Ik droom al jaren van een voorbinddildo en een wilde vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef Nuek het volgende:
Raar dat mannen anaal bij vrouwen wel vinden kunnen maar als je ook maar close bij hun * komt dan schrikken ze, gaan ze zweten en durven ze te zeggen dat het daar niet voor gemaakt is
hoezo monoloog?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:02 schreef bastardhost het volgende:
en ook hier een monoloog
eentonig de laatste tijd :S
vast nog te vroeg in de morgen
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?quote:Op woensdag 5 januari 2005 06:44 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Even iets posten nu fok nog snel is. Die snelheid zal wel weer weg zijn tegen de tijd dat ik in Nieverdal ben.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?
Ik ben altijd snel.quote:
Echt wonen in Enschede ... toch?quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef on_air het volgende:
Wat zijn de richtlijnen om hier te mogen posten?
Aan welke criteria moet je voldoen?
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Er regelmatig komen is ook goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Hallooooo dan heeeeeee.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:41 schreef on_air het volgende:. Fuck.
Hiermee geassocieerd worden.
*snifsnotter*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |