Nee in de zin van, als het een goed idee is nemen we het overquote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:48 schreef pekel het volgende:
[..]
In de zin van: We kijken er niet even naar?
Laat dan maar zitten.
Volgens mij meer in de zin van: "Wij hebben al een plan maar als die van jouw beter is stappen we daarop over"quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:48 schreef pekel het volgende:
[..]
In de zin van: We kijken er niet even naar?
Laat dan maar zitten.
Dan kun je de regel van "4 beste nrs. 3 gaan door" schrappen/veranderen bijv.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:12 schreef Tim_G het volgende:
klinkt goed...... alleen wat doe je met mensen die langer dan 4 of 5 weken in de beker blijven?
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Dan kun je de regel van "4 beste nrs. 3 gaan door" schrappen/veranderen bijv.
Zie m'n post hierboven. Dan kunnen we de regel "4 beste nrs. 3 door" veranderen in bijv. "beste nr. 3 door", in het geval dat er 3 teams vanuit de beker komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:23 schreef komrad het volgende:
Het is 9 weken zonder beslissingswedstrijden, maar een dubbele finalewedstrijd is door een aantal mensen gevraagd (10 wedstrijden in dat geval). Wat is je idee voor de bekerteams pekel, beslissingswedstrijd tegen de nummers 3?
Ik heb duidelijk gekozen voor een spannender systeem met 2 poules. Grote poules zijn 9 van de 10 keer snel besloten. In kleinere poules zijn de team meer aan elkaar gewaagd.quote:En je kiest voor 2 ronden met een poulesysteem terwijl ik ook geluiden heb gehoord voor 1 pouleronde (waardoor meer mensen wat langer meedoen (grotere poules)) en daarna een knock out systeem. En dan is er nog het issue van de evt plaatsing in de poules adhv de div waarin gespeeld wordt.
dat valt nog te bezien. VOrige editie speelden de bekerhelden tegen de nummers 3 voor een plaats in de volgende ronde. Dit is ook waarom we zo laat mogelijk de definitieve opzet bepalen. Als er namelijk 10 team de 4e ronde van de beker halen is het handiger om een week later te beginnen en de cup een week korter te maken.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!![]()
Teams die ver komen in de beker zijn meestal beter dan een nr. 3 in een Fok!Cup poule.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:24 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Dus mocht je eventueel verder komen in de beker hoef je de groepsduels niet te spelen? Is niet vervelend!![]()
1e punt, ik was nog aan het typen dus je post las ik nadat ik gepost hadquote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef pekel het volgende:
[..]
Zie m'n post hierboven. Dan kunnen we de regel "4 beste nrs. 3 door" veranderen in bijv. "beste nr. 3 door", in het geval dat er 3 teams vanuit de beker komen.
[..]
Ik heb duidelijk gekozen voor een spannender systeem met 2 poules. Grote poules zijn 9 van de 10 keer snel besloten. In kleinere poules zijn de team meer aan elkaar gewaagd.
En over plaatsing 1 ding: VRIJE LOTING!
Dat is het risico voor de deelnemer. In principe is elke competitiewedstrijd op Hattrick belangrijk. Als je iig VII of hoger speelt. En dat betekent ook gelijk dat veel teams misschien wel een sterk B-team gaan bouwen.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:27 schreef komrad het volgende:
[..]
Bij een dubbele finale komt er wel een ander issue aan bod, namelijk dat iemand die nog voor het kampioenschap speelt geen a spelers in de eerste wedstrijd kan opstellen en dat er daarom een 'oneerlijke strijd' kan ontstaan
Overleggen met elkaar kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2005 22:29 schreef komrad het volgende:
[..]
1e punt, ik was nog aan het typen dus je post las ik nadat ik gepost had
2e duidelijk we nemen het mee
Zoals je zelf ook ziet is het zo ontzettend afhankelijk van de bekerprestaties dat er lastig nu al iets definitiefs van te zeggen is.
wat is er mis met een openlijke discussie? Mss zouden jullie juist wat meer moeten zeggen waar jullie mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:41 schreef komrad het volgende:
Het grappige is dat ik nu allemaal dingen lees waar ik het met engessa al over gehad heb. Ik wordt dus aan gedacht.
dat valt op zich mee hoor refused. Ik speelde uit en toch won ik. En dat terwijl onze stats geeneens zoveel verschillen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:37 schreef REFUSED het volgende:
en dat kan nu niet? opofferingen maken, daar draait het om
en als een goed a-team dat er niet voor over heeft, heeft een minder a-team ook weer meer kansen... maar probleem met 1 finale-wedstrijd vind ik nog steeds dat het zo verdomde oneerlijk is, degene die thuis speelt heeft zóveel meer voordeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |