Die heb ik ookquote:Op zondag 2 januari 2005 18:06 schreef ThaFreak het volgende:
life 4 speed volledig is veel beter, straat circuits alles
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef Fwnk het volgende:
Weet iemand nog ergens een kamer te huur?
Onbepaalde tijd en eigen keuken, niet te duur.
Als het kan zo snel mogelijk
winrarquote:Op zondag 2 januari 2005 18:05 schreef vlad het volgende:
even vraagje: ik ben cd aan het dl via een nieuwsgroep. dit zijn stukjes .rar en als ik hem combineer wordt het een grote text. weet iemand stiekem hoe ik hier iets moois van maak?
Stad/regio?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:04 schreef Fwnk het volgende:
Weet iemand nog ergens een kamer te huur?
Onbepaalde tijd en eigen keuken, niet te duur.
Als het kan zo snel mogelijk
dat zou ik ook wel eens willen wetenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:05 schreef vlad het volgende:
even vraagje: ik ben cd aan het dl via een nieuwsgroep. dit zijn stukjes .rar en als ik hem combineer wordt het een grote text. weet iemand stiekem hoe ik hier iets moois van maak?
discovery aan het kijken isquote:Op zondag 2 januari 2005 18:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Al een aantal maanden zelfs
Racen?
waarom kan ik die hoeren .nfo nooit openen?quote:Op zondag 2 januari 2005 18:11 schreef Hugster het volgende:
er zit een txt file in
dan zit er vast ook een nfo bij, maar verander de extensie eens in mp3
open hem eens met kladblokquote:Op zondag 2 januari 2005 18:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
waarom kan ik die hoeren .nfo nooit openen?
ahaquote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Hugster het volgende:
rechtsklik --> open with --> notepad:{
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Fwnk het volgende:
Herman:
Nee, maar ik ben het wel zat hier, en als me vader dan ook nog eens gaat lopen zeuren dat hij niet stopt met eikelen voordat ik weg ben dan wil ik het liefst morgen nog ergens anders zitten
Xtreem:
Maakt me niet zoveel uit:
Leeuwarden
Groningen
Zwolle
Amersfoort
Utrecht
Amsterdam
Hilversun
Nijmegen
Tilburg
Eindhoven
http://www.liveforspeed.net/?page=downloadsquote:Op zondag 2 januari 2005 18:17 schreef Alfisti het volgende:
kan iemand ff URL voor live4speed neer plempen?
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:14 schreef Fwnk het volgende:
Herman:
Nee, maar ik ben het wel zat hier, en als me vader dan ook nog eens gaat lopen zeuren dat hij niet stopt met eikelen voordat ik weg ben dan wil ik het liefst morgen nog ergens anders zitten
Xtreem:
Maakt me niet zoveel uit:
Leeuwarden
Groningen
Zwolle
Amersfoort
Utrecht
Amsterdam
Hilversun
Nijmegen
Tilburg
Eindhoven
nog steeds niet van je alfamanie af ?quote:
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfaquote:Op zondag 2 januari 2005 18:25 schreef jozef444 het volgende:
[..]
nog steeds niet van je alfamanie af ?
zorg dat je in september weer naar school gaat... kun je mooi ergens op kamers gaan zitten...quote:Op zondag 2 januari 2005 18:24 schreef Fwnk het volgende:
Emmen
Tilburg is wel lekker ver weg... grmbl
Ik doe nu MBO ICTquote:Op zondag 2 januari 2005 18:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zorg dat je in september weer naar school gaat... kun je mooi ergens op kamers gaan zitten...
Der zal vast wel een moment zijn waarop ie zen fout inzietquote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfa![]()
laatste jaar?quote:
^^^^^^^^ avec stupidequote:Op zondag 2 januari 2005 18:26 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hij HEET alfisti, En: Eens een Alfa, altijd een Alfa![]()
uhu, als je weer eens een Alfa rijder 155 naast je hebt zitten die constant zit te fappenquote:Op zondag 2 januari 2005 18:29 schreef jozef444 het volgende:
[..]
Der zal vast wel een moment zijn waarop ie zen fout inziet![]()
vlekken op hetquote:Op zondag 2 januari 2005 18:34 schreef Alfisti het volgende:
[..]
^^^^^^^^ avec stupide
[..]
uhu, als je weer eens een Alfa rijder 155 naast je hebt zitten die constant zit te fappen
in emmen zelf zeker?quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 18:40 schreef Xtreem het volgende:
[..]
in emmen zelf zeker?
dat wordt 'n appartementje zoeken in Emmen![]()
zie hem niet in de lijst staanquote:Op zondag 2 januari 2005 18:53 schreef Fwnk het volgende:
ThaFreak, als je zin hebt:
[MIF] RacingServer
ach ben er nu achter heb geen voucher-code gekregenquote:Op zondag 2 januari 2005 19:16 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wat is je nickname waar je em mee geregistreerd hebt?
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach ben er nu achter heb geen voucher-code gekregen
kuch...crack....kuchvandaar dat die het niet doet
like you bought your way inquote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
ja man
net klaar, we hadden nog veel champagne over dus hebben er bij het eten ook nog een paar geknald![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |