jouw eupfel ookquote:Op zondag 2 januari 2005 22:06 schreef Fugie het volgende:
mm, herman, die 300c schijnt wat slecht te sturen![]()
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijdenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:52 schreef BoJo het volgende:
PeurRac staat nu lekker in de kou uit te waaien![]()
nee ik rij nooit in autos.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]nooit in wat anders gereden?
![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Me vader heeft een Saab 9-3 2.0tquote:Op zondag 2 januari 2005 22:53 schreef Fugie het volgende:
[..]
met deze opmerking breng je mij in de positie om over die rover te beginnen, iets wat ik totaal niet wou aangezien het einde dan zoek is. Maar die rover, kijk ik wil je ouders niet beledigen, maar welke uit de grond getrokken mislukte aardappel koopt er nou een rover, erger nog, welke triangeljosti gaat er vrijwillig in rijden![]()
Hij begint al minder hard te bonken op de ramenquote:
een saab en een rover, je pa is zwaar wannab met hete aardappel in de keel ouwehoer dus. En hoe wist je dat ik je pa bedoeldequote:
Kan je nou effe normaal doen en niet in "prive"sfeer gaan klooien?quote:Op zondag 2 januari 2005 23:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
een saab en een rover, je pa is zwaar wannab met hete aardappel in de keel ouwehoer dus. En hoe wist je dat ik je pa bedoelde![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij begint al minder hard te bonken op de ramen
Nee ik was even langs gereden (5 min van me vandaan) en had hem gebelt. Waait lekker daar
1) Ik heb geen gamma fietsquote:Op zondag 2 januari 2005 22:59 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb tenminste een auto en een rijbewijs, alles beter dan jou gammafiets van 25 euro
waar denk je dat die notes vandaan komen....quote:Op zondag 2 januari 2005 23:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Kan je nou effe normaal doen en niet in "prive"sfeer gaan klooien?
wat zit iedereen hie snel op de kast zeg, ongeloveloosquote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef Bond het volgende:
[..]
1) Ik heb geen gamma fiets
2) Mijn lesauto is ook een Opel
3) Klopt ik heb nog geen auto, maar het was een grapje man. Laat eens een foto zien van je auto? is dat die corsa waar je die bumpers voor gekocht had of is dat were iemand anders?
1. let eens op als iemand wat postquote:Op zondag 2 januari 2005 23:06 schreef Bond het volgende:
[..]
1) Ik heb geen gamma fiets
2) Mijn lesauto is ook een Opel
3) Klopt ik heb nog geen auto, maar het was een grapje man. Laat eens een foto zien van je auto? is dat die corsa waar je die bumpers voor gekocht had of is dat were iemand anders?
geweldig hea... nu alleen fwnk, vlad bond en alexxxx nog maar wegpestenquote:Op zondag 2 januari 2005 23:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
wat zit iedereen hie snel op de kast zeg, ongeloveloos
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
geweldig hea... nu alleen fwnk, vlad bond en alexxxx nog maar wegpesten![]()
nee man, we moeten wel awt slachtoffers hebben anders moet ik jou gaan dissequote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
anders doe je even normaal lamzakquote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Bond het volgende:
Topic bijna vol eens kijken of ik een mooie hijskraan kan vinden
dat doe jij nietquote:Op zondag 2 januari 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee man, we moeten wel awt slachtoffers hebben anders moet ik jou gaan disse![]()
![]()
nu echt weg, latah
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:12 schreef Bond het volgende:
Topic bijna vol eens kijken of ik een mooie hijskraan kan vinden
quote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
Ben ik weer weg...maar dit keer kan ik me vermaken in mijn eigen forum.![]()
* Alfisti gaat dan met BoJo meequote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
en dan hou ik je gezelschapquote:Op zondag 2 januari 2005 23:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |