Tadaa:quote:
Nee. Er zal deze week door mij of komrad een aanmeldingstopic geopend worden waar iedereen zich kan aanmelden. Hou het forum, je mailbox of je hattrickmail dus in de gaten voor een aankondiging.quote:Op woensdag 26 januari 2005 00:08 schreef pvrens het volgende:
mensen die dit jaar mee hebben gedaan aan de fokcup zijn die automatisch weer aangemeld voor het komende seizoen fok!cup?
quote:
Feli SDquote:Op woensdag 26 januari 2005 18:45 schreef sir_dalord het volgende:
KAMPIOEN!!![]()
![]()
![]()
ik ben vereeuwigd binnen fokhattrick
You're too late, n00b.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:57 schreef komrad het volgende:
De winnaar is bekend en de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn al weer in volle gang. Graag wil ik alle potentiel cup deelnemers vragen met een onderbouwd idee voor de opzet van de cup. Denk hierbij aan poulegrootte, indelingsvormen (plaatsing) en hoeveelheid KO ronden. Alle (goed doordachte) ideeen zijn welkom.
Komrad (ook namens engessa neem ik aan)
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hives ik ben gedeeltelijk organisator en je weet toch dat ik naar je luister.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:04 schreef The_Hives het volgende:
alsof er naar mijn soort geluisterd wordt
hey, maar moeder natuur is mij wel goed gezindquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
nee want 'jouw' soort wilt niet werken maar toch een ronde verder komen
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef komrad het volgende:
[..]
hives ik ben gedeeltelijk organisator en je weet toch dat ik naar je luister.
onbewust doe je er wel wat meequote:niet dat ik er iets me doe verder![]()
ik zit al een kwartier te denken wie jij bentquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:21 schreef Wiebe-Hoekstra het volgende:
Just my 2 cents:
10 poules van 4 spelers. beste 3 gaan door
na 1e ronde 15 over (hier stroomt bekerwinnaar binnen)
na 2e ronde 8 over
na kwartfinale 4 over
na halve finale 2 over
finale
Totaal 8 weken
mietjequote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:30 schreef komrad het volgende:
FokCup editie 4
Jaja, ook in seizoen 14 gaan we weer een FokCup organiseren. Na het daverende succes van de voorgaande editie, gewonnen door Sir Dalord is het dit seizoen aan hem om zijn titel te verdedigen.
hier zou een plaatje komen, maar ja de federatie is ongeduldig
In dit topic kun je je opgeven, je hebt hiervoor de tijd tot de 2e competitietijd (tegen die tijd kondigen wij dit nog wel opnieuw aan.
Opgeven is simpel. Je kunt ons mailen op fokcup@gmail.com, htmailen via onze teams of je gegevens hier posten. Wat hebben we nodig?
- Je htusernaam (deze verschilt nogal eens van je foknaam)
- Teamnaam
- Je teamID
- Je competitie (X, IX, VIII enz)
- Aantal supporters
- Je emailadres
Al deze gegevens hebben we nodig om snel en soepel de gang van zaken te regelen. Het aantal supporters is van belang om zo te kunnen regelen wie er uit of thuis gaan spelen en je mailadres zal gebruikt worden om je op de hoogte te houden van de wedstrijdschema's en 'last minute changes en notes'.
Uw Cuporganisatoren,
Komrad en Engessa
ps @ Engessa, onder zware druk van onze irc gangers heb ik maar alvast dit gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |