Herkenbaar voor iemand?
pi_24547054
Ik krijg zaterdag zelfs nog kraamvisite en Morris is al 5 maanden!
  donderdag 13 januari 2005 @ 15:09:39 #81
3142 m@x
pi_24547843
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 14:26 schreef Sugar het volgende:
Oeh, AnnieBaby, dan zul je vast ook hebben wat ik had (en héb) als ik alleen naar de stad ga: het gevoel dat ik aan iedereen wil laten merken dat ik moeder ben! Moeder! Ook al zie je geen dikke buik meer en geen baby, hier loopt een móeder!
Herkenbaar voor iemand?
Dat heb ik dus precies hetzelfde (misschien moeten we het maar op ons voorhoofd schrijven )

Beetje hele late reactie maar wat geweldig dat Danyel gelachen heeft Fluf!

Deze nieuwe mama heeft een flinke griep te pakken. Het begon dit weekend met die gevreesde buikgriep en nu lijkt het te zijn omgeslagen in een gewone griep Verder gaat alles eigenlijk gewoon goed
  donderdag 13 januari 2005 @ 22:43:55 #82
61800 Rottdog
pi_24552958
Dan ga je lekker is weer alleen de stad in en met wat kom je dan thuis ...juist ja allerlei leuke spulletjes en kleertjes voor de baby

Kon van dat wel oogkleppen op hebben gekregen wat betreft kleding voor mezelf

Iedereen kucht snottert en buikgriept wat af zeg dit jaar Beterschap dames

Anitra hoest , Luchtbel hoest , Pluisje hoest , Poemojn hoest toppie dat myrthe kan zitten en de rest HOEST nog steeds vergeetachtige muts forgive me

poging tel kwijt
pi_24553105
Sugar wat goed gefeliciteerd en voor je vriendje natuurlijk ook gefeliciteerd en dat het maar een geweldige dag mag worden

Geniet van het winkelen Anniebaby
M@x Beterschap
pi_24556192
Deze mama had het even moeilijk vandaag. Je kind expres pijn doen voo een stom papiertje met een handtekening. Blij dat het maa 1 dag is. Verder loopt vriendje nu ook thuis met een hernia, is Djen zondag jarig en heb ik even gewinkeld bij de makro met mijn moeder gisteren. En ook nog tante geworden deze week. Pfff hele dukke week geweest als je bedenkt dat we dinsdag dus ook nog ziekenhuis hadden voo Djulian. Maandag krijg ik mijn 2e injectie, ben best bang ervoor omdat de 1e niet geholpen heeft. Nu heel hard duimen dat deze het wel doet. En wat ik heel graag eens zou willen is een goeie nacht slapen.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:34:25 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24558326
Sjoegje! Wat leuk! Gefeliciteerd!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:14:44 #86
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24559935
Sugar wat een nieuws gefeliciteerd
Hyves!
  vrijdag 14 januari 2005 @ 11:41:21 #87
3142 m@x
pi_24560448
Maar engelen bestaan niet...... maar een bruidspaar zoals zij
pi_24560700
Wat leuk Sugar, gefeliciteerd!!

Anitra, sterkte joh
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:55:54 #89
61800 Rottdog
pi_24563950
Wow Anitra dat is allemaal niet niets zeg voor een week
In elk geval geen gedoe met Djulian voorlopig en geen gezeur, sterkte voor je Fam
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:20:51 #90
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24565369
Sugar wat leuk zeg! Gefliciteerd!

Anitra sterkte
©Dumbo
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:36:16 #91
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24565570
Zo, ik was nog erger dan jullie, Sugar en Max
Toen ik een pakje voor Stella kocht en de verkoopster vroeg of het een cadeau was of voor mezelf zei ik heel hard 'voor mijn dochter!'. En ik heb me nog nooit zo trots gevoeld. Echt super.
Vond het ook heerlijk om even alleen in de stad te zijn. Dat was lang geleden.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:10:40 #92
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_24566952
Phluphy, een hele late reactie, maar wat super dat Danyel gelachen heeft naar je.

Sugar, van harte gefeliciteerd.

Rottdog, ik heb dat nou ook altijd dat als ik naar de stad ga ik alleen maar met dingen voor Melvin thuis kom. Al begint het wat minder te worden tegenwoordig. Komt waarschijnlijk ook doordat ze in het begin zo snel uit hun kleertjes groeien. Nu Melvin wat langer in een maat zit, wordt het kopen wat minder.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zaterdag 15 januari 2005 @ 00:17:10 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_24573289
Sugar, gefeli meid!!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 15 januari 2005 @ 06:06:40 #94
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24576578
Sugar wat leuk
Van harte gefeliciteerd
Wat een prachtige bruid zul je worden!
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 15 januari 2005 @ 07:19:29 #95
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24576639
Sugar gefeliciteerd!

En phluphy, hoe is het nu met jou? Trek je het nog een beetje?

Ik ben weer erg moe. We hebben met THomas weer een weekje ziekenhuis achter de rug en hier is het policy dat je het liefst de hele dag bij je kind blijft en er het liefst ook slaapt. Jullie snappen dat dat erg vermoeiend is met nog een kindje thuis. Daarnaast ben ik druk bezig met het opstarten van een eigen bedrijfje en het voeren van aquisitiegesprekken.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 10:01:28 #96
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24577036
Tinkepink, ik kan me voorstellen dat je moe bent, zeg. Thomas alweer in het ziekenhuis? Wat was er aan de hand? En wat voor een soort bedrijf ben je aan het opstarten?

Sugar, gefeliciteerd!! Leuk voor je.

Phluphy, wat geweldig dat Danyel naar je heeft gelachen. Heeft hij inmiddels al wat meer gelachen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_24578365
Poemojn ik heb vandaag die 5 blikken nutramigen binnen gekregen. Nogmaals heel erg bedankt dat je me er op attendeerde!!!! en het kwam heel goed uit want had erg weinig centjes deze week en het scheelt even een heel stuk dat ik nu geen voeding hoef te halen
pi_24583122
De wond van mijn knip is eindelijk bijna helemaal dicht gegroeid!

Nog een vraagje. Tijdens mijn zwangerschap had ik veel last van pijn in m'n bil die uitstraalde naar naar m'n been. Ik dacht dat dit wel over zou gaan na de zwangerschap. Het is wel minder geworden, maar niet over. Vooral op dagen dat ik wat drukker ben geweest merk ik het. Zo begon het ook tijdens mijn zwangerschap...
Duurt het gewoon wat langer voordat het helemaal over is, of zou dit een blijvend iets zijn...?
©Dumbo
pi_24583154
Je bekken zijn nog week van de bevalling. Dat is niet 1,2,3 terug getrokken. Je kan er dus inderdaad nog last van hebben. Maar als het nog langer blijft zal ik als ik jou was wel contact opnemen met een huisarts of fysio.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:25:47 #100
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24583388
Piglet, hoe gaat het met u?

Livelink, het lachen heb ik de laatste paar dagen niet meer gezien. Ik denk dat Danyel weer eerst even moet wennen thuis.

Tinkepink, waarom was Thomas in het ziekenhuis? Hopelijk gaat het nu beter?
Hier "trekken" we het redelijk. We zijn sinds donderdag weer "compleet"

De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24583550
Fluf das heel fijn, heb je er een beter gevoel bij lijkt me! Dikke voor jullie!
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 17:40:25 #102
43556 miss_dynastie
pi_24583663
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:
De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
He, wat goed, moet ook een stukje rust geven, denk ik
pi_24583712
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:

Hier "trekken" we het redelijk. We zijn sinds donderdag weer "compleet"

pi_24583852
Dat klinkt goed, Phluphy!

Fijn Anitra
  zondag 16 januari 2005 @ 14:07:56 #105
1087 Merisse
broddeltante
pi_24596646
Mooi Fluf, eindelijk iemand die van wanten weet.

Sugie! Gefeliciteerd! Wat leuk! heeft ie je nog op een romantische manier ten huwelijk gevraagd ?

Beterschap voor alle zieke mamma's en kindjes
  zondag 16 januari 2005 @ 18:24:12 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_24600044
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef texelonia het volgende:
De wond van mijn knip is eindelijk bijna helemaal dicht gegroeid!

Nog een vraagje. Tijdens mijn zwangerschap had ik veel last van pijn in m'n bil die uitstraalde naar naar m'n been. Ik dacht dat dit wel over zou gaan na de zwangerschap. Het is wel minder geworden, maar niet over. Vooral op dagen dat ik wat drukker ben geweest merk ik het. Zo begon het ook tijdens mijn zwangerschap...
Duurt het gewoon wat langer voordat het helemaal over is, of zou dit een blijvend iets zijn...?
Ik heb er ook nog wel een tijdje last van gehad (ischias was het bij mij) en plotseling was het weg. Als het erg lang duurt zou ik eens naar de huisarts, maar het kan best nog even duren.
stormy waters...
sailin'
pi_24600652
Fluf wat fijn dat Danyel weer lekker thuis is en dat de hulp een superwoman is
pi_24608921
Fluf wat heerlijk dat jullie weer 'compleet' zijn!!
En dat superwoman is gearriveerd
Heb je trouwens het gevoel dat je een beetje bij hebt kunnen komen van de afgelopen nare periode? Of zit dat er eigenlijk niet echt in?

Hier gaat het zo-zo. Ik ben de laatste tijd regelmatig wat 'down' en heb weinig zin om te internetten. Maar het gaat ook weer niet echt slecht met me hoor! Ik denk dat het misschien ook het wennen aan het 'gewone leven' is (en het saaie grijze weer van de laatste tijd). Ik ben natuurlijk inmiddels ook weer aan het werk en dat is toch heel iets anders dan zo'n verlofperiode.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het trouwens wel heerlijk vind om op m'n werkdagen gewoon dingen te kunnen doen en dat niet alles om m'n kindje draait. Natuurlijk vind ik het nog heerlijker om hem aan het eind van de dag weer op te halen, maar toch voel ik me wel schuldig over mijn gevoelens. Voel me soms een slechte moeder, want ik denk overdag helemaal niet zo veel aan hem
Ach ja, ik maak het mezelf nu eenmaal niet graag makkelijk
  maandag 17 januari 2005 @ 10:38:34 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24609566
Fijn dat jullie nu een supervrouw in huis hebben pluphy!

Thomas lag in het ziekenhuis voor meerdere klachten:
- hij had weer zware bronchitus
- hij heeft sterke reflux
- en hij heeft 2 keer kort achter elkaar het bewustzijn verloren en men dacht aan epilepsie, De doktoren hebben niets kunnen vinden wat dat bewijst, maar het schijnt wel zo te zijn dat hij een aantal maanden geleden een hersenbloeding heeft gehad. Dat was wel schrikken natuurlijk. Hij is nu weer thuis, maar met het inhaleren en verschonen de hele dag zijn we erg veel tijd kwijt. Daarnaast gedraagt Indy zich op het moment erg lastig (ze is erg jaloers op Thomas), dus al met al ben ik het af en toe wel een beetje zat.

Het eigen bedrijfje is een fijne afleiding. De naam wordt waarschijnlijk Holland Kommunikation. Vreselijke naam naar mijn idee, maar in Duitse oren schijnt het goed te klinken en het maakt goed duidelijk wat voor diensten ik aanbied (correspondentie en communicatie voor en met Nederlandse klanten van en voor het Duitse mkb).
Nu nog een oppas zoeken en naar de Duitse KvK en dan kan ik echt beginnen.
  maandag 17 januari 2005 @ 10:55:09 #110
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24609813
Piglet, ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen en ik ben nog lang niet aan het werk. Maar ik weet nu al dat ik dat werk echt nodig heb en niet de hele dag thuis kan zitten. Volgens mij is het ook juist goed als je er even niet aan denkt, hoe meer energie je thuis weer hebt om je met Lucas bezig te houden. Sterkte.

Tinkepink, jij ook sterkte. Wat heftig zeg, wat Thomas heeft (gehad).

Ik ga vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor de nacontrole. Vind het best een beetje spannend. Weet iemand wat ze precies gaan onderzoeken na een keizersnee?
pi_24609999
Piglet, ik heb ook wel hetzelfde hoor. Ik heb weer zin om te gaan werken, andere kant vind ik het naar om Benthe weg te brengen. Maar het werken heb ik ook nodig, wat Annie ook zegt... ff weer wat anders en niet de hele dag thuis zitten. Ik heb ook best behoefte aan weer wat dingen te doen, na te denken, en informatie opslokken. Ik heb nog maar 4 weken en ga er ook volledig van genieten, maar dan moet wel het weer wat beter worden. Volgende week maandag dan moeten we naar KDV voor een intake gesprek en kennismaking met de leidsters en houden ze Benthe meteen een uurtje. Op de oefendagen ga ik alvast naar het werk, om het een en ander al voor te bereiden.
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 11:28:25 #112
43556 miss_dynastie
pi_24610312
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
Thomas lag in het ziekenhuis voor meerdere klachten:
- hij had weer zware bronchitus
- hij heeft sterke reflux
- en hij heeft 2 keer kort achter elkaar het bewustzijn verloren en men dacht aan epilepsie, De doktoren hebben niets kunnen vinden wat dat bewijst, maar het schijnt wel zo te zijn dat hij een aantal maanden geleden een hersenbloeding heeft gehad. Dat was wel schrikken natuurlijk. Hij is nu weer thuis, maar met het inhaleren en verschonen de hele dag zijn we erg veel tijd kwijt. Daarnaast gedraagt Indy zich op het moment erg lastig (ze is erg jaloers op Thomas), dus al met al ben ik het af en toe wel een beetje zat.
Jee, dat is ff schrikken, een hersenbloeding! Hebben ze enig idee wat daar de oorzaak van geweest zou kunnen zijn?
pi_24610566
he Tinkepink, daar schrik ik ook van zeg. waar zagen ze dat precies aan, en konden ze al iets zeggen over mogelijke gevolgen voor Thomas? naar dat hij ook nog zo'n last heeft van de bronchitis. sterkte met alle verzorging, ook voor Indy (logisch dat ze het moeilijk vindt dat zoveel tijd naar Thomas gaat).
  maandag 17 januari 2005 @ 11:56:47 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24610746
Ow Tinkepink da's zeker schrikken. Worden er nog onderzoeken gedaan naar mogelijke gevolgen?
Krijgt Thomas medicijnen tegen de Reflux? (wij gebruiken Zantac - in combinatie met Motilium - werkt erg goed). Hoe dan ook veel zorgen bij jullie dus, heel veel sterkte
Ik vind het trouwens kei-goed klinken (zowel de naam als de service) wat je schrijft over je bedrijfje. Spannend hoor, ik hoop dat je snel veel leuke opdrachten zult krijgen.

Piglet, tuurlijk ben je geen slechte moeder, omdat je nou eenmaal behoefte hebt om niet alléén moeder te zijn! Je eigen leven gaat ook verder, en ik vind het alleen maar goed dat je het moederschap ook lekker van je kunt afzetten. Daar profiteren alle betrokken partijen van !
Wat het weer betreft: nog even en dan voorjaar
Wat het verwerken van alles betreft: ik denk niet dat we daar voorlopig aan toe komen. Het blijft nog wel een tijdje hectisch, intensief en druk. Ik heb overigens wel sinds vorige week therapie bij een psycholoog. Ben benieuwd of dat wat oplevert.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 17 januari 2005 @ 14:11:03 #115
61800 Rottdog
pi_24612446
Owh fluf wat fijn met zijn allen thuis en dan ook nog superwomen als hulp

Kan absoluut begrijpen dat er mensen zijn die blij zijn om weer aan het werk te gaan. Werk zelf nu al 5 jaar niet meer door omstandigheden maar heb wel het gevoel het te missen. De aanspraak, iets anders dan babygebrabbel, spuugvlekken af en toe, poepluiers maar vooral het over andere dingen hebben tuurlijk praat graag over Zoë alleen er is zoveel meer en met werk enzo maak je dat ook mee zo mooi cirkeltje rond. Er is gewoon meer in het leven dan je kind

Vanmorgen weer bij de dokter geweest de zware kuur achter de rug en weer de urine niet goed . Morgen plas wegbrengen naar het lab in het ziekenhuis en dan krijg ik vrijdag de uitslag mocht ik alleen in de tussentijd ziek worden moet ik direct aan de bel trekken wordt er zo wappie van maar we zien het wel.

Tinkepink sterkte meid
  maandag 17 januari 2005 @ 15:22:30 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24613172
Tink
Veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!!!!
pi_24613879
Tink, jeetje wat eng
Maar wel fijn dat hij weer thuis is, al klinkt het ook wel zwaar hoor. En dan ook nog je eigen bedrijf opzetten. Stoer hoor! En het klinkt leuk, ik hoop dat het snel van de grond zal komen want ik kan me voorstellen dat je daar een flinke dosis energie van krijgt
als je maar wel een beetje oppast dat je jezelf niet voorbij holt. Je bent supervrouw niet, die werkt namelijk voor fluf

Verder zijn jullie allemaal lief Soms maak ik het mezelf te moeiljk, terwijl ik altijd al geweten heb dat ik het niet in me heb om elke dag te moederen. Ik heb daarnaast ook een andere structuur nodig.

Rottdog, wat ontzettend vervelend dat je nog niet van dat gedoe af bent! Ik hoop dat het niet al te lang meer zal duren voor je.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 05:56:04 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24619954
Rottdog wat vervelend dat je zo blijft sukkelen. Van harte beterschap
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:20:59 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24620325
Phluphy, wat heerlijk dat alles weer eventjes meezit. Ik ga hard dat dit zo blijft.

Tinkepink, ik schrok me wezenloos van je verhaal. Wat moet er allemaal wel niet door jullie zijn heen gegaan bij deze diagnoses.
Dikke

Piglet, ook jij een dikke

Rottdog, ik hoop dat de uitslag gunstig is. Sterkte!
Ik zag in het fototopic weer schitterende foto's van Zoë voorbij komen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24622473
Een dikke voor iedereen die hem nodig heeftben ff niet in staat om alles bij te lezen

Ik heb gister mijn 2e injectie gehad. Deze keer wel met een roesje dus ik heb heerlijk geslapen en alleen last gehad van een ijskoude lineaal en de verdovingsprik en infuusprik. Vannacht daar in tegen geen oog dicht gedaan en verschrikkelijk veel napijn. Mijn been is niet van mij er zit een heel raar gevoel in. Gister was het alsof hij sliep en nu heel raar, weet niet kan het niet omschrijven. Weet wel dat ik geen bal kan en constant door dat poot heen zak. Het zal er allemaal wel bijhoren. Over 2,5 maand moet ik terug komen voor evaluatie en als het dan nog niet werkt gaan we dus verder zoeken wat ze kunnen doen.
pi_24631093
Tinkepink wat een rot bericht zeg ik kreeg er helemaal kippenvel van wat moeten jullie geschrokken zijn zeg sterkte

Rottdog met jou zit het ook niet echt mee he hopelijk valt de uitslag mee

Piglet het is ook best zwaar een kindje overlijden van je vader werken sterkte

pluphy omdat ik er zin in heb op een fijne en goede tijd samen
Anitra dat de injectie nu maar wel aan mag slaan
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:18:43 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24635867
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! We zijn inderdaad erg geschrokken, maar hebben daar in de periode dat Thomas in het ziekenhuis lag weinig mee gedaan. We moesten nu eenmaal door. Mijn man sliep in het ziekenhuis, ik bleef bij Indy en ondertussen lopen andere zaken ook gewoon door..... Nu ben ik eerlijk gezegd wel moe, of beter gezegd, bekaf. Komt ook omdat de kinderen weer zo achterlijk vroeg wakker worden (half 5). Dat is natuurlijk ook niet echt fitheidbevorderend.
De oorzaak van de hersenbloeding is niet bekend. Mogelijk zou het de zware geboorte kunnen zijn, maar dat is niet zeker. Het maakt ook niet zo veel uit. Het is gebeurd en we kunnen er niets meer aan doen.
Thomas krijgt op dit moment geen medicijnen tegen reflux omdat hij erg goed groeit en het spugen dus geen kwaad lijkt te kunnen. Het is alleen maar erg lastig. Voor de bronchitis krijgt hij wel het nodige. Teveel en te risicovolle medicamenten als je het mij vraagt, maar hij lijkt er baat bij te hebben.

Rottdog: ik hoop voor je dat de uitslag goed is. En Anitra: dat klinkt allemaal niet lekker in je been. Hopelijk betekent het dat de prik helpt en dat het snel beter gaat.
Piglet: ik begrijp je hoor! Ik ben ook geen mama-mama (ook wel genoemd: moederdier) en heb het er af en toe best moeilijk mee dat ik hele dagen thuis zit met de kinderen. Dat is toch niet erg? Ik denk dat de meerderheid van de mensheid heel gelukkig is met het ouderschap, maar het óók erg prettig vindt er iets anders naast te doen!
pi_24636306
Tinkepink wat een verhaal! Heel veel sterkte met Thomas
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:03:42 #124
37150 livelink
pi_24636533
Rottdog; je blijft maar sukkelen, zeg. Het zal wel zwaar zijn met de verzorging van Zoë er ook nog bij. Sterkte en ik hoop met Tinkepink mee voor een goede uitslag.

Tinkepink; wat zul jij moe zijn, inderdaad. En tot overmaat van ramp de kinderen ook nog zo vroeg wakker. Ik hoop dat je snel de kans krijgt om even bij te tanken.
Jij ook veel sterkte.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:38:21 #125
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24637121
Wat een verhalen allemaal hier...ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor de manier waarmee jullie je door alles heen slaan. Het is al één ding om moeder te zijn, als je dan ook nog eens gezondheidsproblemen hebt óf je kind, wordt het bijna ondraaglijk zwaar lijkt me.
Ik ben zelf opgegroeid in een gezin met een gehandicapte zus (spina bifida, waterhoofd etc.) dus weet wel een beetje wat dat met ouders doet.

Sterkte iedereen hier!
pi_24637677
Jee, wat een ziekenboeg hier
Tinkepink, Rottdog, Anitra, Piglet (en nu vergeet ik er natuurlijk een heleboel ) heel veel sterkte

zelf lig ik tijdelijk plat met een berg medicijnen ivm met een rug die zwaar overbelast is en heel veel pijn doet. Vandaar dat ik niet zo veel meer reageer hier. Heb wel een laptoppie in bed maar het blijft lastig.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:40:25 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24639392
Wow, sterkte snoopy...dat lijkt me echt vreselijk! Heel veel beterschap en hopelijk is het gauw over...
Heb je wel wat te doen in bed? Is vreselijk om plat te liggen he...
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:58:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24640514
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef snoopy het volgende:
Jee, wat een ziekenboeg hier
Tinkepink, Rottdog, Anitra, Piglet (en nu vergeet ik er natuurlijk een heleboel ) heel veel sterkte

zelf lig ik tijdelijk plat met een berg medicijnen ivm met een rug die zwaar overbelast is en heel veel pijn doet. Vandaar dat ik niet zo veel meer reageer hier. Heb wel een laptoppie in bed maar het blijft lastig.
En dan zeg jij wat over ons! Volgens mij heb jij het op het moment ook niet echt makkelijk (understatement). Heel veel sterkte Snoopy!
pi_24640683
Nou ja, lekker is het niet Tinkepink maar ik dat van mij gaat wel weer een keer over en ik heb hulp voor Morris gelukkig.
En ik lees hier gewoon dingen die ik vervelender vind.
Vooral als het om die kleintjes gaat zoals Thomas, Maria, Danyel, Djulian etc.
En de mama's die het daar dus zwaar mee hebben
pi_24641623
Snoopy je rug is knap pijnlijk hoor dus ik ben het met tinkepink eens

Tink wat een gedoe allemaal zeg, ik hoop dat er snel ook rust voor jullie is
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:41:27 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24648426
Snoopy (nogmaals) beterschap

Tink, gelukkig dat Thomas goed groeit ondanks de reflux. Ik vraag me wel af of ze in de gaten houden (en zo ja, hoe) of zijn slokdarmpje niet beschadigd wordt door het maagzuur? Dat kan erg vervelend voor hem zijn en soms zelfs (blijvende) schade veroorzaken.
Succes met de vermoeidheid, bestond er maar een gezond pepmiddel hé?

Kozakken hoe gaat het eigenlijk met jou?
... ♥ ik mis je ♥
pi_24650827
Phluph, nog bedankt
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:03:03 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_24653885
Tja... hoe gaat het met kozakken..... Dat weet ik zelf niet zo heel erg goed, moet ik toegeven.
Aan de ene kant gaat het heel goed. Ik voel me sterk (ook qua lijf) en geniet van Jonne en man.
Maar aan de andere kant voel ik me gewoon steeds verder wegzakken in de dagen.
Elke dag vloeit weer over in de volgende en het weer werkt ook niet mee!
Maar tegelijkertijd doe ik leuke dingen en ben ik ook wel tevreden. (zegt ze met opnieuw een afwijzing in haar zak)
Qua werk: ik heb de 31 een soll. gesprek! In Zeist, dus niet echt dichtbij. Maar het klinkt wel heel erg leuk. Klein bureau (7 pers) wat nu twee jaar bestaat en 'doet in Arbo-dingen'.

Zaterdag heb ik meegedaan aan een spinningmarathon. Uiteindelijk heb de over de gehele dag 5 uur gespinnt. Dus ik ben best trots op mezelf. Alleen merk ik daarna wel weer dat ik op de grenzen van mijn lijfelijke kunnen zit. Dus doet m'n bekken zeer enzo...

Kozakken feels ambivalent today!! (and tomorow and the day after)

Verder voor allen alhier:
pi_24654259
Kozakken, een soll.gesprek klinkt iig positief! Ik zal voor je duimen.
Best moeilijk een baan vinden in deze tijden
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:36:26 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24656027
Houd de moed erin Kozakken
Ik zal in elk geval voor je duimen de 31e, en als dat 'm niet wordt dan lukt het gewoon een andere keer. Don't give up, en je zult zien dat het voorjaar er sneller komt dan je nu voor mogelijk houdt
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:22:41 #136
1087 Merisse
broddeltante
pi_24686175
Phlups, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Ik las het in Z&G en was benieuwd of je al een foto hebt geplaatst ergens maar ik kon het TOET topic niet vinden vandaar even hier.
p.s. hoe gaat ie?
  maandag 24 januari 2005 @ 02:27:37 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24717440
Pfff...ik word net wakker na het voeden van Noa en dan bedenk ik me ineens dat ik nog vaag weet dat mijn zus om 12 uur belde dat mijn moeder naar het ziekenhuis moest ofzo? Ik hoorde ook nog vaag iets over 'longembolie' ofzo...wat klink dat eng...
Ik sliep toen al lang (en heel diep blijkbaar) want ik had het idee dat ik gedroomd heb...want mijn man nam de telefoon op? Heel vaag, en nu kan ik niet meer slapen...
Hoop maar dat het echt een droom was, wat ik niet verwacht want ik vroeg het net aan mijn man (die ook erg slaapdronken was nu) en die zei dat m'n zus inderdaad had gebeld. Nou weet ik het niet meer.
Wou ik ff kwijt...hoop dat ik morgen hoor dat het niet zo is??

Hoort hier misschien niet thuis, maar moest het even ergens kwijt. Voel me een beetje raar om dit midden in de nacht te gaan posten, maar ik kan echt niet meer slapen !
pi_24717447
Dan bel je je zus toch even???
  maandag 24 januari 2005 @ 02:31:25 #139
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24717460
Hee, een reactie!
heb ik ook aan gedacht, maar wat als het een droom was? hmm...misschien toch maar bellen idd...

-edit - heb net de voicemail maar ingesproken bij mijn zus, want ze nam niet op...k ga maar weer slapen dan :S
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:32:31 #140
43556 miss_dynastie
pi_24719087
En suzanna??
  maandag 24 januari 2005 @ 10:36:36 #141
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24719940
Ze ligt inderdaad in het ziekenhuis, waarschijnlijk een longembolie (mijn zus had me vanochtend een smsje gestuurd)...ik ga vanmiddag op bezoek. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken want het was nog niet zeker wat het was.

Wow wat ben ik moe...Noa heeft voor de zoveelste keer mij weer elke twee uur/drie uur wakker gehouden. Ze slaapt nu ook weer niet (elke keer als ze in haar bedje ligt begint ze te huilen) dus kan nog niet slapen. Dan ga ik maar even gewoon rustig internetten he...is ook ontspannend ...
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 10:43:20 #142
43556 miss_dynastie
pi_24720036
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:36 schreef Suzanna het volgende:
Ze ligt inderdaad in het ziekenhuis, waarschijnlijk een longembolie (mijn zus had me vanochtend een smsje gestuurd)...ik ga vanmiddag op bezoek. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken want het was nog niet zeker wat het was.
Oh, wat eng
Sterkte
  maandag 24 januari 2005 @ 10:52:49 #143
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24720180
dank je miss_dynastie!
  maandag 24 januari 2005 @ 19:16:49 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24728052
[tuttebol]

Soms voel ik me
nog een beetje zwanger,
zwanger van de herinnering
In verwachting
van mijn gevoelens voor jou

Jolietje is morgen al weer 6 maanden en ik ben zo vreselijk over m'n oren verliefd op d'r nog steeds. Iedere dag ben ik blij dat ze er is en hoe ze is. Zo lief, zo blij, zo knap, om op te eten.
Een jaar en een week geleden besloot ik om niet op te komen dagen op de afspraak voor een abortus, gelukkig... Het is wel goed dat ik getwijveld heb, heb daarna wel overwogen een keuze gemaakt voor haar

Morgen zien we elkaar helaas niet zo veel, s morgens naar het cb. Dan naar de oppas, moet naar m'n psych. Heb besloten het onderwerp, de bevalling maar aan te kaarten. Daarna naar school, 2 mondeling tentamens. En s avonds werken. Maar goed, woensdag vieren we wel een klein feestje

Dit weekend gaat ze een nachtje logeren en ik ga anderhalve dag naar Antwerpen. Voel me nu al schuldig dat ik iets leuks ga doen zonder haar. Maar ja ze heeft er niks aan en heeft nu waarschijnlijk een veel spannender weekend dan als ze mee moest of als we alle twee thuis bleven. Ben benieuwd wie het slechtst zonder de ander kan Gaat dit nog over???

[/tuttebol]

He bah Suzanna ben je nog langs geweest? Hoe is het nu met je moeder?
pi_24728257
Luchtbel/tuttebol wat omschrijf je het toch mooi.. Goed van je dat je het bij de psych aan gaat kaarten, sterkte daarmee.. En alvast veel plezier in Antwerpen als ik je niet meer ' spreek' voor die tijd (alhoewel ik een groot vermoeden heb dat je nog wel van me hoort binnenkort
pi_24728453
Suzanna

Luchtbel je omschrijft het idd heel mooi!!! En dat van het weekend durf ik te wedden dat jij haar meer mist dan zij jouen kan je vertellen dat dat na 10 jaar nog steeds zo is Veel plezier van het weekend en heel veel succes morgen met alles
pi_24728656
Luchtbel, mooi
pi_24728667
Luchtbel, lief stukje Succes morgen bij de psych, goed dat je het over je bevalling gaat hebben! Veel plezier in Antwerpen.

Suzanna, wat erg. Hoe gaat het nu met je moeder?
  maandag 24 januari 2005 @ 19:58:11 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24728670
MevrouwB, u mailbox heeft al wat van mij gehoord
pi_24728721
Luchtbel heerlijk omschreven
  maandag 24 januari 2005 @ 20:07:50 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24728820
luchtbel wat heb je het mooi gezegt...
heel erg veel succes morgen
pi_24729222
Luchtbel wat kun je bepaalde gevoelens toch mooi onder woorden brengen
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten, ik hoop dat ze je er goed mee kunnen helpen
  Jubileum moderator maandag 24 januari 2005 @ 20:33:46 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24729296
Luchtbel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 januari 2005 @ 21:04:12 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24729954
Luchtbel, je bent een enórme tuttebol!
En oh, wat tuttebol ik lekker mee hier!
  maandag 24 januari 2005 @ 22:21:16 #155
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24731453
Mooi geschreven Luchtbel!!!
Hyves!
  maandag 24 januari 2005 @ 22:48:42 #156
61800 Rottdog
pi_24732067
Snoop hoe is het met je rug, Anitra hoe gaat het met jou na die nare spuiten
En natuurlijk hoe is het met alle moeders

Suzanna sterkte ermee

Luchtbel kanjer geweldig dat je het gevecht aangaat Niet te lang feesten he woensdag wel op tijd naar bed
Denk dat jij Jolie meer gaat missen dan Jolie jou, die gaat ook alleen maar leuke dingen doen net als jij Snap wel precies wat je bedoelt ik was zo blij dat ik Zoë een dag later weer zag
Gaat Jolie bij de oppas logeren? Meid geniet van je weekend
pi_24732502
Luchtbel stoer van je dat je erover gaat praten, het zal wel het een en ander opluchten denk ik, geniet woensdag maar extra goed van je prachtige en lieve dochter, en heel veel plezier in antwerpen
  maandag 24 januari 2005 @ 23:15:15 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24732619
LB! Succes!
Enneh... antwerpen! Genieten he! Zal wel raar zijn zonder je lieve meisje, maar toch!
  maandag 24 januari 2005 @ 23:17:38 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24732673

Ik geef toch niet zomaar op zeg! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel even gehad had van de week maar ik wil er zijn voor Jolie. Altijd.

Rottdog, ze blijft bij de oppas ja. Ik ben zo blij met deze oppas, ze kan er altijd terecht en ik weet dat het goed zit. Daarnaast vinden de oudere kinderen van de oppas het ook heerlijk als Jolie er is. Ze zien d'r wel eens doordeweeks maar dan moeten ze altijd meteen weer huiswerk enzo. Nu kunnen ze ook even tutten. En tja ik moet soms toch wel even in de investeren. Hoewel.....oeh m'n schuldgevoel
  dinsdag 25 januari 2005 @ 07:32:25 #160
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24736295
Heel veel succes bij het gesprek Elbée, ik hoop dat het wat oplevert.
En natuurlijk alvast heel veel plezier gewenst voor a.s. weekend. Probeer het schuldgevoel maar zoveel mogelijk van je af te zetten. Als je dan toch al weg bent kun je er ook maar het beste zoveel mogelijk van genieten Jolie is in prima handen !

... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:42:57 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_24737256
Lieve LB, wat mooi

Deze moeder werkt op dit moment fulltime...noodgedwongen omdat mijn man zonder werk zit... dit maakt dat ik veel mis van Liam en ik voel me er regelmatig zwaar k*t onder. Er is even niks aan te doen, dus ik probeer me er ook bij neer te leggen, maar het doet pijn dat mijn kereltje wel "papa" zegt en geen "mama"
Ons huis staat te koop en ik hoop dat dat snel gaat lukken zodat we snel goedkoper kunnen gaan wonen en ik dus weer minder kan gaan werken.
Ik probeer altijd positief te blijven, want het heeft zo weinig nut om onder te gaan in negatieve gevoelens, maar soms is het gewoon ff moeilijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:55:05 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24737376
Belana, dat lijkt me héél moeilijk! Ik weet ook nog dat jullie juist zo blij waren met het huis en de sfeer enzo (toch?). Wat oneerlijk en klote!!!!

Hou vol, Liam heeft een geweldige moeder aan je, weet dat maar!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 januari 2005 @ 10:02:32 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24737490
Dat is balen zeg, Belana Hopelijk vindt hij snel ander werk en kun jij weer wat meer thuisblijven met je manneke. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 10:11:16 #164
43556 miss_dynastie
pi_24737605
Ach nee Belana, wat een ontzettend drastische k*tstap, ik weet hoe dol je bent op je huis
Wat is jullie bedoeling als het verkocht is, hebben jullie al iets anders op het oog?
Dikke
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:23:23 #165
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24737773
belana wat klote zeg ...
hopelijk komt het snel goed allemaal
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:47:01 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24738138
Belana de meeste kindjes zeggen eerder papa dan mama hoor, dat zegt helemaal niks joh
Ik snap wel dat je verdrietig bent maar ik kan me niet voorstellen dat het niet goedkomt. Kom op he
pi_24738236
Belana wat k*t!! Dikke
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:07:44 #168
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24738470
Belana, sterkte.
Mijn vriend zit aan het eind van deze maand ook zonder werk. Maar op een of andere manier wil het niet tot mij doordringen dat hij ook gewoon werkloos is. En ik denk er al helemaal niet aan dat ik dan misschien full-time zou moeten werken. Tja, ik blijf hopen.
Hoop voor jou ook dat de situatie snel verandert.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:16:46 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_24738608
voor jullie!
Het komt ook wel weer goed hoor, maar soms komt dan dat enorme moeder-gevoel boven waardoor ik me schuldig voel dat ik er niet of te weinig ben voor mijn mannetje, terwijl hij nu papa thuis heeft en dat is net zo goed natuurlijk. Ik ben er nu dus op een harde manier achter dat fulltime werken niet is wat ik wil.
Miss-D we moeten eerst maar zien te verkopen en daarna zien we wel. Er staat genoeg te koop en misschien wordt het huren, dat zien we dan wel. Eerst verkopen.

Anniebaby, jij ook sterkte, want het geeft veel onzekerheid zo'n situatie. Denk er ajb maar wel over na, want nu kun je nog oplossingen bedenken misschien.

Lieverds, ik blijf wel positief hoor, ik moest het ff kwijt
komt ook omdat we op de oprotpremie zitten te wachten en nog steeds niet hebben en nu dus echt financieel een probleem hebben
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:30:26 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24738806
Ach Belana, ik kan me je helemaal voorstellen. Sterkte! Hele dikke

LB, gij sterk vrouwmensch!!
Hoe moeilijk het ook zal zijn, vroeg of laat wist je zelf ook wel dat je iets moest doen met je emoties rondom je bevalling. Ik benijd je totaal niet, wat zal het zwaar zijn om alles te herbeleven. Heel veel sterkte meid en ik zal aan je denken. Hele dikke

Sja, hier staat de doos tissues inmiddels binnen handbereik. Is bijna leeg.
Ik snotter dus gewoon lekker mee met mijn zoontje.
pi_24738877
jemig belana, da's niet niks dat jullie ook nog jullie mooie huis gaan verkopen... je was er inderdaad zo gek op en jullie hebben 't zo mooi opgeknapt! of was het al het plan om het dan weer te verkopen? heeft KBot geen enkel uitzicht op mogelijk ander werk? pfff succes ermee in ieder geval.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:56:15 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_24739149
Bix, we zouden hier graag zijn blijven wonen, het begon net helemaal ons plekje te worden idd...
Maar weet je, daar kan ik me bij neerleggen, het ergste is alle onzekerheid eigenlijk.
Kbot is zich rot aan het solliciteren, maar we zitten dan vervolgens weer met een oppas-probleem...zucht... We moeten ons inschrijven bij een gastouderbureau, aangezien dat tegenwoordig het voordeligst is in de nieuwe wetgeving. Maar dan heb je natuurlijk niet 1,2,3 een oppas. Ach, allemaal praktische zaken en ik denk vaak: gelukkig hebben we elkaar en zijn we daar erg gelukkig mee, hoe wattig dat ook klinkt
stormy waters...
sailin'
pi_24739344
Wat vervelend allemaal Belana.. Heel veel sterkte! Kbot succes met solliciteren, en met het verkopen van jullie huis.
pi_24739828
Hè Belana, wat naar zeg, werk kwijt, huis kwijt. Ik hoop dat kbot snel een nieuwe baan krijgt!

LB, geniet ervan in Antwerpen hoor! Lekker even weg

Rottdog, ik ben van de drugs inmiddels En ik kan weer lopen maar moet nog regelmatig gaan liggen. Vananvons kan ik eindelijk naar de fysio.
Hoe is het met jouw nierbekkenontsteking?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:57:40 #175
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24740004
Ik kom niet zo vaak in dit topic, maar wil wel even wat kusjes uitdelen...
Liefies, Fluf, Luchtbel, en Belana:
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 13:59:13 #176
43556 miss_dynastie
pi_24741112
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:56 schreef Belana het volgende:
gelukkig hebben we elkaar en zijn we daar erg gelukkig mee, hoe wattig dat ook klinkt
Das toch niet wattig, mutsie, das hartstikke waar wat niet wil zeggen dat hetgeen er aan de hand is niet klote is natuurlijk
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:42:57 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24744502
Met deze moeder gaat het niet zo goed eigenlijk...
Heb best wel moeite met het wennen aan het "moederschap". Ik voel me eigenlijk helemaal geen moeder, en voel me schuldig tegenover Noah dat ik niet alles helemaal geweldig vind, en ben dan bang dat ie dat aanvoelt en hij daar dan ook weer ongelukkig van wordt. Heb steeds vaker huilbuien, en vermoeidheid en hormonen enzow maken het er ook niet beter op. Het valt me eigenlijk een beetje tegen allemaal (niet Noah natuurlijk, maar het wennen dus) en zit er een beetje doorheen eigenlijk... Bah

En door dit te posten voel ik me ook weer een aansteller omdat er hier moeders zijn die wel ergere dingen aan hun hoofd hebben..
©Dumbo
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:20:43 #178
3142 m@x
pi_24745110
Texel, ik heb precies hetzelfde gevoel gehad en heb het soms nog wel eens. Het klinkt misschien als een dooddoener maar het wordt echt steeds leuker. Voor mij heeft het ontzettend geholpen om weer aan het werk te gaan en ook eens met andere dingen bezig te zijn als alleen maar kleine babietjes. Misschien is dat bij jou hetzelfde.
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 18:42:08 #179
43556 miss_dynastie
pi_24745480
Tex, je bent helemaal geen aansteller joh! Ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt. En dat doet niks af aan je liefde voor Noah, het is ook gewoon wennen, en het is ook niet allemaal even leuk. Misschien helpt het je al een beetje om dat gewoon te accepteren, je hoeft het ook allemaal niet leuk te vinden! Dikke
pi_24745585
tex: ik heb het al eens eerder geschreven en gezegd, maar ook hier geen diepe moedergevoelens gehad in het begin van alicia en ook nu met jayden niet. Ik vind baby's geen hol aan, bij alicia dacht ik dat het kwam omdat ik de eerste 4 maanden gewoon gemist heb, maar ik ben gewoon geen 'babymama'
t is dat het na een maand of 5/6 echt leuk wordt en steeds leuker wordt want anders '

Komt vast allemaal goed joh
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:53:43 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_24745697
Ook hier dezelfde zijn gevoelens geweest Tex! Je bent echt geen uitzondering hoor meid. Je moet elkaar gewoon leren kennen. Er zijn moeders die dat enorme moeder gevoel vanaf day 1 hebben, maar bij veel vrouwen duurt dat echt wel even. Het is toch ook niet niks zeg! Je moet een heel nieuw persoontje leren kennen en sommige moeders hebben het ook niet zo met babies idd. Ik vind het ook leuker worden naarmate Liam ouder wordt. Ik kan met weemoed terug denken aan het kleine hompie wat ie was, maar ik vind dit leuker hoor! Dus voel je niet schuldig, is echt helemaal nergens voor nodig!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:08:22 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24746002
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef Knorretje het volgende:
tex: ik heb het al eens eerder geschreven en gezegd, maar ook hier geen diepe moedergevoelens gehad in het begin van alicia en ook nu met jayden niet. Ik vind baby's geen hol aan, bij alicia dacht ik dat het kwam omdat ik de eerste 4 maanden gewoon gemist heb, maar ik ben gewoon geen 'babymama'
t is dat het na een maand of 5/6 echt leuk wordt en steeds leuker wordt want anders '

Komt vast allemaal goed joh
Ik had hetzelfde kunnen schrijven Echt Tex, kindjes worden na een maand of 5/6 echt leuker. Even doorbijten!!!
pi_24746035
Belana het is zo kl*te als je in een situatie gedwongen word waar jezelf niet happy mee bent. Hopenlijk draait het snel om voor jullie.

Tex de eerste maanden is ok moeilijk, zwaar, heftig en zo anders dan je denkt. Die roze wolk is echt uit boekjes hoor. Ik krijg nu ook rust nu Djulian 5 maanden is. Hij lacht nu als hij iets leukt vind en kan veel beter dingen aan geven waardoor ik hem weer sneller begrijp. In die periode krijg je ook wat meer tijd voor jezelf en wat meer rust. voor jou

Snoopy weer helder? ook voor jou een

Hoe het hier gaat is in 2 woorden te omschrijven: Zwaar k*t. Rick thuis met een hernia, de katten weg, hond inmiddels ook weg. Ben flink depri aan het worden en ik denk dat ik me dit maal er maar eens aan toe geef. Heb geen zin meer om me leuk voor te doen, geen zin meer om altijd opbeurend te blijven of vrolijk. Ik heb zin om kwaad te worden, om te stampen op de grond, om te schreeuwen en te janken zonder uitleg te geven.......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:55:39 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24746793
Thanx iedereen

Ik ben ook niet echt een baby-mens geloof ik. Ik vind hem hartstikke lief hoor, maar ik weet gewoon niet wat ik met hem moet doen... Probeer wel spelletjes te doen, kiekeboe enzow, maar hij reageert er nog niet echt op. Of liedjes zingen. Maar na 10 minuten weet ik het dan wel weer zeg maar.
Maar iedereen in m'n omgeving is helemaal lyrisch over Noah, en leg dan maar eens uit dat het niet zó leuk is allemaal. Kreeg echt het gevoel dat het aan mij lag.

En ik kijk idd ook wel weer uit naar werken, ondanks dat mijn werk niet super boeiend is ofzow. Maar gewoon wat afleiding idd
©Dumbo
pi_24746853
Anitra
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:10:02 #186
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24747021
Anitra heel veel sterkte...

tex ik weet niet hoe je je voelt ik ben namelijk wel echt een babymens alles was leuk..
nu nog hoor maar ik weet zeker dat het allemaal gaat veranderen
  woensdag 26 januari 2005 @ 09:05:26 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24754720
Kozakken, hou vol! Ook ik zal aan je denken de 31e!!!! Koppie omhoog houden, he?

Tex, komt goed, joh!!!!

Anitra, ik weet niks anders dan je een te geven! Bij deze.

Fluf, hoessie nu met jou?
En PIGGIE, met jou?

Maria en ik gaan vandaag met Luchtbel en Jolie shoppen in Utreg!
En Jolietjes halve verjaardag vieren!
Hopelijk wil dat meiske ook nog even haar kruipkunsten showen!!!!

Verder hier ook alles oké.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:09:48 #188
81992 Githa
pi_24754779
Tex dikke knuffel!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:27:34 #189
43556 miss_dynastie
pi_24754971
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef texelonia het volgende:
Maar iedereen in m'n omgeving is helemaal lyrisch over Noah, en leg dan maar eens uit dat het niet zó leuk is allemaal. Kreeg echt het gevoel dat het aan mij lag.
Ja, maar, ja, maar... zij zien hem maar 'even', en jij de hele dag. Waarmee ik niet wil zeggen dat Noah geen superkindje is, want dat issie wel, maar ff met een babietje tutten is toch anders dan de hele dag (en nacht) verantwoordelijk zijn voor een kindje Wanneer ga je weer aan het werk??
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:21:01 #190
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24755759
Tex, wat miss-dynastie omschrijft is zo waar. Iedereen zegt tegen mij dat Stella zo'n makkelijk kindje is. En dat het niet moeilijk is om daar voor te zorgen. Dus dat ik ook niet mag klagen over vermoeiheid of iets anders.
Maar ja, zij zijn er een uurtje en niet de hele dag.
Niet dat ze niet makkelijk is, maar ik vind het verzorgen zo'n hele dag best heftig.
Gelukkig had mijn broer zaterdag opgepast en nu eens meegemaakt wat het is. HIj zegt dat dus niet meer. Nu de rest nog
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:23:33 #191
37150 livelink
pi_24755793
Net even bijgelezen hier en helaas hebben een hoop moeders het niet makkelijk, zie ik.

Tex, alles is al gezegd. Voel je alsjeblieft niet schuldig tegenover Noah. Dat is nergens voor nodig, want je jochie heeft heus wel door dat jij ongelooflijk veel van hem houdt. En het is gewoon hardstikke moeilijk in het begin en het wordt inderdaad steeds leuker en makkelijker.

Belana, wat een rotsituatie. Hopelijk schieten ze een beetje op met die premie. Schandalig dat je daar dan zelf ook weer achteraan moet lopen.

Rottdog, hoe gaat het met jou en Berkery? Ben je een beetje van de ontstekingen af?

Luchtbel, vooral veel investeren in de ! . En Antwerpen is een hele mooie stad daarvoor.
Jullie zijn allemaal dapperder met logeren dan ik. Ik ben zo bang dat mijn kinderen anderen tot last zullen zijn dat ik het nooit durf te vragen. Katja heeft nog maar één keer gelogeerd bij mijn ouders, toen Job geboren werd. Job heeft nog nooit ergens gelogeerd. Ik weet gewoon dat ik me hardstikke rot voel als ik later hoor dat ze de hele nacht hebben lopen spoken.

Anitra, sterkte
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:42:02 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_24756077
Ow livelink, en het is juist zo heerlijk om af en toe wat tijd voor jezelf te hebben. Mijn ouders en schoonouders vinden het nooit erg om op te passen, ook niet als Liam spookt. Ze zeggen dan dat het maar voor 1 nachtje is en dus niet erg. Af en toe eruit is lekker hoor en heel gezond!! Vraag het ze gewoon eens! (of heb je moeilijke ouders/schoonouders?)

by the way, de linkjes in je sig kloppen niet denk ik livelink, als je erop klikt lijkt het erop dat Job en Katja allebei vandaag jarig zijn
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 10:48:13 #193
43556 miss_dynastie
pi_24756176
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:23 schreef livelink het volgende:
Ik weet gewoon dat ik me hardstikke rot voel als ik later hoor dat ze de hele nacht hebben lopen spoken.
Vragen of ze dat dan niet willen vertellen
Nee, maar ff serieus, ze zijn hartstikke klein, en mensen weten dat het risico dan is dat een kindje gaat spoken, ook omdat het in een vreemd huis slaapt en zo.
Mijn buurvrouw is oma van twee prachtige meiskes , en die is ook hele nachten wakker met het grut hoor, als ze komen logeren (nou slaapt zij sowieso maar drie of vier uur per nacht, maar toch ) en ze is even blij met ze. Hebben je ouders het niet aangeboden om je kindjes te laten logeren? Dat zou jammer zijn, want als iemand het aanbiedt, is het toch makkelijker dan zelf vragen, lijkt me. Heb je geen vrienden bij wie ze een keertje kunnen logeren? Als 'wederdienst' kun jij hun kindjes dan opvangen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:26:28 #194
37150 livelink
pi_24756799
Mijn ouders zijn heel makkelijk en hebben het ook regelmatig aangeboden, maar ik vind het zelf zo moeilijk. Mijn ouders hebben het altijd druk. Mijn vader werkt nog en mijn moeder heeft ook elke dag afspraken. Het is dus niet zo, dat zij een nachtje slaap zo weer inhalen.
Mijn schoonmoeder is te zwak (lichamelijk) en kan de kinderen niet meer een hele nacht hebben.

Maar het probleem ligt gewoon bij mij.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:35:16 #195
37150 livelink
pi_24756983
Belana, ze moesten allebei een jaartje opschuiven. Ik heb het inmiddels aangepast.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 11:42:27 #196
43556 miss_dynastie
pi_24757104
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:26 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn heel makkelijk en hebben het ook regelmatig aangeboden, maar ik vind het zelf zo moeilijk.
Kan ik me voorstellen hoor
Maar weet je wat het is, als jij altijd 'nee' zegt, durven mensen het ook niet meer te vragen op een gegeven moment, en jij durft het ook niet te vragen, nou ja, enzovoort
Misschien kun je het gewoon met je ouders overleggen? Dan kan je vader bijv. een ADV-dag opnemen voor of na de logeerpartij, zodat jij ook zeker weet dat ze rust hebben?
Ik probeer maar mee te denken hoor , lijkt me ook zo leuk voor jullie om eens een avondje samen te zijn/ weg te kunnen en daarna lekker door-en uitslapen
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:20:17 #197
37150 livelink
pi_24757764
Miss_Dynastie, je bent lief.
Ik krijg ook steeds vaker ruzie met mijn vriend om deze reden, dus ik ga binnenkort wel eens met mijn ouders overleggen. Het is waarschijnlijk iets waar je een keer doorheen moet. Als ik eenmaal weet dat het goed gaat wordt het ook makkelijker om het wat vaker te doen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:58:49 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24758496
Op de een of andere manier is Noah ook altijd heeeel lief als we bij anderen zijn, en als we thuis komen begint de "ellende" weer! Hij huilt bijna alleen als er geen anderen bij zijn. Dus precies wat AnnieBaby zegt, iedereen vindt hem zo makkelijk enzow. Is 'ie ook wel, maar soms is 'ie ook wel lastig

Zaterdag gaat Noah voor het eerst logeren, bij m'n ouders en zus. Niet dat we kunnen uitslapen, want we gaan om 6 uur 's ochtends weg Maar wel even lekker een dagje iets anders
©Dumbo
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:08:05 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_24758661
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef livelink het volgende:
Miss_Dynastie, je bent lief.
Ik krijg ook steeds vaker ruzie met mijn vriend om deze reden, dus ik ga binnenkort wel eens met mijn ouders overleggen. Het is waarschijnlijk iets waar je een keer doorheen moet. Als ik eenmaal weet dat het goed gaat wordt het ook makkelijker om het wat vaker te doen.
Het is zeker even wennen, maar het is ook heerlijk om even geen kids te hebben en lekker uit eten te kunnen zonder dat je op de klok hoeft te kijken. Het is vreemd om thuis te komen en lege slaapkamertjes aan te treffen, dat wel, maar het uitslapen daarna is toch wel weer zalig hoor!
"Gewoon" ff over het drempeltje livelink, succes!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:38:21 #200
61800 Rottdog
pi_24760326
LB wat heerlijk dat ze naar de vaste oppas kan, heerlijk vertrouwd
dan hoef je geen schuldgevoel te hebben, geniet van de liefde meid

Belena meid gatver sterkte ermee

Snoop lekker drugsvrij

Tex meid sterkte het is ook niet niets een babytje

Anitra trap, sla, gil het mag allemaal verdarrie meid dat het steeds zo kloten gaat sterkte

Livelink het is een hele grote drempel om over heen te stappen maar het gaat je echt lukken . Je zult genieten meid, echt waar beloofd

En hier ach hier nog steeds de bende niet goed, slik nu mijn 3-de kuur antibiotica en daarna weer met het potje terug. Het is nogal een hardnekkige en waarschijnlijk al vanaf de zwangerschap dat ik het heb, dat is dus niet zomaar over. Ook weet ik sinds maandag dat ik niet zwanger ben, had dat ook niet verwacht maar ze testen het toch even voor de zekerheid . Dat er getest werd komt omdat ik druk op de blaas heb.
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:14:36 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24765534
Ah Livelink weet je, Jolie huilt ook wel eens uur om niks bij de oppas maar als ik d'r ophaal en ik vraag hoe het gegaan is dan is het antwoord; het is goed gegaan.
Want over het algemeen gaat het hartstikke goed, thuis spoken ze ook wel eens, net als brullen om niks. Maar hey, als het niet de spuigaten uitloopt is het gewoon normaal en niks aan de hand. Gewoon es proberen Ik ben ook niet zo stoer hoor met dit soort dingen maar soms moet ook wel in andere dingen even investeren. Nou ja moet niet natuurlijk maar soms is het wel goed.

Rottdog hoop dat het gauw beter gaat.
pi_24765866
investeren in de is OK!
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:47:22 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24766373
Meestal wel ja weet alleen niet of dit de juiste tijd is maar goed. Wanneer weet je zoiets wel? Maar misschien helpt het juist wel met alles beter laten worden
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:20:10 #204
61800 Rottdog
pi_24768395
Denk dat je het gewoon over je heen moet laten komen LB dan weet je zelf wel of het goed zit of niet .Gewoon proberen er van te genieten en tja de juiste tijd bestaat dat de juiste tijd, er zal altijd wel wat zijn denk ik zo.

Gewoon zonder gedachten genieten
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:41:06 #205
37150 livelink
pi_24770288
Helaas weet je altijd pas achteraf dat het een goed besluit was of niet, maar volgens mij is dit in ieder geval een hele mooie tijd om lekker in Antwerpen te zijn en te genieten.

Jullie hebben allemaal gelijk met betrekking tot het logeren. Ik ga er ook echt iets aan proberen te doen, want ook ik moet hoognodig weer eens wat investeren in de , want dat is er na de geboorte van Job wel een beetje bij ingeschoten.
  FOK!fossiel donderdag 27 januari 2005 @ 08:37:12 #206
2628 Karin
pi_24773084
Livelink dat houdt mij ook erg tegen hoor om Bram uit logeren te doen, de wetenschap dat hij best wel kan spoken 's nachts. Laatst was hij aan het logeren bij Lois en toen was hij al om kwart over 5 wakker Voelde me zooooo schuldig (net alsof ik er wat aan kan doen, niet dus maar tis wel ontzettend lullig). Maar voor de opa's en oma's is 1 nachtje slecht slapen vast te overzien hoor mocht dat gebeuren. En die van Bram vinden het ook helemaal niet erg, ze waren zelfs jaloers dat hij de laatste keer bij iemand anders had gelogeerd.
pi_24775482
Ik voel me ook opgelaten als ik de kinderen laat logeren en ze slapen niet goed snachts. Toen Djen dus voor het eerst uit logeren ging bleek er helemaal niks aan de hand te zijn want mevrouw had de hele nacht heerlijk geslapen en mijn ouders ook. Djulian is vorige maand de eertse keer wezen logeren bij mijn vriendin en haar vriend, maar hij was verkouden en heeft dus de 1e nacht erg lopen spoken. Ik voelde me erg schuldig, maar ik moest naar het ziekenhuis en Djulian kon dus niet mee en het was dus noodzaak. Mijn vriendin vond het overigens niet erg, het hoort erbij zei ze. Dus een boel schuld gevoel om niks. En zonder het te proberen weet je ook niet of het kan en lukt. Dus ik zou zeggen de kids uit logeren en jullie lekker een weekendje genieten van elkaar
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:51:30 #208
61800 Rottdog
pi_24777421
Zo gaat Zoë morgen uit slapen bij opa en oma, pa en ma gaan verjaardag vieren
Alleen ze gaat ook 12 feb. een nachtje uit slapen en ik zie daar meer tegen op. Mijn vriendin is dan 6 mnd zwanger en daar gaat ze dan dus slapen, dan zit ik echt wel te duimen dat ze de nachtrust krijgt want die is dan nog zo lekker .
pi_24778799
Als je aanbiedt om op te passen dan hou je er ook rekening mee dat het lastig of veel werk kan zijn...dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken hoor!!
Tis dat ik Noa niet kan laten logeren omdat ik haar borstvoeding geef, maar anders zou ik het wel graag een nachtje doen...

Tex, wat jij beschrijft dat herken ik wel. Inderdaad is een baby'tje op deze leeftijd nog 'niet veel aan' ofzo...ook al houd je ontzettend veel van dat kleine mensje, het is moeilijk dat je niets van hem/haar begrijpt...in ieder geval niet genoeg in mijn ogen! Als Noa huilt en huilt en huilt terwijl ze net haar buikje vol heeft en ik voor mijn idee alles gedaan heb om haar tevreden te stellen is dat heel moeilijk...en ik kan inderdaad niet wachten tot ze opgroeit en meer gaat begrijpen van de wereld om zich heen en echt een persoonlijkheid wordt.

Noa is ook bij andere mensen heel vaak stil en lief en rustig en vaak slaapt ze dan ook lekker. En dan begint de nacht thuis weer én de ellende (ehh...overdreven uitgedrukt hoor...maar vannacht was het weer raak dus dan ben ik ietsje negatiever ).

Dus ik begrijp je goed hoor...ben blij om het van een andere moeder ook te lezen.

Anniebaby: wat een onzin dat iedereen zegt dat ze zo makkelijk is en dat je daarom niet mag klagen over vermoeidheid!! Moeder én huisvrouw zijn is zowiezo best zwaar, moet ik zeggen! En je bent nog maar net bevallen, daarvan heb je echt nog wel een nasleep...én het is normaal als je twee maanden na de geboorte nog steeds doodmoe bent. Het is echt wennen zo in de eerste weken. Ook al is je baby rustig, dat is zeker niet altijd zo en het wil niet zeggen dat je het dan per definitie 'makkelijk' hebt. Een baby is zowiezo een hele zorg.
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:40:53 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24783511
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef Suzanna het volgende:
Moeder én huisvrouw zijn is zowiezo best zwaar, moet ik zeggen! En je bent nog maar net bevallen, daarvan heb je echt nog wel een nasleep...én het is normaal als je twee maanden na de geboorte nog steeds doodmoe bent.
Sterker nog, ik ben nu bijna 6 maanden na de geboortje van Thomas nog steeds doodmoe. Ga elke dag voor 9-en naar bed, maar word helaas ook elke dag om half 5 weer wakker (Thomas begint dan te spoken). En volgens mijn huisarts is dit alles nog steeds 'normaal'. Drukmaken doe ik me er ook niet over. Het gaat vanzelf voorbij.
pi_24787890
Bij mij was dat 5/6 maanden na de bevalling het ergst, en nu is 't weer veel minder (ze is nu 7 maanden). Hoort bij het ontzwangeren, zeggen ze..
pi_24787985
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:27 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me ook opgelaten als ik de kinderen laat logeren en ze slapen niet goed snachts. Toen Djen dus voor het eerst uit logeren ging bleek er helemaal niks aan de hand te zijn want mevrouw had de hele nacht heerlijk geslapen en mijn ouders ook. Djulian is vorige maand de eertse keer wezen logeren bij mijn vriendin en haar vriend, maar hij was verkouden en heeft dus de 1e nacht erg lopen spoken. Ik voelde me erg schuldig, maar ik moest naar het ziekenhuis en Djulian kon dus niet mee en het was dus noodzaak. Mijn vriendin vond het overigens niet erg, het hoort erbij zei ze. Dus een boel schuld gevoel om niks. En zonder het te proberen weet je ook niet of het kan en lukt. Dus ik zou zeggen de kids uit logeren en jullie lekker een weekendje genieten van elkaar
nee duhhhh tuurlijk vonden wij het niet erg dat djulian liep te spoken, was alleen maar zielig dat hij zo verkouden was. Als hij komt logeren houd ik er idd echt wel rekening mee dat dat ten koste gaat van mijn nachtrust, jammer dan.

Wanneer mag hij weer komen logeren???
OK eerst is Djen aan de beurt.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:12:54 #213
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24792264
Kozakken ik denk maandag aan je hoor!

Belana, laten we duimen voor een wonder zodat jullie kunnen blijven wonen waar je nu zit.
Voor mijn part win je de staatsloterij !

Anitra, heb je al lekker ergens op kunnen afreageren?

Snoopy &
Rottdog : hoe gaat het met jullie lichamelijke klachten nu?

Sugar &
Luchtbel : was het gezellig afgelopen woensdag?

Hier gaat het redelijk. De hulp die we krijgen is geweldig, al is het deze week een rommeltje omdat er steeds iemand anders (een nieuwe) komt, aangezien de "vaste" hulp vrij heeft. Maar ze zijn stuk voor stuk lief en zorgzaam.
Ik ben al helemaal gewend aan het nieuwe ritme: 21.00 uur naar bed, 05.15 uur opstaan. Indien mogelijk 's middags een tukje. Er zijn wel nog steeds veel afspraken (fysio, logo, psych, MEE, etc.) waardoor er vaak weinig tijd overblijft voor leuke dingen. Voordeel: de tijd vliegt om, des te sneller breekt het voorjaar aan Niet dat er dan wezenlijk iets verandert, maar het lijkt op de één of andere manier mooier, leuker, prettiger als de zon schijnt.

Oh ja, over 2 weken gaan we een weekendje weg. Danyel gaat dan logeren in de Glind. We zijn er afgelopen dinsdag gaan kijken en kennismaken. Zag er prima uit.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24792327
Lekekr Fluf een weekendje er tussen uit!! Dat zal wel ff lekker zijn, ook raar natuurlijk maar probeer lekker van elkaar te genieten en van jullie rust die 2 daagjes. En wat fijn dat de nieuwe hulp(en) zo goed en lief zijn! Dat neemt je vast al een stuk zorg uit handen want je hebt het maar al te druk zo te lezen met al die bezoeken aan fysio, logo, e.d. ....
Op naar het voorjaar dus!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:08:11 #215
43556 miss_dynastie
pi_24792663
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:12 schreef phluphy het volgende:
Ik ben al helemaal gewend aan het nieuwe ritme: 21.00 uur naar bed, 05.15 uur opstaan. Indien mogelijk 's middags een tukje.
He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?
quote:
Oh ja, over 2 weken gaan we een weekendje weg. Danyel gaat dan logeren in de Glind. We zijn er afgelopen dinsdag gaan kijken en kennismaken. Zag er prima uit.
He, wat leuk! Wat gaan jullie doen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:22:56 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24793674
Fluf, wat goed van dat weekendje weg! Lekker!

En is Danyel zo'n vroege vogel of is er een andere rden om al om 5.15 op te staan? Zwaar is dat, vind je niet?

Maria is de afgelopen 3 dagen steeds ietsjes later wakker geworden, vanochtend echt wonderbaarlijk laat: om 6.40 u! We waren in één klap helemaal uitgeslapen, zo lekker! Ze was namelijk tussendoor ook helemaal niet wakker geweest, echt kunnen pitten dus!

En het was zéker gezellig met Luchtbel en dat kleine grote hummende Jolietje!
pi_24793806
Lekker Sugar dat je hebt kunnen 'uitslapen'! Dat scheelt enorm in je humeur denk ik zo.

Phluph, wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan! Waar gaan jullie naartoe? Ook investeren in de ?

Met mij gaat het wat beter. Heb nu 2x in de week fysiotherapie en ik moet natuurlijk oefeningen doen. KOmt allemaal wel goed.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:30:43 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24793835
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef snoopy het volgende:
Lekker Sugar (KNIP) Dat scheelt enorm in je humeur denk ik zo.

Wou je me wat zeggen, Snoep?
pi_24793870
Nee, maar ik heb zelf een paar nachten achter de rug waarbij Morris om 5 uur wakker werd en niet meer wilde slapen. En op de een of andere manier werd ik daar een ietsiepietsie chagerijnig van Niet naar hem toe hoor maar blijkbaar kan ik er niet zo heel goed tegen. Vanmorgen werd hij pas weer om 7 uur wakker en voelde ik me een stuk wakkerder
pi_24796535
Ik heb nog niks gevonden om tegen aan te schoppen Phluphy. Maar het komt echt met buien. Ik ben ook ineens een ster geworden in weekenden vol plannendan hoef ik niet aan andere dingen te denken En als straks idd het zonnetje weer schijnt en er lekker buiten gezeten kan worden dan ziet alles er al een stuk beter uit!!!!

Sugar lekker dat je hebt uit kunnen slapen, nu duimen dat het doorzet en dat Maria haar tijd een stukje blijft verplaatsen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:13:35 #221
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24797991
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepen
De nachten zijn nog steeds gebroken hoor! 2 à 3 x per nacht eruit om even te troosten of zo. Nooit langer dan een kwartiertje per keer, maar toch

Sugar, de eerste voeding is om 6.00 uur, maar ik moet de medicijnen al geven om 5.30 uur. Daarvóór moet ik kolven, koffie drinken en voeding voorbereiden etc.
Ik vind het niet eens echt erg, dat hele vroege, vind het wel knus en gezellig.

We gaan waarschijnlijk dat weekend naar Zeeland. Inderdaad ook een beetje investeren in de en verder gewoon bijslapen, lekker eten en uitwaaien

Anitra, volhouden ! Betere tijden zullen komen!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:02:00 #222
43556 miss_dynastie
pi_24805318
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:13 schreef phluphy het volgende:
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepen
De nachten zijn nog steeds gebroken hoor! 2 à 3 x per nacht eruit om even te troosten of zo. Nooit langer dan een kwartiertje per keer, maar toch
Oh, oeps Maar gelukkig wel een stukje beter dan eerst
quote:
We gaan waarschijnlijk dat weekend naar Zeeland. Inderdaad ook een beetje investeren in de en verder gewoon bijslapen, lekker eten en uitwaaien
Leuk
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:25:15 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24805864
Hé Phluphy, mag ik nog even zeggen dat ik jullie echt enorme kanjers vindt? Ja, tuuk zeg je dan weer, dat doe je gewoon automatisch. Maar jullie staan er nu eenmaal voor en jullie gaan er super mee om. Diepe diepe .
Wat is De Glind eik?
Heel goed dat jullie even samen er tussen uit gaan. Even weer oog voor elkaar.

Mijn zus is in hetzelfde zh bevallen als jij. Ik mail je even als je het niet erg vindt.
pi_24805987
Flufke!!! Even een dikke vanaf hier, kanjer! Geniet maar lekker van dat weekend straks. Ow en een dikke voor Danyel!!
pi_24808924
Fluf geniet van jullie weekendje en fijn dat het beter gaat met de hulp
  Hoofdredactie Fotografie zaterdag 29 januari 2005 @ 02:37:12 #226
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24810252
Klinkt goed Pluphy! Geniet van jullie weekendje!
En wat fijn dat Danyel dus wél bij De Glind terecht kan!
  zaterdag 29 januari 2005 @ 16:59:16 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24817222
Thanks We kijken er ook echt naar uit. De vertrekdag valt op Jeroen's verjaardag. Heerlijk om dit met zijn 2'tjes te vieren

Dutch, De Glind is een Kinderhospice. Naast zorg voor terminale patiëntjes bieden ze ook respijtzorg voor ouders van gehandicapte kinderen. Respijtzorg: zij zorgen voor het kind terwijl de ouders kunnen bijtanken. Het is in een gewoon huis in de landerijen bij Barneveld en het zag er allemaal prima uit. Al zal het natuurlijk wel raar zijn hem daar de eerste keer achter te laten.
Maar het zal snel wennen hoop ik, tenslotte mag hij daar elke maand een weekendje logeren.
Oh ja, ik heb je mailtje beantwoord.
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2005 @ 17:58:58 #228
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24818316
o wat lekker phluphy! geniet ervan hoor! je moet er een hele maand mee doen
pi_24823291
Ik ben al een paar weken gigantisch druk geweest met de voorbereidingen van de doop voor Thijs, ik heb zelf het boekje helemaal gemaakt en de doop is samengesteld zoals wij het graag willen.
Vandaag heb ik de doosjes gevouwen chocolaadjes erin gedaan strik erom heen en naam van Thijs en de data erop.
En morgen om 13.00 is het dan zover dan word Thijs gedoopt,daaarna is het koffie soep en broodjes eten bij ons thuis.
En a.s woendag komen ze een nieuwe cv-ketel plaatsen want we lopen nog steeds te etteren met de ketel, alweer een paar dagen zonder warm water en verwarming gezeten en dat is niet fijn
pi_24823949
Fijne doopdienst morgen, Bar!

Phluphy wat fijn dat julie een weekendje samen weg kunnen en dat Danyel vaker naar De Glind kan. Geniet ervan.
pi_24825242
Bar, ik hoop dat jullie morgen een fijne en inspirerende dag hebben!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 30 januari 2005 @ 05:33:56 #232
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24828793
Bar, ik wens jullie een hele mooie dag toe. Maak je wel foto's?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 30 januari 2005 @ 05:36:22 #233
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24828800
Kozakken succes morgen
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 30 januari 2005 @ 14:35:31 #234
103793 kozakken
Living the life
pi_24832829
tanx fluf. Ben er zelf zo dubbel over. Denk dat het een leuke baan is en ik hoop dat het klikt.. Maar.... (en nu komt 't) ik moet er weer 4 uur per dag voor gaan reizen. Dat is dus gewoon hetgeen wat ik jaren gedaan heb en eigenlijk nooit naar terug wilde.
Dus ik ga maar gewoon op gesprek en zie dan wel wat we van elkaar vinden en of ik echt weer zo lang wil gaan reizen.
Want eigenlijk denk ik ook (dat is de andere kant) dat ik mezelf best tijd mag geven om een leuke baan in de buurt te vinden....
-dubbel, dubbel, dubbel-

Bar, hoop dat je een supermooie doop hebt gehad!
  zondag 30 januari 2005 @ 14:39:40 #235
24188 Belana
kloon van belana
pi_24832907
kozakken, ik zou er nog maar eens 3 keer over nadenken dan hoor, 4 uur reizen is echt veel!
En wat is er mis met jezelf de tijd geven voor een baan in de buurt? Niks toch?
Succes met het nemen van de beslissing!
stormy waters...
sailin'
pi_24838431
Foto's van de doop van Thijs komen snelheb een analoog toestel dus rolletje moet eerst weg gebracht worden Bar ik vond het een hele mooie doopdienst!!!! Thanks dat ik aanwezig mocht zijn bij dit intieme moment. zal zo even wat digi foto's van Thijs en Djulian uploaden
  zondag 30 januari 2005 @ 20:55:09 #237
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24839082
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:59 schreef phluphy het volgende:
Thanks We kijken er ook echt naar uit. De vertrekdag valt op Jeroen's verjaardag. Heerlijk om dit met zijn 2'tjes te vieren

Dutch, De Glind is een Kinderhospice. Naast zorg voor terminale patiëntjes bieden ze ook respijtzorg voor ouders van gehandicapte kinderen. Respijtzorg: zij zorgen voor het kind terwijl de ouders kunnen bijtanken. Het is in een gewoon huis in de landerijen bij Barneveld en het zag er allemaal prima uit. Al zal het natuurlijk wel raar zijn hem daar de eerste keer achter te laten.
Maar het zal snel wennen hoop ik, tenslotte mag hij daar elke maand een weekendje logeren.
Oh ja, ik heb je mailtje beantwoord.
Thanx
Maar het klinkt goed 'De Glind'. Het is heel belangrijk dat jullie er een goed gevoel over hebben, dan kunnen jullie straks met een gerust hart weg. Heb je er zin in?
Domme vraag
  zondag 30 januari 2005 @ 21:53:22 #238
61800 Rottdog
pi_24839554
Wauw pluphy klinkt goed even met zijn tweeën weg

Thijs gefeli

Kozakken daar ging ik ook wel even over nadenken, echt veel 4 uur reizen voor een baan
pi_24839789
en rottdog, gaat 't met jou inmiddels weer wat beter?
pi_24840487
Rottdog hoe is het met jou? Willen de medicijnen wat helpen en word het nu eindelijk eens wat minder?
Phluphy lekker genieten van elkaar!!!
pi_24840915
Vanmorgen was ik al vroeg in de weer, stofzuigen nog snel even dweilen, Thijs in badje gedaan (jaa sinds het weekend is en marco dus thuis is is de cv niet meer uitgegaan )
Thijs nette kleertjes aangetrokken, de visite ontvangen, vandaar uit tevoet naar de kerk gelopen.
Dienst was mooi en precies zoals ik wilde behalve op 1 kein dingetje na ik had zo aangeven dat ik niets wilde zeggen maar toch trok de pastor mij naar voren... .
Maakt verders niet uit
Thijs heeft in het begin nog lekker liggen slapen en had echt geen idee wat er stond te gebeuren, heel erg leuk
Daarna mochten we hem vastpakken en werd een kring rondom Thijs,Marco en mij gevormd en hebben ze een dak boven zijn hoofd gemaakt (handoplegging) daarna kreeg Thijs van de meeste mensen een op dat rare mens van mijn stiefmoeder na :s zij moet het altijd anders doen
Daarna werd meneertje gedoopt, de pastor deed het leuk, ze betrok ook op een leuke mannier de andere kinderen erbij.
Het dopen ging goed, hij maakte even gekke bekken maar daar bleef het ook bij, het kruisje (zalving) vond hij ook niet erg.
Daarna werd Thijs wel wat onrustiger, maar gelukkig duurde het niet lang meer.
Ook werd er nog even stil gestaan bij mijn moeder,oma,2ooms van Marco, en zijn oma en werd er een kaars voor hun gebrand.

Na de doopdienst zijn we lekker weer tevoet terug gelopen naar ons huis, waar de mensen koffie,iets fris, broodjes en soep kregen.
Nog even nakletsen en babbelen en daarna ging men druppelsgewijs terug naar huis.
Thijs ligt ondertussen heerlijk in zijn bedje te slapen, helmaal vermoeid was hij, zo schattig.Het was natuurlijk ook druk voor Hem en samen met Djullian weer spelen vond hij ook helemaal tegek.

kortom het was een gezellige dag, waar ik graag aan terug denk

[ Bericht 5% gewijzigd door Bar_en_Mar op 30-01-2005 23:11:20 ]
pi_24841445
Djulian vond het ook heel leuk!!!! Zie de foto's
Hij ligt nu te slapen en ik vraag me af of ik hem wakker moet maken voor zijn laatste fles.
Djen vind het heerlijk om met de 2 jongens te spelen. Thijs deed ook lachen naar Djen en Djen was helemaal trots Deze mama is helemaal moe nu, maar heeft een geweldige dag gehad!!!!
pi_24849525
HIer weer even een berichtje van mij. Afgelopen dinsdag op woensdag nacht is mijn moeder met hartklachten opgenomen in het ziekenhuis. Ze had flinke pijn aan haar borst en linkerarm maar wou weer terug naar bed en had het idee om de volgende ochtend wel even langs de huisarts te gaan. Nou daar had ze dus mooi pech mee, ik en mjin vader vonden dat ze op dat moment naar de dokter moest en dus belde ik de centrale doktersdienst die gelijk een arts stuurde en die vervolgens een ambulance belde. Mijn moeder der bloed werd nagekeken en daaruit bleek dat haar hart geen schade had ondervonden aan de afwijking die te zien was op de ctg. Na een een inspanningstest bleek dat het hart toch wel te lijden had onder lichamelijke inspanning en besloten werd dat ze met spoed moest worden gecatheteriseerd. En op vrijdag was ze alweer thuis want haar aderen zagen er prima uit. Snappen jullie het nog? Ik namelijk niet. Het hart lijdt onder inspanning maar in de aderen is niks te vinden. Het schijnt dat het niets kunnen vinden weer te maken heeft met de overgang. Maar goed, we mogen mijn moeder niet stressen en ze moet rustig aan doen, mag o.a. niet tillen. En dat zeggen ze tegen een vrouw in de overgang die schijnbaar oost-indisch doof is op dat gebied. Morgaine weegt toch al meer dan 8 kilo en die tilt ze ook steeds maar weer op. Ze maakt zich druk over waar mijn vader zijn jas ophangt etc.

En dan het goede nieuws op 14 februari is het dan eindelijk zover onze eigen woonwagen is dan in Amsterdam en hopelijk kunnen we er binnen niet al te lange tijd daarna intrekken.
  maandag 31 januari 2005 @ 14:42:21 #244
61800 Rottdog
pi_24850806
Tjeetje wat een gedoe Little-Angel gelukkig goed afgelopen.
Wat fijn voor je dat de wagen 14 febr klaar is

Het gaat hier al weer wat beter of het over is geen idee dat hoor ik dinsdag geloof ik weer als de kuur op is. Het heeft nogal een beste impact lichamelijjk op me gemaakt waardoor ik gewoon stuk kwam te zitten waardoor mijn angsten ook weer aan werden gewakkerd. Beetje bij beetje kom ik die ook weer wat te boven en zit dus weer wat beter in me vel.
pi_24851694
Wow Little-Angel dat is behoorlijk schrikken. Jou moeder is dus ook al oost indisch doof en gaat maar door? Wil ze ook alles netjes hebben om haar heen? en is dus de hele dag bezig ondaks dat ze rust moet hebben? ik herken het hele verhaal, mijn moeder had psies hetzelfde en ik kan je vertellen dat het nu enorm goed gaat en dat ze soms zelfs dingen kan laten liggen, maar het is moeilijk om het te leren, maar wel belangrijk dat ze het leert!!!

Rottdog lekker dat je beter in je velletje zit
  † In Memoriam † maandag 31 januari 2005 @ 15:27:21 #246
43556 miss_dynastie
pi_24851746
Little Angel, wat een schrik om je moeder
En wat fijn dat je binnenkort weer in je eigen stekkie zit

Rottdog, goed zo!
pi_24852053
Mijn moeder is inderdaad bijzonder eigenwijs, al beweert zij zelf natuurlijk van niet. Er hoeft maar een koffiekopje verkeerd te staan dan hoor je haar al zuchten en dat ding weer goed zetten. Zo had ik de afgelopen dagen het huishouden op me genomen en gekookt. Dat kan mijn vader namelijk niet. Ze was nog geen twee minuten thuis of alles werd alweer verschoven etc. Ik heb haar een paar keer gezegd dat ze naar de dokter moet luisteren maar het gaat het ene oor in en het andere oor weer uit. Kortom onbegonnen werk. Ik laat haar maar der gang gaan nu, ze zal het zelf wel merken wanneer ze last krijgt en dan kan ik altijd nog zeggen "told you so".

Gelukkig wel, eindelijk onze eigen slaapkamer weer en onze eigen woonkamer zonder mijn ouders en mijn eigen keuken en kruiden, mijn spulletjes en alles wat ik al bijna 10 maanden in dozen heb zitten.
pi_24852159
Little-Angel het duurt misschien ff voor ze het zelf door heeft, maar als ze het door heeft kan het best een klap voor haar zijn. Mijn moeder is door een diep dal gegaan en het is moeilijk om daar weer uit te kruipen. Gelukkig had zij de moed en het doorzettingsvermogen en als ik het zo lees is jou moeder precies hetzelfde. Dus i kan alleen zeggen sta voor haar klaar, spreek haar idd niet tegen want dat werkt alleen maar avenrechts. Sterkte ermee
En wat betreft je huisje: ik ben zo blij dat je straks je eigen stekkie weer hebt en dat je dan lekker tot rust kan komen, je eigen spullen weer om je heen hebt.
Hoe is het trouwens met Morgaine? lange tijd geen foto gezien
  dinsdag 1 februari 2005 @ 08:05:03 #249
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24857547
Little-Angel, bij sommige mensen is dat druk maken om niks gewoon en is het alleen maar vermoeiender voor hen zelf om er iets aan te veranderen dan het gewoon maar te doen.

Bar, ben blij voor je dat het zo fijn is geweest.

Kozakken hoe is het gegaan gister en verder?
pi_24857761
Ik zal deze week nog even wat foto's op schijf zetten en die mee nemen naar mijn werk en dan zet ik die hier op Fok neer Anitra. Met Morgaine gaat het goed hoor. De koortslip is weg en ze slaapt nu van 19.30 uur tot 07.00 uur door. Deze moeder heeft niks te klagen. Ben alleen erg benieuwd of ze straks wel kan wennen in onze nieuwe woning. Ze is natuurlijk alleen maar bij mijn ouders thuis gewent en bij de oppas.

Luchtbel, ik denk ook dat mijn moeder niet eens door heeft dat ze zich druk maakt om van alles en nog wat. Alleen wij merken dat natuurlijk wel en als een arts zegt dat ze rustig aan moet doen lijkt het mij dat je dat advies ten harte neemt. Maar drie keer raden wie er al weer aan het werk is gegaan vandaag..................mijn eigenwijze moeder.
pi_24859070
Goedemorgen dames, ik ben het Little-Angel. Ik heb me zelf maar een nieuwe nickname aangemeten aangezien ik nu al twee andere Little-Angels voorbij heb zien zien komen. Dus voortaan Faja Lobi (vurige liefde = Surinaamse bloem).
pi_24859097
Mijn grote kleine meis is aan het oefenen op KDV. En ze lag heerlijk te slapen in de schommelstoel
Jeetje wat voelt dit raar, alsof mijn arm geamputeerd is......
Het is nu maar een uurtje, om half 12 mag ik haar weer ophalen.
Volgende week een halve dag en 1 hele dag oefenen.... en dan de week erna, weer werken.
Wat is de tijd snel gegaan, 19 weken verlof!!!
pi_24859485
Stiekemurd, het is inderdaad best gek zo'n eerste keer. Ik bracht Morgaine de eerste keer naar de oppas zodat ik even naar de kapper kon en gelijk even kon kijken hoe ze het bij de oppas vond. Wat was ik blij dat ik eindelijk die kapperstoel uit kon en mijn kind kon gaan halen. En toen de eerste werkdag, ik heb om precies te zijn 1 keer gebeld om te vragen hoe het ging en sindsdien hebben we afgesproken dat zij alleen bellen als er wat is en andersom ook en om 16.00 uur haal ik haar weer op. De oppas is trouwens mijn tante en Morgaine heeft het er prima naar der zin, alleen als mama haar opkomt halen dan wil ze ook gelijk door mij worden opgepakt.
  dinsdag 1 februari 2005 @ 12:22:32 #254
103793 kozakken
Living the life
pi_24860940
*kozakken meldt zich af*

Het gesprek ging wel heel goed. Afwachten of ik door ben naar ronde 2 (en zijn er 3)
Functie klinkt heel pittig en heel uitdagend. Precies wat ik nodig heb.
Maar de afstand...
Op zich klikte het wel. Maar je weet het maar nooit. Misschien vinden zij ook wel dat ik te ver weg woon of dat ik nog niet genoeg bagage heb of hebben ze een perfectie kandidaat.
We zullen wel zien.

Verder vanmorgen naar de fysio geweest. Deze was bijzonder tevreden en ik hoef niet meer terug te komen. Behalve dan wanneer er weer klachten zijn natuurlijk. Maar ik mocht echt niet zwaarder worden. Beetje lichter was zelfs beter.
Komt goed uit, aangezien ik toch weer met dieten bezig ben. Dat voelt wel weer goed.
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2005 @ 13:15:45 #255
43556 miss_dynastie
pi_24861887
Kozakken, spannend, nog even afwachten dus. Werd er niet gevraagd naar hoe je de afstand 'zag'? Toen wij sollicitatiegesprekken voerden op mijn middelbare school om een nieuwe afdelingsleider te vinden, was er ook een mevrouw die solliciteerde en op een behoorlijke afstand woonde. Wij hebben het haar gewoon gevraagd en haar antwoord was simpel 'ik stap in de auto en rij', maar toch, het was inderdaad best belangrijk. Dat was overigens al wel de tweede ronde.

En fijn dat de fysio zo tevreden was!
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:19:06 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24861954
Heb je al enig idee wanneer je wat hoort Kozakken?
Ik denk dat als je weet waar je aan toe bent je gevoel dan echt wel zegt of die afstand niet op gaat breken. Ik hoop dat je er gauw een beetje uitkomt
  dinsdag 1 februari 2005 @ 13:27:14 #257
103793 kozakken
Living the life
pi_24862126
tanx lieverds.
Ja, we hebben het wel even over de afstand gehad. Geroepen dat ik veel in het westen gewerkt heb, dus dat ik het ken en weet wat ik ga doen. Vond ik wel redelijk overtuigend.
Grappig dat je dat zo zegt LB. Zo denk ik het ook. Wanneer ik weet of ze 'me willen' weet ik wel of ik het wil of niet.

(mijn fysio was trouwens errug te spreken over mijn spinning-marathon actie. Zoooooo... riep hij. En ik vervolgens roepen hoe zeer m'n kont wel niet deed van dat hele gebeuren )
pi_24872254
Hoe is het met Luchtbel?
Kozakken ik ben beniewd hoe het uitpakt
Wb faja-lobi en ben blij dat de woonwagen 14 februari klaar is hopelijk knapt je moeder snel op
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 10:58:27 #259
43556 miss_dynastie
pi_24879511
Phluphy, hoe gaat het met Angelique en haar papa en mama?
pi_24884826
Kozakken succes met de knoop doorhakken en ik duim voor je dat je door bent.

Faja-lobi ik moet ff wennen aan je naam hoor

Hier ff een snel berichtje. Ik wou dat ik eindelijk eens wat positiefs kon melden, maar helaas is alles gister weer verkeerd geschoten aan de rechter kant en die 2e injectie helpr tot nu toe dus ook voor geen meter. Nu heb ik van het weekend best wel veel gedaan dus hopenlijk is het een kleine terug val. Verder geniet ik enorm van mijn ventje en vanb de dingen die we doen. Zoals zondag naar Bar en Mar dat was echt heel erg leuk!!!!! Wat wel heel raar is is het idee dat ik zelf niet meer 1,2,3 de deur uit kan, ik heb nl mijn auto verkocht. Het stomme er aan is dat mijn auto dus al meer dan een jaar stil stond. Nu we maar 1 auto hebben krijg ik veel meer het gevoel dat ik "opgelsoten"zit. Stom he?
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:15:45 #261
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24888688
Kozakken, ik denk echt dat het op die manier werkt hoor
Zo kom je er wel achter.

Hier gaat alles een beetje moeizaam maar niet slecht. Slaap niet goed maar heb wel weer vertrouwen dat alles goed komt. Uiteindelijk. Samen met psych een plan aan het maken hoe ik nu verder wel. Hij denkt overigens dat al het gedoe niet alleen van de bevalling komt maar dat de bevalling, ook andere dingen naar boven heeft gehaald. Niet zo'n gek idee. Had er zelf ook al aangedacht. Nu een manier vinden om weer verder te gaan maar dat lukt wel. Weekendje weg was wel fijn en m'n haar geknipt en geverfd heeft ook goed gedaan.

Livelink, Jolie heeft zich prima gedragen en ze vonden het hartstikke leuk dat ze er was dus.......!!!!!!!
pi_24888734
Hé, LB aan jou moest ik net denken. Het weekend was dus leuk? Heb je erg veel aan Jolie gedacht?
Goed van dat plan met die psych. Nu maar hopen dat het werkt
pi_24888863
Wat goed dat je de weg gevonden hebt Luchtbel!!!
Heb je veel van je haar laten knippen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:31:19 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24888963
Een cm of 20 dat was wel nodig het was erg zwaar maar er is nog genoeg over weet niet of er wel genoeg af is De kleurtjes zijn mooi al had ik graag willen blonderen maar durf niet te bleken maar dat kan een andere keer nog wel. Of misschien ook niet.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 20:33:48 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_24889015
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:31 schreef Luchtbel het volgende:
Een cm of 20 dat was wel nodig het was erg zwaar maar er is nog genoeg over weet niet of er wel genoeg af is De kleurtjes zijn mooi al had ik graag willen blonderen maar durf niet te bleken maar dat kan een andere keer nog wel. Of misschien ook niet.
watje
Je zou er haast een boek over schrijven!
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:35:47 #266
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24889059
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:33 schreef moussy het volgende:

[..]

watje
Wil je even ophouden je hebt nog nooit in mijn schoenen gestaan en dus onder mijn haar gezeten.
Als je verder nog wat hebt vecht ik het liever per mail uit.
pi_24889075
Wow dat is wel een aardig endje hoor!!! Maar Jolie kan nog in je haar kruipen?
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:37:22 #268
37150 livelink
pi_24889102
Dat is inderdaad bemoedigend nieuws, Luchtbel. Fijn dat het logeren zo goed is gegaan.
En hield je het zelf een beetje uit zonder Jolie?
pi_24889246
20 cm Dan zou ik bijna kaal zijn
Bleken moet je niet doen ook. Je hebt zelf al een mooie kleur.
Ik heb gezegd.

Jammer Anitra. Kun je niet zo'n fiets-met-motortje kopen (evt tweedehands) of gesubsidieerd krijgen? Of zo'n scooter ofzo.. Heb je daar al naar gekeken?
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 20:46:49 #270
7074 moussy
kuttekop
pi_24889335
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:35 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Wil je even ophouden je hebt nog nooit in mijn schoenen gestaan en dus onder mijn haar gezeten.
Als je verder nog wat hebt vecht ik het liever per mail uit.

Je bevalling was zwaar he?!
  woensdag 2 februari 2005 @ 20:51:03 #271
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24889426
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:46 schreef moussy het volgende:

[..]

Je bevalling was zwaar he?!
Jeetje kan iemand jou ff uitleiden zeg

Poemojn ik heb nog een 70 cm over ff meetlint aan m'n hoogd gehangen

Livelink, ik heb wel gebeld. 1 keer s avonds en 1 keer s morgens, beide keren hoorde ik d'r kraaien op de achtergrond. Dus was toen wel gerust. Ik heb wel af en toe gedacht van, wat zou ze aan het doen zijn maar heb geen moment gedacht dater wat zou zijn ofzo.
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 20:52:29 #272
7074 moussy
kuttekop
pi_24889465
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:51 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Jeetje kan iemand jou ff uitleiden zeg
Alleen als we eerst gaan verleiden
pi_24889555
Fijn dat je genoten hebt Luchtbel, en lekker is dat he een kappersbeurt, fijn dat het weer wat beter met je gaat
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:01:44 #274
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24889656
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 20:52 schreef moussy het volgende:

[..]

Alleen als we eerst gaan verleiden
Zeg ik dacht dat je dat van die 'eerste biseksuele cybersex relatie met een andere moeder' niet bekend wilde maken hier?
  woensdag 2 februari 2005 @ 21:04:15 #275
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24889704
fijn dat je een leuk weekend hebt gehad luchtbel en dat je je al iets beter voelt
  † In Memoriam † woensdag 2 februari 2005 @ 21:06:03 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_24889744
quote:
Op woensdag 2 februari 2005 21:01 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Zeg ik dacht dat je dat van die 'eerste biseksuele cybersex relatie met een andere moeder' niet bekend wilde maken hier?
je zei toch ook niet dat jij het ging doen
pi_24938283
Deze nieuwe moeder zit lekker op de bank onder een dekentje, met haar nieuwe dochter slapend op schoot Ben zo verliefd op haar, ze is zooooooo mooi en zo lief. Ze huilt alleen als er echt wat is, verder ligt ze vaak rond te kijken met die grote blauwe ogen, alles heel wijs in zich op te nemen. Slapen doet ze ook goed, alleen nog niet helemaal op de tijden dat wij het willen Ik voel me nog heel slapjes, dus ik doe het maar rustig aan. Ik vond dat een week in bed wel lang genoeg was maar dat heb ik nu maar losgelaten. Zit nu dus wel beneden maar nog lekker in pyama.

Shit, ik stoot net het flesje vit. K druppeltjes om bijna helemaal leeggelopen.. moeten we weer nieuwe halen. De borstvoeding is nu goed op gang, ik heb gisteren een lactatiekundige laten komen. Het verbaasde haar dat het zo goed ging zelfs want na een narcose en na veel bloedverlies schijnt het vaak niet goed op gang te komen. Het was heel goed dat ik meteen ben gaan kolven in het ziekenhuis toen Myrthe nog te moe was om te drinken. Ik heb wel een harde warme plek in 1 borst die ik in de gaten moet houden ivm borstontsteking. Myrthe drinkt om de drie uur en vaak ligt ze dan wel 3 kwartier te drinken, dus best wel intensief als je zelf nog zo slapjes bent. Maar 't is voor het goede doel he Heb gisteren ook geleerd hoe ik liggend kan voeden, want mijn nek was niet blij met de zittende voedingen

Vandaag even geen visite, gisteren was het eigenlijk te druk, met twee visites en ook nog de lactatiekundige en de osteopaat op bezoek. Dan merk ik dat ik 's avonds echt er doorheen zit en dan komt er nog een lange nacht aan met Myrthe.. Vandaag dus lekker bankhangen en relaxen, echt slapen overdag kan ik helaas niet maar hier rust ik ook wel van uit.
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 17:24:33 #278
43556 miss_dynastie
pi_24939328
He ladybos Verstandig van je om rustig de tijd te nemen voor je herstel, tis allemaal niet niks
  zaterdag 5 februari 2005 @ 17:43:03 #279
103793 kozakken
Living the life
pi_24939666
Hey Ladybos. Fijn dat je even een update doet.
Klinkt allemaal best heftig hoor! Eerst zo'n heftige bevalling en daarna ook nog al dit met elkaar.
Waarom een osteopaat, als ik vragen mag? (doe ik toch, maar je hoeft alleen maar te antwoorden wanneer je dat zelf wilt)

Mooi he, zo'n kleintje...
pi_24940422
Ladybos, lief hè, zo'n hummeltje En blijf nog maar ff lekker rustig aan doen. Alles op je eigen tempo.

Phluphy, hoe is het eigenlijk met jou?

mijn 'hummeltje' is morgen alweer een half jaar oud
  zaterdag 5 februari 2005 @ 18:34:20 #281
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24940528
Oh Snoop, een ukkie

Ladybos, doen jullie maar lekker rustig aan, allemaal!
pi_24940985
Kozakken, ik loop zelf bij een osteopaat vanwege een whiplash, en tijdens de bevalling was mijn nek aardig in de verdrukking gekomen dus hij kwam langs om me daarvoor te behandelen. En passant heeft hij ook meteen even naar Myrthe gekeken omdat bij een vacuumextractie de nek vaak ook een opdonder krijgt en haar schoudertjes vast zaten.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:32:30 #283
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941450
krukken, rolstoel, bekkenband, revalideren. ik ben het zat ik wil gewoon weer heel zijn
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 19:37:07 #284
43556 miss_dynastie
pi_24941532
Coolbabe
Wat voor revalidatietherapie krijg je nu? En heb je er (al is het maar een beetje) baat bij?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:42:39 #285
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941624
2 a 3 keer per week naar fysio tot ik, de 15e, bij het Spine & Jointcentrum terecht kan.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 19:44:28 #286
43556 miss_dynastie
pi_24941659
Jeej, das wel vaak dan
Hoe gaat dat precies bij dat centrum? Moet je dan 'intern'? sorry hoor, heb geen idee hoe dat allemaal precies in zijn werk gaat
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:45:46 #287
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941685
8 weken lang, 2 dagdelen per week moet ik naar Rotterdam toe om te oefenen, trainen en nog meer te oefenen. Dat allemaal met als doel om te leren gaan met mijn beperkingen en proberen de pijn binnen de perken te houden.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:51:37 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24941780
Jeetje koelbeep
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 19:54:01 #289
43556 miss_dynastie
pi_24941820
Heftig hoor
Betekent dat dat er helemaal geen zicht meer is op herstel of kan het wel maar is het niet het primaire doel?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 19:56:51 #290
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941867
niks is uitgesloten. Ik moet er rekening mee houden dat het altijd zo blijft, dan kan het alleen maar meevallen. Ik baal er wel van, zit al een paar weken thuis en m`n enige uitje is naar Jaspers school om hem te halen en brengen :/
pi_24941926
Coolbabe ik snap het helemaaljammer genoeg Maar wat goed dat je naar Rotterdam kan.
Ik hoop dat het helpt voor je!!!!!! Hoelang heb jij al pijn?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 20:04:56 #292
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24941998
Sinds november 2002, toen ik 11 weken zwanger was van Tom
  † In Memoriam † zaterdag 5 februari 2005 @ 20:07:13 #293
43556 miss_dynastie
pi_24942030
Coolbabe, ik hoop dat het je helpt. Echt. Sowieso dat je leert om te gaan met je pijn en wat meer gaat kunnen, maar nog meer duim ik voor je dat er verbetering optreedt
pi_24942108
Pffff ook al zo lang. Ook met periodes dat je ff wat kon omdat je je gedachten zo kon zette dat je dacht dat je de hele wereld aan kon? Waardoor je alleen maar meer verpeste?
Pijn is zo rot, het verpest alles, je sociale leven, maar ook je gezinsleven. Omdat je niet kan zijn wie je wil zijn. Ik hoop dat je er veel aan hebt!!!! Ik ga heel hard duimen dat het snel beter gaat!!!!
  zaterdag 5 februari 2005 @ 21:53:50 #295
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24943731
Koelbeepje, is nie cool hè? Maar goed dat je terecht kan.

LadyBos, welkom en geniet van elkaar.

LB, meissie.. ik heb het idee dat je je leven weer met beide handen vastpakt. Hartstikke goed! Gij sterk vrouwmensch!

Phluphske, hoe is het met u?
pi_24943951
Coolbabe ik hoop dat het werkt allemaal en dat het wat overgaat of helemaal weg gaat zijn
Pijn is niet fijn

Ladybos welkom hier en dat je hier maar veel plezier mag hebben

Hier gaat het wel
pi_24944773
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 19:45 schreef coolbabe het volgende:
8 weken lang, 2 dagdelen per week moet ik naar Rotterdam toe om te oefenen, trainen en nog meer te oefenen. Dat allemaal met als doel om te leren gaan met mijn beperkingen en proberen de pijn binnen de perken te houden.
Heftig Coolbabe! Nu maar hopen dat dit gaat helpen de pijn binnen de perken te houden. Sterkte.
pi_24953718
Sterkte Coolbabe

Ladybos, ook hier was het flesje omgegooid.
Heeft de lactatiekundige verteld dat je Myrthe het beste kunt aanleggen met haar kin richting de harde plek, zodat ze dat goed kan leegdrinken? En liggend voeden is wel lekker ontspannen he. Moet je alleen niet op de bank doen als je moe bent, dat is een gevaarlijke plek om in slaap te vallen. Als het gaat over baby's die sterven aan wiegedood terwijl ze samen met de ouders slapen, blijkt de slaapplek vaak de bank te zijn ipv het bed.
Myrthe's zijn de leukste baby's, geniet ervan.
  zondag 6 februari 2005 @ 23:20:47 #299
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24962045
Wow...en dan is mijn meisje alweer twee maanden vandaag!!
Wat gaat de tijd snel... Ladybos geniet van je kleine meisje, en veel sterkte met alles, zeker je lichamelijke klachten!!

Sterkte Coolbabe...

Hier gaat het wel redelijk...ik slaap wel heel erg slecht maar mijn man heeft volgende week een weekje vrij genomen dus dan helpt hij ook een beetje...kunnen we allebei misschien uitrusten, ik overdag en hij 's nachts? We zien het wel...
  maandag 7 februari 2005 @ 16:27:08 #300
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24972709
Jakkes Coolbabe, klinkt niet fijn allemaal
Veel sterkte joh !

Welkom Ladybos!

Kozakken, wat er ook gebeurt, je hebt in elk geval weer een positieve (sollicitatie) ervaring. Ik bedoel, alleen échte kanjers gaan door voor de volgende ronde Sterkte met het eventueel nemen van een moeilijke beslissing.

Snoopy hoe gaat het met je rug?
En hoe gaat het met Rottdogje? En met Tinkepink?
Belana, bij jullie misschien al goed nieuws over evt. werk voor je man?
Piglet, Sjeen : long time no hear !

Miss-D, met Angelique gaat het helemaal goed
... ♥ ik mis je ♥
pi_24973175
Maar Flufske, hoe gaat het nu met jou

Hier gaat het wel goed hoor Alleen is Lucas de laatste dagen niet in z'n hum, dus daar ben ik wat drukker mee dan gewoonlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')