geen ideequote:Op zondag 2 januari 2005 14:54 schreef PeuRac het volgende:
btw Hugo, weet jij of die Dennis moet werken vandaag?
quote:Dat is ook een van de voornaamste redenen dat de club is opgericht, dat mensen anders tegen Daewoo moeten aankijken. Momenteel telt de club zes leden, maar de bestuursleden hebben nog niet actief leden geworven. “In januari organiseren we de eerste meeting. Iedereen is welkom, maar bij voorkeur zoveel mogelijk mensen met een Daewoo"
nog een keer kijken danquote:Op zondag 2 januari 2005 15:18 schreef Fwnk het volgende:
Permban, die aflevering heb ik gisteravond gekeken
Er van uit gaande dat het vergelijkbaar is met Hyundai, rij je er echt wel in met gevoel!quote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Fwnk het volgende:
Ja chevy, maar, tis geen auto waar je met gevoel in rijdt, zoals volvo of lancia enzo
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Er van uit gaande dat het vergelijkbaar is met Hyundai, rij je er echt wel in met gevoel!
het gevoel van:
omg, nog zo'n windstoot en ik zet tegen de vangrail.. ik wil nog niet dood!
vquote:Op zondag 2 januari 2005 15:35 schreef Fwnk het volgende:
Ja chevy, maar, tis geen auto waar je met gevoel in rijdt, zoals volvo of lancia enzo
quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik reed straks rustig 140, maar moest ff vaartmaken om een 307 achter me niet te hinderen.... dus de teller stond tegen de 160 (wat in de excel eng hard is...)... en toen kwam een windstoot.... NIET leuk![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
vlv
je bent een man naar mijn hart![]()
Excel powah... ZO veel vermogen... Je zou bijna opstijgenquote:Op zondag 2 januari 2005 15:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]doodswensen ofzo?
maarre Excel Powah hea
160 is zonder windvlaag in ELKE hyundai al engquote:Op zondag 2 januari 2005 15:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik reed straks rustig 140, maar moest ff vaartmaken om een 307 achter me niet te hinderen.... dus de teller stond tegen de 160 (wat in de excel eng hard is...)... en toen kwam een windstoot.... NIET leuk![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:51 schreef Fwnk het volgende:
[..]
160 is zonder windvlaag in ELKE hyundai al eng
een koffiemolen is er niets bijquote:Op zondag 2 januari 2005 15:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Excel powah... ZO veel vermogen... Je zou bijna opstijgen
Ja in vergelijking met de excel, een koffiemolen heeft gewoon meer nmquote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een koffiemolen is er niets bij![]()
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:53 schreef Fwnk het volgende:
Ik bedoel, begon het stuur al meer al 3 cm naar elke kan te trillen, en je voorruit te barsten omdat het die zijdelingse kracht niet aankon?
quote:Op zondag 2 januari 2005 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
een koffiemolen is er niets bij![]()
gelukkigquote:Op zondag 2 januari 2005 15:57 schreef ook_gek het volgende:
hoi ik ben er nog hoor wees niet bang kinders
Ik begrijp je nietquote:Op zondag 2 januari 2005 15:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
M'n zus heeft 2 jaar geleden een aanhechtingspunt van de bumper gemold (achter 'n paaltje blijven haken), waardoor de richtingaanwijzer voor wat speling heeft.... (1 vd pootjes hangt los).. Alleen hing die net ongeveer naast het voorscherm
![]()
![]()
U zei iets over krachten niet aankunnen?
onder anderequote:Op zondag 2 januari 2005 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]gister ook gezopen ofzo?
ik voel me(voor het eerst sinds jaren op een zondag geloof ik
)
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:13 schreef Fwnk het volgende:
Pimp my ride
X TO THE Z XZIBIT!!!!
Als hij maar met zijn tengels van me wagen blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |