Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.quote:
Kan me voorstellen...balen. maar je hebt in ieder geval goed oud en nieuw gevierdquote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.
Wat, wanneer?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef Troel het volgende:
Ja we gaan met zijn allen wat doen...
Zuipen is altijd okay.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:17 schreef wendy-tje het volgende:
Gaan we het nieuwe jaar trouwens nog op een gepaste manier inluiden? (lees zuipen)
Okee, voor vrijdag dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je mij er bij wil hebben op zijn vroegst vrijdag.
Verkapte tvp
Zolang het maar niet in het weekend is.quote:
Ja, ik dacht ik waarschuw even. Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen 'Als je me er niet bij wil hebben.... etc', maar dan zou je het beeld kunnen krijgen dat ik er per se bij wil zijn...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Daar ben ik goed in.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Je kunt bijna over de hoofden lopen...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier!
Als je lange benen hebt.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je kunt bijna over de hoofden lopen...
Geniale film!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
Is Donnie Darko trouwens de moeite waard?
Hij is vanavond op tv...
Verkoudheid doen we meestal weinig aan, gewoon uitzieken. En wat als het de 3e keer in 4 maanden is? Mwaoh, laten we ook maar een antibioticakuurtje doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:29 schreef wendy-tje het volgende:
Hoe was het bij de huisarts DrMarten?
Als je van wazige films houdt, is hij zeker de moeite waard.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
Is Donnie Darko trouwens de moeite waard?
Hij is vanavond op tv...
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verkoudheid doen we meestal weinig aan, gewoon uitzieken. En wat als het de 3e keer in 4 maanden is? Mwaoh, laten we ook maar een antibioticakuurtje doen.
Ach, volgende week komt er meer duidelijkheid, dan moet ik voor onderzoek naar het ziekenhuis en ik ben bang dat de uitslag daarvan hier ook wel mee te maken heeft.quote:
niet echt werkbaar inderdaad. Zelfs text-only is niet vooruit te branden.quote:
Je mag er niet over klagen, het zijn tenslotte allemaal vrijwilligers die er heel druk mee bezig zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 16:39 schreef Nuek het volgende:
wat zullen we doen? Hier doorzeiken over de snelheid of misschien maar weer eens een topic in klaagbaak openen?
En je mag niet klagen want het is allemaal gratis.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je mag er niet over klagen, het zijn tenslotte allemaal vrijwilligers die er heel druk mee bezig zijn
Ik weet het niet. Heb je wormpjes gezien dan? Ik denk dat ze eerder wormpjes krijgen door eitjes binnen te krijgen dan door vlees van de kat te eten.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef Logician het volgende:
nuek: iek! zal jasper het ook wel hebben dan, die heeft nml 1x uit de kattenbak gegeten en 2x het vlees v.d kat, tom ook 1x vlees van de kat gegeten trouwens
ik heb verdorie 500euro uitgegeven aan kinderkleren/schoentjes net![]()
Ik heb mijn hele leven bij elkaar nog niet voor 500 euro aan kleren gekregen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef Logician het volgende:
nuek: iek! zal jasper het ook wel hebben dan, die heeft nml 1x uit de kattenbak gegeten en 2x het vlees v.d kat, tom ook 1x vlees van de kat gegeten trouwens
ik heb verdorie 500euro uitgegeven aan kinderkleren/schoentjes net![]()
Verkeerde nummer! De vorige was al verkeerd genummerd.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:26 schreef bastardhost het volgende:
ow nooooo, look what I made them do!!!!! (topic titel aangepast, goedkoop slotje op de andere)
Ik shop altijd met mn moeder en mn zusje.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:30 schreef Nuek het volgende:
Q: zullen we je een keer meenemen om te shoppen?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2005 20:33 schreef bastardhost het volgende:
iets met poepsex enzo, nuek?
Verklaar dat eens nader!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind bier een grappiger woord. Oh, toch niet. Maar het is wel lekkerder dan poepsex.
"Lay a big brown steamer on my chest"quote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef Nuek het volgende:
en poepsexen?
hehe nee ik gedraag me enigszins. even de sfeer aftasten he?quote:
Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:16 schreef QyRoZ het volgende:
@Work. Tijd voor koffie.
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.
Slecht idee. Koffie werkt beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!
Hier een beetje te goed geslapenquote:
Dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef wendy-tje het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen vertellen?
Ach, die dierenarts had het al druk genoeg zonder jouquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hier een beetje te goed geslapenIk zou om 9.30 bij de dierenarts zijn en we werden om 9.35 wakker
![]()
![]()
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef wendy-tje het volgende:
Ze vroegen al waar je was
Heb gezegd dat je waarschijnlijk nog ziek was...
Gatverquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis
Wat klinkt dat klinisch zeg...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
Mooie katjes ja!
Dus de kleine moet nog gemaakt worden?
Nou, 'verwekken' kan toch prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:42 schreef wendy-tje het volgende:
Wat moet ik dan zeggen... echt seks is er niet bij bij die beesten...
Ik droom al jaren van een voorbinddildo en een wilde vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef Nuek het volgende:
Raar dat mannen anaal bij vrouwen wel vinden kunnen maar als je ook maar close bij hun * komt dan schrikken ze, gaan ze zweten en durven ze te zeggen dat het daar niet voor gemaakt is
hoezo monoloog?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:02 schreef bastardhost het volgende:
en ook hier een monoloog
eentonig de laatste tijd :S
vast nog te vroeg in de morgen
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?quote:Op woensdag 5 januari 2005 06:44 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Even iets posten nu fok nog snel is. Die snelheid zal wel weer weg zijn tegen de tijd dat ik in Nieverdal ben.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?
Ik ben altijd snel.quote:
Echt wonen in Enschede ... toch?quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef on_air het volgende:
Wat zijn de richtlijnen om hier te mogen posten?
Aan welke criteria moet je voldoen?
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Er regelmatig komen is ook goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Hallooooo dan heeeeeee.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:41 schreef on_air het volgende:. Fuck.
Hiermee geassocieerd worden.
*snifsnotter*
Ik win nooit iets, ik ben een geboren loser.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:49 schreef Frutsel het volgende:
Qyroz: heb je nou al wat gewonnen met die *kras*-loten van je?
Hmm... vast niequote:Op woensdag 5 januari 2005 09:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik win nooit iets, ik ben een geboren loser..
*kras*quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:49 schreef Frutsel het volgende:
Qyroz: heb je nou al wat gewonnen met die *kras*-loten van je?
On_Air: Geassocieerd met Fuck? Hm.... *kuzz*
Sterkte....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat zo naar Groningen.. bij mijn opa op bezoek, hij lijdt aan alzheimer en het gaat niet zo goed met hemik belde net mijn opa nam de teledoon op en hij herkende me niet meer
![]()
tot vanaaf
Geinigquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
ey wendy wat vond je van eisregen
* Troel knufs Logi...quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat zo naar Groningen.. bij mijn opa op bezoek, hij lijdt aan alzheimer en het gaat niet zo goed met hemik belde net mijn opa nam de teledoon op en hij herkende me niet meer
![]()
tot vanaaf
Hier wel ja. Men loopt hier van hot naar her, van hier naar daar, en weer terug. En het eindresultaat is steeds een lekkere kop chocolademelk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:31 schreef QyRoZ het volgende:
Loopt hard hier!
Blegh, verkouden .quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Moe.
Ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:00 schreef Nuek het volgende:
Wie heeft er nog GEEN geld gestord op giro 555?
Als ik zelf een inkomen had gehad in plaats van totaal op andermans zak te teren, had ik vast wel wat overgemaakt. Ik heb er simpelweg het geld niet voor. Als ik aan het eind van de maand geld overheb, dan kan ik altijd nog overmaken.quote:
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik zelf een inkomen had gehad in plaats van totaal op andermans zak te teren, had ik vast wel wat overgemaakt. Ik heb er simpelweg het geld niet voor. Als ik aan het eind van de maand geld overheb, dan kan ik altijd nog overmaken.
Prioriteiten stellen hè?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?
En lijkkisten kun je van wrakhout timmeren, denk dat ik m'n geld maar terug laat storten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè?
Die mensen in Azië zijn toch al dood.
Ik ga even wat kleine kinderen doodrijden. Zonder licht. En zonder nummerplaten. Hoe groot is de kans tenslotte dat je gepakt wordt? Want dat is alles dat telt. Huh? Azië? Dat is ver weg. Boeie!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.
AzG Australië ja. Maar goh, big surprise, AzG is niet de enige die daar helpt? Nee??? Nee!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:54 schreef Troel het volgende:
Zou ik ook doen, Artsen zonder grenzen had ook al meer gekregen dan ze nodig hadden...
Wat een enorme schijnheiligheid zeg. Met zo'n argumentatie hoop ik dat je een keer flink de klos bent of iemand aanrijdt als je een telefoon in handen hebtquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.
Who cares. Zolang je maar zonder gordel kan bellen in de auto.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef Nuek het volgende:
eh? Hulporganisaties kunnen nooit teveel krijgen...........
Prioriteiten stellen hè?quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Nuek het volgende:
Zolang je maar je benzine kunt betalen...
Fiets, bus en trein. De Heilige Drie-eenheid!quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:15 schreef Nuek het volgende:
I'm proud to have a fiets! Saves benzine!
Fiets naar Drienerlo. Ver genoeg.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:19 schreef Nuek het volgende:
Fiets voor Azie!
Tja, ik was een berichtje aan het typen over waarom en wat, maar ik had al het gevoel dat er zo'n reactie zou komen, dus ik vond het eigenlijk een beetje onzinnig.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat een enorme schijnheiligheid zeg. Met zo'n argumentatie hoop ik dat je een keer flink de klos bent of iemand aanrijdt als je een telefoon in handen hebt(zonder verwondingen bij de tegenpartij natuurlijk)
klein beetje maarquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:26 schreef Nuek het volgende:
Troel, je mist 'the point' een klein beetje...
Sommige mensen hebben geen moraal.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:42 schreef Nuek het volgende:
Moraal is dat als je 50 euro bij de DA neerlegt je minimaal dat bedrag ook aan mensen kunt geven.
QyRoZ, bringer of light.quote:Op woensdag 5 januari 2005 23:47 schreef Adagio het volgende:
Q, je lijkt wel een wandelend fortune-cookie. Nooit gedacht dat jij de lightbringer zou zijn die de bezoekers hier wat normen en waarden bij gaat brengen...
Vind je het gek? Radio555, giro 555, het valt me nog mee dat er geen 0900-555 in werking is gezet...quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:08 schreef QyRoZ het volgende:
555.
555.
555.
555.
555.
555.
Meer hoor ik niet.
Gelukkig heb ik mn iPod + lader nog bij me.quote:Op donderdag 6 januari 2005 09:10 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Vind je het gek? Radio555, giro 555, het valt me nog mee dat er geen 0900-555 in werking is gezet...
Je hebt toch ín die koelkast nog ruimte?quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:20 schreef Nuek het volgende:
Iemand nog een tafelmodel Ignis koelkastje nodig? Doet het prima, ziet er ook goed uit![]()
Het ding staat in een kast en ik wil daar ruimte hebben om er meer rotzooi in te kwakken.
Oeh, misschien ben ik geinteresseerd, misschien een gelegenheid om een andere oude er hier uit te gooien.quote:Op donderdag 6 januari 2005 10:20 schreef Nuek het volgende:
Iemand nog een tafelmodel Ignis koelkastje nodig? Doet het prima, ziet er ook goed uit![]()
Het ding staat in een kast en ik wil daar ruimte hebben om er meer rotzooi in te kwakken.
Als je je als student een auto kunt veroorloven, dan is schenken altijd een optie.quote:Op woensdag 5 januari 2005 22:49 schreef bastardhost het volgende:
Ik kan me best voorstellen dat zelf leven boven 'ver weg van je bed' gaat.
Het is hier ook rekenen geweest om te zien hoeveel er maximaal uit kon naar 555, en dan hebben wij nog een inkomen hiero...
Ik kan me heel wel voorstellen dat schenken niet altijd een optie is...
Wat een onzin! Ik krijg toch ook geen geld van mensen uit Azië, waarom zou ik die dan wel geld moeten geven?quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je je als student een auto kunt veroorloven, dan is schenken altijd een optie.
Het is soms echt niet zo zwart-wit als je denkt dat het is hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je je als student een auto kunt veroorloven, dan is schenken altijd een optie.
Ik kan het toch niet laten niet te reageren. Het beeld wat anderen van jou denken is toch echt door jou zelf neergezet hier op het forum. Je gaat regelmatig leuke dingetjes doen en naar de McDonalds en op stap. Dat kan dus allemaal wel maar een paar euro aan slachtoffers die het zo onwijs veel slechter hebben dan jij kan dan weer niet maar een auto rijden kan weer wel... Het strookt niet echt. En als je jezelf dan wilt verdedigen moet je wel met iets beters komen als wat ik gequote heb.quote:Op donderdag 6 januari 2005 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is soms echt niet zo zwart-wit als je denkt dat het is hoor.
Als jij niet voor 100% zeker weet hoe de situatie bij een ander ligt, in hoeverre is het dan reeel om over een ander te oordelen?
Dan heb ik maar weinig ruggegraat. Iedereen moet die keuze voor zichzelf maken of ze wel of niet geld storten. Ik ben er eerlijk over dat ik geen geld stort en ik krijg iedereen over me heen dat ik wel leuke dingen doe en in een auto rijd. Ja, dat klopt, so sue me. Zoals ik al zei, je kent mijn situatie niet. Je weet niet waarom ik in een auto rijd. En ik doe dan misschien wel eens leuke dingen, maar dat wil niet zeggen dat ik veel geld uitgeef. Ik vind het hartstikke gezellig om een keer naar een cafeetje te gaan, maar de kans dat ik er ook echt wat haal is minimaal. De laatste keren dat ik naar de bios ben geweest is dat geweest op vrijkaartjes/vijf sterrentickets die ik gekregen heb. Meestal neem ik gewoon mijn eigen drinken mee, slechts bij hoge uitzondering haal ik daar wat. De laatste keer dat ik naar de Mac geweest ben ging dat niet eens door. Daarnaast kan ik me nog twee keer herinneren dat ik daar zelf niets gehaald heb. Naar de Mac gaan wil niet per definitie zeggen dat je er wat besteld. Een goede vriendin van mij werkt daar, die kan ik helaas op geen andere manier bereiken dan daar langs te gaan. Dan ga je daar in de pauze langs en dan hoef je echt nog niet wat te kopen hoor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten niet te reageren. Het beeld wat anderen van jou denken is toch echt door jou zelf neergezet hier op het forum. Je gaat regelmatig leuke dingetjes doen en naar de McDonalds en op stap. Dat kan dus allemaal wel maar een paar euro aan slachtoffers die het zo onwijs veel slechter hebben dan jij kan dan weer niet maar een auto rijden kan weer wel... Het strookt niet echt. En als je jezelf dan wilt verdedigen moet je wel met iets beters komen als wat ik gequote heb.
Het toont iig weinig ruggegraat.
Nee dank je, dan krijg ik weer allemaal mensen over me heen. Heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:53 schreef Logician het volgende:
ps: Q en andere fokkers, het is donderdag, eentje pakken vanaaf?
Daar heb jij toch geen geld voor.quote:Op donderdag 6 januari 2005 17:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dank je, dan krijg ik weer allemaal mensen over me heen. Heb ik geen zin in.
Pas maar op dat je je vanavond niet verslikt.quote:
Ik ga even hout sprokkelen voor de brandstapel. Tot later.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Adagio het volgende:
Sjongejonge, kan dit topic even vrij blijven van de blinde 555-sekteaanhangers.
Fijn voor je. Niemand hoeft zich verplicht te voelen maar ga dan niet doen alsof je het hier heel erg slecht hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Adagio het volgende:
Sjongejonge, kan dit topic even vrij blijven van de blinde 555-sekteaanhangers. De jihad op nietstorters is geopend lijkt wel. Er zijn mensen die wel storten en er zijn mensen die niet storten. Live with it. Ik heb ook niet gestort en ga dat ook niet doen. En ik doe ook niet mee met het kuddegedrag er om heen. En ik ga Mies Bouwman vanavond HARD ontwijken
Ik heb nog 30 euro voor 20 dagen. Ha! Beat that.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Fijn voor je. Niemand hoeft zich verplicht te voelen maar ga dan niet doen alsof je het hier heel erg slecht hebt.
kut, mijn opa herkende me gister niet meer, zijn achterkleinkinderen al helemaal niet, hij heeft wel 2x gevraagd hoe ik heette waar ik hem van ken, en wel 3x waar ik woonde etc etc. heb na het bezoek nog even samen met mijn oma op de parkeerplaats staan uithuilen..quote:
Zou niet weten waar ik gezegd heb dat ik het heel erg slecht heb, maar ik wil best ff een eurotje of wat overmaken als ik dan weer met een gesust geweten legaal mag janken hier.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:11 schreef Nuek het volgende:
[..]
Fijn voor je. Niemand hoeft zich verplicht te voelen maar ga dan niet doen alsof je het hier heel erg slecht hebt.
Leuk om op die manier terug te gaan naar Grun.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:15 schreef Logician het volgende:
[..]
kut, mijn opa herkende me gister niet meer, zijn achterkleinkinderen al helemaal niet, hij heeft wel 2x gevraagd hoe ik heette waar ik hem van ken, en wel 3x waar ik woonde etc etc. heb na het bezoek nog even samen met mijn oma op de parkeerplaats staan uithuilen..
en daarna op bezoek geweest bij een goede vriendin die net dr relatie na 9jr heeft verbroken
Was een leuk dagje grunn dus.
verder gaat alles prima, vandaag heerlijk het huis wezen schoonmaken
en jij??????????
wat goed trouwens van dinsdag, wanneer mag ik alle sappige details gaan aanhoren???quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:20 schreef QyRoZ het volgende:
Leuk om op die manier terug te gaan naar Grun.
Met mij gaat het erg goed.![]()
* QyRoZ = happy Q.
Echt sappige details moet ik nog verzinnen. Wanneer schikt het?quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:22 schreef Logician het volgende:
[..]
wat goed trouwens van dinsdag, wanneer mag ik alle sappige details gaan aanhoren???![]()
![]()
![]()
Als iemand niet wil storten, prima, maar zeg dan gewoon dat je niet wil en kom niet met een slappe argumentatie dat je het zelf zo heel zwaar hebt.quote:Op donderdag 6 januari 2005 18:06 schreef Adagio het volgende:
Sjongejonge, kan dit topic even vrij blijven van de blinde 555-sekteaanhangers. De jihad op nietstorters is geopend lijkt wel. Er zijn mensen die wel storten en er zijn mensen die niet storten. Live with it. Ik heb ook niet gestort en ga dat ook niet doen. En ik doe ook niet mee met het kuddegedrag er om heen. En ik ga Mies Bouwman vanavond HARD ontwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |