abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24583550
Fluf das heel fijn, heb je er een beter gevoel bij lijkt me! Dikke voor jullie!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † zaterdag 15 januari 2005 @ 17:40:25 #102
43556 miss_dynastie
pi_24583663
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:
De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
He, wat goed, moet ook een stukje rust geven, denk ik
pi_24583712
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:25 schreef phluphy het volgende:

Hier "trekken" we het redelijk. We zijn sinds donderdag weer "compleet"

De verpleegkundige die nu komt is Supervrouw! Ze straalt rust uit maar is beslist geen watje. Ze heeft een geweldige hoeveelheid ervaring en haar zelfvertrouwen werkt aanstekelijk.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24583852
Dat klinkt goed, Phluphy!

Fijn Anitra
  zondag 16 januari 2005 @ 14:07:56 #105
1087 Merisse
broddeltante
pi_24596646
Mooi Fluf, eindelijk iemand die van wanten weet.

Sugie! Gefeliciteerd! Wat leuk! heeft ie je nog op een romantische manier ten huwelijk gevraagd ?

Beterschap voor alle zieke mamma's en kindjes
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 16 januari 2005 @ 18:24:12 #106
24188 Belana
kloon van belana
pi_24600044
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:08 schreef texelonia het volgende:
De wond van mijn knip is eindelijk bijna helemaal dicht gegroeid!

Nog een vraagje. Tijdens mijn zwangerschap had ik veel last van pijn in m'n bil die uitstraalde naar naar m'n been. Ik dacht dat dit wel over zou gaan na de zwangerschap. Het is wel minder geworden, maar niet over. Vooral op dagen dat ik wat drukker ben geweest merk ik het. Zo begon het ook tijdens mijn zwangerschap...
Duurt het gewoon wat langer voordat het helemaal over is, of zou dit een blijvend iets zijn...?
Ik heb er ook nog wel een tijdje last van gehad (ischias was het bij mij) en plotseling was het weg. Als het erg lang duurt zou ik eens naar de huisarts, maar het kan best nog even duren.
stormy waters...
sailin'
pi_24600652
Fluf wat fijn dat Danyel weer lekker thuis is en dat de hulp een superwoman is
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24608921
Fluf wat heerlijk dat jullie weer 'compleet' zijn!!
En dat superwoman is gearriveerd
Heb je trouwens het gevoel dat je een beetje bij hebt kunnen komen van de afgelopen nare periode? Of zit dat er eigenlijk niet echt in?

Hier gaat het zo-zo. Ik ben de laatste tijd regelmatig wat 'down' en heb weinig zin om te internetten. Maar het gaat ook weer niet echt slecht met me hoor! Ik denk dat het misschien ook het wennen aan het 'gewone leven' is (en het saaie grijze weer van de laatste tijd). Ik ben natuurlijk inmiddels ook weer aan het werk en dat is toch heel iets anders dan zo'n verlofperiode.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het trouwens wel heerlijk vind om op m'n werkdagen gewoon dingen te kunnen doen en dat niet alles om m'n kindje draait. Natuurlijk vind ik het nog heerlijker om hem aan het eind van de dag weer op te halen, maar toch voel ik me wel schuldig over mijn gevoelens. Voel me soms een slechte moeder, want ik denk overdag helemaal niet zo veel aan hem
Ach ja, ik maak het mezelf nu eenmaal niet graag makkelijk
  maandag 17 januari 2005 @ 10:38:34 #109
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24609566
Fijn dat jullie nu een supervrouw in huis hebben pluphy!

Thomas lag in het ziekenhuis voor meerdere klachten:
- hij had weer zware bronchitus
- hij heeft sterke reflux
- en hij heeft 2 keer kort achter elkaar het bewustzijn verloren en men dacht aan epilepsie, De doktoren hebben niets kunnen vinden wat dat bewijst, maar het schijnt wel zo te zijn dat hij een aantal maanden geleden een hersenbloeding heeft gehad. Dat was wel schrikken natuurlijk. Hij is nu weer thuis, maar met het inhaleren en verschonen de hele dag zijn we erg veel tijd kwijt. Daarnaast gedraagt Indy zich op het moment erg lastig (ze is erg jaloers op Thomas), dus al met al ben ik het af en toe wel een beetje zat.

Het eigen bedrijfje is een fijne afleiding. De naam wordt waarschijnlijk Holland Kommunikation. Vreselijke naam naar mijn idee, maar in Duitse oren schijnt het goed te klinken en het maakt goed duidelijk wat voor diensten ik aanbied (correspondentie en communicatie voor en met Nederlandse klanten van en voor het Duitse mkb).
Nu nog een oppas zoeken en naar de Duitse KvK en dan kan ik echt beginnen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 17 januari 2005 @ 10:55:09 #110
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24609813
Piglet, ik kan me jouw gevoel zo goed voorstellen en ik ben nog lang niet aan het werk. Maar ik weet nu al dat ik dat werk echt nodig heb en niet de hele dag thuis kan zitten. Volgens mij is het ook juist goed als je er even niet aan denkt, hoe meer energie je thuis weer hebt om je met Lucas bezig te houden. Sterkte.

Tinkepink, jij ook sterkte. Wat heftig zeg, wat Thomas heeft (gehad).

Ik ga vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor de nacontrole. Vind het best een beetje spannend. Weet iemand wat ze precies gaan onderzoeken na een keizersnee?
pi_24609999
Piglet, ik heb ook wel hetzelfde hoor. Ik heb weer zin om te gaan werken, andere kant vind ik het naar om Benthe weg te brengen. Maar het werken heb ik ook nodig, wat Annie ook zegt... ff weer wat anders en niet de hele dag thuis zitten. Ik heb ook best behoefte aan weer wat dingen te doen, na te denken, en informatie opslokken. Ik heb nog maar 4 weken en ga er ook volledig van genieten, maar dan moet wel het weer wat beter worden. Volgende week maandag dan moeten we naar KDV voor een intake gesprek en kennismaking met de leidsters en houden ze Benthe meteen een uurtje. Op de oefendagen ga ik alvast naar het werk, om het een en ander al voor te bereiden.
  † In Memoriam † maandag 17 januari 2005 @ 11:28:25 #112
43556 miss_dynastie
pi_24610312
quote:
Op maandag 17 januari 2005 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
Thomas lag in het ziekenhuis voor meerdere klachten:
- hij had weer zware bronchitus
- hij heeft sterke reflux
- en hij heeft 2 keer kort achter elkaar het bewustzijn verloren en men dacht aan epilepsie, De doktoren hebben niets kunnen vinden wat dat bewijst, maar het schijnt wel zo te zijn dat hij een aantal maanden geleden een hersenbloeding heeft gehad. Dat was wel schrikken natuurlijk. Hij is nu weer thuis, maar met het inhaleren en verschonen de hele dag zijn we erg veel tijd kwijt. Daarnaast gedraagt Indy zich op het moment erg lastig (ze is erg jaloers op Thomas), dus al met al ben ik het af en toe wel een beetje zat.
Jee, dat is ff schrikken, een hersenbloeding! Hebben ze enig idee wat daar de oorzaak van geweest zou kunnen zijn?
pi_24610566
he Tinkepink, daar schrik ik ook van zeg. waar zagen ze dat precies aan, en konden ze al iets zeggen over mogelijke gevolgen voor Thomas? naar dat hij ook nog zo'n last heeft van de bronchitis. sterkte met alle verzorging, ook voor Indy (logisch dat ze het moeilijk vindt dat zoveel tijd naar Thomas gaat).
  maandag 17 januari 2005 @ 11:56:47 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24610746
Ow Tinkepink da's zeker schrikken. Worden er nog onderzoeken gedaan naar mogelijke gevolgen?
Krijgt Thomas medicijnen tegen de Reflux? (wij gebruiken Zantac - in combinatie met Motilium - werkt erg goed). Hoe dan ook veel zorgen bij jullie dus, heel veel sterkte
Ik vind het trouwens kei-goed klinken (zowel de naam als de service) wat je schrijft over je bedrijfje. Spannend hoor, ik hoop dat je snel veel leuke opdrachten zult krijgen.

Piglet, tuurlijk ben je geen slechte moeder, omdat je nou eenmaal behoefte hebt om niet alléén moeder te zijn! Je eigen leven gaat ook verder, en ik vind het alleen maar goed dat je het moederschap ook lekker van je kunt afzetten. Daar profiteren alle betrokken partijen van !
Wat het weer betreft: nog even en dan voorjaar
Wat het verwerken van alles betreft: ik denk niet dat we daar voorlopig aan toe komen. Het blijft nog wel een tijdje hectisch, intensief en druk. Ik heb overigens wel sinds vorige week therapie bij een psycholoog. Ben benieuwd of dat wat oplevert.
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 17 januari 2005 @ 14:11:03 #115
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24612446
Owh fluf wat fijn met zijn allen thuis en dan ook nog superwomen als hulp

Kan absoluut begrijpen dat er mensen zijn die blij zijn om weer aan het werk te gaan. Werk zelf nu al 5 jaar niet meer door omstandigheden maar heb wel het gevoel het te missen. De aanspraak, iets anders dan babygebrabbel, spuugvlekken af en toe, poepluiers maar vooral het over andere dingen hebben tuurlijk praat graag over Zoë alleen er is zoveel meer en met werk enzo maak je dat ook mee zo mooi cirkeltje rond. Er is gewoon meer in het leven dan je kind

Vanmorgen weer bij de dokter geweest de zware kuur achter de rug en weer de urine niet goed . Morgen plas wegbrengen naar het lab in het ziekenhuis en dan krijg ik vrijdag de uitslag mocht ik alleen in de tussentijd ziek worden moet ik direct aan de bel trekken wordt er zo wappie van maar we zien het wel.

Tinkepink sterkte meid
  maandag 17 januari 2005 @ 15:22:30 #116
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24613172
Tink
Veeeeeeeeeeeeeeeel sterkte!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_24613879
Tink, jeetje wat eng
Maar wel fijn dat hij weer thuis is, al klinkt het ook wel zwaar hoor. En dan ook nog je eigen bedrijf opzetten. Stoer hoor! En het klinkt leuk, ik hoop dat het snel van de grond zal komen want ik kan me voorstellen dat je daar een flinke dosis energie van krijgt
als je maar wel een beetje oppast dat je jezelf niet voorbij holt. Je bent supervrouw niet, die werkt namelijk voor fluf

Verder zijn jullie allemaal lief Soms maak ik het mezelf te moeiljk, terwijl ik altijd al geweten heb dat ik het niet in me heb om elke dag te moederen. Ik heb daarnaast ook een andere structuur nodig.

Rottdog, wat ontzettend vervelend dat je nog niet van dat gedoe af bent! Ik hoop dat het niet al te lang meer zal duren voor je.
  dinsdag 18 januari 2005 @ 05:56:04 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24619954
Rottdog wat vervelend dat je zo blijft sukkelen. Van harte beterschap
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 18 januari 2005 @ 08:20:59 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24620325
Phluphy, wat heerlijk dat alles weer eventjes meezit. Ik ga hard dat dit zo blijft.

Tinkepink, ik schrok me wezenloos van je verhaal. Wat moet er allemaal wel niet door jullie zijn heen gegaan bij deze diagnoses.
Dikke

Piglet, ook jij een dikke

Rottdog, ik hoop dat de uitslag gunstig is. Sterkte!
Ik zag in het fototopic weer schitterende foto's van Zoë voorbij komen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24622473
Een dikke voor iedereen die hem nodig heeftben ff niet in staat om alles bij te lezen

Ik heb gister mijn 2e injectie gehad. Deze keer wel met een roesje dus ik heb heerlijk geslapen en alleen last gehad van een ijskoude lineaal en de verdovingsprik en infuusprik. Vannacht daar in tegen geen oog dicht gedaan en verschrikkelijk veel napijn. Mijn been is niet van mij er zit een heel raar gevoel in. Gister was het alsof hij sliep en nu heel raar, weet niet kan het niet omschrijven. Weet wel dat ik geen bal kan en constant door dat poot heen zak. Het zal er allemaal wel bijhoren. Over 2,5 maand moet ik terug komen voor evaluatie en als het dan nog niet werkt gaan we dus verder zoeken wat ze kunnen doen.
pi_24631093
Tinkepink wat een rot bericht zeg ik kreeg er helemaal kippenvel van wat moeten jullie geschrokken zijn zeg sterkte

Rottdog met jou zit het ook niet echt mee he hopelijk valt de uitslag mee

Piglet het is ook best zwaar een kindje overlijden van je vader werken sterkte

pluphy omdat ik er zin in heb op een fijne en goede tijd samen
Anitra dat de injectie nu maar wel aan mag slaan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 19 januari 2005 @ 09:18:43 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24635867
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! We zijn inderdaad erg geschrokken, maar hebben daar in de periode dat Thomas in het ziekenhuis lag weinig mee gedaan. We moesten nu eenmaal door. Mijn man sliep in het ziekenhuis, ik bleef bij Indy en ondertussen lopen andere zaken ook gewoon door..... Nu ben ik eerlijk gezegd wel moe, of beter gezegd, bekaf. Komt ook omdat de kinderen weer zo achterlijk vroeg wakker worden (half 5). Dat is natuurlijk ook niet echt fitheidbevorderend.
De oorzaak van de hersenbloeding is niet bekend. Mogelijk zou het de zware geboorte kunnen zijn, maar dat is niet zeker. Het maakt ook niet zo veel uit. Het is gebeurd en we kunnen er niets meer aan doen.
Thomas krijgt op dit moment geen medicijnen tegen reflux omdat hij erg goed groeit en het spugen dus geen kwaad lijkt te kunnen. Het is alleen maar erg lastig. Voor de bronchitis krijgt hij wel het nodige. Teveel en te risicovolle medicamenten als je het mij vraagt, maar hij lijkt er baat bij te hebben.

Rottdog: ik hoop voor je dat de uitslag goed is. En Anitra: dat klinkt allemaal niet lekker in je been. Hopelijk betekent het dat de prik helpt en dat het snel beter gaat.
Piglet: ik begrijp je hoor! Ik ben ook geen mama-mama (ook wel genoemd: moederdier) en heb het er af en toe best moeilijk mee dat ik hele dagen thuis zit met de kinderen. Dat is toch niet erg? Ik denk dat de meerderheid van de mensheid heel gelukkig is met het ouderschap, maar het óók erg prettig vindt er iets anders naast te doen!
pi_24636306
Tinkepink wat een verhaal! Heel veel sterkte met Thomas
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:03:42 #124
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_24636533
Rottdog; je blijft maar sukkelen, zeg. Het zal wel zwaar zijn met de verzorging van Zoë er ook nog bij. Sterkte en ik hoop met Tinkepink mee voor een goede uitslag.

Tinkepink; wat zul jij moe zijn, inderdaad. En tot overmaat van ramp de kinderen ook nog zo vroeg wakker. Ik hoop dat je snel de kans krijgt om even bij te tanken.
Jij ook veel sterkte.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:38:21 #125
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24637121
Wat een verhalen allemaal hier...ik moet zeggen dat ik bewondering heb voor de manier waarmee jullie je door alles heen slaan. Het is al één ding om moeder te zijn, als je dan ook nog eens gezondheidsproblemen hebt óf je kind, wordt het bijna ondraaglijk zwaar lijkt me.
Ik ben zelf opgegroeid in een gezin met een gehandicapte zus (spina bifida, waterhoofd etc.) dus weet wel een beetje wat dat met ouders doet.

Sterkte iedereen hier!
pi_24637677
Jee, wat een ziekenboeg hier
Tinkepink, Rottdog, Anitra, Piglet (en nu vergeet ik er natuurlijk een heleboel ) heel veel sterkte

zelf lig ik tijdelijk plat met een berg medicijnen ivm met een rug die zwaar overbelast is en heel veel pijn doet. Vandaar dat ik niet zo veel meer reageer hier. Heb wel een laptoppie in bed maar het blijft lastig.
  woensdag 19 januari 2005 @ 12:40:25 #127
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24639392
Wow, sterkte snoopy...dat lijkt me echt vreselijk! Heel veel beterschap en hopelijk is het gauw over...
Heb je wel wat te doen in bed? Is vreselijk om plat te liggen he...
  woensdag 19 januari 2005 @ 13:58:57 #128
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24640514
quote:
Op woensdag 19 januari 2005 11:08 schreef snoopy het volgende:
Jee, wat een ziekenboeg hier
Tinkepink, Rottdog, Anitra, Piglet (en nu vergeet ik er natuurlijk een heleboel ) heel veel sterkte

zelf lig ik tijdelijk plat met een berg medicijnen ivm met een rug die zwaar overbelast is en heel veel pijn doet. Vandaar dat ik niet zo veel meer reageer hier. Heb wel een laptoppie in bed maar het blijft lastig.
En dan zeg jij wat over ons! Volgens mij heb jij het op het moment ook niet echt makkelijk (understatement). Heel veel sterkte Snoopy!
pi_24640683
Nou ja, lekker is het niet Tinkepink maar ik dat van mij gaat wel weer een keer over en ik heb hulp voor Morris gelukkig.
En ik lees hier gewoon dingen die ik vervelender vind.
Vooral als het om die kleintjes gaat zoals Thomas, Maria, Danyel, Djulian etc.
En de mama's die het daar dus zwaar mee hebben
pi_24641623
Snoopy je rug is knap pijnlijk hoor dus ik ben het met tinkepink eens

Tink wat een gedoe allemaal zeg, ik hoop dat er snel ook rust voor jullie is
  donderdag 20 januari 2005 @ 11:41:27 #131
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24648426
Snoopy (nogmaals) beterschap

Tink, gelukkig dat Thomas goed groeit ondanks de reflux. Ik vraag me wel af of ze in de gaten houden (en zo ja, hoe) of zijn slokdarmpje niet beschadigd wordt door het maagzuur? Dat kan erg vervelend voor hem zijn en soms zelfs (blijvende) schade veroorzaken.
Succes met de vermoeidheid, bestond er maar een gezond pepmiddel hé?

Kozakken hoe gaat het eigenlijk met jou?
... ♥ ik mis je ♥
pi_24650827
Phluph, nog bedankt
  donderdag 20 januari 2005 @ 18:03:03 #133
103793 kozakken
Living the life
pi_24653885
Tja... hoe gaat het met kozakken..... Dat weet ik zelf niet zo heel erg goed, moet ik toegeven.
Aan de ene kant gaat het heel goed. Ik voel me sterk (ook qua lijf) en geniet van Jonne en man.
Maar aan de andere kant voel ik me gewoon steeds verder wegzakken in de dagen.
Elke dag vloeit weer over in de volgende en het weer werkt ook niet mee!
Maar tegelijkertijd doe ik leuke dingen en ben ik ook wel tevreden. (zegt ze met opnieuw een afwijzing in haar zak)
Qua werk: ik heb de 31 een soll. gesprek! In Zeist, dus niet echt dichtbij. Maar het klinkt wel heel erg leuk. Klein bureau (7 pers) wat nu twee jaar bestaat en 'doet in Arbo-dingen'.

Zaterdag heb ik meegedaan aan een spinningmarathon. Uiteindelijk heb de over de gehele dag 5 uur gespinnt. Dus ik ben best trots op mezelf. Alleen merk ik daarna wel weer dat ik op de grenzen van mijn lijfelijke kunnen zit. Dus doet m'n bekken zeer enzo...

Kozakken feels ambivalent today!! (and tomorow and the day after)

Verder voor allen alhier:
pi_24654259
Kozakken, een soll.gesprek klinkt iig positief! Ik zal voor je duimen.
Best moeilijk een baan vinden in deze tijden
  donderdag 20 januari 2005 @ 20:36:26 #135
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24656027
Houd de moed erin Kozakken
Ik zal in elk geval voor je duimen de 31e, en als dat 'm niet wordt dan lukt het gewoon een andere keer. Don't give up, en je zult zien dat het voorjaar er sneller komt dan je nu voor mogelijk houdt
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 22 januari 2005 @ 12:22:41 #136
1087 Merisse
broddeltante
pi_24686175
Phlups, gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Ik las het in Z&G en was benieuwd of je al een foto hebt geplaatst ergens maar ik kon het TOET topic niet vinden vandaar even hier.
p.s. hoe gaat ie?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 24 januari 2005 @ 02:27:37 #137
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24717440
Pfff...ik word net wakker na het voeden van Noa en dan bedenk ik me ineens dat ik nog vaag weet dat mijn zus om 12 uur belde dat mijn moeder naar het ziekenhuis moest ofzo? Ik hoorde ook nog vaag iets over 'longembolie' ofzo...wat klink dat eng...
Ik sliep toen al lang (en heel diep blijkbaar) want ik had het idee dat ik gedroomd heb...want mijn man nam de telefoon op? Heel vaag, en nu kan ik niet meer slapen...
Hoop maar dat het echt een droom was, wat ik niet verwacht want ik vroeg het net aan mijn man (die ook erg slaapdronken was nu) en die zei dat m'n zus inderdaad had gebeld. Nou weet ik het niet meer.
Wou ik ff kwijt...hoop dat ik morgen hoor dat het niet zo is??

Hoort hier misschien niet thuis, maar moest het even ergens kwijt. Voel me een beetje raar om dit midden in de nacht te gaan posten, maar ik kan echt niet meer slapen !
pi_24717447
Dan bel je je zus toch even???
  maandag 24 januari 2005 @ 02:31:25 #139
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24717460
Hee, een reactie!
heb ik ook aan gedacht, maar wat als het een droom was? hmm...misschien toch maar bellen idd...

-edit - heb net de voicemail maar ingesproken bij mijn zus, want ze nam niet op...k ga maar weer slapen dan :S
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 09:32:31 #140
43556 miss_dynastie
pi_24719087
En suzanna??
  maandag 24 januari 2005 @ 10:36:36 #141
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24719940
Ze ligt inderdaad in het ziekenhuis, waarschijnlijk een longembolie (mijn zus had me vanochtend een smsje gestuurd)...ik ga vanmiddag op bezoek. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken want het was nog niet zeker wat het was.

Wow wat ben ik moe...Noa heeft voor de zoveelste keer mij weer elke twee uur/drie uur wakker gehouden. Ze slaapt nu ook weer niet (elke keer als ze in haar bedje ligt begint ze te huilen) dus kan nog niet slapen. Dan ga ik maar even gewoon rustig internetten he...is ook ontspannend ...
  † In Memoriam † maandag 24 januari 2005 @ 10:43:20 #142
43556 miss_dynastie
pi_24720036
quote:
Op maandag 24 januari 2005 10:36 schreef Suzanna het volgende:
Ze ligt inderdaad in het ziekenhuis, waarschijnlijk een longembolie (mijn zus had me vanochtend een smsje gestuurd)...ik ga vanmiddag op bezoek. Ze zijn haar nu aan het onderzoeken want het was nog niet zeker wat het was.
Oh, wat eng
Sterkte
  maandag 24 januari 2005 @ 10:52:49 #143
45621 Suzanna
Mama van...
pi_24720180
dank je miss_dynastie!
  maandag 24 januari 2005 @ 19:16:49 #144
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24728052
[tuttebol]

Soms voel ik me
nog een beetje zwanger,
zwanger van de herinnering
In verwachting
van mijn gevoelens voor jou

Jolietje is morgen al weer 6 maanden en ik ben zo vreselijk over m'n oren verliefd op d'r nog steeds. Iedere dag ben ik blij dat ze er is en hoe ze is. Zo lief, zo blij, zo knap, om op te eten.
Een jaar en een week geleden besloot ik om niet op te komen dagen op de afspraak voor een abortus, gelukkig... Het is wel goed dat ik getwijveld heb, heb daarna wel overwogen een keuze gemaakt voor haar

Morgen zien we elkaar helaas niet zo veel, s morgens naar het cb. Dan naar de oppas, moet naar m'n psych. Heb besloten het onderwerp, de bevalling maar aan te kaarten. Daarna naar school, 2 mondeling tentamens. En s avonds werken. Maar goed, woensdag vieren we wel een klein feestje

Dit weekend gaat ze een nachtje logeren en ik ga anderhalve dag naar Antwerpen. Voel me nu al schuldig dat ik iets leuks ga doen zonder haar. Maar ja ze heeft er niks aan en heeft nu waarschijnlijk een veel spannender weekend dan als ze mee moest of als we alle twee thuis bleven. Ben benieuwd wie het slechtst zonder de ander kan Gaat dit nog over???

[/tuttebol]

He bah Suzanna ben je nog langs geweest? Hoe is het nu met je moeder?
pi_24728257
Luchtbel/tuttebol wat omschrijf je het toch mooi.. Goed van je dat je het bij de psych aan gaat kaarten, sterkte daarmee.. En alvast veel plezier in Antwerpen als ik je niet meer ' spreek' voor die tijd (alhoewel ik een groot vermoeden heb dat je nog wel van me hoort binnenkort
pi_24728453
Suzanna

Luchtbel je omschrijft het idd heel mooi!!! En dat van het weekend durf ik te wedden dat jij haar meer mist dan zij jouen kan je vertellen dat dat na 10 jaar nog steeds zo is Veel plezier van het weekend en heel veel succes morgen met alles
pi_24728656
Luchtbel, mooi
pi_24728667
Luchtbel, lief stukje Succes morgen bij de psych, goed dat je het over je bevalling gaat hebben! Veel plezier in Antwerpen.

Suzanna, wat erg. Hoe gaat het nu met je moeder?
  maandag 24 januari 2005 @ 19:58:11 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24728670
MevrouwB, u mailbox heeft al wat van mij gehoord
pi_24728721
Luchtbel heerlijk omschreven
  maandag 24 januari 2005 @ 20:07:50 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24728820
luchtbel wat heb je het mooi gezegt...
heel erg veel succes morgen
pi_24729222
Luchtbel wat kun je bepaalde gevoelens toch mooi onder woorden brengen
Goed dat je het morgen aan gaat kaarten, ik hoop dat ze je er goed mee kunnen helpen
  Jubileum moderator maandag 24 januari 2005 @ 20:33:46 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24729296
Luchtbel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 24 januari 2005 @ 21:04:12 #154
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24729954
Luchtbel, je bent een enórme tuttebol!
En oh, wat tuttebol ik lekker mee hier!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 januari 2005 @ 22:21:16 #155
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_24731453
Mooi geschreven Luchtbel!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  maandag 24 januari 2005 @ 22:48:42 #156
61800 Rottdog
pi_24732067
Snoop hoe is het met je rug, Anitra hoe gaat het met jou na die nare spuiten
En natuurlijk hoe is het met alle moeders

Suzanna sterkte ermee

Luchtbel kanjer geweldig dat je het gevecht aangaat Niet te lang feesten he woensdag wel op tijd naar bed
Denk dat jij Jolie meer gaat missen dan Jolie jou, die gaat ook alleen maar leuke dingen doen net als jij Snap wel precies wat je bedoelt ik was zo blij dat ik Zoë een dag later weer zag
Gaat Jolie bij de oppas logeren? Meid geniet van je weekend
pi_24732502
Luchtbel stoer van je dat je erover gaat praten, het zal wel het een en ander opluchten denk ik, geniet woensdag maar extra goed van je prachtige en lieve dochter, en heel veel plezier in antwerpen
  maandag 24 januari 2005 @ 23:15:15 #158
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_24732619
LB! Succes!
Enneh... antwerpen! Genieten he! Zal wel raar zijn zonder je lieve meisje, maar toch!
  maandag 24 januari 2005 @ 23:17:38 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24732673

Ik geef toch niet zomaar op zeg! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel even gehad had van de week maar ik wil er zijn voor Jolie. Altijd.

Rottdog, ze blijft bij de oppas ja. Ik ben zo blij met deze oppas, ze kan er altijd terecht en ik weet dat het goed zit. Daarnaast vinden de oudere kinderen van de oppas het ook heerlijk als Jolie er is. Ze zien d'r wel eens doordeweeks maar dan moeten ze altijd meteen weer huiswerk enzo. Nu kunnen ze ook even tutten. En tja ik moet soms toch wel even in de investeren. Hoewel.....oeh m'n schuldgevoel
  dinsdag 25 januari 2005 @ 07:32:25 #160
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_24736295
Heel veel succes bij het gesprek Elbée, ik hoop dat het wat oplevert.
En natuurlijk alvast heel veel plezier gewenst voor a.s. weekend. Probeer het schuldgevoel maar zoveel mogelijk van je af te zetten. Als je dan toch al weg bent kun je er ook maar het beste zoveel mogelijk van genieten Jolie is in prima handen !

... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:42:57 #161
24188 Belana
kloon van belana
pi_24737256
Lieve LB, wat mooi

Deze moeder werkt op dit moment fulltime...noodgedwongen omdat mijn man zonder werk zit... dit maakt dat ik veel mis van Liam en ik voel me er regelmatig zwaar k*t onder. Er is even niks aan te doen, dus ik probeer me er ook bij neer te leggen, maar het doet pijn dat mijn kereltje wel "papa" zegt en geen "mama"
Ons huis staat te koop en ik hoop dat dat snel gaat lukken zodat we snel goedkoper kunnen gaan wonen en ik dus weer minder kan gaan werken.
Ik probeer altijd positief te blijven, want het heeft zo weinig nut om onder te gaan in negatieve gevoelens, maar soms is het gewoon ff moeilijk...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 09:55:05 #162
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24737376
Belana, dat lijkt me héél moeilijk! Ik weet ook nog dat jullie juist zo blij waren met het huis en de sfeer enzo (toch?). Wat oneerlijk en klote!!!!

Hou vol, Liam heeft een geweldige moeder aan je, weet dat maar!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 januari 2005 @ 10:02:32 #163
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24737490
Dat is balen zeg, Belana Hopelijk vindt hij snel ander werk en kun jij weer wat meer thuisblijven met je manneke. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 10:11:16 #164
43556 miss_dynastie
pi_24737605
Ach nee Belana, wat een ontzettend drastische k*tstap, ik weet hoe dol je bent op je huis
Wat is jullie bedoeling als het verkocht is, hebben jullie al iets anders op het oog?
Dikke
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:23:23 #165
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24737773
belana wat klote zeg ...
hopelijk komt het snel goed allemaal
  dinsdag 25 januari 2005 @ 10:47:01 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24738138
Belana de meeste kindjes zeggen eerder papa dan mama hoor, dat zegt helemaal niks joh
Ik snap wel dat je verdrietig bent maar ik kan me niet voorstellen dat het niet goedkomt. Kom op he
pi_24738236
Belana wat k*t!! Dikke
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:07:44 #168
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24738470
Belana, sterkte.
Mijn vriend zit aan het eind van deze maand ook zonder werk. Maar op een of andere manier wil het niet tot mij doordringen dat hij ook gewoon werkloos is. En ik denk er al helemaal niet aan dat ik dan misschien full-time zou moeten werken. Tja, ik blijf hopen.
Hoop voor jou ook dat de situatie snel verandert.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:16:46 #169
24188 Belana
kloon van belana
pi_24738608
voor jullie!
Het komt ook wel weer goed hoor, maar soms komt dan dat enorme moeder-gevoel boven waardoor ik me schuldig voel dat ik er niet of te weinig ben voor mijn mannetje, terwijl hij nu papa thuis heeft en dat is net zo goed natuurlijk. Ik ben er nu dus op een harde manier achter dat fulltime werken niet is wat ik wil.
Miss-D we moeten eerst maar zien te verkopen en daarna zien we wel. Er staat genoeg te koop en misschien wordt het huren, dat zien we dan wel. Eerst verkopen.

Anniebaby, jij ook sterkte, want het geeft veel onzekerheid zo'n situatie. Denk er ajb maar wel over na, want nu kun je nog oplossingen bedenken misschien.

Lieverds, ik blijf wel positief hoor, ik moest het ff kwijt
komt ook omdat we op de oprotpremie zitten te wachten en nog steeds niet hebben en nu dus echt financieel een probleem hebben
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:30:26 #170
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_24738806
Ach Belana, ik kan me je helemaal voorstellen. Sterkte! Hele dikke

LB, gij sterk vrouwmensch!!
Hoe moeilijk het ook zal zijn, vroeg of laat wist je zelf ook wel dat je iets moest doen met je emoties rondom je bevalling. Ik benijd je totaal niet, wat zal het zwaar zijn om alles te herbeleven. Heel veel sterkte meid en ik zal aan je denken. Hele dikke

Sja, hier staat de doos tissues inmiddels binnen handbereik. Is bijna leeg.
Ik snotter dus gewoon lekker mee met mijn zoontje.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_24738877
jemig belana, da's niet niks dat jullie ook nog jullie mooie huis gaan verkopen... je was er inderdaad zo gek op en jullie hebben 't zo mooi opgeknapt! of was het al het plan om het dan weer te verkopen? heeft KBot geen enkel uitzicht op mogelijk ander werk? pfff succes ermee in ieder geval.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 11:56:15 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_24739149
Bix, we zouden hier graag zijn blijven wonen, het begon net helemaal ons plekje te worden idd...
Maar weet je, daar kan ik me bij neerleggen, het ergste is alle onzekerheid eigenlijk.
Kbot is zich rot aan het solliciteren, maar we zitten dan vervolgens weer met een oppas-probleem...zucht... We moeten ons inschrijven bij een gastouderbureau, aangezien dat tegenwoordig het voordeligst is in de nieuwe wetgeving. Maar dan heb je natuurlijk niet 1,2,3 een oppas. Ach, allemaal praktische zaken en ik denk vaak: gelukkig hebben we elkaar en zijn we daar erg gelukkig mee, hoe wattig dat ook klinkt
stormy waters...
sailin'
pi_24739344
Wat vervelend allemaal Belana.. Heel veel sterkte! Kbot succes met solliciteren, en met het verkopen van jullie huis.
pi_24739828
Hè Belana, wat naar zeg, werk kwijt, huis kwijt. Ik hoop dat kbot snel een nieuwe baan krijgt!

LB, geniet ervan in Antwerpen hoor! Lekker even weg

Rottdog, ik ben van de drugs inmiddels En ik kan weer lopen maar moet nog regelmatig gaan liggen. Vananvons kan ik eindelijk naar de fysio.
Hoe is het met jouw nierbekkenontsteking?
  dinsdag 25 januari 2005 @ 12:57:40 #175
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24740004
Ik kom niet zo vaak in dit topic, maar wil wel even wat kusjes uitdelen...
Liefies, Fluf, Luchtbel, en Belana:
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 13:59:13 #176
43556 miss_dynastie
pi_24741112
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 11:56 schreef Belana het volgende:
gelukkig hebben we elkaar en zijn we daar erg gelukkig mee, hoe wattig dat ook klinkt
Das toch niet wattig, mutsie, das hartstikke waar wat niet wil zeggen dat hetgeen er aan de hand is niet klote is natuurlijk
  dinsdag 25 januari 2005 @ 17:42:57 #177
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24744502
Met deze moeder gaat het niet zo goed eigenlijk...
Heb best wel moeite met het wennen aan het "moederschap". Ik voel me eigenlijk helemaal geen moeder, en voel me schuldig tegenover Noah dat ik niet alles helemaal geweldig vind, en ben dan bang dat ie dat aanvoelt en hij daar dan ook weer ongelukkig van wordt. Heb steeds vaker huilbuien, en vermoeidheid en hormonen enzow maken het er ook niet beter op. Het valt me eigenlijk een beetje tegen allemaal (niet Noah natuurlijk, maar het wennen dus) en zit er een beetje doorheen eigenlijk... Bah

En door dit te posten voel ik me ook weer een aansteller omdat er hier moeders zijn die wel ergere dingen aan hun hoofd hebben..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:20:43 #178
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_24745110
Texel, ik heb precies hetzelfde gevoel gehad en heb het soms nog wel eens. Het klinkt misschien als een dooddoener maar het wordt echt steeds leuker. Voor mij heeft het ontzettend geholpen om weer aan het werk te gaan en ook eens met andere dingen bezig te zijn als alleen maar kleine babietjes. Misschien is dat bij jou hetzelfde.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † dinsdag 25 januari 2005 @ 18:42:08 #179
43556 miss_dynastie
pi_24745480
Tex, je bent helemaal geen aansteller joh! Ik kan me wel voorstellen dat het zo voelt. En dat doet niks af aan je liefde voor Noah, het is ook gewoon wennen, en het is ook niet allemaal even leuk. Misschien helpt het je al een beetje om dat gewoon te accepteren, je hoeft het ook allemaal niet leuk te vinden! Dikke
pi_24745585
tex: ik heb het al eens eerder geschreven en gezegd, maar ook hier geen diepe moedergevoelens gehad in het begin van alicia en ook nu met jayden niet. Ik vind baby's geen hol aan, bij alicia dacht ik dat het kwam omdat ik de eerste 4 maanden gewoon gemist heb, maar ik ben gewoon geen 'babymama'
t is dat het na een maand of 5/6 echt leuk wordt en steeds leuker wordt want anders '

Komt vast allemaal goed joh
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:53:43 #181
24188 Belana
kloon van belana
pi_24745697
Ook hier dezelfde zijn gevoelens geweest Tex! Je bent echt geen uitzondering hoor meid. Je moet elkaar gewoon leren kennen. Er zijn moeders die dat enorme moeder gevoel vanaf day 1 hebben, maar bij veel vrouwen duurt dat echt wel even. Het is toch ook niet niks zeg! Je moet een heel nieuw persoontje leren kennen en sommige moeders hebben het ook niet zo met babies idd. Ik vind het ook leuker worden naarmate Liam ouder wordt. Ik kan met weemoed terug denken aan het kleine hompie wat ie was, maar ik vind dit leuker hoor! Dus voel je niet schuldig, is echt helemaal nergens voor nodig!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:08:22 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_24746002
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:48 schreef Knorretje het volgende:
tex: ik heb het al eens eerder geschreven en gezegd, maar ook hier geen diepe moedergevoelens gehad in het begin van alicia en ook nu met jayden niet. Ik vind baby's geen hol aan, bij alicia dacht ik dat het kwam omdat ik de eerste 4 maanden gewoon gemist heb, maar ik ben gewoon geen 'babymama'
t is dat het na een maand of 5/6 echt leuk wordt en steeds leuker wordt want anders '

Komt vast allemaal goed joh
Ik had hetzelfde kunnen schrijven Echt Tex, kindjes worden na een maand of 5/6 echt leuker. Even doorbijten!!!
pi_24746035
Belana het is zo kl*te als je in een situatie gedwongen word waar jezelf niet happy mee bent. Hopenlijk draait het snel om voor jullie.

Tex de eerste maanden is ok moeilijk, zwaar, heftig en zo anders dan je denkt. Die roze wolk is echt uit boekjes hoor. Ik krijg nu ook rust nu Djulian 5 maanden is. Hij lacht nu als hij iets leukt vind en kan veel beter dingen aan geven waardoor ik hem weer sneller begrijp. In die periode krijg je ook wat meer tijd voor jezelf en wat meer rust. voor jou

Snoopy weer helder? ook voor jou een

Hoe het hier gaat is in 2 woorden te omschrijven: Zwaar k*t. Rick thuis met een hernia, de katten weg, hond inmiddels ook weg. Ben flink depri aan het worden en ik denk dat ik me dit maal er maar eens aan toe geef. Heb geen zin meer om me leuk voor te doen, geen zin meer om altijd opbeurend te blijven of vrolijk. Ik heb zin om kwaad te worden, om te stampen op de grond, om te schreeuwen en te janken zonder uitleg te geven.......
  dinsdag 25 januari 2005 @ 19:55:39 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24746793
Thanx iedereen

Ik ben ook niet echt een baby-mens geloof ik. Ik vind hem hartstikke lief hoor, maar ik weet gewoon niet wat ik met hem moet doen... Probeer wel spelletjes te doen, kiekeboe enzow, maar hij reageert er nog niet echt op. Of liedjes zingen. Maar na 10 minuten weet ik het dan wel weer zeg maar.
Maar iedereen in m'n omgeving is helemaal lyrisch over Noah, en leg dan maar eens uit dat het niet zó leuk is allemaal. Kreeg echt het gevoel dat het aan mij lag.

En ik kijk idd ook wel weer uit naar werken, ondanks dat mijn werk niet super boeiend is ofzow. Maar gewoon wat afleiding idd
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_24746853
Anitra
  dinsdag 25 januari 2005 @ 20:10:02 #186
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24747021
Anitra heel veel sterkte...

tex ik weet niet hoe je je voelt ik ben namelijk wel echt een babymens alles was leuk..
nu nog hoor maar ik weet zeker dat het allemaal gaat veranderen
  woensdag 26 januari 2005 @ 09:05:26 #187
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_24754720
Kozakken, hou vol! Ook ik zal aan je denken de 31e!!!! Koppie omhoog houden, he?

Tex, komt goed, joh!!!!

Anitra, ik weet niks anders dan je een te geven! Bij deze.

Fluf, hoessie nu met jou?
En PIGGIE, met jou?

Maria en ik gaan vandaag met Luchtbel en Jolie shoppen in Utreg!
En Jolietjes halve verjaardag vieren!
Hopelijk wil dat meiske ook nog even haar kruipkunsten showen!!!!

Verder hier ook alles oké.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:09:48 #188
81992 Githa
pi_24754779
Tex dikke knuffel!
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:27:34 #189
43556 miss_dynastie
pi_24754971
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 19:55 schreef texelonia het volgende:
Maar iedereen in m'n omgeving is helemaal lyrisch over Noah, en leg dan maar eens uit dat het niet zó leuk is allemaal. Kreeg echt het gevoel dat het aan mij lag.
Ja, maar, ja, maar... zij zien hem maar 'even', en jij de hele dag. Waarmee ik niet wil zeggen dat Noah geen superkindje is, want dat issie wel, maar ff met een babietje tutten is toch anders dan de hele dag (en nacht) verantwoordelijk zijn voor een kindje Wanneer ga je weer aan het werk??
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:21:01 #190
106680 AnnieBaby
Mama van Stella!
pi_24755759
Tex, wat miss-dynastie omschrijft is zo waar. Iedereen zegt tegen mij dat Stella zo'n makkelijk kindje is. En dat het niet moeilijk is om daar voor te zorgen. Dus dat ik ook niet mag klagen over vermoeiheid of iets anders.
Maar ja, zij zijn er een uurtje en niet de hele dag.
Niet dat ze niet makkelijk is, maar ik vind het verzorgen zo'n hele dag best heftig.
Gelukkig had mijn broer zaterdag opgepast en nu eens meegemaakt wat het is. HIj zegt dat dus niet meer. Nu de rest nog
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:23:33 #191
37150 livelink
pi_24755793
Net even bijgelezen hier en helaas hebben een hoop moeders het niet makkelijk, zie ik.

Tex, alles is al gezegd. Voel je alsjeblieft niet schuldig tegenover Noah. Dat is nergens voor nodig, want je jochie heeft heus wel door dat jij ongelooflijk veel van hem houdt. En het is gewoon hardstikke moeilijk in het begin en het wordt inderdaad steeds leuker en makkelijker.

Belana, wat een rotsituatie. Hopelijk schieten ze een beetje op met die premie. Schandalig dat je daar dan zelf ook weer achteraan moet lopen.

Rottdog, hoe gaat het met jou en Berkery? Ben je een beetje van de ontstekingen af?

Luchtbel, vooral veel investeren in de ! . En Antwerpen is een hele mooie stad daarvoor.
Jullie zijn allemaal dapperder met logeren dan ik. Ik ben zo bang dat mijn kinderen anderen tot last zullen zijn dat ik het nooit durf te vragen. Katja heeft nog maar één keer gelogeerd bij mijn ouders, toen Job geboren werd. Job heeft nog nooit ergens gelogeerd. Ik weet gewoon dat ik me hardstikke rot voel als ik later hoor dat ze de hele nacht hebben lopen spoken.

Anitra, sterkte
  woensdag 26 januari 2005 @ 10:42:02 #192
24188 Belana
kloon van belana
pi_24756077
Ow livelink, en het is juist zo heerlijk om af en toe wat tijd voor jezelf te hebben. Mijn ouders en schoonouders vinden het nooit erg om op te passen, ook niet als Liam spookt. Ze zeggen dan dat het maar voor 1 nachtje is en dus niet erg. Af en toe eruit is lekker hoor en heel gezond!! Vraag het ze gewoon eens! (of heb je moeilijke ouders/schoonouders?)

by the way, de linkjes in je sig kloppen niet denk ik livelink, als je erop klikt lijkt het erop dat Job en Katja allebei vandaag jarig zijn
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 10:48:13 #193
43556 miss_dynastie
pi_24756176
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 10:23 schreef livelink het volgende:
Ik weet gewoon dat ik me hardstikke rot voel als ik later hoor dat ze de hele nacht hebben lopen spoken.
Vragen of ze dat dan niet willen vertellen
Nee, maar ff serieus, ze zijn hartstikke klein, en mensen weten dat het risico dan is dat een kindje gaat spoken, ook omdat het in een vreemd huis slaapt en zo.
Mijn buurvrouw is oma van twee prachtige meiskes , en die is ook hele nachten wakker met het grut hoor, als ze komen logeren (nou slaapt zij sowieso maar drie of vier uur per nacht, maar toch ) en ze is even blij met ze. Hebben je ouders het niet aangeboden om je kindjes te laten logeren? Dat zou jammer zijn, want als iemand het aanbiedt, is het toch makkelijker dan zelf vragen, lijkt me. Heb je geen vrienden bij wie ze een keertje kunnen logeren? Als 'wederdienst' kun jij hun kindjes dan opvangen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:26:28 #194
37150 livelink
pi_24756799
Mijn ouders zijn heel makkelijk en hebben het ook regelmatig aangeboden, maar ik vind het zelf zo moeilijk. Mijn ouders hebben het altijd druk. Mijn vader werkt nog en mijn moeder heeft ook elke dag afspraken. Het is dus niet zo, dat zij een nachtje slaap zo weer inhalen.
Mijn schoonmoeder is te zwak (lichamelijk) en kan de kinderen niet meer een hele nacht hebben.

Maar het probleem ligt gewoon bij mij.
  woensdag 26 januari 2005 @ 11:35:16 #195
37150 livelink
pi_24756983
Belana, ze moesten allebei een jaartje opschuiven. Ik heb het inmiddels aangepast.
  † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 11:42:27 #196
43556 miss_dynastie
pi_24757104
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 11:26 schreef livelink het volgende:
Mijn ouders zijn heel makkelijk en hebben het ook regelmatig aangeboden, maar ik vind het zelf zo moeilijk.
Kan ik me voorstellen hoor
Maar weet je wat het is, als jij altijd 'nee' zegt, durven mensen het ook niet meer te vragen op een gegeven moment, en jij durft het ook niet te vragen, nou ja, enzovoort
Misschien kun je het gewoon met je ouders overleggen? Dan kan je vader bijv. een ADV-dag opnemen voor of na de logeerpartij, zodat jij ook zeker weet dat ze rust hebben?
Ik probeer maar mee te denken hoor , lijkt me ook zo leuk voor jullie om eens een avondje samen te zijn/ weg te kunnen en daarna lekker door-en uitslapen
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:20:17 #197
37150 livelink
pi_24757764
Miss_Dynastie, je bent lief.
Ik krijg ook steeds vaker ruzie met mijn vriend om deze reden, dus ik ga binnenkort wel eens met mijn ouders overleggen. Het is waarschijnlijk iets waar je een keer doorheen moet. Als ik eenmaal weet dat het goed gaat wordt het ook makkelijker om het wat vaker te doen.
  woensdag 26 januari 2005 @ 12:58:49 #198
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_24758496
Op de een of andere manier is Noah ook altijd heeeel lief als we bij anderen zijn, en als we thuis komen begint de "ellende" weer! Hij huilt bijna alleen als er geen anderen bij zijn. Dus precies wat AnnieBaby zegt, iedereen vindt hem zo makkelijk enzow. Is 'ie ook wel, maar soms is 'ie ook wel lastig

Zaterdag gaat Noah voor het eerst logeren, bij m'n ouders en zus. Niet dat we kunnen uitslapen, want we gaan om 6 uur 's ochtends weg Maar wel even lekker een dagje iets anders
©Dumbo
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:08:05 #199
24188 Belana
kloon van belana
pi_24758661
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:20 schreef livelink het volgende:
Miss_Dynastie, je bent lief.
Ik krijg ook steeds vaker ruzie met mijn vriend om deze reden, dus ik ga binnenkort wel eens met mijn ouders overleggen. Het is waarschijnlijk iets waar je een keer doorheen moet. Als ik eenmaal weet dat het goed gaat wordt het ook makkelijker om het wat vaker te doen.
Het is zeker even wennen, maar het is ook heerlijk om even geen kids te hebben en lekker uit eten te kunnen zonder dat je op de klok hoeft te kijken. Het is vreemd om thuis te komen en lege slaapkamertjes aan te treffen, dat wel, maar het uitslapen daarna is toch wel weer zalig hoor!
"Gewoon" ff over het drempeltje livelink, succes!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:38:21 #200
61800 Rottdog
pi_24760326
LB wat heerlijk dat ze naar de vaste oppas kan, heerlijk vertrouwd
dan hoef je geen schuldgevoel te hebben, geniet van de liefde meid

Belena meid gatver sterkte ermee

Snoop lekker drugsvrij

Tex meid sterkte het is ook niet niets een babytje

Anitra trap, sla, gil het mag allemaal verdarrie meid dat het steeds zo kloten gaat sterkte

Livelink het is een hele grote drempel om over heen te stappen maar het gaat je echt lukken . Je zult genieten meid, echt waar beloofd

En hier ach hier nog steeds de bende niet goed, slik nu mijn 3-de kuur antibiotica en daarna weer met het potje terug. Het is nogal een hardnekkige en waarschijnlijk al vanaf de zwangerschap dat ik het heb, dat is dus niet zomaar over. Ook weet ik sinds maandag dat ik niet zwanger ben, had dat ook niet verwacht maar ze testen het toch even voor de zekerheid . Dat er getest werd komt omdat ik druk op de blaas heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')