de vorige keer haalde ik de kwartfinales, maar toen was opeens de loting mij minder gunstig gezind door tegen de uiteindelijke kampioen te moeten... en tadaaaaa: ik mag weer de schier onmogelijke opdracht proberen uit te voeren Lortnoc/PTT te verslaan. en dat al een ronde vóór de kwartfinalesquote:Op zondag 2 januari 2005 00:12 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik zit nog in de cup!
Ik doe het beter dan de vorige keer... Toen scoorde ik 1x of zo en haalde 0 punten
mijn schaakpartij tegen Lortnoc zal dat niet zijn neequote:
Winst tegen Lortnoc.quote:Op zondag 2 januari 2005 00:56 schreef REFUSED het volgende:
[..]
mijn schaakpartij tegen Lortnoc zal dat niet zijn nee
maar ik ga overigens wel voor de winst: al zn kansen met pressing onderdrukken, en zelf diep in blessuretijd de 0-1 binnenschieten
er is dan ook geen blessuretijd. maar ánders had ik het gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 01:01 schreef pekel het volgende:
Winst tegen Lortnoc..
Lortnoc is uberfavoriet mên..
Jawel, bij een 0-0 stand na 90 minuten.quote:Op zondag 2 januari 2005 01:03 schreef REFUSED het volgende:
[..]
er is dan ook geen blessuretijd. maar ánders had ik het gedaan
Maak je borst maar nat qynquote:Zandpol Trappers - FC KVK
View game: HT Live
Date: 05-01-2005 at 17:00
MatchID: 31071539
Arena: Sportpark de Knollentuin
The match has not been played yet.
wel een beetje ingewikkeld als je me uitdaagt in mn eigen stadion (nu capaciteit 40.000quote:Op zondag 2 januari 2005 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
Sporting Amsterdam - KSC GRubbenvorst
Moettie wel ff accepteren.. lastige wedstrijd denk ik trouwens..
1 2 3 4 5 6 | BubbaFat - vv Emmen GotenSSJ - pekel Bekijk wedstrijd: HT Live Datum: 05-01-2005 om 17:00 MatchID: 31086501 Stadion: BubbaFat Arena |
DIe van mij is maar 22.000, en het lijkt me dat je meer dan 860 supporters hebt.. Dus dan is het toch financieel beter om bij jou te spelen? Is het nu een beetje laat voor, maar dat was toch de deal nog steeds?quote:Op zondag 2 januari 2005 17:17 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
wel een beetje ingewikkeld als je me uitdaagt in mn eigen stadion (nu capaciteit 40.000)
![]()
ff de op lezen, staat het precies in.quote:Op maandag 3 januari 2005 00:06 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
DIe van mij is maar 22.000, en het lijkt me dat je meer dan 860 supporters hebt.. Dus dan is het toch financieel beter om bij jou te spelen? Is het nu een beetje laat voor, maar dat was toch de deal nog steeds?
Dus jij speelt thuis Timmyquote:uit de op: De loting bepaald wie er thuis speelt...
Sporting Amsterdam - KSC GRubbenvorst
* refused wijst naar de uitwedstrijd tegen Lortnocquote:Op woensdag 5 januari 2005 10:28 schreef Robar het volgende:
Hoe is deze loting eigenlijk tot stand gekomen???????????
Meemakuhs uit..............dat heb ik weer! [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 januari 2005 15:35 schreef Johan-Derksen het volgende:
H u i l i e s
quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Tijdens de mini-meet vanavond at JD's place, zijn de prijzen van de Fok!-Cup en de Fok!-cup Toto uitgereikt.
MadKow won een krat Amstel (eigen wens) vanwege het winnen van de Toto.
Lortnoc won een krat Alfa (eigen wens) vanwege het winnen van de Fok!-Cup.
Ook dit seizoen zullen die prijzen beschikbaar zijn voor de winnaar van de cup en de toto.
Mocht de winnaar onder de 18 zijn, dan zal er een krat fristi geregeld worden.
Uw identiteitsbewijs kan dus ook hier ter inzage gevraagd worden.
quote:Op donderdag 6 januari 2005 00:18 schreef Johan-Derksen het volgende:
Als je die boete dan maar op tijd betaalt
sow hey.. uitsloverquote:Op donderdag 6 januari 2005 00:07 schreef DaMadKow het volgende:
Vrij eenvoudig van nicomart gewonnen... ik had hem echter toch nog iets overschat, voor de toto had ik 7-0 ingevuld, maar het werd 8-0![]()
Tadaa:quote:
Nee. Er zal deze week door mij of komrad een aanmeldingstopic geopend worden waar iedereen zich kan aanmelden. Hou het forum, je mailbox of je hattrickmail dus in de gaten voor een aankondiging.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:08 schreef pvrens het volgende:
mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan de fokcup zijn die automatisch weer aangemeld voor het komende seizoen fok!cup?
quote:
Feli SDquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:45 schreef sir_dalord het volgende:
KAMPIOEN!!![]()
![]()
![]()
ik ben vereeuwigd binnen fokhattrick
You're too late, n00b.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:57 schreef komrad het volgende:
De winnaar is bekend en de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn al weer in volle gang. Graag wil ik alle potentiel cup deelnemers vragen met een onderbouwd idee voor de opzet van de cup. Denk hierbij aan poulegrootte, indelingsvormen (plaatsing) en hoeveelheid KO ronden. Alle (goed doordachte) ideeen zijn welkom.
Komrad (ook namens engessa neem ik aan)
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hives ik ben gedeeltelijk organisator en je weet toch dat ik naar je luister.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hey, maar moeder natuur is mij wel goed gezindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komen
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hives ik ben gedeeltelijk organisator en je weet toch dat ik naar je luister.
onbewust doe je er wel wat meequote:niet dat ik er iets me doe verder![]()
ik zit al een kwartier te denken wie jij bentquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:21 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Just my 2 cents:
10 poules van 4 spelers. beste 3 gaan door
na 1e ronde 15 over (hier stroomt bekerwinnaar binnen)
na 2e ronde 8 over
na kwartfinale 4 over
na halve finale 2 over
finale
Totaal 8 weken
mietjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:30 schreef komrad het volgende:
FokCup editie 4
Jaja, ook in seizoen 14 gaan we weer een FokCup organiseren. Na het daverende succes van de voorgaande editie, gewonnen door Sir Dalord is het dit seizoen aan hem om zijn titel te verdedigen.
hier zou een plaatje komen, maar ja de federatie is ongeduldig
In dit topic kun je je opgeven, je hebt hiervoor de tijd tot de 2e competitietijd (tegen die tijd kondigen wij dit nog wel opnieuw aan.
Opgeven is simpel. Je kunt ons mailen op fokcup@gmail.com, htmailen via onze teams of je gegevens hier posten. Wat hebben we nodig?
- Je htusernaam (deze verschilt nogal eens van je foknaam)
- Teamnaam
- Je teamID
- Je competitie (X, IX, VIII enz)
- Aantal supporters
- Je emailadres
Al deze gegevens hebben we nodig om snel en soepel de gang van zaken te regelen. Het aantal supporters is van belang om zo te kunnen regelen wie er uit of thuis gaan spelen en je mailadres zal gebruikt worden om je op de hoogte te houden van de wedstrijdschema's en 'last minute changes en notes'.
Uw Cuporganisatoren,
Komrad en Engessa
ps @ Engessa, onder zware druk van onze irc gangers heb ik maar alvast dit gepost
dat hoef je echt niet om elke 2 posters te zeggen hoorquote:
je zit denk ik sowieso in het verkeerde topic. En ik heb ook geen idee waarom we je logo nodig hebben. Als het voor de OP is, dan moeten we je usericon hebbenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:25 schreef pvrens het volgende:
[afbeelding]
Ik zag dat mijn logo nog niet bekend was bij de federatie. Hierbij dus de plaats waar het te vinden is: http://www.kielp.com/patrick/fok-logo.jpg
ik probeer ook actief te lijken, terwijl ik eigenlijk gewoon nog geen flikker gedaan hebquote:Op zondag 30 januari 2005 22:53 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dat hoef je echt niet om elke 2 posters te zeggen hoor
ik heb nog wat ideetjes voor de fokcup. Wat extraatjes, om het wat mooier te maken.quote:Op zondag 30 januari 2005 23:33 schreef komrad het volgende:
[..]
ik probeer ook actief te lijken, terwijl ik eigenlijk gewoon nog geen flikker gedaan heb
en wil je die ook met me delen?quote:Op zondag 30 januari 2005 23:38 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
ik heb nog wat ideetjes voor de fokcup. Wat extraatjes, om het wat mooier te maken.
Dus je komt genoeg aan werken toe dit seizoen
ik wil zoveel met je delenquote:Op zondag 30 januari 2005 23:40 schreef komrad het volgende:
[..]
en wil je die ook met me delen?
ps aanmeldingen gaan vrij hard moet ik zeggen. Wordt weer een record, kunnen we dan wel laten vermelden door de hermafrodiet op de HT radio![]()
EDIT: ik zie nu dat het mss lijkt dat ik JD bedoel. Voor degenen die niet op IRC waren vanavond, we hebben de algemene HT radio geluisterd en er 2 uur over gedaan voordat we wisten of de commentator een hij of zij was. Ik houd het nog op een het
quote:Op zondag 30 januari 2005 23:46 schreef The_Hives het volgende:
klinkt sirda op fok radio als een wijf?
nee, precies andersom eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2005 23:46 schreef The_Hives het volgende:
klinkt sirda op fok radio als een wijf?
biertje?quote:Op maandag 31 januari 2005 00:24 schreef pekel het volgende:
Ik heb trouwens weer een "geweldige" Fok!Cup opzet bedacht. Lees morgenavond maar.
quote:Op maandag 31 januari 2005 10:23 schreef komrad het volgende:
Kom maar op met die opzet pekel
tot hier weer bijgewerkt![]()
Ontving ik via de ht-mail. Ik heb hem gezegd dat hij zich beter kan aanmelden. Ik denk ook wel dat hij dat gaat doen. Maar hier alvast zijn aanmeldingquote:He sirdalord, ik geef zo ff mn gegevens oor want het lukt me niet om te reageren op die site die je had opgestuurd. I
Je htusernaam: schipbuyjoy
Teamnaam: Cios Goes Darkravers
Je teamID: 205842
Je competitie: VIII.43
Aantal supporters: 424 leden
Je emailadres: dannyschippers@hotmail.com
geef mij ff de lijst danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef The_Hives het volgende:
Tot hier toegevoegd
Enne pekel waar blijft je wereldse idee?
collega van mij.. door mij speelt hij hattrick.. zorg er wel voor dattie zich aanmeld enzo.. Maar hij doet zekers meequote:Op maandag 31 januari 2005 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ontving ik via de ht-mail. Ik heb hem gezegd dat hij zich beter kan aanmelden. Ik denk ook wel dat hij dat gaat doen. Maar hier alvast zijn aanmelding
Eerst het definitieve deelnemersaantal. Dan hét idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
Hij staat op de lijst hoor. Hives ik wacht nog steeds op die lijst van je
Pekel waar is je wereldse idee.
net 5 minuten geleden een reminder gestuurdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:34 schreef Lortnoc het volgende:
Woei, als ik goed geteld heb hebben we nu al 30 deelnemers. Is er trouwens al een ht-mailing geweest? Dat zouden jullie nog kunnen doen. Wanneer sluit de inschrijving?
staat in de OPquote:
In de zin van: We kijken er niet even naar?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:20 schreef komrad het volgende:
Nogmaals geen garantie dat we gaan luisteren maar voor goede ideeen is altijd plaats
Nee in de zin van, als het een goed idee is nemen we het overquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:48 schreef pekel het volgende:
[..]
In de zin van: We kijken er niet even naar?
Laat dan maar zitten.
Volgens mij meer in de zin van: "Wij hebben al een plan maar als die van jouw beter is stappen we daarop over"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:48 schreef pekel het volgende:
[..]
In de zin van: We kijken er niet even naar?
Laat dan maar zitten.
Dan kun je de regel van "4 beste nrs. 3 gaan door" schrappen/veranderen bijv.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:12 schreef Tim_G het volgende:
klinkt goed...... alleen wat doe je met mensen die langer dan 4 of 5 weken in de beker blijven?
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan kun je de regel van "4 beste nrs. 3 gaan door" schrappen/veranderen bijv.
Zie m'n post hierboven. Dan kunnen we de regel "4 beste nrs. 3 door" veranderen in bijv. "beste nr. 3 door", in het geval dat er 3 teams vanuit de beker komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
Het is 9 weken zonder beslissingswedstrijden, maar een dubbele finalewedstrijd is door een aantal mensen gevraagd (10 wedstrijden in dat geval). Wat is je idee voor de bekerteams pekel, beslissingswedstrijd tegen de nummers 3?
Ik heb duidelijk gekozen voor een spannender systeem met 2 poules. Grote poules zijn 9 van de 10 keer snel besloten. In kleinere poules zijn de team meer aan elkaar gewaagd.quote:En je kiest voor 2 ronden met een poulesysteem terwijl ik ook geluiden heb gehoord voor 1 pouleronde (waardoor meer mensen wat langer meedoen (grotere poules)) en daarna een knock out systeem. En dan is er nog het issue van de evt plaatsing in de poules adhv de div waarin gespeeld wordt.
dat valt nog te bezien. VOrige editie speelden de bekerhelden tegen de nummers 3 voor een plaats in de volgende ronde. Dit is ook waarom we zo laat mogelijk de definitieve opzet bepalen. Als er namelijk 10 team de 4e ronde van de beker halen is het handiger om een week later te beginnen en de cup een week korter te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!![]()
Teams die ver komen in de beker zijn meestal beter dan een nr. 3 in een Fok!Cup poule.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!![]()
1e punt, ik was nog aan het typen dus je post las ik nadat ik gepost hadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zie m'n post hierboven. Dan kunnen we de regel "4 beste nrs. 3 door" veranderen in bijv. "beste nr. 3 door", in het geval dat er 3 teams vanuit de beker komen.
[..]
Ik heb duidelijk gekozen voor een spannender systeem met 2 poules. Grote poules zijn 9 van de 10 keer snel besloten. In kleinere poules zijn de team meer aan elkaar gewaagd.
En over plaatsing 1 ding: VRIJE LOTING!
Dat is het risico voor de deelnemer. In principe is elke competitiewedstrijd op Hattrick belangrijk. Als je iig VII of hoger speelt. En dat betekent ook gelijk dat veel teams misschien wel een sterk B-team gaan bouwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Bij een dubbele finale komt er wel een ander issue aan bod, namelijk dat iemand die nog voor het kampioenschap speelt geen a spelers in de eerste wedstrijd kan opstellen en dat er daarom een 'oneerlijke strijd' kan ontstaan
Overleggen met elkaar kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
1e punt, ik was nog aan het typen dus je post las ik nadat ik gepost had
2e duidelijk we nemen het mee
Zoals je zelf ook ziet is het zo ontzettend afhankelijk van de bekerprestaties dat er lastig nu al iets definitiefs van te zeggen is.
wat is er mis met een openlijke discussie? Mss zouden jullie juist wat meer moeten zeggen waar jullie mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef komrad het volgende:
Het grappige is dat ik nu allemaal dingen lees waar ik het met engessa al over gehad heb. Ik wordt dus aan gedacht.
dat valt op zich mee hoor refused. Ik speelde uit en toch won ik. En dat terwijl onze stats geeneens zoveel verschillen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:37 schreef REFUSED het volgende:
en dat kan nu niet? opofferingen maken, daar draait het om
en als een goed a-team dat er niet voor over heeft, heeft een minder a-team ook weer meer kansen... maar probleem met 1 finale-wedstrijd vind ik nog steeds dat het zo verdomde oneerlijk is, degene die thuis speelt heeft zóveel meer voordeel.
oy, doe es rustig tegen kommie jaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
wat is er mis met een openlijke discussie? Mss zouden jullie juist wat meer moeten zeggen waar jullie mee bezig zijn.
ik kan het wel hebben hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy, doe es rustig tegen kommie ja
neger
Ik was rustig, moeder Theresaquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oy, doe es rustig tegen kommie ja
neger
nou, die toon die je tegen komrad gebruikte stond me niet aanquote:
En deze toon helemaal nietquote:En sinds wanneer onderteken jij je posts met neger?
Ik ben niet zo politiek correct als die zuiderlingenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, die toon die je tegen komrad gebruikte stond me niet aan![]()
[..]
meid, loop niet te miepenquote:En deze toon helemaal niet
neger
dank SDquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:50 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nou, die toon die je tegen komrad gebruikte stond me niet aan![]()
[..]
En deze toon helemaal niet
neger
mag ik eerst de opzet afwachten?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 20:54 schreef komrad het volgende:
en een kickje, ik stel voor zondag 20.00 uur de inschrijving te beëindigen
je beantwoordt jezelf nu?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:37 schreef komrad het volgende:
vertel jij me vast wie er woensdag allemaal gaan winnen in de beker dan
Kun je net zo goed alle KO-games neutraal spelen....quote:Op zondag 13 februari 2005 11:49 schreef komrad het volgende:
We kunnen dus nog kiezen om alle KO wedstrijden neutraal te spelen of alleen de finale.
Mijn voorstel: de finale verplicht neutraal de andere wedstrijden mogen de betrokken zelf het stadion kiezen
alle wedstrijden neutraal lijkt me een puik plan!quote:Op zondag 13 februari 2005 11:51 schreef pekel het volgende:
Kun je net zo goed alle KO-games neutraal spelen....
Nederlands was je goeiste vak?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef komrad het volgende:
..
Nogmaals horen we graag van iedereen die na woensdag nog in de cup dat even.
JD, Nederlands was idd niet mijn beste vak maar ook zeker niet met zwakste vak. Heb je gezien hoe vroeg het was toen ik dat typete, was gewoon nog niet wakker.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nederlands was je goeiste vak?
Nee zonder dollen.. Ik zal je vertellen dat ik donderdag niet meer in de cup zit
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef komrad het volgende:
Indien refused nog mee wil doen kan dat nog (omdat hij een beetje vaag erover doet en omdat we dan op 40 deelnemerskomen).
quote:
als ik de volgende ronde met mijn basis speel ipv mijn reserves kan ik nog een rondje piccen........ Aan de andere kant wil ik mijn trainees verder trainen en missen ze daardoor een trainings week!quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:21 schreef komrad het volgende:
DaMadkow, TimmyAsd, JD, Grumpey, Lortnoc en Refused
Tim_G en qyn zijn de nieuwe 'helden'
komrad is nu weg, maar zal zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Regel nog geen wedstrijd. Als het zo loopt, kunnen we als het moet maandag nog wedstrijden regelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wanneer is het nu de bedoeling dat de Fokcup start? Volgende week toch? of is het nu een weekje uitgesteld?
vinden jullie me al goed? Ik kreeg een uitdagen van een of andere zweedse feyenoorder... EN IK HEB GEWEIGERD!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komrad is nu weg, maar zal zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Regel nog geen wedstrijd. Als het zo loopt, kunnen we als het moet maandag nog wedstrijden regelen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
vinden jullie me al goed? Ik kreeg een uitdagen van een of andere zweedse feyenoorder... EN IK HEB GEWEIGERD!goed he?
waarom denk je dat iedereen meedeed met: Wie niet springt.......quote:Hives.. geen spanning maar resultaat gister he? Tering wat was het koud![]()
sure, ik stel die van mij wel beschikbaar.... 13330 plekjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:29 schreef sir_dalord het volgende:
en worden het nou alle wedstrijden op neutraal terrein?
dan is het misschien leuk om per poule een aantal stadions aan te wijzen
Dat krijg je met die mensen die je nooit ergens ziet en via via erbij komen (Cios GD dus). Was vorig jaar ook al gezeik met zo'n team. Stel voor om volgend jaar toch maar weer een strengere screening te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef komrad het volgende:
ik heb even alle deelnemers gechecked en ik ben tot de volgende aantallen gekomen:
10 teams nog in de beker
29 teams hebben nog geen friendly geregeld
2 teams, te weten Moonsquad en Cios goes darkravers hebben al een friendly geregeld
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef komrad het volgende:
[Hattrick] - Fok cup deel VI - Fok! Cup IV
we gaan hier verder, deze mag dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |