Op dat punt ben ik het ook niet met Vink's pa eens, de 9-5 is vééél subtieler dan deze 300Cquote:Op zondag 2 januari 2005 20:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En een 9-5 is een grotere patserbak dan deze mercedes chrysler
true true, alleen moet nie nog wel grotere velgen hebben dan die op de fotoquote:Op zondag 2 januari 2005 20:31 schreef Fugie het volgende:
hugster, als je in zon bak rijdt in scheveningen wil je echt niet dat er vaart in zit. Anders kan je niet goed pimpen
en een ander motiefje, want die velgen lijken ze standaard onder elke auto te proppen en het ziet er niet uit. En misschien parelmoer zwart met goud verfje lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
true true, alleen moet nie nog wel grotere velgen hebben dan die op de foto
maar die vind hij dan ineens weer mooier ofzo... ik kan ook geen hoogte van hem krijgenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Op dat punt ben ik het ook niet met Vink's pa eens, de 9-5 is vééél subtieler dan deze 300C
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:43 schreef hermandeperman het volgende:
achja... het is allemaal nooit zeker bij hem... hij heeft een keer alles uitgezocht voor de volvo 850, ging hij de volgende dag bestellen zei hij... komt hij thuis, ja ik heb iets stoms gedaan... ik heb een renault espace gekocht
na 1 jaar dat ding weer de deur uit en alsnog de 850 gekocht
wat voor een epje?quote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef Hugster het volgende:
over 10 minuten Top Gear BB2
zal wel een best off epje zijn ofzo
he lamlul sterf ofzoquote:Op zondag 2 januari 2005 20:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
Vandaar de Chrysler badge op de grille
Dit is niet de Dodge magnum dus sufkut
enige wat je daarin hoeft te vervoeren zijn geile wijven met dikke tietenquote:Op zondag 2 januari 2005 20:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]ja zal hij leuk vinden... vooral als hij wat moet vervoeren erg handig
![]()
een best off epje....quote:
quote:Op zondag 2 januari 2005 20:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
enige wat je daarin hoeft te vervoeren zijn geile wijven met dikke tieten![]()
jaquote:Op zondag 2 januari 2005 20:58 schreef Fugie het volgende:
met het beste van top gear uit 2004, ben je dom ofzo herman ?
ik last dat best er ff niet bij...quote:Op zondag 2 januari 2005 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik bedoelde met best off epje een best off episode![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |