Praat ik turks?quote:Op zondag 2 januari 2005 16:04 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet
Je zus Blijft haken
Daardoor heeft de richtingaangeef-pedaal () speling?
![]()
quote:
Ik snappie snappiequote:Op zondag 2 januari 2005 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Praat ik turks?
M'n zus is met parkeren achter 'n paaltje blijven hangen. Gevolg: het achterste aanhechtingspunt van de voorbumper is kapot. De bumper heeft iets speling. De bumper hoort de richtaanwijzer op z'n plek te houden. Bumper speling -> richting aanwijzer wat speling. Normaal hangt een van de 'tandjes' die de richtingaanwijzer op z'n plek houdt los.
Vanmiddag hing bijna de hele richtingaanwijzerunit naast het voorscherm.
jij nu wel snappie snappie doen neger?
dat is een roverquote:
quote:
ook een zwakke autoquote:Op zondag 2 januari 2005 16:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Praat ik turks?
M'n zus is met parkeren achter 'n paaltje blijven hangen. Gevolg: het achterste aanhechtingspunt van de voorbumper is kapot. De bumper heeft iets speling. De bumper hoort de richtaanwijzer op z'n plek te houden. Bumper speling -> richting aanwijzer wat speling. Normaal hangt een van de 'tandjes' die de richtingaanwijzer op z'n plek houdt los.
Vanmiddag hing bijna de hele richtingaanwijzerunit naast het voorscherm.
jij nu wel snappie snappie doen neger?
quote:Op zondag 2 januari 2005 16:37 schreef Hugster het volgende:
Hardcore muppets![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
even de overeenkomsten:quote:Op zondag 2 januari 2005 16:30 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Dit is wel een echte auto
En hij trilt bijnaniet bij 160
De Rover is tenminste geen Jap / Aziaatquote:Op zondag 2 januari 2005 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
even de overeenkomsten:
4 wielen
'n stuur
4 a 5 zitplaatsen
4 cylinders
geen hond wil er dood in gevonden worden
geen kont waard
Samenvatting:
Die rover is net zo ruk als 'n excel
Bo... witte vlekken op het rode leer gemaakt?
* Xtreem mompelt iets over 600 serie en accord, 400serie en Civicquote:Op zondag 2 januari 2005 16:48 schreef Fwnk het volgende:
[..]
De Rover is tenminste geen Jap / Aziaat
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:12 schreef Fugie het volgende:
mijn opel rijdt 180 zonder trille mên
Wat lul je nou met je "mijn" manquote:Op zondag 2 januari 2005 17:21 schreef Fwnk het volgende:
"Mijn" rover heeft alleen een 1.4 16v Honda-blok
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je "mijn" man
je weet net zo goed als ik dat de enige keren dat je in de rover rijd je moeder er naast zit
f5 knop nu versleten zekerquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 17:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat lul je nou met je "mijn" man
je weet net zo goed als ik dat de enige keren dat je in de rover rijd je moeder er naast zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |