quote:
Op donderdag 6 januari 2005 17:23 schreef Nuek het volgende:[..]
Ik kan het toch niet laten niet te reageren. Het beeld wat anderen van jou denken is toch echt door jou zelf neergezet hier op het forum. Je gaat regelmatig leuke dingetjes doen en naar de McDonalds en op stap. Dat kan dus allemaal wel maar een paar euro aan slachtoffers die het zo onwijs veel slechter hebben dan jij kan dan weer niet maar een auto rijden kan weer wel... Het strookt niet echt. En als je jezelf dan wilt verdedigen moet je wel met iets beters komen als wat ik gequote heb.
Het toont iig weinig ruggegraat.
Dan heb ik maar weinig ruggegraat. Iedereen moet die keuze voor zichzelf maken of ze wel of niet geld storten. Ik ben er eerlijk over dat ik geen geld stort en ik krijg iedereen over me heen dat ik wel leuke dingen doe en in een auto rijd. Ja, dat klopt, so sue me. Zoals ik al zei, je kent mijn situatie niet. Je weet niet waarom ik in een auto rijd. En ik doe dan misschien wel eens leuke dingen, maar dat wil niet zeggen dat ik veel geld uitgeef. Ik vind het hartstikke gezellig om een keer naar een cafeetje te gaan, maar de kans dat ik er ook echt wat haal is minimaal. De laatste keren dat ik naar de bios ben geweest is dat geweest op vrijkaartjes/vijf sterrentickets die ik gekregen heb. Meestal neem ik gewoon mijn eigen drinken mee, slechts bij hoge uitzondering haal ik daar wat. De laatste keer dat ik naar de Mac geweest ben ging dat niet eens door. Daarnaast kan ik me nog twee keer herinneren dat ik daar zelf niets gehaald heb. Naar de Mac gaan wil niet per definitie zeggen dat je er wat besteld. Een goede vriendin van mij werkt daar, die kan ik helaas op geen andere manier bereiken dan daar langs te gaan. Dan ga je daar in de pauze langs en dan hoef je echt nog niet wat te kopen hoor.
Het kan dan wel zijn dat jullie een beeld hebben gekregen van mij van wat ik hier post, maar bedenk wel dat niet alles wat gepost wordt ook werkelijk gebeurd. Als ik naar Logi gil om naar de Mac te gaan, dan wil dat nog helemaal niet zeggen dat we dat 's middags ook werkelijk gaan doen. Dat ik hier rond gil dat we met zijn allen wat moeten gaan doen wordt meestal gevolgd door een: maar wel naar Atak, want daar heb ik nog muntjes van.
En ik snap werkelijk niet waarom ik reageer. Ik hoef me voor jullie helemaal niet te verdedigen, het is ieders eigen keus om wel of niet geld over te maken. Maar blijkbaar denken jullie daar anders over. Dat is niet mijn probleem, dat is jullie probleem. Nu weet ik overigens zeker dat ik ook aan het einde van de maand geen geld meer over ga maken.