geen ideequote:Op zondag 2 januari 2005 14:54 schreef PeuRac het volgende:
btw Hugo, weet jij of die Dennis moet werken vandaag?
quote:Dat is ook een van de voornaamste redenen dat de club is opgericht, dat mensen anders tegen Daewoo moeten aankijken. Momenteel telt de club zes leden, maar de bestuursleden hebben nog niet actief leden geworven. “In januari organiseren we de eerste meeting. Iedereen is welkom, maar bij voorkeur zoveel mogelijk mensen met een Daewoo"
nog een keer kijken danquote:Op zondag 2 januari 2005 15:18 schreef Fwnk het volgende:
Permban, die aflevering heb ik gisteravond gekeken
Er van uit gaande dat het vergelijkbaar is met Hyundai, rij je er echt wel in met gevoel!quote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Fwnk het volgende:
Ja chevy, maar, tis geen auto waar je met gevoel in rijdt, zoals volvo of lancia enzo
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat het vergelijkbaar is met Hyundai, rij je er echt wel in met gevoel!
het gevoel van:
omg, nog zo'n windstoot en ik zet tegen de vangrail.. ik wil nog niet dood!
vquote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Fwnk het volgende:
Ja chevy, maar, tis geen auto waar je met gevoel in rijdt, zoals volvo of lancia enzo
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik reed straks rustig 140, maar moest ff vaartmaken om een 307 achter me niet te hinderen.... dus de teller stond tegen de 160 (wat in de excel eng hard is...)... en toen kwam een windstoot.... NIET leuk![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vlv
je bent een man naar mijn hart![]()
Excel powah... ZO veel vermogen... Je zou bijna opstijgenquote:Op zondag 2 januari 2005 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]doodswensen ofzo?
maarre Excel Powah hea
160 is zonder windvlaag in ELKE hyundai al engquote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik reed straks rustig 140, maar moest ff vaartmaken om een 307 achter me niet te hinderen.... dus de teller stond tegen de 160 (wat in de excel eng hard is...)... en toen kwam een windstoot.... NIET leuk![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
160 is zonder windvlaag in ELKE hyundai al eng
een koffiemolen is er niets bijquote:Op zondag 2 januari 2005 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Excel powah... ZO veel vermogen... Je zou bijna opstijgen
Ja in vergelijking met de excel, een koffiemolen heeft gewoon meer nmquote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een koffiemolen is er niets bij![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
Ik bedoel, begon het stuur al meer al 3 cm naar elke kan te trillen, en je voorruit te barsten omdat het die zijdelingse kracht niet aankon?
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een koffiemolen is er niets bij![]()
gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2005 15:57 schreef ook_gek het volgende:
hoi ik ben er nog hoor wees niet bang kinders
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 2 januari 2005 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n zus heeft 2 jaar geleden een aanhechtingspunt van de bumper gemold (achter 'n paaltje blijven haken), waardoor de richtingaanwijzer voor wat speling heeft.... (1 vd pootjes hangt los).. Alleen hing die net ongeveer naast het voorscherm
![]()
![]()
U zei iets over krachten niet aankunnen?
onder anderequote:Op zondag 2 januari 2005 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]gister ook gezopen ofzo?
ik voel me(voor het eerst sinds jaren op een zondag geloof ik
)
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef Fwnk het volgende:
Pimp my ride
X TO THE Z XZIBIT!!!!
Als hij maar met zijn tengels van me wagen blijft
Praat ik turks?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet
Je zus Blijft haken
Daardoor heeft de richtingaangeef-pedaal () speling?
![]()
quote:
Ik snappie snappiequote:Op zondag 2 januari 2005 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Praat ik turks?
M'n zus is met parkeren achter 'n paaltje blijven hangen. Gevolg: het achterste aanhechtingspunt van de voorbumper is kapot. De bumper heeft iets speling. De bumper hoort de richtaanwijzer op z'n plek te houden. Bumper speling -> richting aanwijzer wat speling. Normaal hangt een van de 'tandjes' die de richtingaanwijzer op z'n plek houdt los.
Vanmiddag hing bijna de hele richtingaanwijzerunit naast het voorscherm.
jij nu wel snappie snappie doen neger?
dat is een roverquote:
quote:
ook een zwakke autoquote:Op zondag 2 januari 2005 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Praat ik turks?
M'n zus is met parkeren achter 'n paaltje blijven hangen. Gevolg: het achterste aanhechtingspunt van de voorbumper is kapot. De bumper heeft iets speling. De bumper hoort de richtaanwijzer op z'n plek te houden. Bumper speling -> richting aanwijzer wat speling. Normaal hangt een van de 'tandjes' die de richtingaanwijzer op z'n plek houdt los.
Vanmiddag hing bijna de hele richtingaanwijzerunit naast het voorscherm.
jij nu wel snappie snappie doen neger?
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
Hardcore muppets![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
even de overeenkomsten:quote:Op zondag 2 januari 2005 16:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dit is wel een echte auto
En hij trilt bijnaniet bij 160
De Rover is tenminste geen Jap / Aziaatquote:Op zondag 2 januari 2005 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
even de overeenkomsten:
4 wielen
'n stuur
4 a 5 zitplaatsen
4 cylinders
geen hond wil er dood in gevonden worden
geen kont waard
Samenvatting:
Die rover is net zo ruk als 'n excel
Bo... witte vlekken op het rode leer gemaakt?
* Xtreem mompelt iets over 600 serie en accord, 400serie en Civicquote:Op zondag 2 januari 2005 16:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
De Rover is tenminste geen Jap / Aziaat
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef Fugie het volgende:
mijn opel rijdt 180 zonder trille mên
Wat lul je nou met je "mijn" manquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef Fwnk het volgende:
"Mijn" rover heeft alleen een 1.4 16v Honda-blok
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je "mijn" man
je weet net zo goed als ik dat de enige keren dat je in de rover rijd je moeder er naast zit
f5 knop nu versleten zekerquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je "mijn" man
je weet net zo goed als ik dat de enige keren dat je in de rover rijd je moeder er naast zit
Die heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
life 4 speed volledig is veel beter, straat circuits alles
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef Fwnk het volgende:
Weet iemand nog ergens een kamer te huur?
Onbepaalde tijd en eigen keuken, niet te duur.
Als het kan zo snel mogelijk
winrarquote:Op zondag 2 januari 2005 18:05 schreef vlad het volgende:
even vraagje: ik ben cd aan het dl via een nieuwsgroep. dit zijn stukjes .rar en als ik hem combineer wordt het een grote text. weet iemand stiekem hoe ik hier iets moois van maak?
Stad/regio?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef Fwnk het volgende:
Weet iemand nog ergens een kamer te huur?
Onbepaalde tijd en eigen keuken, niet te duur.
Als het kan zo snel mogelijk
dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:05 schreef vlad het volgende:
even vraagje: ik ben cd aan het dl via een nieuwsgroep. dit zijn stukjes .rar en als ik hem combineer wordt het een grote text. weet iemand stiekem hoe ik hier iets moois van maak?
discovery aan het kijken isquote:Op zondag 2 januari 2005 18:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Al een aantal maanden zelfs
Racen?
waarom kan ik die hoeren .nfo nooit openen?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:11 schreef Hugster het volgende:
er zit een txt file in
dan zit er vast ook een nfo bij, maar verander de extensie eens in mp3
open hem eens met kladblokquote:Op zondag 2 januari 2005 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom kan ik die hoeren .nfo nooit openen?
ahaquote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Hugster het volgende:
rechtsklik --> open with --> notepad:{
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Fwnk het volgende:
Herman:
Nee, maar ik ben het wel zat hier, en als me vader dan ook nog eens gaat lopen zeuren dat hij niet stopt met eikelen voordat ik weg ben dan wil ik het liefst morgen nog ergens anders zitten
Xtreem:
Maakt me niet zoveel uit:
Leeuwarden
Groningen
Zwolle
Amersfoort
Utrecht
Amsterdam
Hilversun
Nijmegen
Tilburg
Eindhoven
http://www.liveforspeed.net/?page=downloadsquote:Op zondag 2 januari 2005 18:17 schreef Alfisti het volgende:
kan iemand ff URL voor live4speed neer plempen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Fwnk het volgende:
Herman:
Nee, maar ik ben het wel zat hier, en als me vader dan ook nog eens gaat lopen zeuren dat hij niet stopt met eikelen voordat ik weg ben dan wil ik het liefst morgen nog ergens anders zitten
Xtreem:
Maakt me niet zoveel uit:
Leeuwarden
Groningen
Zwolle
Amersfoort
Utrecht
Amsterdam
Hilversun
Nijmegen
Tilburg
Eindhoven
nog steeds niet van je alfamanie af ?quote:
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfaquote:Op zondag 2 januari 2005 18:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
nog steeds niet van je alfamanie af ?
zorg dat je in september weer naar school gaat... kun je mooi ergens op kamers gaan zitten...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:24 schreef Fwnk het volgende:
Emmen
Tilburg is wel lekker ver weg... grmbl
Ik doe nu MBO ICTquote:Op zondag 2 januari 2005 18:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zorg dat je in september weer naar school gaat... kun je mooi ergens op kamers gaan zitten...
Der zal vast wel een moment zijn waarop ie zen fout inzietquote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfa![]()
laatste jaar?quote:
^^^^^^^^ avec stupidequote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfa![]()
uhu, als je weer eens een Alfa rijder 155 naast je hebt zitten die constant zit te fappenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:29 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Der zal vast wel een moment zijn waarop ie zen fout inziet![]()
vlekken op hetquote:Op zondag 2 januari 2005 18:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^^^^ avec stupide
[..]
uhu, als je weer eens een Alfa rijder 155 naast je hebt zitten die constant zit te fappen
in emmen zelf zeker?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in emmen zelf zeker?
dat wordt 'n appartementje zoeken in Emmen![]()
zie hem niet in de lijst staanquote:Op zondag 2 januari 2005 18:53 schreef Fwnk het volgende:
ThaFreak, als je zin hebt:
[MIF] RacingServer
ach ben er nu achter heb geen voucher-code gekregenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat is je nickname waar je em mee geregistreerd hebt?
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach ben er nu achter heb geen voucher-code gekregen
kuch...crack....kuchvandaar dat die het niet doet
like you bought your way inquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
ja man
net klaar, we hadden nog veel champagne over dus hebben er bij het eten ook nog een paar geknald![]()
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach gtr komt in februari uit, wacht daar wel op
Best of both world'squote:Op zondag 2 januari 2005 20:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gheb jij tegenwoordig een windhoos pc?
Tsja, Volvo...quote:Op zondag 2 januari 2005 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
ok heren... dillema....
mijn vader wil een nieuwe auto...
het wordt of een V70 2.5T met een bak opties... (hebben nu 2.4T)
of de V50 T5 met ALLE opties...
Of de 300C Touring 3.5v6......
Welke zouden jullie kiezen?? ik ga voor de 300C touring...
ned versie is nog niet uitquote:
beter zoekenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik wil em ook heel graag hebben, kan em alleen niet vinden
hint
De @Home nieuwsgroepen zijn er te bvrak voorquote:
Payserver of ftpquote:Op zondag 2 januari 2005 20:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
De @Home nieuwsgroepen zijn er te bvrak voor
IRCspy enzo heeft em niet
Bittorrent is ook niet echt up meer enzo
5cyl turboquote:Op zondag 2 januari 2005 20:06 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Tsja, Volvo...
V6 is wel lekker, maar toch volvo
Audi hoeft hij niet... duitsquote:Op zondag 2 januari 2005 20:14 schreef Xtreem het volgende:
Ander alternatieven
A4 3.2FSI Avant
A6 Avant (de nieuwe) 2.4quattro of 3.2FSI
X-type estate 3.0
Saab 9-5 3.0TiD of Aero
Subaru Legacy Touring Wagon 3.0R spec. B
wtf is een 9-5 een patserbak dan!? en een 300C touring niet?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Audi hoeft hij niet... duits
X-type is jaguar station... hoeft hij ook niet
Hij wil geen Diesel... en 9-5 vind hij patserwagen...
Subaru
En een 9-5 is een grotere patserbak dan deze mercedes chryslerquote:
ja hij is gek jaquote:Op zondag 2 januari 2005 20:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wtf is een 9-5 een patserbak dan!? en een 300C touring niet?
Op dat punt ben ik het ook niet met Vink's pa eens, de 9-5 is vééél subtieler dan deze 300Cquote:Op zondag 2 januari 2005 20:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En een 9-5 is een grotere patserbak dan deze mercedes chrysler
true true, alleen moet nie nog wel grotere velgen hebben dan die op de fotoquote:Op zondag 2 januari 2005 20:31 schreef Fugie het volgende:
hugster, als je in zon bak rijdt in scheveningen wil je echt niet dat er vaart in zit. Anders kan je niet goed pimpen
en een ander motiefje, want die velgen lijken ze standaard onder elke auto te proppen en het ziet er niet uit. En misschien parelmoer zwart met goud verfje lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
true true, alleen moet nie nog wel grotere velgen hebben dan die op de foto
maar die vind hij dan ineens weer mooier ofzo... ik kan ook geen hoogte van hem krijgenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik het ook niet met Vink's pa eens, de 9-5 is vééél subtieler dan deze 300C
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
achja... het is allemaal nooit zeker bij hem... hij heeft een keer alles uitgezocht voor de volvo 850, ging hij de volgende dag bestellen zei hij... komt hij thuis, ja ik heb iets stoms gedaan... ik heb een renault espace gekocht
na 1 jaar dat ding weer de deur uit en alsnog de 850 gekocht
wat voor een epje?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef Hugster het volgende:
over 10 minuten Top Gear BB2
zal wel een best off epje zijn ofzo
he lamlul sterf ofzoquote:Op zondag 2 januari 2005 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vandaar de Chrysler badge op de grille
Dit is niet de Dodge magnum dus sufkut
enige wat je daarin hoeft te vervoeren zijn geile wijven met dikke tietenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ja zal hij leuk vinden... vooral als hij wat moet vervoeren erg handig
![]()
een best off epje....quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
enige wat je daarin hoeft te vervoeren zijn geile wijven met dikke tieten![]()
jaquote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Fugie het volgende:
met het beste van top gear uit 2004, ben je dom ofzo herman ?
ik last dat best er ff niet bij...quote:Op zondag 2 januari 2005 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoelde met best off epje een best off episode![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:07 schreef Hugster het volgende:
hier ook nog
[afbeelding]
bijde zijn touch screen's
he lamlul, wat zit je nou in je eentje te posten manquote:Op zondag 2 januari 2005 21:05 schreef Fwnk het volgende:
Zo van:
AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
ofzo![]()
Neequote:Op zondag 2 januari 2005 20:30 schreef Hugster het volgende:
zit er een beeje gang in de V6 van de 300C eik?
The Prodigy - Smack My Bitch Upquote:Op zondag 2 januari 2005 21:05 schreef Fwnk het volgende:
Zo van:
AAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHA
ofzo![]()
Ja, dat hoor je een vrouw zingenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
he lamlul, wat zit je nou in je eentje te posten man![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:07 schreef Hugster het volgende:
hier ook nog
[afbeelding]
bijde zijn touch screen's
hoor je een vrouw zingen? he lamlul wat zit je nou in je eentje te posten man?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:13 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je een vrouw zingen
met op de achtergrond gitaar en een vette bass
beide.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
welke heb je gereden, de 2.7 of de 3.5?
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hij rijd wel eens in een Rover![]()
die lopen achter eh..![]()
riiiiiiiiightquote:Op zondag 2 januari 2005 21:21 schreef Fwnk het volgende:
En ik kon er alleen niet opkomen, ik ken het nummer wel
IQ van een stoeptegel?quote:Op zondag 2 januari 2005 21:21 schreef Fwnk het volgende:
En ik kon er alleen niet opkomen, ik ken het nummer wel
je ziet maar wat je doetquote:Op zondag 2 januari 2005 21:24 schreef Fwnk het volgende:
He doe eens liev zijn
Strax ga ik er serieus op in![]()
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:25 schreef Fwnk het volgende:
En die rover is uit 96 geloof ik, dus niet zeiken
Al kwam ie uit 2003quote:Op zondag 2 januari 2005 21:25 schreef Fwnk het volgende:
En die rover is uit 96 geloof ik, dus niet zeiken
quote:Op zondag 2 januari 2005 21:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al kwam ie uit 2003
achterlopen doe je toch
ja godver..... logisch... dat is met iedere auto zoquote:Op zondag 2 januari 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je in die HEMI gereden hebt niet nee![]()
Die 2.7 is echt te underpowered. 3.5 ging nog welquote:Op zondag 2 januari 2005 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja godver..... logisch... dat is met iedere auto zo
vandaag ook weer voor het eerst in de lancia gereden na 1,5 week de volvo gereden te hebben... dacht dat ik mee moest rennen bij het stoplicht
jouw eupfel ookquote:Op zondag 2 januari 2005 22:06 schreef Fugie het volgende:
mm, herman, die 300c schijnt wat slecht te sturen![]()
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijdenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:52 schreef BoJo het volgende:
PeurRac staat nu lekker in de kou uit te waaien![]()
nee ik rij nooit in autos.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]nooit in wat anders gereden?
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Me vader heeft een Saab 9-3 2.0tquote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Hij begint al minder hard te bonken op de ramenquote:
een saab en een rover, je pa is zwaar wannab met hete aardappel in de keel ouwehoer dus. En hoe wist je dat ik je pa bedoeldequote:
Kan je nou effe normaal doen en niet in "prive"sfeer gaan klooien?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
een saab en een rover, je pa is zwaar wannab met hete aardappel in de keel ouwehoer dus. En hoe wist je dat ik je pa bedoelde![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij begint al minder hard te bonken op de ramen
Nee ik was even langs gereden (5 min van me vandaan) en had hem gebelt. Waait lekker daar
1) Ik heb geen gamma fietsquote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb tenminste een auto en een rijbewijs, alles beter dan jou gammafiets van 25 euro
waar denk je dat die notes vandaan komen....quote:Op zondag 2 januari 2005 23:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kan je nou effe normaal doen en niet in "prive"sfeer gaan klooien?
wat zit iedereen hie snel op de kast zeg, ongeloveloosquote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef Bond het volgende:
[..]
1) Ik heb geen gamma fiets
2) Mijn lesauto is ook een Opel
3) Klopt ik heb nog geen auto, maar het was een grapje man. Laat eens een foto zien van je auto? is dat die corsa waar je die bumpers voor gekocht had of is dat were iemand anders?
1. let eens op als iemand wat postquote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef Bond het volgende:
[..]
1) Ik heb geen gamma fiets
2) Mijn lesauto is ook een Opel
3) Klopt ik heb nog geen auto, maar het was een grapje man. Laat eens een foto zien van je auto? is dat die corsa waar je die bumpers voor gekocht had of is dat were iemand anders?
geweldig hea... nu alleen fwnk, vlad bond en alexxxx nog maar wegpestenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat zit iedereen hie snel op de kast zeg, ongeloveloos
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geweldig hea... nu alleen fwnk, vlad bond en alexxxx nog maar wegpesten![]()
nee man, we moeten wel awt slachtoffers hebben anders moet ik jou gaan dissequote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders doe je even normaal lamzakquote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Bond het volgende:
Topic bijna vol eens kijken of ik een mooie hijskraan kan vinden
dat doe jij nietquote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, we moeten wel awt slachtoffers hebben anders moet ik jou gaan disse![]()
![]()
nu echt weg, latah
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Bond het volgende:
Topic bijna vol eens kijken of ik een mooie hijskraan kan vinden
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ben ik weer weg...maar dit keer kan ik me vermaken in mijn eigen forum.![]()
* Alfisti gaat dan met BoJo meequote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
en dan hou ik je gezelschapquote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |