abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:14:36 #201
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24765534
Ah Livelink weet je, Jolie huilt ook wel eens uur om niks bij de oppas maar als ik d'r ophaal en ik vraag hoe het gegaan is dan is het antwoord; het is goed gegaan.
Want over het algemeen gaat het hartstikke goed, thuis spoken ze ook wel eens, net als brullen om niks. Maar hey, als het niet de spuigaten uitloopt is het gewoon normaal en niks aan de hand. Gewoon es proberen Ik ben ook niet zo stoer hoor met dit soort dingen maar soms moet ook wel in andere dingen even investeren. Nou ja moet niet natuurlijk maar soms is het wel goed.

Rottdog hoop dat het gauw beter gaat.
pi_24765866
investeren in de is OK!
  woensdag 26 januari 2005 @ 20:47:22 #203
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24766373
Meestal wel ja weet alleen niet of dit de juiste tijd is maar goed. Wanneer weet je zoiets wel? Maar misschien helpt het juist wel met alles beter laten worden
  woensdag 26 januari 2005 @ 22:20:10 #204
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24768395
Denk dat je het gewoon over je heen moet laten komen LB dan weet je zelf wel of het goed zit of niet .Gewoon proberen er van te genieten en tja de juiste tijd bestaat dat de juiste tijd, er zal altijd wel wat zijn denk ik zo.

Gewoon zonder gedachten genieten
  woensdag 26 januari 2005 @ 23:41:06 #205
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24770288
Helaas weet je altijd pas achteraf dat het een goed besluit was of niet, maar volgens mij is dit in ieder geval een hele mooie tijd om lekker in Antwerpen te zijn en te genieten.

Jullie hebben allemaal gelijk met betrekking tot het logeren. Ik ga er ook echt iets aan proberen te doen, want ook ik moet hoognodig weer eens wat investeren in de , want dat is er na de geboorte van Job wel een beetje bij ingeschoten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!fossiel donderdag 27 januari 2005 @ 08:37:12 #206
2628 Karin
pi_24773084
Livelink dat houdt mij ook erg tegen hoor om Bram uit logeren te doen, de wetenschap dat hij best wel kan spoken 's nachts. Laatst was hij aan het logeren bij Lois en toen was hij al om kwart over 5 wakker Voelde me zooooo schuldig (net alsof ik er wat aan kan doen, niet dus maar tis wel ontzettend lullig). Maar voor de opa's en oma's is 1 nachtje slecht slapen vast te overzien hoor mocht dat gebeuren. En die van Bram vinden het ook helemaal niet erg, ze waren zelfs jaloers dat hij de laatste keer bij iemand anders had gelogeerd.
pi_24775482
Ik voel me ook opgelaten als ik de kinderen laat logeren en ze slapen niet goed snachts. Toen Djen dus voor het eerst uit logeren ging bleek er helemaal niks aan de hand te zijn want mevrouw had de hele nacht heerlijk geslapen en mijn ouders ook. Djulian is vorige maand de eertse keer wezen logeren bij mijn vriendin en haar vriend, maar hij was verkouden en heeft dus de 1e nacht erg lopen spoken. Ik voelde me erg schuldig, maar ik moest naar het ziekenhuis en Djulian kon dus niet mee en het was dus noodzaak. Mijn vriendin vond het overigens niet erg, het hoort erbij zei ze. Dus een boel schuld gevoel om niks. En zonder het te proberen weet je ook niet of het kan en lukt. Dus ik zou zeggen de kids uit logeren en jullie lekker een weekendje genieten van elkaar
  donderdag 27 januari 2005 @ 12:51:30 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24777421
Zo gaat Zoë morgen uit slapen bij opa en oma, pa en ma gaan verjaardag vieren
Alleen ze gaat ook 12 feb. een nachtje uit slapen en ik zie daar meer tegen op. Mijn vriendin is dan 6 mnd zwanger en daar gaat ze dan dus slapen, dan zit ik echt wel te duimen dat ze de nachtrust krijgt want die is dan nog zo lekker .
pi_24778799
Als je aanbiedt om op te passen dan hou je er ook rekening mee dat het lastig of veel werk kan zijn...dus ik zou me daar niet teveel zorgen over maken hoor!!
Tis dat ik Noa niet kan laten logeren omdat ik haar borstvoeding geef, maar anders zou ik het wel graag een nachtje doen...

Tex, wat jij beschrijft dat herken ik wel. Inderdaad is een baby'tje op deze leeftijd nog 'niet veel aan' ofzo...ook al houd je ontzettend veel van dat kleine mensje, het is moeilijk dat je niets van hem/haar begrijpt...in ieder geval niet genoeg in mijn ogen! Als Noa huilt en huilt en huilt terwijl ze net haar buikje vol heeft en ik voor mijn idee alles gedaan heb om haar tevreden te stellen is dat heel moeilijk...en ik kan inderdaad niet wachten tot ze opgroeit en meer gaat begrijpen van de wereld om zich heen en echt een persoonlijkheid wordt.

Noa is ook bij andere mensen heel vaak stil en lief en rustig en vaak slaapt ze dan ook lekker. En dan begint de nacht thuis weer én de ellende (ehh...overdreven uitgedrukt hoor...maar vannacht was het weer raak dus dan ben ik ietsje negatiever ).

Dus ik begrijp je goed hoor...ben blij om het van een andere moeder ook te lezen.

Anniebaby: wat een onzin dat iedereen zegt dat ze zo makkelijk is en dat je daarom niet mag klagen over vermoeidheid!! Moeder én huisvrouw zijn is zowiezo best zwaar, moet ik zeggen! En je bent nog maar net bevallen, daarvan heb je echt nog wel een nasleep...én het is normaal als je twee maanden na de geboorte nog steeds doodmoe bent. Het is echt wennen zo in de eerste weken. Ook al is je baby rustig, dat is zeker niet altijd zo en het wil niet zeggen dat je het dan per definitie 'makkelijk' hebt. Een baby is zowiezo een hele zorg.
  donderdag 27 januari 2005 @ 19:40:53 #210
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24783511
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:07 schreef Suzanna het volgende:
Moeder én huisvrouw zijn is zowiezo best zwaar, moet ik zeggen! En je bent nog maar net bevallen, daarvan heb je echt nog wel een nasleep...én het is normaal als je twee maanden na de geboorte nog steeds doodmoe bent.
Sterker nog, ik ben nu bijna 6 maanden na de geboortje van Thomas nog steeds doodmoe. Ga elke dag voor 9-en naar bed, maar word helaas ook elke dag om half 5 weer wakker (Thomas begint dan te spoken). En volgens mijn huisarts is dit alles nog steeds 'normaal'. Drukmaken doe ik me er ook niet over. Het gaat vanzelf voorbij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_24787890
Bij mij was dat 5/6 maanden na de bevalling het ergst, en nu is 't weer veel minder (ze is nu 7 maanden). Hoort bij het ontzwangeren, zeggen ze..
pi_24787985
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 11:27 schreef Anitra het volgende:
Ik voel me ook opgelaten als ik de kinderen laat logeren en ze slapen niet goed snachts. Toen Djen dus voor het eerst uit logeren ging bleek er helemaal niks aan de hand te zijn want mevrouw had de hele nacht heerlijk geslapen en mijn ouders ook. Djulian is vorige maand de eertse keer wezen logeren bij mijn vriendin en haar vriend, maar hij was verkouden en heeft dus de 1e nacht erg lopen spoken. Ik voelde me erg schuldig, maar ik moest naar het ziekenhuis en Djulian kon dus niet mee en het was dus noodzaak. Mijn vriendin vond het overigens niet erg, het hoort erbij zei ze. Dus een boel schuld gevoel om niks. En zonder het te proberen weet je ook niet of het kan en lukt. Dus ik zou zeggen de kids uit logeren en jullie lekker een weekendje genieten van elkaar
nee duhhhh tuurlijk vonden wij het niet erg dat djulian liep te spoken, was alleen maar zielig dat hij zo verkouden was. Als hij komt logeren houd ik er idd echt wel rekening mee dat dat ten koste gaat van mijn nachtrust, jammer dan.

Wanneer mag hij weer komen logeren???
OK eerst is Djen aan de beurt.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 08:12:54 #213
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24792264
Kozakken ik denk maandag aan je hoor!

Belana, laten we duimen voor een wonder zodat jullie kunnen blijven wonen waar je nu zit.
Voor mijn part win je de staatsloterij !

Anitra, heb je al lekker ergens op kunnen afreageren?

Snoopy &
Rottdog : hoe gaat het met jullie lichamelijke klachten nu?

Sugar &
Luchtbel : was het gezellig afgelopen woensdag?

Hier gaat het redelijk. De hulp die we krijgen is geweldig, al is het deze week een rommeltje omdat er steeds iemand anders (een nieuwe) komt, aangezien de "vaste" hulp vrij heeft. Maar ze zijn stuk voor stuk lief en zorgzaam.
Ik ben al helemaal gewend aan het nieuwe ritme: 21.00 uur naar bed, 05.15 uur opstaan. Indien mogelijk 's middags een tukje. Er zijn wel nog steeds veel afspraken (fysio, logo, psych, MEE, etc.) waardoor er vaak weinig tijd overblijft voor leuke dingen. Voordeel: de tijd vliegt om, des te sneller breekt het voorjaar aan Niet dat er dan wezenlijk iets verandert, maar het lijkt op de één of andere manier mooier, leuker, prettiger als de zon schijnt.

Oh ja, over 2 weken gaan we een weekendje weg. Danyel gaat dan logeren in de Glind. We zijn er afgelopen dinsdag gaan kijken en kennismaken. Zag er prima uit.
... ♥ ik mis je ♥
pi_24792327
Lekekr Fluf een weekendje er tussen uit!! Dat zal wel ff lekker zijn, ook raar natuurlijk maar probeer lekker van elkaar te genieten en van jullie rust die 2 daagjes. En wat fijn dat de nieuwe hulp(en) zo goed en lief zijn! Dat neemt je vast al een stuk zorg uit handen want je hebt het maar al te druk zo te lezen met al die bezoeken aan fysio, logo, e.d. ....
Op naar het voorjaar dus!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 09:08:11 #215
43556 miss_dynastie
pi_24792663
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 08:12 schreef phluphy het volgende:
Ik ben al helemaal gewend aan het nieuwe ritme: 21.00 uur naar bed, 05.15 uur opstaan. Indien mogelijk 's middags een tukje.
He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?
quote:
Oh ja, over 2 weken gaan we een weekendje weg. Danyel gaat dan logeren in de Glind. We zijn er afgelopen dinsdag gaan kijken en kennismaken. Zag er prima uit.
He, wat leuk! Wat gaan jullie doen?
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:22:56 #216
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24793674
Fluf, wat goed van dat weekendje weg! Lekker!

En is Danyel zo'n vroege vogel of is er een andere rden om al om 5.15 op te staan? Zwaar is dat, vind je niet?

Maria is de afgelopen 3 dagen steeds ietsjes later wakker geworden, vanochtend echt wonderbaarlijk laat: om 6.40 u! We waren in één klap helemaal uitgeslapen, zo lekker! Ze was namelijk tussendoor ook helemaal niet wakker geweest, echt kunnen pitten dus!

En het was zéker gezellig met Luchtbel en dat kleine grote hummende Jolietje!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24793806
Lekker Sugar dat je hebt kunnen 'uitslapen'! Dat scheelt enorm in je humeur denk ik zo.

Phluph, wat heerlijk dat jullie een weekendje weggaan! Waar gaan jullie naartoe? Ook investeren in de ?

Met mij gaat het wat beter. Heb nu 2x in de week fysiotherapie en ik moet natuurlijk oefeningen doen. KOmt allemaal wel goed.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 28 januari 2005 @ 10:30:43 #218
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24793835
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 10:29 schreef snoopy het volgende:
Lekker Sugar (KNIP) Dat scheelt enorm in je humeur denk ik zo.

Wou je me wat zeggen, Snoep?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24793870
Nee, maar ik heb zelf een paar nachten achter de rug waarbij Morris om 5 uur wakker werd en niet meer wilde slapen. En op de een of andere manier werd ik daar een ietsiepietsie chagerijnig van Niet naar hem toe hoor maar blijkbaar kan ik er niet zo heel goed tegen. Vanmorgen werd hij pas weer om 7 uur wakker en voelde ik me een stuk wakkerder
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24796535
Ik heb nog niks gevonden om tegen aan te schoppen Phluphy. Maar het komt echt met buien. Ik ben ook ineens een ster geworden in weekenden vol plannendan hoef ik niet aan andere dingen te denken En als straks idd het zonnetje weer schijnt en er lekker buiten gezeten kan worden dan ziet alles er al een stuk beter uit!!!!

Sugar lekker dat je hebt uit kunnen slapen, nu duimen dat het doorzet en dat Maria haar tijd een stukje blijft verplaatsen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 14:13:35 #221
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24797991
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:08 schreef miss_dynastie het volgende:He, wat lijkt me dat lekker voor jullie, na aaaaal die gebroken nachten. Wordt dat nog verder opgeschoven zodat je van elf tot kwart over zeven slaapt, en ook weer wat aan de avond hebt?
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepen
De nachten zijn nog steeds gebroken hoor! 2 à 3 x per nacht eruit om even te troosten of zo. Nooit langer dan een kwartiertje per keer, maar toch

Sugar, de eerste voeding is om 6.00 uur, maar ik moet de medicijnen al geven om 5.30 uur. Daarvóór moet ik kolven, koffie drinken en voeding voorbereiden etc.
Ik vind het niet eens echt erg, dat hele vroege, vind het wel knus en gezellig.

We gaan waarschijnlijk dat weekend naar Zeeland. Inderdaad ook een beetje investeren in de en verder gewoon bijslapen, lekker eten en uitwaaien

Anitra, volhouden ! Betere tijden zullen komen!
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 22:02:00 #222
43556 miss_dynastie
pi_24805318
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:13 schreef phluphy het volgende:
Ahaaaaaa, u heeft me verkeerd begrepen
De nachten zijn nog steeds gebroken hoor! 2 à 3 x per nacht eruit om even te troosten of zo. Nooit langer dan een kwartiertje per keer, maar toch
Oh, oeps Maar gelukkig wel een stukje beter dan eerst
quote:
We gaan waarschijnlijk dat weekend naar Zeeland. Inderdaad ook een beetje investeren in de en verder gewoon bijslapen, lekker eten en uitwaaien
Leuk
  vrijdag 28 januari 2005 @ 22:25:15 #223
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24805864
Hé Phluphy, mag ik nog even zeggen dat ik jullie echt enorme kanjers vindt? Ja, tuuk zeg je dan weer, dat doe je gewoon automatisch. Maar jullie staan er nu eenmaal voor en jullie gaan er super mee om. Diepe diepe .
Wat is De Glind eik?
Heel goed dat jullie even samen er tussen uit gaan. Even weer oog voor elkaar.

Mijn zus is in hetzelfde zh bevallen als jij. Ik mail je even als je het niet erg vindt.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24805987
Flufke!!! Even een dikke vanaf hier, kanjer! Geniet maar lekker van dat weekend straks. Ow en een dikke voor Danyel!!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24808924
Fluf geniet van jullie weekendje en fijn dat het beter gaat met de hulp
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')