Tadaa:quote:
Nee. Er zal deze week door mij of komrad een aanmeldingstopic geopend worden waar iedereen zich kan aanmelden. Hou het forum, je mailbox of je hattrickmail dus in de gaten voor een aankondiging.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:08 schreef pvrens het volgende:
mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan de fokcup zijn die automatisch weer aangemeld voor het komende seizoen fok!cup?
quote:
Feli SDquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:45 schreef sir_dalord het volgende:
KAMPIOEN!!![]()
![]()
![]()
ik ben vereeuwigd binnen fokhattrick
You're too late, n00b.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:57 schreef komrad het volgende:
De winnaar is bekend en de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn al weer in volle gang. Graag wil ik alle potentiel cup deelnemers vragen met een onderbouwd idee voor de opzet van de cup. Denk hierbij aan poulegrootte, indelingsvormen (plaatsing) en hoeveelheid KO ronden. Alle (goed doordachte) ideeen zijn welkom.
Komrad (ook namens engessa neem ik aan)
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hives ik ben gedeeltelijk organisator en je weet toch dat ik naar je luister.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hey, maar moeder natuur is mij wel goed gezindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |