Wow, wow, wowquote:Op vrijdag 7 januari 2005 16:14 schreef phluphy het volgende:
Danyel heeft vandaag voor het eerst gelachen![]()
![]()
![]()
Ik kwam binnen, nam hem bij me op schoot, maakte contact en voila, een grimas die overging in een volle lach met open mond![]()
![]()
![]()
Megamijlpaal
Want we wisten niet zeker of hij ooit zou gaan lachen.
Dat is in elk geval weer een stap in de goede richtingquote:Miss-DHet gaat redelijk, er wordt hard gewerkt aan oplossingen. De Glind belde me nog, en bevestigde dat ze respijtzorg zullen BLIJVEN bieden, dus Danyel is van harte welkom. Het RIO heeft verder een indicatie gegeven van 4 x 7 uur, dus voor de dagen dat Jeroen niet thuis is.
Nu maar afwachten of ze ook "goeie" mensen kunnen vinden.
Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaanquote:Op maandag 10 januari 2005 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Phluph, hoe is het nu bij jullie?
O jee, das inderdaad druk.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 08:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
Druk druk druk. Gesprekken voeren, dingen regelen, overleggen, plannen, weer veranderen, meer gesprekken, bla bla bla. Vandaag 3 gesprekken op rij op 3 verschillende locaties, ik hoop dat ik tussendoor tijd heb om naar Danyel te gaan![]()
Dat heb ik dus precies hetzelfde (misschien moeten we het maar op ons voorhoofd schrijvenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:26 schreef Sugar het volgende:
Oeh, AnnieBaby, dan zul je vast ook hebben wat ik had (en héb) als ik alleen naar de stad ga: het gevoel dat ik aan iedereen wil laten merken dat ik moeder ben! Moeder! Ook al zie je geen dikke buik meer en geen baby, hier loopt een móeder!![]()
Herkenbaar voor iemand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |