quote:Op maandag 31 januari 2005 10:23 schreef komrad het volgende:
Kom maar op met die opzet pekel
tot hier weer bijgewerkt![]()
Ontving ik via de ht-mail. Ik heb hem gezegd dat hij zich beter kan aanmelden. Ik denk ook wel dat hij dat gaat doen. Maar hier alvast zijn aanmeldingquote:He sirdalord, ik geef zo ff mn gegevens oor want het lukt me niet om te reageren op die site die je had opgestuurd. I
Je htusernaam: schipbuyjoy
Teamnaam: Cios Goes Darkravers
Je teamID: 205842
Je competitie: VIII.43
Aantal supporters: 424 leden
Je emailadres: dannyschippers@hotmail.com
geef mij ff de lijst danquote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:15 schreef The_Hives het volgende:
Tot hier toegevoegd
Enne pekel waar blijft je wereldse idee?
collega van mij.. door mij speelt hij hattrick.. zorg er wel voor dattie zich aanmeld enzo.. Maar hij doet zekers meequote:Op maandag 31 januari 2005 11:22 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
Ontving ik via de ht-mail. Ik heb hem gezegd dat hij zich beter kan aanmelden. Ik denk ook wel dat hij dat gaat doen. Maar hier alvast zijn aanmelding
Eerst het definitieve deelnemersaantal. Dan hét idee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 23:20 schreef komrad het volgende:
Hij staat op de lijst hoor. Hives ik wacht nog steeds op die lijst van je
Pekel waar is je wereldse idee.
net 5 minuten geleden een reminder gestuurdquote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:34 schreef Lortnoc het volgende:
Woei, als ik goed geteld heb hebben we nu al 30 deelnemers. Is er trouwens al een ht-mailing geweest? Dat zouden jullie nog kunnen doen. Wanneer sluit de inschrijving?
staat in de OPquote:
In de zin van: We kijken er niet even naar?quote:Op vrijdag 4 februari 2005 21:20 schreef komrad het volgende:
Nogmaals geen garantie dat we gaan luisteren maar voor goede ideeen is altijd plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |