Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.quote:
Kan me voorstellen...balen. maar je hebt in ieder geval goed oud en nieuw gevierdquote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nacht van zaterdag op zondag 12 uur geslapen, afgelopen nacht nauwelijks 4 uur geslapen. Weer een zere keel en zere kop, wordt er inmiddels een beetje zat van.
Wat, wanneer?quote:Op maandag 3 januari 2005 12:19 schreef Troel het volgende:
Ja we gaan met zijn allen wat doen...
Zuipen is altijd okay.quote:Op maandag 3 januari 2005 12:17 schreef wendy-tje het volgende:
Gaan we het nieuwe jaar trouwens nog op een gepaste manier inluiden? (lees zuipen)
Okee, voor vrijdag dus.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Als je mij er bij wil hebben op zijn vroegst vrijdag.
Verkapte tvp
Zolang het maar niet in het weekend is.quote:
Ja, ik dacht ik waarschuw even. Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen 'Als je me er niet bij wil hebben.... etc', maar dan zou je het beeld kunnen krijgen dat ik er per se bij wil zijn...quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Daar ben ik goed in.quote:Op maandag 3 januari 2005 13:48 schreef wendy-tje het volgende:
Inkoppertje
Je kunt bijna over de hoofden lopen...quote:Op maandag 3 januari 2005 14:55 schreef QyRoZ het volgende:
Druk hier!
Als je lange benen hebt.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:40 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je kunt bijna over de hoofden lopen...
Geniale film!quote:Op maandag 3 januari 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
Is Donnie Darko trouwens de moeite waard?
Hij is vanavond op tv...
Verkoudheid doen we meestal weinig aan, gewoon uitzieken. En wat als het de 3e keer in 4 maanden is? Mwaoh, laten we ook maar een antibioticakuurtje doen.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:29 schreef wendy-tje het volgende:
Hoe was het bij de huisarts DrMarten?
Als je van wazige films houdt, is hij zeker de moeite waard.quote:Op maandag 3 januari 2005 15:54 schreef Troel het volgende:
Is Donnie Darko trouwens de moeite waard?
Hij is vanavond op tv...
quote:Op maandag 3 januari 2005 16:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verkoudheid doen we meestal weinig aan, gewoon uitzieken. En wat als het de 3e keer in 4 maanden is? Mwaoh, laten we ook maar een antibioticakuurtje doen.
Ach, volgende week komt er meer duidelijkheid, dan moet ik voor onderzoek naar het ziekenhuis en ik ben bang dat de uitslag daarvan hier ook wel mee te maken heeft.quote:
niet echt werkbaar inderdaad. Zelfs text-only is niet vooruit te branden.quote:
Je mag er niet over klagen, het zijn tenslotte allemaal vrijwilligers die er heel druk mee bezig zijnquote:Op maandag 3 januari 2005 16:39 schreef Nuek het volgende:
wat zullen we doen? Hier doorzeiken over de snelheid of misschien maar weer eens een topic in klaagbaak openen?
En je mag niet klagen want het is allemaal gratis.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je mag er niet over klagen, het zijn tenslotte allemaal vrijwilligers die er heel druk mee bezig zijn
Ik weet het niet. Heb je wormpjes gezien dan? Ik denk dat ze eerder wormpjes krijgen door eitjes binnen te krijgen dan door vlees van de kat te eten.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef Logician het volgende:
nuek: iek! zal jasper het ook wel hebben dan, die heeft nml 1x uit de kattenbak gegeten en 2x het vlees v.d kat, tom ook 1x vlees van de kat gegeten trouwens
ik heb verdorie 500euro uitgegeven aan kinderkleren/schoentjes net![]()
Ik heb mijn hele leven bij elkaar nog niet voor 500 euro aan kleren gekregen.quote:Op maandag 3 januari 2005 19:33 schreef Logician het volgende:
nuek: iek! zal jasper het ook wel hebben dan, die heeft nml 1x uit de kattenbak gegeten en 2x het vlees v.d kat, tom ook 1x vlees van de kat gegeten trouwens
ik heb verdorie 500euro uitgegeven aan kinderkleren/schoentjes net![]()
Verkeerde nummer! De vorige was al verkeerd genummerd.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:26 schreef bastardhost het volgende:
ow nooooo, look what I made them do!!!!! (topic titel aangepast, goedkoop slotje op de andere)
Ik shop altijd met mn moeder en mn zusje.quote:Op maandag 3 januari 2005 20:30 schreef Nuek het volgende:
Q: zullen we je een keer meenemen om te shoppen?
Jaquote:Op maandag 3 januari 2005 20:33 schreef bastardhost het volgende:
iets met poepsex enzo, nuek?
Verklaar dat eens nader!quote:Op maandag 3 januari 2005 20:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind bier een grappiger woord. Oh, toch niet. Maar het is wel lekkerder dan poepsex.
"Lay a big brown steamer on my chest"quote:Op maandag 3 januari 2005 20:54 schreef Nuek het volgende:
en poepsexen?
hehe nee ik gedraag me enigszins. even de sfeer aftasten he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |