ja godver..... logisch... dat is met iedere auto zoquote:Op zondag 2 januari 2005 21:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als je in die HEMI gereden hebt niet nee![]()
Die 2.7 is echt te underpowered. 3.5 ging nog welquote:Op zondag 2 januari 2005 21:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja godver..... logisch... dat is met iedere auto zo
vandaag ook weer voor het eerst in de lancia gereden na 1,5 week de volvo gereden te hebben... dacht dat ik mee moest rennen bij het stoplicht
jouw eupfel ookquote:Op zondag 2 januari 2005 22:06 schreef Fugie het volgende:
mm, herman, die 300c schijnt wat slecht te sturen![]()
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijdenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:52 schreef BoJo het volgende:
PeurRac staat nu lekker in de kou uit te waaien![]()
nee ik rij nooit in autos.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]nooit in wat anders gereden?
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Me vader heeft een Saab 9-3 2.0tquote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Hij begint al minder hard te bonken op de ramenquote:
een saab en een rover, je pa is zwaar wannab met hete aardappel in de keel ouwehoer dus. En hoe wist je dat ik je pa bedoeldequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |