Blegh, verkouden .quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:47 schreef QyRoZ het volgende:
Blegh. Moe.
Ik.quote:Op woensdag 5 januari 2005 19:00 schreef Nuek het volgende:
Wie heeft er nog GEEN geld gestord op giro 555?
Als ik zelf een inkomen had gehad in plaats van totaal op andermans zak te teren, had ik vast wel wat overgemaakt. Ik heb er simpelweg het geld niet voor. Als ik aan het eind van de maand geld overheb, dan kan ik altijd nog overmaken.quote:
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Als ik zelf een inkomen had gehad in plaats van totaal op andermans zak te teren, had ik vast wel wat overgemaakt. Ik heb er simpelweg het geld niet voor. Als ik aan het eind van de maand geld overheb, dan kan ik altijd nog overmaken.
Prioriteiten stellen hè?quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus ga je zonder gordel zitten bellen in de auto, want geld voor boetes heb je wel?
En lijkkisten kun je van wrakhout timmeren, denk dat ik m'n geld maar terug laat storten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:41 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hè?
Die mensen in Azië zijn toch al dood.
Ik ga even wat kleine kinderen doodrijden. Zonder licht. En zonder nummerplaten. Hoe groot is de kans tenslotte dat je gepakt wordt? Want dat is alles dat telt. Huh? Azië? Dat is ver weg. Boeie!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.
AzG Australië ja. Maar goh, big surprise, AzG is niet de enige die daar helpt? Nee??? Nee!!!quote:Op woensdag 5 januari 2005 20:54 schreef Troel het volgende:
Zou ik ook doen, Artsen zonder grenzen had ook al meer gekregen dan ze nodig hadden...
Wat een enorme schijnheiligheid zeg. Met zo'n argumentatie hoop ik dat je een keer flink de klos bent of iemand aanrijdt als je een telefoon in handen hebtquote:Op woensdag 5 januari 2005 20:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee dat heb ik ook niet. Maar de kans op een boete is op sommige stukken miniem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |