hehe nee ik gedraag me enigszins. even de sfeer aftasten he?quote:
Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:16 schreef QyRoZ het volgende:
@Work. Tijd voor koffie.
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 08:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Doe mij maar chocolademelk. Kan mijn maag veel beter tegen.
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar word je niet wakker van. Heb ik wel nodig, bijna niet geslapen.
Slecht idee. Koffie werkt beter.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:08 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Gooi een beker koud water over je heen. Werkt gegarandeerd!
Hier een beetje te goed geslapenquote:
Dan weet je het voor de volgende keer.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:40 schreef wendy-tje het volgende:
Had je dat niet eerder kunnen vertellen?
Ach, die dierenarts had het al druk genoeg zonder jouquote:Op dinsdag 4 januari 2005 09:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hier een beetje te goed geslapenIk zou om 9.30 bij de dierenarts zijn en we werden om 9.35 wakker
![]()
![]()
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuisquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:17 schreef wendy-tje het volgende:
Ze vroegen al waar je was
Heb gezegd dat je waarschijnlijk nog ziek was...
Gatverquote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En nu heeft de baas een afspraak geregeld bij het ministerie, waar ik heel graag heel wil, maar ik kan niet want ik moet voor onderzoek naar het ziekenhuis
Wat klinkt dat klinisch zeg...quote:Op dinsdag 4 januari 2005 13:56 schreef wendy-tje het volgende:
Mooie katjes ja!
Dus de kleine moet nog gemaakt worden?
Nou, 'verwekken' kan toch prima.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:42 schreef wendy-tje het volgende:
Wat moet ik dan zeggen... echt seks is er niet bij bij die beesten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |