Kun je net zo goed alle KO-games neutraal spelen....quote:Op zondag 13 februari 2005 11:49 schreef komrad het volgende:
We kunnen dus nog kiezen om alle KO wedstrijden neutraal te spelen of alleen de finale.
Mijn voorstel: de finale verplicht neutraal de andere wedstrijden mogen de betrokken zelf het stadion kiezen
alle wedstrijden neutraal lijkt me een puik plan!quote:Op zondag 13 februari 2005 11:51 schreef pekel het volgende:
Kun je net zo goed alle KO-games neutraal spelen....
Nederlands was je goeiste vak?quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef komrad het volgende:
..
Nogmaals horen we graag van iedereen die na woensdag nog in de cup dat even.
JD, Nederlands was idd niet mijn beste vak maar ook zeker niet met zwakste vak. Heb je gezien hoe vroeg het was toen ik dat typete, was gewoon nog niet wakker.quote:Op maandag 14 februari 2005 11:45 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Nederlands was je goeiste vak?
Nee zonder dollen.. Ik zal je vertellen dat ik donderdag niet meer in de cup zit
quote:Op maandag 14 februari 2005 09:09 schreef komrad het volgende:
Indien refused nog mee wil doen kan dat nog (omdat hij een beetje vaag erover doet en omdat we dan op 40 deelnemerskomen).
quote:
als ik de volgende ronde met mijn basis speel ipv mijn reserves kan ik nog een rondje piccen........ Aan de andere kant wil ik mijn trainees verder trainen en missen ze daardoor een trainings week!quote:Op donderdag 17 februari 2005 09:21 schreef komrad het volgende:
DaMadkow, TimmyAsd, JD, Grumpey, Lortnoc en Refused
Tim_G en qyn zijn de nieuwe 'helden'
komrad is nu weg, maar zal zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Regel nog geen wedstrijd. Als het zo loopt, kunnen we als het moet maandag nog wedstrijden regelen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wanneer is het nu de bedoeling dat de Fokcup start? Volgende week toch? of is het nu een weekje uitgesteld?
vinden jullie me al goed? Ik kreeg een uitdagen van een of andere zweedse feyenoorder... EN IK HEB GEWEIGERD!quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:27 schreef The_Hives het volgende:
[..]
komrad is nu weg, maar zal zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. Regel nog geen wedstrijd. Als het zo loopt, kunnen we als het moet maandag nog wedstrijden regelen.
quote:Op donderdag 17 februari 2005 11:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
vinden jullie me al goed? Ik kreeg een uitdagen van een of andere zweedse feyenoorder... EN IK HEB GEWEIGERD!goed he?
waarom denk je dat iedereen meedeed met: Wie niet springt.......quote:Hives.. geen spanning maar resultaat gister he? Tering wat was het koud![]()
sure, ik stel die van mij wel beschikbaar.... 13330 plekjesquote:Op donderdag 17 februari 2005 13:29 schreef sir_dalord het volgende:
en worden het nou alle wedstrijden op neutraal terrein?
dan is het misschien leuk om per poule een aantal stadions aan te wijzen
Dat krijg je met die mensen die je nooit ergens ziet en via via erbij komen (Cios GD dus). Was vorig jaar ook al gezeik met zo'n team. Stel voor om volgend jaar toch maar weer een strengere screening te doen.quote:Op donderdag 17 februari 2005 20:55 schreef komrad het volgende:
ik heb even alle deelnemers gechecked en ik ben tot de volgende aantallen gekomen:
10 teams nog in de beker
29 teams hebben nog geen friendly geregeld
2 teams, te weten Moonsquad en Cios goes darkravers hebben al een friendly geregeld
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 10:56 schreef komrad het volgende:
[Hattrick] - Fok cup deel VI - Fok! Cup IV
we gaan hier verder, deze mag dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |