Deze nieuwe moeder zit lekker op de bank onder een dekentje, met haar nieuwe dochter slapend op schoot
![]()
Ben zo verliefd op haar, ze is zooooooo mooi en zo lief. Ze huilt alleen als er echt wat is, verder ligt ze vaak rond te kijken met die grote blauwe ogen, alles heel wijs in zich op te nemen. Slapen doet ze ook goed, alleen nog niet helemaal op de tijden dat wij het willen
![]()
Ik voel me nog heel slapjes, dus ik doe het maar rustig aan. Ik vond dat een week in bed wel lang genoeg was maar dat heb ik nu maar losgelaten. Zit nu dus wel beneden maar nog lekker in pyama.
Shit, ik stoot net het flesje vit. K druppeltjes om
![]()
bijna helemaal leeggelopen.. moeten we weer nieuwe halen. De borstvoeding is nu goed op gang, ik heb gisteren een lactatiekundige laten komen. Het verbaasde haar dat het zo goed ging zelfs want na een narcose en na veel bloedverlies schijnt het vaak niet goed op gang te komen. Het was heel goed dat ik meteen ben gaan kolven in het ziekenhuis toen Myrthe nog te moe was om te drinken. Ik heb wel een harde warme plek in 1 borst die ik in de gaten moet houden ivm borstontsteking. Myrthe drinkt om de drie uur en vaak ligt ze dan wel 3 kwartier te drinken, dus best wel intensief als je zelf nog zo slapjes bent. Maar 't is voor het goede doel he
![]()
Heb gisteren ook geleerd hoe ik liggend kan voeden, want mijn nek was niet blij met de zittende voedingen
![]()
Vandaag even geen visite, gisteren was het eigenlijk te druk, met twee visites en ook nog de lactatiekundige en de osteopaat op bezoek. Dan merk ik dat ik 's avonds echt er doorheen zit en dan komt er nog een lange nacht aan met Myrthe.. Vandaag dus lekker bankhangen en relaxen, echt slapen overdag kan ik helaas niet maar hier rust ik ook wel van uit.