Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:16 schreef QyRoZ het volgende:
@Work. Tijd voor koffie.
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.
Slecht idee. Koffie werkt beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!
Hier een beetje te goed geslapenquote:
Dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef wendy-tje het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen vertellen?
Ach, die dierenarts had het al druk genoeg zonder jouquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hier een beetje te goed geslapenIk zou om 9.30 bij de dierenarts zijn en we werden om 9.35 wakker
![]()
![]()
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef wendy-tje het volgende:
Ze vroegen al waar je was
Heb gezegd dat je waarschijnlijk nog ziek was...
Gatverquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis
Wat klinkt dat klinisch zeg...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
Mooie katjes ja!
Dus de kleine moet nog gemaakt worden?
Nou, 'verwekken' kan toch prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:42 schreef wendy-tje het volgende:
Wat moet ik dan zeggen... echt seks is er niet bij bij die beesten...
Ik droom al jaren van een voorbinddildo en een wilde vrouwquote:Op dinsdag 4 januari 2005 00:00 schreef Nuek het volgende:
Raar dat mannen anaal bij vrouwen wel vinden kunnen maar als je ook maar close bij hun * komt dan schrikken ze, gaan ze zweten en durven ze te zeggen dat het daar niet voor gemaakt is
hoezo monoloog?quote:Op woensdag 5 januari 2005 00:02 schreef bastardhost het volgende:
en ook hier een monoloog
eentonig de laatste tijd :S
vast nog te vroeg in de morgen
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?quote:Op woensdag 5 januari 2005 06:44 schreef QyRoZ het volgende:
Zo. Even iets posten nu fok nog snel is. Die snelheid zal wel weer weg zijn tegen de tijd dat ik in Nieverdal ben.
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:23 schreef Nuek het volgende:
[..]
Dat komt toch doordat jij weer massaal in je eentje aan het posten bent?
Ik ben altijd snel.quote:
Echt wonen in Enschede ... toch?quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:38 schreef on_air het volgende:
Wat zijn de richtlijnen om hier te mogen posten?
Aan welke criteria moet je voldoen?
nee hoorquote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Er regelmatig komen is ook goed.quote:Op woensdag 5 januari 2005 08:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Echt wonen in Enschede ... toch?
*kras*
Hallooooo dan heeeeeee.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:41 schreef on_air het volgende:. Fuck.
Hiermee geassocieerd worden.
*snifsnotter*
Ik win nooit iets, ik ben een geboren loser.quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:49 schreef Frutsel het volgende:
Qyroz: heb je nou al wat gewonnen met die *kras*-loten van je?
Hmm... vast niequote:Op woensdag 5 januari 2005 09:51 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik win nooit iets, ik ben een geboren loser..
*kras*quote:Op woensdag 5 januari 2005 09:49 schreef Frutsel het volgende:
Qyroz: heb je nou al wat gewonnen met die *kras*-loten van je?
On_Air: Geassocieerd met Fuck? Hm.... *kuzz*
Sterkte....quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat zo naar Groningen.. bij mijn opa op bezoek, hij lijdt aan alzheimer en het gaat niet zo goed met hemik belde net mijn opa nam de teledoon op en hij herkende me niet meer
![]()
tot vanaaf
Geinigquote:Op woensdag 5 januari 2005 00:01 schreef Arma_Angelus het volgende:
ey wendy wat vond je van eisregen
* Troel knufs Logi...quote:Op woensdag 5 januari 2005 10:00 schreef Logician het volgende:
* Logician gaat zo naar Groningen.. bij mijn opa op bezoek, hij lijdt aan alzheimer en het gaat niet zo goed met hemik belde net mijn opa nam de teledoon op en hij herkende me niet meer
![]()
tot vanaaf
Hier wel ja. Men loopt hier van hot naar her, van hier naar daar, en weer terug. En het eindresultaat is steeds een lekkere kop chocolademelk.quote:Op woensdag 5 januari 2005 11:31 schreef QyRoZ het volgende:
Loopt hard hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |