abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24338661
Moet ff wat kwijt;

Ik vindt het verschrikkelijk om te lezen, dat er mensen zijn die zo hard, koud, laconiek, harteloos, asociaal kunnen zijn, en grappen kunnen maken over deze verschrikkelijke ramp.

Grappen/moppen over tsunami's, over minder zwarten, topics over stijlloze donaties,
grootouders sturen, het zou maar gezeikstraal zijn.

Dat is toch te triest voor woorden!

Al ruim 125.000 doden
Duizenden vermisten
Hele dorpen weggespoeld
Mensen die alles kwijt zijn
En zo kun je de lijst nog veel langer maken.

Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
Er zijn duizende Nederlanders die familieleden, vrienden, enz. kwijt zijn.
Stel je eens voor als deze mensen ook nog zulke reacties moeten lezen.
Deze ramp beinvloed de hele wereld, en dan kan het ver van je bed zijn,
maar probeer je 's in te leven in die mensen mee moeten maken, want het blijft je medemens.
Als zoiets, zelfs in veel mindere omvang, hier zou gebeuren????

Mijn zoon van 14 had al weken gespaard voor vuurwerk.
Op de dag van de eerste verkoop, beroerde hij me toch;
'Mam, ik ga voor de helft van het geld mijn vuurwerk kopen,
de andere helft stuur ik naar Azië.'
En daar ben ik dan best trots op!

Medelander

Hier zal je vader/moeder/kind/broer/zus/man/vrouw/partner enz maar tussen liggen

Nog meer afschuwelijke foto's
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/foto_beving.xml
http://ramp-azie.pagina.nl/

Verbeter de wereld...Begin...
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:29:51 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24338721
Gisteren heb ik ook het tegenovergestelde van leedvermaak gezien!!

In Brussel werd om 12 uur snachts geen vuurwerk afgestoken maar heel de stad hield een minuut stilte!

Respect
OJAAJOH?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:37:11 #3
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24338860
Op 3FM hoorde ik gistermiddag rond 2 uur Monty Python's Always Look on The Bright Side of Life. Terwijl ze het net daarvoor nog hebben gehad over Azie en Giro555.. Ik kreeg er maar een raar gevoel bij
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24338864
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=408

Tshirthell was er ook weer snel bij....
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:40:15 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24338924
Volledig eensch met TS
Ik moet echt kotsen van die grappige topics in ONZ
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24338943
Het schijnt dat mensen vreselijke dingen/gebeurtenissen het beste verwerken door humor of relativeren.
Sport doet leven
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:41:59 #7
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24338958
Mensen maken grappen over dit shit zodat ze er beter mee kunnen omgaan.

Althans, dat heb ik gehoord. Dus misschien zijn die grappenmakers diep van binnen wel geraakt.

Ik zou het in ieder geval niet weten.

EDIT: Godverdomme. Te laat!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24338979
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:43:08 #9
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24338984
Hm, zie het zo, kijk leedvermaak is iets typisch menselijks. We lachen geweldig als iemand met z'n ballen op de fietsstang ketst. Terwijl dit toch geen fijne ervaring is (ervaring ).
Maar het is vaak ook een vorm van verwerken. Of denk je dat er in een ziekenhuis nooit gegeind wordt over mensen die een levensbedrijgende ziekte hebben en geopereerd moeten worden. (dan ben je echt HEEL naief!) Soms is het gewoon een manier om ellende te verwerken.
Ik praat niet goed dat sommige mensen gewoonweg bot en harteloos bezig zijn, maar dat is niet per definitie om degene die het probleem hebben extra leed aan te brengen.
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_24338997
Ondanks dat het op anderen kwetsend over kan komen is natuurlijk al jaren bekend dat humor een uitstekend verwerkingsmechanisme is. Ik zie dus geen enkele reden om direct alle gerelateerde humor als "Triest" te betitelen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:44:32 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24339015
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef VikingGold het volgende:
Het schijnt dat mensen vreselijke dingen/gebeurtenissen het beste verwerken door humor of relativeren.
Ja, die vreselijk grappige tsunamigrappen helpen natuurlijk geweldig bij de verwerking
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24339095
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef nibble het volgende:
Hm, zie het zo, kijk leedvermaak is iets typisch menselijks. We lachen geweldig als iemand met z'n ballen op de fietsstang ketst. Terwijl dit toch geen fijne ervaring is (ervaring ).
Maar het is vaak ook een vorm van verwerken. Of denk je dat er in een ziekenhuis nooit gegeind wordt over mensen die een levensbedrijgende ziekte hebben en geopereerd moeten worden. (dan ben je echt HEEL naief!) Soms is het gewoon een manier om ellende te verwerken.
Ik praat niet goed dat sommige mensen gewoonweg bot en harteloos bezig zijn, maar dat is niet per definitie om degene die het probleem hebben extra leed aan te brengen.
Dat zal misschien best zo zijn, maar er zit nogal een verschil tussen je zak blauw, of een tand door de lip valt, of zoiets als dit.
Als ik lees, dat iemand een ander een hand geeft en feliciteerd met de in één klap al die dooie zwarten, dan zakt mij de broek af
pi_24339116
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:37 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=408

Tshirthell was er ook weer snel bij....
Die is wel heel erg zielig, als je dat gaat dragen dan ben je echt een mongool.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:51:50 #14
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24339125
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:49 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Dat zal misschien best zo zijn, maar er zit nogal een verschil tussen je zak blauw, of een tand door de lip valt, of zoiets als dit.
Als ik lees, dat iemand een ander een hand geeft en feliciteerd met de in één klap al die dooie zwarten, dan zakt mij de broek af
Dat is geen leedvermaak, dat heet rascisme
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_24339199
Ach gut a gut, je voelt je zeker bezwaard omdat je het hier goed hebt ?

Wees eens niet zo blind en volg niet blindelings die beelden, die op je dure tv voorbij schieten, er zijn tig maar dan ook tig landen waar een "hell" of hongersnood zich voordoet.
Het enige verschil bij deze ramp is dat er veel toeristen met camera'tjes waren en dat deze toevallig ook zelf slachtoffer waren dat dit nu BREED uitgemeten moet worden in de media.

Beetje kolder om dan opeens wel geld over te gaan maken, niet dat ik het niet afraad maar er zijn genoeg plekken op de wereld waar de camera's moet willig geen ellende registreren.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_24339834
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Sportguy het volgende:

Wees eens niet zo blind en volg niet blindelings die beelden, die op je dure tv voorbij schieten, er zijn tig maar dan ook tig landen waar een "hell" of hongersnood zich voordoet.
Het enige verschil bij deze ramp is dat er veel toeristen met camera'tjes waren en dat deze toevallig ook zelf slachtoffer waren dat dit nu BREED uitgemeten moet worden in de media.

Beetje kolder om dan opeens wel geld over te gaan maken, niet dat ik het niet afraad maar er zijn genoeg plekken op de wereld waar de camera's moet willig geen ellende registreren.
*Zucht*

zaterdag 1 januari 2005 @ 17:41:17 #17
65330 Ruzbeh
pi_24340065
Ik weet dat hij uitlokt maar...
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Sportguy het volgende:

Zo'n gast van de VN zei al dat dit de grootste hulpactie ooit zal zijn.

Waarschijnlijk ook zo blind geweest en blindelings de beelden gevold op zijn dure tv, Mr. know-nothing-know-it-all.
pi_24340113
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef Smurfin het volgende:

[..]

*Zucht*

Sorry hoor maar dit soort typische "hart van nederland" - geslijm is van dergelijk laag niveau dat ik walg van de media en de tijdelijke azië-hype.
Verleden jaar is er in Iran een flinke beving geweest complete steden / regio finaal aan gort, het gegeven geld destijds is niet bij de mensen gekomen die het echt nodig hebben.
Azië ? Ja heel erg, maar het is alleen de kustlijn maar goed, de kampers / tokkies die sbs6 kijken weten niet beter en denken dat alleen daar ellende is.

pi_24340219
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:44 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit soort typische "hart van nederland" - geslijm is van dergelijk laag niveau dat ik walg van de media en de tijdelijke azië-hype.
Verleden jaar is er in Iran een flinke beving geweest complete steden / regio finaal aan gort, het gegeven geld destijds is niet bij de mensen gekomen die het echt nodig hebben.
Azië ? Ja heel erg, maar het is alleen de kustlijn maar goed, de kampers / tokkies die sbs6 kijken weten niet beter en denken dat alleen daar ellende is.

Aha, dus jij geeft geld voor elk land waar ellende is. Ik mag hopen dat je zelf wel begrijpt dat je nu echt ontzettend dom zit te lullen?
Learn the rules and break them.
pi_24340501
Ik vind het ook erg triest die zgn. humor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24340517
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:51 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Aha, dus jij geeft geld voor elk land waar ellende is. Ik mag hopen dat je zelf wel begrijpt dat je nu echt ontzettend dom zit te lullen?
Nee, ik lul niet dom, ik ben slechts minder hypocriet dan een ander.

Maar ontopic: het mag wel leedvermaak zijn maar als alle humor nou meteen verbannen moet worden om allerlei gebeurtenissen waar je toch niets aan kan doen en zeker niet had kunnen voorkomen.
Waarom alleen maar zitten te zanniken of mogen alleen Lebbis en Janssen grapjes maken ?
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 18:10:57 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24340606
Ik was blij dat er even een 'dom' topic over was. Heb de afgelopen week niks anders gedaan dan over die ramp lezen, inclusief alle foto's voorbij zien komen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 18:17:26 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24340715
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:44 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Inderdaad alleen de kustlijn maar... en veel en veel meer doden dan bij de beving in Iran.
Je intellect is ongeveer gelijk aan een tokkie
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:20:11 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24340750
humor is ook een manie van werken. Zie het probleem niet zo.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:24:07 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24340806
Ik vind dat humor best mag. Zolang het idd maar de erg flauwe humor blijft zoals deze op dit moment in ONZ wordt gepost. Harde en morbide grappen gaan écht te ver voor mijn gevoel. Dus geen gesoepte lijkenfoto's enzo. (die kwam ik ook al ergens op i-net tegen)

Zodra het respectloos wordt overschrijdt je een grens...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:24:08 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24340807
Lekker snugger ventje die sportsguy....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24341075
Ik word een beetje moe van dit soort huillie-topics.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:39:40 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341104
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat humor best mag. Zolang het idd maar de erg flauwe humor blijft zoals deze op dit moment in ONZ wordt gepost. Harde en morbide grappen gaan écht te ver voor mijn gevoel. Dus geen gesoepte lijkenfoto's enzo. (die kwam ik ook al ergens op i-net tegen)

Zodra het respectloos wordt overschrijdt je een grens...
Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.

Zelfde geld voor de TS. WTF wil jij bereiken met dit topic. Laten zien hoe geweldig jij bent als mens omdat je te kennen geeft te walgen van grapjes. Als je dan ECHT zo betrokken bent met die mensen doneer dan de helft van je salaris of doe dan wat waar die slachtoffers iets aan hebben. Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.

Zo dat lucht op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:40:15 #29
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24341108
Moe van dat heen en weer gezeik; hypocriet om geld te storten want er is meer leed op de wereld vs. je moet juist geld storten...
Tering... Laat mensen gewoon zelf bepalen wat ze doen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24341203
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Ik was blij dat er even een 'dom' topic over was. Heb de afgelopen week niks anders gedaan dan over die ramp lezen, inclusief alle foto's voorbij zien komen.
idd.. het zijn trouwens heel onschuldige grappen als "Er lopen 2 Tsunami's.. "
Het is geen "Gelukkig hebben we de foto's nog"-topic..
Het feit dat je er grappen over maakt zegt misschien ook wel iets over hoezeer je ermee bezig bent en je geraakt heeft. Een lach in dezer dagen kan er nog wel vanaf.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24341211
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:39 schreef ook_gek het volgende:

Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.
Echt niet
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:47:59 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341247
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Echt niet
Nee echt niet.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:54:21 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24341364
quote:

[..]

Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.

Zelfde geld voor de TS. WTF wil jij bereiken met dit topic. Laten zien hoe geweldig jij bent als mens omdat je te kennen geeft te walgen van grapjes. Als je dan ECHT zo betrokken bent met die mensen doneer dan de helft van je salaris of doe dan wat waar die slachtoffers iets aan hebben. Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.

Zo dat lucht op
Dus zo'n ramp doet jou absoluut niets?

Van mij mogen er dus best grappen over gemaakt worden, maar als je een foto tegenkomt van een lijk die ze met fotosoep een beetje 'opgeknapt' hebben kan ik alleen maar hopen dat er geen familieleden de betreffende foto onder ogen krijgen...

De ramp doet mij wel degelijk iets, het raakt me... In jouw ogen ben ik dan een hielelikker... Of heb ik je post verkeerd begrepen?
pi_24341437
quote:

[..]

Zo dat lucht op
Waar ik al mee begon; dat ik het ff kwijt moest.
En ik scheer absoluut niet iedereen over één kam, maar figuren als jij...
en je voelt je dus ook duidelijk aangesproken, mooi!

Als jou of jouw familie maar niets overkomt...he
pi_24341445
quote:

[..]

Zo dat lucht op
Heel veel keer 25 euro kan je wel wat mee hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 19:01:29 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24341497
dubbel door dit trage kolere fok
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 19:02:36 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24341517
quote:
. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.
Hoeveel heb jij overgemaakt dan... 15 miljoen? Dat zijn pas bedragen waar ze wat mee kunnen.

Individueel kan je natuurlijk NIETS betekenen, alleen als collectief.
Dus op individueel nivo beoordelen getuigt ook al niet van een groot snappertje.

Overigens heb ik geen moeite met het 'humor' topic, maar de pro argumentatie welk hier aangehaald wordt is werkelijk van tenenkrommend nivo.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:08:09 #38
65330 Ruzbeh
pi_24341617
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij overgemaakt dan... 15 miljoen? Dat zijn pas bedragen waar ze wat mee kunnen.
Alle beetjes helpen...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:09:12 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341637
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dus zo'n ramp doet jou absoluut niets?
nee doet mij niks. In zo verre dat ik er niet wakker van lig. Tuurlijk vind ik het erg. En tuurlijk had ik het liever anders gezien. Maar om nou te zeggen van het drukt op mijn hart? Nee dat niet. Noem me een botte lul ik vind het prima. Dan is dat maar zo.

Maar ik zal jullie het even uitleggen.

Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon. Van dat soort mensen walg ik werkelijk echt. Prima als je mensen helpt ga zo door zou ik zeggen. Maar wat is nou het nut dan om dat maar aan iedereen zo vaak mogelijk te moeten vertellen? Leg mij dat nou eens uit.

En een topic openen over hoe erg je het vind dat mensen er grappen over maken jo ga wat beters doen met je tijd. Ik vind het zo voer komen van kijk mij eens meedenlijden hebben. Waarom moet iedereen dat weten? Waarom moet iedereen dat lezen?

Zelfde als geld storten. Prima gewoon doen bedrag maakt niks uit. Maar ga er niet zo over opscheppen. Want als je dan echt zo goed bent is die 25 euro een triest bedrag om over op te scheppen.

Dat is het hele verhaal.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:14:05 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341713
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:49 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ja, en dat gebeurde OOK met de Bijlmerramp,
point being???
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:15:44 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341746
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En tuurlijk had ik het liever anders gezien.

Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon.

Zelfde als geld storten.t. Maar ga er niet zo over opscheppen. Want als je dan echt zo goed bent is die 25 euro een triest bedrag om over op te scheppen.
dank je..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:18:26 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341780
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen...
Denk nou eens ZELF na!!

zaterdag 1 januari 2005 @ 19:30:32 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24342015
quote:

[..]

Alle beetjes helpen...
ja tuurlijk wel.

Kijk als je het doet omdat je echt dat doet omdat je zelf vind dat je het moet doen zeg ik alleen maar

Doe je het omdat je er dan graag over wilt opscheppen dat je het gedan hebt vind ik niet kunnen.

En voor sommige mensen is 25 euro veel. Dat snap ik ook nog wel. Maar goed volgens mij is het nu wel duidelijk wat ik bedoel. Wellicht in m,n eerste post niet al te duidelijk naar voren gekomen.

Ik had ook ergens een reactie gelezen over fotosoep foto,s die dan wel konden zo lang de familie die maar niet zien. Kijk daar ben ik het helemaal mee eens. Dat soort foto,s vind ik over het algemeen wel leuk. Maar ook vaak denk ik van. Stel je voor dat iemand op die foto staat waar je ziels veel om geeft. Dan is zo een fotosoep plaatje opeens een stuk minder leuk
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:38:42 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342160
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had ook ergens een reactie gelezen over fotosoep foto,s die dan wel konden zo lang de familie die maar niet zien. Kijk daar ben ik het helemaal mee eens. Dat soort foto,s vind ik over het algemeen wel leuk. Maar ook vaak denk ik van. Stel je voor dat iemand op die foto staat waar je ziels veel om geeft. Dan is zo een fotosoep plaatje opeens een stuk minder leuk
Die fotosoep plaatjes zijn écht walgelijk. En dan te bedenken dat er familieleden wanhopig het i-net afstruinen op zoek naar nieuws. Je zult zo'n foto van je vader/moeder/familie tegenkomen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:39:51 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24342183
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die fotosoep plaatjes zijn écht walgelijk. En dan te bedenken dat er familieleden wanhopig het i-net afstruinen op zoek naar nieuws. Je zult zo'n foto van je vader/moeder/familie tegenkomen
precies dat bedoel ik. Dat is gewoon erg!
pi_24342205
Tja tis natuurlijk allemaal heel erg en zo
Maar het leven gaat natuurlijk ook altijd door
We kunnen toch ook de hele tijd oh wat erg oh wat erg zeggen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:44:52 #47
65330 Ruzbeh
pi_24342281
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk nou eens ZELF na!!
't Is toch zo?

Alleen maar omdat het een groot ramp is betekent niet dat het niet zou helpen. En het maakt IMO niet uit of je nou een groot verschil of klein verschil maakt, het gaat om het verschil.
pi_24342392
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Tja tis natuurlijk allemaal heel erg en zo
Maar het leven gaat natuurlijk ook altijd door
We kunnen toch ook de hele tijd oh wat erg oh wat erg zeggen
Volledig mee eens, er gebeurt daar al een hoop ergs, moeten we hier dan ook nog eens een potje gaan zitten huilen om (grappen over) tsunami's? Alsof je daar iemand mee helpt.

T-shirthell is er zeker snel bij. Ik overweeg nog steeds om een credit card te nemen puur zodat ik daar terecht kan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:51:35 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342395
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ow gaat toch heen!
98798679876875765 overleden ONBEKENDEN, thais, sumatranen, weet ik veel wat,
WAAROM, WAAROM zijn we zo over de zeik???
WAAROM!!

Het is geen persoonlijke aanval, heus niet,
maar verdomme,
denk na..

zaterdag 1 januari 2005 @ 19:54:12 #50
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24342435
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:51 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Die is wel heel erg zielig, als je dat gaat dragen dan ben je echt een mongool.
nonsens.
Ik zou het zelf niet dragen maar ik zou er niemand op nakijken als hij/zij hem zou dragen.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
pi_24342464
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef Strolie75 het volgende:
Scheren is voor schapen!
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:03:33 #52
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342594
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:51 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ow gaat toch heen!
98798679876875765 overleden ONBEKENDEN, thais, sumatranen, weet ik veel wat,
WAAROM, WAAROM zijn we zo over de zeik???
WAAROM!!

Het is geen persoonlijke aanval, heus niet,
maar verdomme,
denk na..
Het waren geen 'leuke' fotosoepplaatjes Yvonne... Het waren de identificatiefoto's waar dan bijvoorbeeld jointjes in monden getekend waren of opgezette, bont en blauwe kinderlijkjes omgetoverd tot reclameposters met een semi-funny tekst erboven. Erg puberaal dus... (en het was ook niet op Fok trouwens)

Kijk, humor moet gewoon kunnen hoor, ik ben er ook niet vies van. Ook gruwelijkheden kan ik goed zien. In dit geval doet het me gewoon iets, ik weet niet waarom. Misschien omdat je weet hoe wanhopig mensen op zoek zijn naar nieuws en je niet wilt dat ze dergelijke plaatjes tegenkomen.

Ik weet ook niet waarom we zo over de zeik zijn. Ik ben overigens niet écht over de zeik van deze hele ramp, maar wel behoorlijk onder de indruk.

Humor kán, maar er zijn gewoon grenzen lijkt me....
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:06:02 #53
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342644
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:44 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

't Is toch zo?

Alleen maar omdat het een groot ramp is betekent niet dat het niet zou helpen. En het maakt IMO niet uit of je nou een groot verschil of klein verschil maakt, het gaat om het verschil.
Heb jij OOIT gezien dat jouw fucking tientje bij de juiste mensen terecht kwam?
Heb je OOIT gecontroleerd?
Heb je ENIG inzicht hoe die landen functioneren?
Heb je OOIT buiten Europa gekeken?

ONZE normen en waarden en alles waar we in geloven kan elders weleens totaal anders zijn...

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:08:01 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342672
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

ONZE normen en waarden en alles waar we in geloven kan elders weleens totaal anders zijn...
Kijk, daarin ben ik het dan weer wél met je eens... Ik hóóp echt dat alles op de juiste plek terecht komt, maar ik vrees dat er weer veel aan de strijkstok blijft hangen.
pi_24342688
Ik walg over het algemeen veel meer van superieure "kijk mij eens gelijk hebben"-postings zoals de openingspost in dit topic dan van het verschijnsel dat mensen nu eenmaal over alles wat er zich op deze wereld afspeelt grappen maken en dat al eeuwen doen, omdat dat blijkbaar gewoon menselijk is. Sterker nog, van dat laatste walg ik helemaal niet. Maar van de openingspost in dit topic krijg ik een nare smaak in m'n mond.
pi_24342714
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:37 schreef Strolie75 het volgende:

[..]
Heel simpel; dan moet je ze niet lezen, en al zeker niet op reageren.

Ik wordt moe van die bekrompen mensen die alleen maar aan zich zelf denken,
en weigeren iets verder te kijken en denken.
Zoals de poster van hierboven, gelukkig zijn er nog steeds meer mensen die van
zulke figuren een vieze smaak in hun mond krijgen.

Dus als mensen die wél aan anderen denken, mag je je zelf op de borst slaan?

Ooit wel eens aan gedacht, dat men misschien een ander een hart onder de riem wil steken.
In dit geval aan eigen medelanders.
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde
pi_24342746
Wel grappig al,die 555 roepers jammer alleen dat er bij andere inzamelings actie`s ,bijna niemand iets doet.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:15:47 #58
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342793
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:03 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het waren geen 'leuke' fotosoepplaatjes Yvonne... Het waren de identificatiefoto's waar dan bijvoorbeeld jointjes in monden getekend waren of opgezette, bont en blauwe kinderlijkjes omgetoverd tot reclameposters met een semi-funny tekst erboven. Erg puberaal dus... (en het was ook niet op Fok trouwens)

Kijk, humor moet gewoon kunnen hoor, ik ben er ook niet vies van. Ook gruwelijkheden kan ik goed zien. In dit geval doet het me gewoon iets, ik weet niet waarom. Misschien omdat je weet hoe wanhopig mensen op zoek zijn naar nieuws en je niet wilt dat ze dergelijke plaatjes tegenkomen.

Ik weet ook niet waarom we zo over de zeik zijn. Ik ben overigens niet écht over de zeik van deze hele ramp, maar wel behoorlijk onder de indruk.

Humor kán, maar er zijn gewoon grenzen lijkt me....
het gaat me nieteens over humor, noch over ons geraakt zijn...
WAAROM is deze ramp speciaal?
Omdat er Europeanen zitten!!!

Ik ben misschien te cynisch, echt,
maar ik zie rampen in bv China, rivieren die jaarlijks 9878976876 slachtoffers eisen, afrika die NU dagelijks 987987 slachtoffers eisen, dagelijks,
en nu zien we foto's, berichten, alles en alles van een soort "ons"volk, en NU zijn we ontzet, en DAT verbijsterd me,
o,
en ja,
ik volg ook slaafs alle sites, alle nieuws, maar verdomme, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ergens een soort eigenbelang is, och, och er zijn westerse toeristen daar...
En JA, IK vind de verhalen hartverscheurend!!
Ik ben geen steen, maar denk er iets anders over...

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:15:57 #59
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24342797
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig al,die 555 roepers jammer alleen dat er bij andere inzamelings actie`s ,bijna niemand iets doet.
Als ik zie wat de ex-directeur van de Hart-stichting voor zichzelf opeiste heb zo mijn twijfels.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:17:01 #60
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342821
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Kijk, daarin ben ik het dan weer wél met je eens... Ik hóóp echt dat alles op de juiste plek terecht komt, maar ik vrees dat er weer veel aan de strijkstok blijft hangen.
DUS!!!!!.....

pi_24342834
Ik geef nog geen eurocent, survival of the fittest is al eeuwen realisme.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:18:58 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342852
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:17 schreef cultheld het volgende:
Ik geef nog geen eurocent, survival of the fittest is al eeuwen realisme.
Kijk en dat is ook weer bullshit.

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:19:30 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342861
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

maar ik zie rampen in bv China, rivieren die jaarlijks 9878976876 slachtoffers eisen, afrika die NU dagelijks 987987 slachtoffers eisen, dagelijks,
en nu zien we foto's, berichten, alles en alles van een soort "ons"volk, en NU zijn we ontzet, en DAT verbijsterd me,
o,
en ja,
ik volg ook slaafs alle sites, alle nieuws, maar verdomme, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ergens een soort eigenbelang is, och, och er zijn westerse toeristen daar...
Ik denk dat je gelijk hebt Yvonne Dat het er idd een beetje aan ligt dat er 'landgenoten' getroffen zijn. Erg triest natuurlijk, maar waarschijnlijk wél de waarheid. Als het alleen om de inwoners van de betreffende landen was gegaan was er een gerede kans geweest dat het na 2 dagen weer een kort item aan het eind van het journaal geeïndigd zou zijn.
pi_24342878
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk en dat is ook weer bullshit.
Ehm nee, jij vindt 't bullshit, jouw mening
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_24342882
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:10 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Heel simpel; dan moet je ze niet lezen, en al zeker niet op reageren.

Ik wordt moe van die bekrompen mensen die alleen maar aan zich zelf denken,
en weigeren iets verder te kijken en denken.
Zoals de poster van hierboven, gelukkig zijn er nog steeds meer mensen die van
zulke figuren een vieze smaak in hun mond krijgen.

Dus als mensen die wél aan anderen denken, mag je je zelf op de borst slaan?

Ooit wel eens aan gedacht, dat men misschien een ander een hart onder de riem wil steken.
In dit geval aan eigen medelanders.
Maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde
Je mist nog een kruis en wat spijkers, gezalfde malloot.

Doe niet zo verheven.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:22:43 #66
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24342906
quote:

[..]

o,
en ja,
Gebruik eens reeële cijfers.
Voor de mensen in Afrika is de laatste tijd ook steeds meer aandacht en meer hulp, veel te laat uiteraard.

Hoe kom jij erbij dat dit zo erg is omdat er westerse toeristen bij betrokken zijn? De media had in het begin weinig materiaal om mee te werken en dus is het een eenvoudige oplossing om zo'n doos van de ANWB voor de camera te zetten.
pi_24342931
quote:

[..]

o,
en ja,
Helemaal mee eens,kijk alleen al is naar de sterftecijfers van aids
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:24:25 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342936
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:19 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt Yvonne Dat het er idd een beetje aan ligt dat er 'landgenoten' getroffen zijn. Erg triest natuurlijk, maar waarschijnlijk wél de waarheid. Als het alleen om de inwoners van de betreffende landen was gegaan was er een gerede kans geweest dat het na 2 dagen weer een kort item aan het eind van het journaal geeïndigd zou zijn.
Zoals de talloze slachtoffers na wederom een overstroming van een of andere chinese rivier...
Of van de sprinkhanenplaag NU in Afrika, hoor JIJ er iemand over?....
Bekijk alle sites, lees de verhalen, ONS volk, WIJ europeanen,,,
En denk DAN eens aan de vele, meer dan vele slachtoffers onder de lokale bevolking,
dat overstijgt alles..

Mag ik al cynisch vragen hoevel duitsers er weg zijn? Of ben ik dan TE cynisch...

† In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 20:26:08 #69
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24342962
100.000 doden in Irak als gevolg van de oorlog

(inmiddels al weer veel meer, in Fallujah alleen al zijn de afgelopen maanden naar schatting 10.000 doden gevallen)
pi_24342967
Een verslaggever interviewde een of andere man van (ik geloof) een hulporganisatie die in Thailand actief was, en die stelde doodleuk over een vermoord gezin dat het 'gelukkig geen Nederlanders waren'.

Ik kan er wel om lachen, dat soort uitspraken. In principe is hij dus gewoon bij dat er vier Fransen zijn verzopen in plaats van Nederlanders.
pi_24342992
Ik denk dat iedereen het heel erg vind voor die mensen in Azie .. maar volgens mij maakt iedereen er gewoon grapjes over om die moraalridders te pesten. Bijvoorbeeld .. laatst was er een topic op een ander forum, en die zei: [quote] "Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik heb gestort, want dan krijg je van die reactie's, Zoveel!? Zoveel ga je toch niet geven msn"

En dat soort patsers heb ik een hekel aan, en ook aan die mensen die tegen andere zeggen .. koop geen stomzinnig tokkie vuurwerk maar stort geld. En tja .. met dat soort posts lok je die grapjes een beetje uit vind ik. Die mensen doen namelijk of ze zo goed voor de wereld zijn, terwijl ze wss nooit geld storten (maandelijks) aan andere arme doelen (Mensen in Afrika ofzo)
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:28:14 #72
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342996
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mag ik al cynisch vragen hoevel duitsers er weg zijn? Of ben ik dan TE cynisch...
Nee, die grap had ik ook al een paar dagen in mijn hoofd zitten... zoals ik al zei ben ik ook niet vies van een beetje humor
pi_24342998
Ik vind dat grote bullshit dat er geen grappen mogen worden gemaakt over Azie. Niet iedereen praat op dezelfde manier over zo'n ramp. Door grapjes kan dat onderwerp ook eens luchtiger worden bekeken. En kom je niet elke keer op hetzelfde uit. Het maakt een onderwerp als dit ook makkelijker bespreekbaar. Ook geeft het je een kans om het onderwerp van andere kanten te bekijken.

Beetje raar voorbeeld, maar waarom denk je dat een persoon waar het niet zo goed mee gaat, niet de hele tijd van die medelijdende gesprekken wil hebben, maar juist eens grappen wil maken over zn ziekte of iets dergelijks?

Waar je wel over kan discuseren is hoever je gaat. Maar aan zo'n "god-wat-erg-instelling' kom je niet verder als "Waarom?!".
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:28:54 #74
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343007
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:22 schreef kadoter het volgende:

[..]

Gebruik eens reeële cijfers.
Voor de mensen in Afrika is de laatste tijd ook steeds meer aandacht en meer hulp, veel te laat uiteraard.

Hoe kom jij erbij dat dit zo erg is omdat er westerse toeristen bij betrokken zijn? De media had in het begin weinig materiaal om mee te werken en dus is het een eenvoudige oplossing om zo'n doos van de ANWB voor de camera te zetten.
Komop, google zelf even...
Cijfers zijn makkel;ijk te vinden,
976875765 intikken is me nu net iets makkelijker,
ben nu eens eerlijk, ECHT eerlijk, hoeveel berichten hebben we al GENEGEERD?????????????????
Ken jij inzamelacties voor slachtoffers in China??
Kijk je zelf even op google?
Dank je...
Er is een fucking sprinkhanenplag bezig in fucking afrika
,
Hoor JIJ er iemand over?/?
Het is 1 op de tien bewoners...
Maar hej,
DAT zijn geen europeanen, dat zijn slechts zwarten, zoals we ook gedacht zouden hebben als er nu eens geen toeristen in dat gebied zaten...

pi_24343021
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:26 schreef heiden6 het volgende:
Een verslaggever interviewde een of andere man van (ik geloof) een hulporganisatie die in Thailand actief was, en die stelde doodleuk over een vermoord gezin dat het 'gelukkig geen Nederlanders waren'.

Ik kan er wel om lachen, dat soort uitspraken. In principe is hij dus gewoon bij dat er vier Fransen zijn verzopen in plaats van Nederlanders.
Het is toch ook minder erg wanneer een Fransman om komt i.p.v. een Nederlander (vanuit het perspectief van Nederlanders)?
pi_24343023
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef flugeltje het volgende:
Nee, die grap had ik ook al een paar dagen in mijn hoofd zitten... zoals ik al zei ben ik ook niet vies van een beetje humor
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:30:03 #77
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343027
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is nieteens een grap
Ik ben er nog serieus over ook
Het is DE industrie van dat land

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:30:19 #78
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343033
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef XiChico het volgende:
Ik denk dat iedereen het heel erg vind voor die mensen in Azie .. maar volgens mij maakt iedereen er gewoon grapjes over om die moraalridders te pesten. Bijvoorbeeld .. laatst was er een topic op een ander forum, en die zei: [quote] "Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik heb gestort, want dan krijg je van die reactie's, Zoveel!? Zoveel ga je toch niet geven msn"

En dat soort patsers heb ik een hekel aan, en ook aan die mensen die tegen andere zeggen .. koop geen stomzinnig tokkie vuurwerk maar stort geld. En tja .. met dat soort posts lok je die grapjes een beetje uit vind ik. Die mensen doen namelijk of ze zo goed voor de wereld zijn, terwijl ze wss nooit geld storten (maandelijks) aan andere arme doelen (Mensen in Afrika ofzo)
Zulke mensen zijn gewoon gevoelig voor de Media.
En de Media gedragen zich ook als een tsunami.

(Edit, thx)

[ Bericht 1% gewijzigd door kadoter op 01-01-2005 20:37:54 ]
pi_24343037
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Het is toch ook minder erg wanneer een Fransman om komt i.p.v. een Nederlander (vanuit het perspectief van Nederlanders)?
Vanuit mijn perspectief maakt het geen bal uit.
pi_24343066
'De media' is meervoud, trouwens.
pi_24343068
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Vanuit mijn perspectief maakt het geen bal uit.
Ik denk dat je harder baalt wanneer je moeder 'm nokt van deze aardbol dan wanneer het een onbekende Fransoos zou zijn (stel dat beiden in dat gebied zouden zitten). Die persmuskiet spreekt voor 'alle Nederlanders' vandaar die opmerking.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:32:40 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24343069
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is nieteens een grap
Oeps, je post verkeerd begrepen....

Maar goed, je punt is duidelijk... (en tot op zekere hoogte ben ik het ook nog met je eens)
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:33:05 #83
111332 westbunny
life is life and thats all
pi_24343076
ik ben het totaal mee eens dat het belachelijk is om grappen te maken over dingen die de mens erg raakt
this life is the life that you life in this world
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:33:11 #84
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343082
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is nieteens een grap
Hoe moet de ANWB dat verantwoorden trouwens
Hoi,
we hebben uw man gevonden met een 13 jarig meisje/jongetje

pi_24343093
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:32 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik denk dat je harder baalt wanneer je moeder 'm nokt van deze aardbol dan wanneer het een onbekende Fransoos zou zijn (stel dat beiden in dat gebied zouden zitten). Die persmuskiet spreekt voor 'alle Nederlanders' vandaar die opmerking.
Als het m'n moeder is is het een ander verhaal. Zolang ik die mensen niet ken is het mij om het even waar ze geboren zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:34:07 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343099
quote:

[..]

Alle beetjes helpen...
Dat zeg ik dus... lees m'n post nog even rustig over
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:34:32 #87
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343107
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Waar zelfs frankrijk is al de ver van mn bedshow

pi_24343112
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:33 schreef westbunny het volgende:
ik ben het totaal mee eens dat het belachelijk is om grappen te maken over dingen die de mens erg raakt
Dat kun je van die tsunami natuurlijk wel stellen, die raakt duizenden mensen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:35:24 #89
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343124
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef yvonne het volgende:

[..]

Komop, google zelf even...
Cijfers zijn makkel;ijk te vinden,
976875765 intikken is me nu net iets makkelijker,
ben nu eens eerlijk, ECHT eerlijk, hoeveel berichten hebben we al GENEGEERD?????????????????
Ken jij inzamelacties voor slachtoffers in China??
Kijk je zelf even op google?
Dank je...
Er is een fucking sprinkhanenplag bezig in fucking afrika
,
Hoor JIJ er iemand over?/?
Het is 1 op de tien bewoners...
Maar hej,
DAT zijn geen europeanen, dat zijn slechts zwarten, zoals we ook gedacht zouden hebben als er nu eens geen toeristen in dat gebied zaten...
China behoort prima in staat te zijn zelf die problemen op te lossen. Daarnaast heeft de Chinese regering geen behoefte aan onze hulp.

Heb je al een nieuwsbericht over de sprinkhanenplaag in Afrika gesubmitted?
pi_24343149
quote:
Het is juist volkomen menselijk om daar grappen over te maken.
pi_24343217
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:36 schreef Litpho het volgende:

[..]

Het is juist volkomen menselijk om daar grappen over te maken.
Waarom hebben zij daar tsunami's en wij kut Marokkanen?
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:40:28 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343220
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:32 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Oeps, je post verkeerd begrepen....

Maar goed, je punt is duidelijk... (en tot op zekere hoogte ben ik het ook nog met je eens)
Stel,
ik heb een reis geboekt,
en ik vertrek euh, woensdag,
ga IK mn centjes verbrassen aan drank, voer, mensen die het kunnen gebruiken, DAAR gaat mn geld heen,
niet aan strijkstokken, ik ga ook geen hulpverleners in de weg lopen, ik zie hier dat je maar mee moet helpen, jep, DAAR zitten ze echt op te wachten
Ik draag mn steentje bij....DAAR, ter plekke,
en om ontopic te komen..
zou het volk daar echt, ECHT geen grappen maken,?
Ik weet van hulpverleners dat die zeer harde grappen hebben, harder dan wij, ze moeten wel om te overleven...

Humor hadden ze ook in ww2 kampen, ze moesten wel...anders word je gek...

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:41:13 #93
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343242
quote:

[..]

o,
en ja,
Mjah, beetje ongenuanceerd.
Het verschil is dat we in Afrika al decennia geld pompen zonder enig resultaat, behalve dat hutu's meer wapens kunnen komen om tutsi's af te slachten.

China weigert simpelweg elke hulp en er komt weinig naar buiten van wat daar gebeurt.

En ja Europeanen grijpen meer aan. Het stukje human intrest wat ons europeanen intresseert. Maakt dat wat uit? Geen ene fucking ruk. Het levert alleen een klauw meer geld op nu het zo godsgruwelijik nodig is.

En ja er sterven jaren honderduizende mensen door allerlei rampen. Meestal doordat corrupte regeringen geen jaren geen flikker doen met geld van ontwikkelingshulp...

Deze ramp is anders. In 1 keer is namelijk de volledige jaarquota aan rampenslachtoffers overschreden (deze zin is nou weer wel humor ) en hopenlijk valt er met voldoende hulp de ramp na de ramp voorkomen worden en volledige gebieden weer opgebouwd.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:41:41 #94
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343252
quote:
, grow up en ga in de calamiteitensector werken

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:42:07 #95
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343260
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stel,
ik heb een reis geboekt,
ga IK mn centjes verbrassen aan drank, voer, mensen die het kunnen gebruiken, DAAR gaat mn geld heen,
niet aan strijkstokken, ik ga ook geen hulpverleners in de weg lopen, ik zie hier dat je maar mee moet helpen, jep, DAAR zitten ze echt op te wachten
en om ontopic te komen..
Ik weet van hulpverleners dat die zeer harde grappen hebben, harder dan wij, ze moeten wel om te overleven...

Als jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.
Je hoeft je niet zo pessimistisch te gedragen puur om je gelijk te krijgen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:43:10 #96
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343279
Wat een gramaticaal drama, mijn vorige post
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:43:14 #97
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343280
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:41 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, beetje ongenuanceerd.
Het verschil is dat we in Afrika al decennia geld pompen zonder enig resultaat, behalve dat hutu's meer wapens kunnen komen om tutsi's af te slachten.

China weigert simpelweg elke hulp en er komt weinig naar buiten van wat daar gebeurt.

En ja Europeanen grijpen meer aan. Het stukje human intrest wat ons europeanen intresseert. Maakt dat wat uit? Geen ene fucking ruk. Het levert alleen een klauw meer geld op nu het zo godsgruwelijik nodig is.

En ja er sterven jaren honderduizende mensen door allerlei rampen. Meestal doordat corrupte regeringen geen jaren geen flikker doen met geld van ontwikkelingshulp...

Deze ramp is anders. In 1 keer is namelijk de volledige jaarquota aan rampenslachtoffers overschreden (deze zin is nou weer wel humor ) en hopenlijk valt er met voldoende hulp de ramp na de ramp voorkomen worden en volledige gebieden weer opgebouwd.
Soedan niet vergeten.
pi_24343283
ah joh. Dat je er grapjes over maakt, betekent niet dat het je niks kan schelen.
Hell, ik maak ook grapjes over mijn eigen ellende - en of dat nou minder erg is of niet, mijn eigen ellende voelt wel ellendiger aan om de simpele reden dat het de mijne is, vanuit mijn beleving. Je eigen ellende voelt altijd erger dan de ellende van anderen.
Maar om het wat luchtiger te maken, kan je er best grapjes over maken. Als je altijd maar zuur blijft kijken om de ellende die je zelf beleeft of die een ander beleeft, kan je nooit meer lachen.
Een grapje om (veel) ellende vind ik een goede manier van omgaan met het leven; het houdt je staande en gezond (ja, van stress en zorgen wordt een mens (nog) ziek(er) ), maar het betekent niet dat het je maar niks kan schelen of dat je het niet erg vindt.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:44:31 #99
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343296
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:42 schreef kadoter het volgende:

[..]

Als jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.
Schets mij een positiever beeld dan...

En waar haal JIJ de wijsheid vandaan dat "men"daar zit te wachten op ons?
Superieur wit denken...

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:45:01 #100
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343307
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een gramaticaal drama, mijn vorige post
Och ;')

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:45:43 #101
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343320
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef kadoter het volgende:

[..]

Soedan niet vergeten.
detail

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:45:47 #102
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343321
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:44 schreef yvonne het volgende:

[..]

Schets mij een positiever beeld dan...

En waar haal JIJ de wijsheid vandaan dat "men"daar zit te wachten op ons?
Superieur wit denken...
Knap dat jij dat er uit haalt.
Jij bent degene die met het voorbeeld komt, ik geef je het alternatief.
Dus edit je post maar.
pi_24343325
Als je (zwarte) humor niet kan onderscheiden van wat mensen daadwerkelijk vinden, dan ben je pas triest.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:46:53 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24343334
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Stel,
ik heb een reis geboekt,
en om ontopic te komen..

Tuurlijk maken ze wél grappen. Nogmaals, het ging mij om de fotosoeplijken en niet om de andere humor... ik heb bij het overlijden van mijn vader ook nog wat (niet altijd gewaardeerde) goede grappen gemaakt. Stom genoeg snapten alleen ons gezin deze grappen en kon (durfde) er verder niemand om (te) lachen

En ik vind ook dat mensen gewoon op vakantie moeten blijven gaan naar de getroffen landen. Hebben ze hard nodig nu
pi_24343341
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je (zwarte) humor niet kan onderscheiden van wat mensen daadwerkelijk vinden, dan ben je pas triest.
Amen, JMG.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:47:28 #106
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343343
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:45 schreef kadoter het volgende:

[..]

Knap dat jij dat er uit haalt.
Jij bent degene die met het voorbeeld komt, ik geef je het alternatief.
Dus edit je post maar.
ls jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.

...................
WELK alternatief...

zaterdag 1 januari 2005 @ 20:50:35 #107
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343364
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

ls jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.

...................
WELK alternatief...

...............................

Dat ze dus wel op je zitten te wachten?
pi_24343372
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

...................
WELK alternatief...
ff tussendoor, maar waarom accentueer je in elke post in dit topic een x aantal woorden met hoofdletters?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:51:47 #109
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343388
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Alleen is de definitie van humor helaas niet zo strak omlijnd....
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:52:32 #110
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343404
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:

[..]

ik heb bij het overlijden van mijn vader ook nog wat (niet altijd gewaardeerde) goede grappen gemaakt. Stom genoeg snapten alleen ons gezin deze grappen en kon (durfde) er verder niemand om (te) lachen
M'n halve familie is al uitgeroeid door diverse kutziektes,
ik zei kutziektes , en idd, de grappen wil je niet weten!!!
Maar,
luistert, grappen zullen gemaakt worden, harder, zachter, dommer, slimmer,
de puber op zn zolderkamer,
maar ook de liefhebbende gezinsvader...
je kunt ze niet vermijden, tegengaan, wel negeren
WAT vind ik leuk, en wat raakt me...

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:53:45 #111
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343429
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:

[..]

ff tussendoor, maar waarom accentueer je in elke post in dit topic een x aantal woorden met hoofdletters?
Te lui om bold te doen

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:54:38 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343448
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:50 schreef kadoter het volgende:

[..]

...............................

Dat ze dus wel op je zitten te wachten?
Nee, dat maken wij ervan, veilig van achter ons toetsenbordje.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:55:26 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343467
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef buzzer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje jammer ja, dat veel 'zwarte humoristen' zwarte humor nog niet herkennen wanneer het hun in de bek schijt.

Gewoon oeverloos (weer zo'n leuke woordspeling!) bot lullen heeft namelijk geen ene ruk met humor te maken.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:55:51 #114
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343474
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef buzzer het volgende:

[..]

Persoonlijke keuze, persoonlijke smaak.
EN,
je doet er echt niemand kwaad mee...

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 20:57:10 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343509
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een beetje jammer ja, dat veel 'zwarte humoristen' zwarte humor nog niet herkennen wanneer het hun in de bek schijt.

Gewoon oeverloos (weer zo'n leuke woordspeling!) bot lullen heeft namelijk geen ene ruk met humor te maken.
Is dat ook geen willekeur???

pi_24343519
Het blijft trouwens een erge ramp, maar ik denk dat het gewoon de wil van de natuur is, om overbevolking tegen te gaan
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:57:40 #117
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343522
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, dat maken wij ervan, veilig van achter ons toetsenbordje.
ik op je sarcasme.

Met zulke verwachtingen hoef je idd geen hulp te verlenen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:57:57 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343528
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Persoonlijke keuze, persoonlijke smaak.
EN,
je doet er echt niemand kwaad mee...
Ga dat tegen die families vertellen welke al sinds tweede kerstdag niets meer van hun 17 jarige dochter hebben vernomen

Bullshit dus. Je kan er wel degelijk kwaad mee doen. De vraag is of DAT mensen tegen moet houden.
pi_24343534
Yvonne, je zit wel de hele tijd te zeggen dta e rnog veel meer rampen zijn en dat we nu opeens over die ene ramp allemaal lullen, maar betekent dit dat je dan opeens niets meer moet doen?

ik haat het als mensen zeggen "ja, maar ik wete niet of het geld wel juist terechtkomt". Dus dan moet je maar niks geven? Vind ik gewoon een kutexcuus om niks te geven, zeg dan gewoon dat je niet wilt storten, klaar. Of ga er zelf heen.

Ontopic: En ik ben dat "humor is om alles te verwerken"-bullshit ook zat. Is het zo moeilijk om ergens geen grappen over te maken?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 20:59:20 #120
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343540
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef yvonne het volgende:

[..]

Is dat ook geen willekeur???
Van wie?

Van mij ja, want ik post in de post die je quote mijn mening.
pi_24343548
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens een erge ramp, maar ik denk dat het gewoon de wil van de natuur is, om overbevolking tegen te gaan
De natuur heeft een wil?

Dit wil ik horen.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:59:40 #122
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24343549
* popcorn pakt*

De discussie wordt steeds interessanter
  zaterdag 1 januari 2005 @ 20:59:50 #123
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343553
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ga dat tegen die families vertellen welke al sinds tweede kerstdag niets meer van hun 17 jarige dochter hebben vernomen

Bullshit dus. Je kan er wel degelijk kwaad mee doen. De vraag is of DAT mensen tegen moet houden.
pi_24343555
quote:
Haal die kutsmiley weg zeg.
pi_24343593
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:58 schreef yootje het volgende:
Ontopic: En ik ben dat "humor is om alles te verwerken"-bullshit ook zat. Is het zo moeilijk om ergens geen grappen over te maken?
De reden dat dat continu terugkomt is natuurlijk ook dat dat geen bullshit is, maar een psychologisch geaccepteerd feit. Alleen moet ik me bij Swets aansluiten dat het overgrote deel van de gevallen humor en gewoon grof kwetsen niet kan onderscheiden.
pi_24343606
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:59 schreef yootje het volgende:

[..]

Haal die kutsmiley weg zeg.
Huillie.

pi_24343622
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

De reden dat dat continu terugkomt is natuurlijk ook dat dat geen bullshit is, maar een psychologisch geaccepteerd feit. Alleen moet ik me bij Swets aansluiten dat het overgrote deel van de gevallen humor en gewoon grof kwetsen niet kan onderscheiden.
Als je net je moeder hebt zien doodgaan helpt het ja, niet als er 125.000 mensen aan de andere kant van de wereld dood zijn.
pi_24343625
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:58 schreef yootje het volgende:
Of je opent de topics gewoon niet. Bijvoorbeeld.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:03:36 #129
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343629
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef kadoter het volgende:

[..]

ik op je sarcasme.

Met zulke verwachtingen hoef je idd geen hulp te verlenen.
Het is nieteens sarcasme

zaterdag 1 januari 2005 @ 21:03:45 #130
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343636
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ieder zijn eigen perceptie
pi_24343663
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef yootje het volgende:

[..]

Als je net je moeder hebt zien doodgaan helpt het ja, niet als er 125.000 mensen aan de andere kant van de wereld dood zijn.
Het is een beetje de omgekeerde wereld he, het helpt niet dus dan maar allemaal sip kijken.

Denk jij echt dat die Aziaten zich druk maken om een topic op Fok!?
pi_24343668
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:02 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Huillie.

Mensen, niet alles hoeft lollig te zijn, soms kan iets daadwerkelijk erg zijn.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:05:41 #133
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24343672
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Het is nieteens sarcasme
ik heb medelijden met je.
pi_24343673
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef yootje het volgende:
Mij doet dat niets, ik kan 125.000 dode mensen die ik niet ken namelijk niet bevatten, dus ik zal er ook geen grappen over maken om dat te verwerken. Wie ben ik om voor anderen te bepalen dat ze hetzelfde moeten doen? Misschien zijn zij wel bekenden of familie kwijtgeraakt?
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:06:11 #135
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343682
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

OOk ik ken die sites, ik volg het net zo goed...
ik weet alleen niet WIE het raakt, als mijn dochter vemist is( en ja ik ben ouder, betrke het absoluut meteen op mezelf) houd ik me dan bezig met alle blogs en fora waar men misschien grappen maakt, of ben ik met iets totaal anders bezig/
Zo bedoelde ik het.

pi_24343683
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:05 schreef yootje het volgende:

[..]

[afbeelding]

Mensen, niet alles hoeft lollig te zijn, soms kan iets daadwerkelijk erg zijn.
Of allebei.
pi_24343685
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Of je opent de topics gewoon niet. Bijvoorbeeld.
Goed plan.
pi_24343691
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of allebei.
Dat is in dit geval niet zo.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:07:17 #139
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343702
quote:
Voor de rest spoor je wel ?????
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:07:36 #140
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343709
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:05 schreef kadoter het volgende:

[..]

ik heb medelijden met je.
Je hebt gewoon geen idee, wat ik nu eik zeg...

pi_24343712
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef yootje het volgende:

[..]

Dat is in dit geval niet zo.
Bij leedvermaak hoort dit wel het geval te zijn.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:08:56 #142
65330 Ruzbeh
pi_24343733
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oh, God. Je hebt helemaal gelijk. Kan mij het schelen of me tientje bij een corrupte mongool terecht komt ipv. bij iemand die hulp nodig heeft.

Daar denk ik ook niet eens over na. Want zo dom ben ik ook.
pi_24343736
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:07 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Bij leedvermaak hoort dit wel het geval te zijn.
Waarom moet er leedvermaak te zijn? Ik kan echt niet begrijpen wat er leuk is aan iemands dood, laat staan die van 125.000.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:10:06 #144
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343755
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:09 schreef yootje het volgende:

[..]

Waarom moet er leedvermaak te zijn? Ik kan echt niet begrijpen wat er leuk is aan iemands dood, laat staan die van 125.000.
Nee ik ook niet, maar blijkbaar verschillen de smaken....
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:10:34 #145
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343766
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

OOk ik ken die sites, ik volg het net zo goed...
ik weet alleen niet WIE het raakt, als mijn dochter vemist is( en ja ik ben ouder, betrke het absoluut meteen op mezelf) houd ik me dan bezig met alle blogs en fora waar men misschien grappen maakt, of ben ik met iets totaal anders bezig/
Zo bedoelde ik het.
Och, die man welke nu een papiertje omhoog houdt waarin hij op zoek is naar z'n 9 maanden oude dochtertje welke weg gespoeld is kan over een jaar, wanneer hij er niet meer zo extreem mee bezig is, wel eens op fok terecht komen, of via google een 'humoristisch' topic vinden...

Het blijft namelijk gewoon jaren staan. En wat denk je... zou het hem over een jaar nog raken wanneer hij die foto van zichzelf terug ziet, met een leuk snorretje erop gephotosoept en een 'grappige' tekst van een of andere teringpuber eronder... Terwijl hij weet dat het zijn meest wanhopige moment in zijn leven was, en hij zich het afgelopen jaar alleen maar verwijten heeft gemaakt "had ik 'r steviger vast moeten houde...?"

Dit soort topics kunnen ten alle tijden schaden en je weet genoeg van Internet om te beseffen dat het wel heel naief is om te denken dat 'die mensen zich wel met wat anders bezig houden'.... toch?
pi_24343771
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef buzzer het volgende:

[..]

Nee ik ook niet, maar blijkbaar verschillen de smaken....
Mag ik zo vrij zijn die mensen ziek te noemen?
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:10:59 #147
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343776
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Oh, God. Je hebt helemaal gelijk. Kan mij het schelen of me tientje bij een corrupte mongool terecht komt ipv. bij iemand die hulp nodig heeft.

Daar denk ik ook niet eens over na. Want zo dom ben ik ook.
Dan nog, wat maakt he uit?/
JIJ bent overtuigd dat jouw vorm van hulp werkt, en ik van mijn vorm van hulp...

zaterdag 1 januari 2005 @ 21:11:51 #148
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343799
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef yootje het volgende:

[..]

Ja, dat mag je, en ik denk er net zo over !
pi_24343843
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:07 schreef buzzer het volgende:

[..]

Voor de rest spoor je wel ?????
Omdat ik een afwijkende mening heb omtrent deze actualiteit, spoor ik niet? Vroegah heeft de pest half Europa uitgeroeid, de afgelopen eeuwen hebben er wel meer van dit soort rampen plaatsgevonden hoor. Geen mens dat daar schuldig aan was, wat dan wel? Juist, de natuur die de balans herstelt
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:15:44 #150
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24343869
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Omdat ik een afwijkende mening heb omtrent deze actualiteit, spoor ik niet? Vroegah heeft de pest half Europa uitgeroeid, de afgelopen eeuwen hebben er wel meer van dit soort rampen plaatsgevonden hoor. Geen mens dat daar schuldig aan was, wat dan wel? Juist, de natuur die de balans herstelt
Tuurlijk joh, jouw feestje.........
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:17:20 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343896
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och, die man welke nu een papiertje omhoog houdt waarin hij op zoek is naar z'n 9 maanden oude dochtertje welke weg gespoeld is kan over een jaar, wanneer hij er niet meer zo extreem mee bezig is, wel eens op fok terecht komen, of via google een 'humoristisch' topic vinden...

Het blijft namelijk gewoon jaren staan. En wat denk je... zou het hem over een jaar nog raken wanneer hij die foto van zichzelf terug ziet, met een leuk snorretje erop gephotosoept en een 'grappige' tekst van een of andere teringpuber eronder... Terwijl hij weet dat het zijn meest wanhopige moment in zijn leven was, en hij zich het afgelopen jaar alleen maar verwijten heeft gemaakt "had ik 'r steviger vast moeten houde...?"

Dit soort topics kunnen ten alle tijden schaden en je weet genoeg van Internet om te beseffen dat het wel heel naief is om te denken dat 'die mensen zich wel met wat anders bezig houden'.... toch?
Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!
Het raakt mij, het raakt jou, simpelweg omdat we ouders zijn en kunnen inleven,
maar kan jij OF ik dit tegenhouden?

Stel dat het ons overkomen is, kun je het dan tegenhouden???

We kunnen het niet tegenhouden Swetzz, we kunnen het niet...

Wat te doen, fotosoeptopics alhier verwijderen?
En ik mee het serieus, al;s dat zou vermijden dat die arme m,an het ooit zou zien graag zelfs ,!!!

pi_24343925
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:20:47 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343969
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:18 schreef yootje het volgende:

[..]

En??
Verder nog wat?

Denk eens met me mee, reeel graag.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:21:25 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343984
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!
Het raakt mij, het raakt jou, simpelweg omdat we ouders zijn en kunnen inleven,
maar kan jij OF ik dit tegenhouden?

Stel dat het ons overkomen is, kun je het dan tegenhouden???

We kunnen het niet tegenhouden Swetzz, we kunnen het niet...

En ik mee het serieus, al;s dat zou vermijden dat die arme m,an het ooit zou zien graag zelfs ,!!!
Nee, ik heb nergens beweerd dat we het tegen kunnen houden. Dat is ook mijn hele streven niet.
Alleen de pro argumentatie in dit topic is van een tenenkrommend nivo zoals ik op pagina 1 al postte.

Persoonlijk mag er wat mij betreft best geintjes gemaakt worden mbt deze ramp. Het jammerlijke vind ik persoonlijk dat er geen een blijkbaar in staat is om zich van een vorm van humor bedient welke ook nog tot nadenken stemt. Verder dan 'er lopen twee tsunami's door de woestijn' stijgt het nivo niet. En wat mij betreft zouden die linearecta gedelete moeten worden.

Humor over deze ramp? Onvermijdelijk, maar denk ik godsnaam wel een KLEIN beetje na voordat je zo topic opent. Simpelweg goedkoop scoren (kijk MIJ toch eens onverschillig ruig zijn) zou imho een waarschuwing en bij herhaling een zeer langdurige, onverschillig voor smeekbedes, ban op moeten leveren.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:22:49 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24344010
Ik zou niet de fotosoeptopics sluiten, maar wel een grens leggen bij bijvoorbeeld de herkenbaarheid van de gefotosoepte... Kijk zo'n snorretje op de nieuwsfoto van een wanhopig man is not done. Gefotosoepte identificatiefoto's => not done.

Foto van de golf maar daar de smurfen in gefotosoept... Gewoon doen

en nu we het er toch over hebben, users met platgereden vossen in hun usericon => not done (plaatje staat weer terug)
pi_24344015
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

En??
Verder nog wat?

Denk eens met me mee, reeel graag.
Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.

Gewoon alle humortopics over iemands dood dicht, klaar

Dit wordt wel persoonlijk, maar iedereen schreeuwde moord en brand toen met dat ene topic van Brechtje met dat dode paard. Dit is toch wel een tikkie erger denk ik.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:24:41 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344053
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Humor over deze ramp? Onvermijdelijk, maar denk ik godsnaam wel een KLEIN beetje na voordat je zo topic opent. Simpelweg goedkoop scoren (kijk MIJ toch eens onverschillig ruig zijn) zou imho een waarschuwing en bij herhaling een zeer langdurige, onverschillig voor smeekbedes, ban op moeten leveren.
In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,
denk met me mee, ik meen het,
WELKE posts vin d jij nou not done,
Ik ben dol opbannen, dus hoor het graag!

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:28:09 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344132
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:22 schreef yootje het volgende:

[..]

Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.

Gewoon alle humortopics over iemands dood dicht, klaar

Dit wordt wel persoonlijk, maar iedereen schreeuwde moord en brand toen met dat ene topic van Brechtje met dat dode paard. Dit is toch wel een tikkie erger denk ik.
Ik ben zeer serieus,
vergis je niet,
zwarte humor vermijd je niet, never,
en sorry hoor, dat van B's paard is allang over en uit en opgelost..
Ik ben niet lange dan een uurtje of wat geraakt.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:29:25 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24344154
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,
denk met me mee, ik meen het,
WELKE posts vin d jij nou not done,
Ik ben dol opbannen, dus hoor het graag!
Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheid
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:30:53 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:37:57 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344321
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
deze heeft opzich potentie:
[NWS] Tsunami richt ernstige schade aan kust Nederland.
Die wel idd.

pi_24344389
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef yootje het volgende:

[..]

Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.

Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:44:44 #163
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24344450
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.

Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:48:33 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344504
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheid
Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?

pi_24344505
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee okay.

Ik ga straks even mijn moeder opeten. Ieder zijn smaak.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:50:33 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344532
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee okay.

Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?

zaterdag 1 januari 2005 @ 21:51:44 #167
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24344549
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?
pi_24344934
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef Blessed het volgende:
ah joh. Dat je er grapjes over maakt, betekent niet dat het je niks kan schelen.
Hell, ik maak ook grapjes over mijn eigen ellende - en of dat nou minder erg is of niet, mijn eigen ellende voelt wel ellendiger aan om de simpele reden dat het de mijne is, vanuit mijn beleving. Je eigen ellende voelt altijd erger dan de ellende van anderen.
Maar om het wat luchtiger te maken, kan je er best grapjes over maken. Als je altijd maar zuur blijft kijken om de ellende die je zelf beleeft of die een ander beleeft, kan je nooit meer lachen.
Een grapje om (veel) ellende vind ik een goede manier van omgaan met het leven; het houdt je staande en gezond (ja, van stress en zorgen wordt een mens (nog) ziek(er) ), maar het betekent niet dat het je maar niks kan schelen of dat je het niet erg vindt.
Je hebt helemaal gelijk, en je verwoord het beter dan ik.
Dit is een normale reactie, sommigen hebben totaal geen respect voor een ander of diens mening.
Er zit wel degelijk verschil in grappen en humor.

Ik heb niet opgeroepen dat mensen massaal geld moeten gaan storten.
En ik heb gelukkig geen familie of kennissen die direct getroffen zijn,
maar, ow ow ow wat ben ik goed, kan me er wel wat bij bedenken wat zij moeten doorstaan.
Sommige uitspraken zijn dan gewoon kwetsend.
Dat is geen humor.
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef XiChico het volgende:

Ik merk het...wie is er nu bekrompen?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 22:16:22 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24344991
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?
die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinniken
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 22:17:28 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24345017
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinniken
Precies

pi_24345039
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee okay.

Als je moeder het goed vindt, mag je van mij je gang gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 22:19:12 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24345052
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies
Vond ik wat meer nivo hebben dan 'er lopen twee tusnami's door de woestijn'
pi_24345058
Het is inderdaad erg lullig. Ik kan er stiekem soms wel om lachen ookal zijn er vrienden en familie van mij omgekomen.
Ik ben Indisch en mij family is waarschijnlijk dood, we kunnen ze niet bereiken met de telefoon omdat nisk het er meer doet.
[14.gif]
pi_24345213
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vond ik wat meer nivo hebben dan 'er lopen twee tusnami's door de woestijn'
Die was van conflict.
  zondag 2 januari 2005 @ 00:43:51 #175
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24347964
Humor helpt bij mij wel eens in het verwerkingsproces. Daar mag je het niet mee eens zijn, maar zo zit ik in elkaar. Als het mij niet aanstaat, ga ik het ook niet opzoeken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 2 januari 2005 @ 02:14:47 #176
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24349482
Laat ik ook maar massaal krokedillentranen huilen om leed dat ver van mijn bed is.
Meteen geld overmaken zodat mijn geweten gesust is en ik weer lekker kan slapen.
Ja, want het overmaken van ¤ 50,- is natuurlijk een echt gebaar voor die mensen daar, ik bedoel dat ik als Nederlander ,waar het gemiddelde jaarinkomen op ¤ 26.000,- euro ligt, ze geen trap na geef.
Dat mijn 50 euro dus maar 0,192 % van het gemiddelde inkomen is doet er niet toe.
ALS je maar wat geeft .

Mensen die zich zo druk maken over al het leed kopen maar een ticket en gaan die lui meehelpen.
Ik kots er van dat ze MIJ gaan lopen veroordelen op iets wat mijn eigen keuze is en blijft.
Godverdomme, ik ga toch ook niet iets bepalen wat jullie moeten doen om jullie eigenwaarde te preserveren en het plekje naast God te bemachtigen.
Hypocrisie van de topicstarter vind ik mogelijk nog verachtelijker dan de mensen die in Azie de lijken afstuinen in hun zoektoch naar portemonnee's en dure horloge's.
Zij moeten in principe wel, geen geld, geen inkomen en de economie op z'n gat.
Honger, cholera en uitzichtloze situaties, falend regeringsbeleid en ook nog eens internationale hulp die te traag op gang kwam.
En dan ga JIJ een beetje lopen huilen hoe slecht zij het hebben achter jouw pc, in je warme kamer en omringd door alle luxe artikelen die de Westerse wereld maar bieden kan.
Je zoontje staat de helft af van zijn vuurwerkgeld en daar ben je trots op...
Wat ben jij voor misselijk wijf?

Dus alsnog egoisme belonen met waardering, omdat je zoontje nog steeds aan zichzelf denkt en dit jaar gewoon vuurwerk heeft afgestoken deert je blijkbaar niet.
Jij bent zo'n huilerige huisvrouw die bij gebrek aan een goed sexleven en algemene interesses anderen maar gaat veroordelen op hun gedrag omdat je eigen leven tot een grijs bestaan is verworden en dus uit bittere verveling ons maar jouw wil gaat opleggen.
Het teken dat je daadwerkelijk bent afgestompt is wel als je voor anderen gaat denken en keuzes die niet de jouwe zijn gaat afdoen als onfatsoenlijk...

Je hebt makkelijk praten in je eigen wereldje... Er zou sprake geweest zijn van echte wijsheid en mededogen als je je 13e maand en het volledige vuurwerk-geld van je zoontje had gedoneert op giro 555.
DAN had je recht van spreken gehad.
Maar nee, sus je geweten maar. Zo lijkt het namelijk net alsof wij fout zijn en verdoezel jij je misselijkmakende hypocrisie.
Geef mij dan maar egoisme zoals het daadwerkelijk is, geef mij dan maar botheid en geef mij dan ook maar een kant van mezelf die elk mens heeft.
Namelijk desinteresse in leed, niemand wil namelijk ongelukkig zijn...
Iedereen vlucht massaal voor leed, hetzij in de TV-programma's, internet, games, een goed boek of in de kroeg.
Blijkbaar zit jij zo in je eigen wereld waarin jouw regels zijn alsof je God bent dat je vergeet in te zien dat we individuen zijn met elk een eigen karakter en mening.
En dat mensen er dan voor kiezen om niks te doen is hun goed recht. En blijft hun goed recht!
pi_24349765
quote:

[..]

o,
en ja,
De media kiest wat speciaal is aangezien zij het uitzenden enzovoorts.
Als er net zoveel aandacht werd geschonken aan de gebeurtenissen in Afrika en in China zijn 'wij' ook ontzet. In ieder geval. Ik zou dat zijn.

Ik wist in eerste instantie niet eens dat er Nederlanders zaten in Azië, aangezien ik via buitenlandse websites het nieuws had gevolgd.
Toen was ik al 'ontzet'.
  zondag 2 januari 2005 @ 02:52:05 #178
62512 Smurfin
Curiositá
pi_24349893
En wie denk jij wie jij bent??
Wie veroordeeld nou wie??
Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
dan heb ik dat recht waar jij over spreekt net zo goed!

Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
Je handtekening alleen al...nee hoor...

En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
pi_24349943
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:
Wie kaatst, kan de bal verwachten.
quote:
Kwetsend? Dat vind jij misschien. Iedereen denkt daar anders over. Je kunt niet met iedereeen tegelijk rekening houden. Als je alleen maar dingen wilt zien die je zelf leuk vindt/waar je het zelf mee eens bent moet je maar je eigen forum opstarten. Met één user.
quote:
Hypocratie. Handtekening.
quote:
En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
No comment.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:24:13 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350851
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:

Simpele ziel
Is het een trein? Is het een vliegtuig? Is het een kogel?
Neen! Het is upermoeder, voorbeeld voor ons allen. Trots der naties en de wijsheid zelve.
Oh hoeder der stofzuigers, zij die ons redt van de kalkaanslag in de douche. Halleluja, voorbeeld-opvoeder ik kniel voor U. .
Maar even serieus, kom eens met argumenten in plaats je als een getergde ziel te gedragen omdat je woorden leest die je niet aanstaan en jouw visie betreffende hoe wij leed moeten belijden niet in je straatje passen.
quote:
Ik veroordeel wie ik wil, omdat jij dat ook zo doet. Dat is de keerzijde van de medaille.
Het probleem is echter wel dat ik iets niet doe wat jij wel doet, en dat is mensen verplichten volgens jouw visie zich te moeten gedragen.
Ik veroordeel niet een volledige groep mensen die niet doneren, ik veroordeel enkel het geblaat van een gefrustreerd schaapje dat zijn weg in de weide met moeite vinden kan.
quote:
Zoals ik in bovenstaande tekst al vermelde heeft het niks met ”hypocratie” te maken maar met het feit dat er iets wordt opgelegd aan mij en vele anderen.
Omdat ik cynische grappen maak ben ik de zondebok, en iemand die ¤ 5.- doneert is heilig.
Zo werkt het niet in de wereld waarin ik me begeef helaas...
Echter, leedvermaak is het beste vermaak...
Ik heb je posthistorie eens zorgvuldig bekeken en ontdekt dat je niet je bek opengetrokken hebt over tv-programma's waarin leed centraal staat.
Lachen om homevideo's waarin jonge kinderen van een verwarming pleuren is namelijk wel hi-la-risch maar grappen maken over een tsunami is natuurlijk not done.

Ik neem aan dat elke keer als er een grap is over een etnische minderheid, jij meteen desbetreffend persoon in een hysterische staat aanspreekt op zijn asociale gedrag?
Grappen over Nazi's en Joden en de 2e wereldoorlog ansich zijn ook niet toegestaan uiteraard. Dat soort mensen zou je natuurlijk ook graag zelf deporteren omdat ze geen rekening houden met de gevoelens van mensen over iets wat 60 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Of wat dacht je van grappen over de 1e wereld oorlog of die van de 80 jarige oorlog in Nederland (1568-1648)?
Ik durf te wedden dat als ik een grap vertel over de Geuzen jij op me afkomt... .
Met een bloedneusje van woede ga je dan een preek afsteken hoe die mensen geknokt hebben voor onze toekomst en waarom ik zo harteloos ben.
En dat je over-over-over-over-over-over-over-grootvader in 1638 enkele aalmoezen gedoneerd heeft en dat we hem moeten eren en dat je uiteraard trots op hem bent.
quote:

Simpele ziel
Goed . Simpel en dom moddergooien is niet mijn stijl.
Je illustreert enkel hoe machteloos jij je nu voelt en me waarschijnlijk naar een andere wereld wenste toen je mijn reactie las.
In ieder geval vind ik het wel een leuke grap van je dat je in je openingspost deze dingen gepost hebt:
quote:
Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
&
quote:
Verbeter de wereld...Begin...
Serieus, die vetgedrukte teksten betekenen natuurlijk he-le-maal niets meer nadat je mij uitmaakt voor simpele ziel en ook nog even mijn moeder aanvalt.
Iemand die verdraagzaamheid, begrip en sympathie predikt en vervalt in lomp schelden zonder inhoud of boodschap is gewoon de grap zelf.
Je bent verworden tot een zielige schertsvertoning waarin je duidelijk het daadwerkelijke gezicht van hypocrisie laat zien.

De enige vraag die nu in me opkomt, is dit:
Als je zoon dit terug leest, zou hij dan ook trots op jou zijn? .
  zondag 2 januari 2005 @ 05:30:43 #181
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350871
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 2 januari 2005 @ 05:37:04 #182
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350893
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:30 schreef HAL9000S het volgende:
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:38:51 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350901
Oke, acceptabel...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350905
Het is ook triest, dat er nog grapjes over bestaan. Eerder ziek.

foto's kunnen schokkend zijn!

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100061_1.jpg

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100113_1.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:49:53 (Linkjes van foto's gemaakt...) ]
pi_24350909
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
Ik krijg altijd een semi-gevoel van medelijden juist wanneer ik langs RTL Boulevard zap.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:41:14 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350911
Shockeren is zoooo 2004
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350913
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.
Geluk?

Ik vind dat niet iets om jaloers op te zijn.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:43:02 #188
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350917
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn de audities voor de Muppets neem ik aan...
pi_24350930
Kasta, ik had van jou toch net iets meer 'smaak' verwacht.

[ Bericht 63% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:52:31 ]
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 2 januari 2005 @ 05:49:18 #190
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350934
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:48 schreef kastanova het volgende:
Deze mag ook wel weg. Er zijn gewoon grenzen.

[ Bericht 27% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:53:55 (Plaatje weg) ]
pi_24350949
Had die homo van een kastanova geen ban?
Jammer dat ze hem niet naar Azië hebben gestuurd met de kerst.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:57:47 #192
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350967
Plaatje ook weg hier HW

[ Bericht 83% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:54:26 ]
pi_24350973
En deze ook weg HW

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:55:01 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 05:59:07 #194
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350975
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Oh heb medelijden met die mensen" & "Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's..." Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
pi_24350977
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dude, met zulke dingen moet je niet spotten .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:06:20 #196
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350991
en weg

[ Bericht 47% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:56:00 ]
pi_24350992
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

"Oh heb medelijden met die mensen". Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's... Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
Staat er ergens een doodverwensing????
Wie zegt dat ik hem niet had toegewenst dat hij daar was, en voor het leven verminkt zou zijn??
Dat hij zich nog net redden kon, maar toch kompleet verlamd teruggevonden werd???
Een soort van superman, zeg maar.

Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
pi_24350997
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een soort van superman, zeg maar.
Ben ik al .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:09:46 #199
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351005
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
Keep the soul alive! is al gepatenteerd door de media magnaten en platenindustrie, dus daar moet wel wat mee te doen zijn idd.
pi_24351008
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ben ik al .
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben achter gelaten.
  zondag 2 januari 2005 @ 06:10:48 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24351009
Dit gaat echt ver!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24351015
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood.
Oeh, laten we direct een giro nummer openen!
  zondag 2 januari 2005 @ 06:12:41 #203
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351016
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben nagelaten.
En wederom, respect voor de slachtoffers maar ondertussen gewoon mensen proberen te kwetsen.
Gaan er ook nog mensen janken als je niks overmaakt op Giro 555, vind je het gek met zulke hypocriete mongolen in Nederland ?
pi_24351028
Nog een voorbeeld:

Ook bij de gevonden lijken

Denk dat geen hond een bek open doet. Dan gaat ie meteen in een massagraf. En is de wereld weer vrij van een ziek persoon.
quote:
....vind je het gek met zulke hypocriete mongolen in Nederland ?...
Val ik niet onder, want ben Nederlander. Ben geen allochtone Mongool. Dat zijn namelijk mensen uit Mongolië. En als jij een persoon bent met Down Syndroom, kan je het niet helpen. Die ene chromosoom tekort of teveel was menig FOF!ker al wel duidelijk bij jou.
  zondag 2 januari 2005 @ 06:20:02 #205
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24351030
Ach kom op. Humor is goed voor de verwerking
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 2 januari 2005 @ 06:20:26 #206
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351031
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:12 schreef Xebrozius het volgende:
Gaan er ook nog mensen janken als je niks overmaakt op Giro 555, vind je het gek met zulke hypocriete mongolen in Nederland ?
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Val ik niet onder, want ben Nederlander. Ben geen allochtone Mongool. Dat zijn namelijk mensen uit Mongolië. En als jij een persoon bent met Down Syndroom, kan je het niet helpen. Die ene chromosoom tekort of teveel was menig FOF!ker al wel duidelijk bij jou.
Serieus, ik wou dat ik nu een goede one-liner had. Maar de beste grap maakte je immers zelf al....
Giro 999 voor mensen die niet begrijpend kunnen lezen zal ik morgen opzetten.
  zondag 2 januari 2005 @ 06:21:34 #207
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_24351033
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:20 schreef DaMook het volgende:
Ow ik heb trouwens 1,50 euro gedoneerd door "geef" te smsen naar 2020
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 2 januari 2005 @ 06:23:44 #208
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351037
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:21 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ow ik heb trouwens 1,50 euro gedoneerd door "geef" te smsen naar 2020
Ik heb zojuist uit respect eens niet mijn toilet doorgespoeld.
  zondag 2 januari 2005 @ 07:11:55 #209
63400 paniekzaaier
onverzaaidigbaar
pi_24351062
Er gaat een golf van verontwaardiging door het hele land.
"I hope you don't mind, but I took the liberty of fertilizing your caviar."
pi_24351827
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:20 schreef DaMook het volgende:
Niet elke jongen... echt niet.....
[14.gif]
  zondag 2 januari 2005 @ 13:09:52 #211
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24353634
Sorry hoor jongens, maar deze foto's vind ik écht te ver gaan!

Een grapje op zijn tijd vind ik prima, maar dit is echt niet leuk meer. Alleen shockeren om het shockeren zelf. En nee, ik ga nu niet in discussie. Ben daar niet zo goed in als jullie en begin er dus ook niet aan. Ik wilde alleen even mijn walging uiten over deze puberale actie....

Xebro en Kasta.... Ik had jullie toch íets hoger ingeschat. Kon altijd wel lachen om jullie posts. Maar dit gaat gewoon te ver..
pi_24354824
Uhm
wtf.. die foto's van die baby's zijn echt goor
  zondag 2 januari 2005 @ 14:58:53 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24354854
Zo, we zijn weer up en de fotos zijn weg. het gaat mij niet om de "humor" over de ramp, dat weet je en dat is niet te voorkomen, die discussie hebben we na elke grote ramp oid. Maar deze plaatjes zijn opzich al gewoon shockerend en de fotosoeps gewoon zelfs een aantal tegen de policy.

Hou de discussie verder netjes, dit is GC en ALS er al ruimte op fok zou zijn voor dit soort "grappen" is GC zeker niet de plaats. Maar ik adviseer een ieder gewoon niet van die plaatjes te plaatsen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_24355021
Je kan idd wel je medeleven tonen en eventueel geld storten, maar daardoor hier in NL een heleboel dingen laten dat helpt die mensen daar ook niet. Dus waarom zou je geen leuke dingen blijven doen.
  zondag 2 januari 2005 @ 15:18:24 #215
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24355144
Zieke respectloze humor is een manier van verwerking .

En als je niet je halve leven op z'n kop zet om daadwerkelijk iets aan de ellende te doen, heb je geen recht van spreken/klagen.

schijnt
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  zondag 2 januari 2005 @ 16:23:44 #216
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24356161
quote:
Op zondag 2 januari 2005 13:09 schreef flugeltje het volgende:
Xebro en Kasta.... Ik had jullie toch íets hoger ingeschat. Kon altijd wel lachen om jullie posts. Maar dit gaat gewoon te ver..
Als iemand in een topic waar een goede discussie plaatsvind meteen 2 gore foto's neerplempt die dusdanig shockerend zijn dat hij hoopt dat we uit het topic oprotten... Tja..
Ik ben in een discussie gewend dat mensen of met argumenten komen of gewoon stil zijn. Maar om dan gewoon nodeloos en dom te gaan shockeren slaat als een pik op een drumstel .
Dan start ik fotoshop maar lekker op en ga er even dubbel zo hard tegen in...
Omdat meneer het nodig vind om een discussie maar te beeindigen met foto's van dooie kinderen vind ik laag, en dan ga ik nog lager zodat hij zelf maar oprot uit het topic.
  zondag 2 januari 2005 @ 16:29:06 #217
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24356232
quote:
Toerist zont weer op strand in Thailand
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: De Telegraaf (Restricted Area)
Gepubliceerd: vrijdag 31 december 2004 @ 11:48
Terwijl de lijken nog uit zee worden gevist, het strand bezaaid ligt met ravage en de vertrekhal van het vliegveld vol ligt met brancards en gewonde mensen, wagen de eerste toeristen in het Thaise Phuket zich alweer op het strand om te zonnebaden.

'Onze vrienden denken dat we gek zijn', zegt Paul Cunliffe. De Engelsman arriveerde zojuist vanuit Maleisië in Phuket en drinkt een glas gin-tonic: 'Het enige risico dat we lopen, denk ik, is een nieuwe beving. Wij houden zo van deze plek dat we het het risico waard vonden'

Er staan nog enkele hotels in de badplaats overeind en het personeel heeft de nieuwe toeristen een schitterende vakantie beloofd. Er zijn meer toeristen die zich al weer met een handdoek naar het strand begeven. Russische toeristen annuleren hun vakantie bijvoorbeeld niet. Een taxichauffeur: 'Zij hebben zelf zo veel problemen, dat tsunami’s hun niets uitmaken.'

Het leven gaat gewoon door in Phuket. Zelfs de piloot blijft positief: 'In Phuket is het bewolkt, maar voor de rest is het weer goed.'
Kijk, dat is de gemiddelde doorsnee Westerse reactie op de ramp.
  zondag 2 januari 2005 @ 21:01:45 #218
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24360155
quote:
Op zondag 2 januari 2005 16:23 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Als iemand in een topic waar een goede discussie plaatsvind meteen 2 gore foto's neerplempt die dusdanig shockerend zijn dat hij hoopt dat we uit het topic oprotten... Tja..
Ik ben in een discussie gewend dat mensen of met argumenten komen of gewoon stil zijn. Maar om dan gewoon nodeloos en dom te gaan shockeren slaat als een pik op een drumstel .
Dan start ik fotoshop maar lekker op en ga er even dubbel zo hard tegen in...
Omdat meneer het nodig vind om een discussie maar te beeindigen met foto's van dooie kinderen vind ik laag, en dan ga ik nog lager zodat hij zelf maar oprot uit het topic.
Ik snap je denkwijze wel... Het is misschien ook wel een beetje uitgelokt. Maar het is een openbaar forum hier. Dit soort plaatjes in ONZ zouden ook te ver gaan, maar daar kijk ik niet omdat ik weet dat ik zoiets daar kan verwachten.

Het was idd een goeie discussie, ik ben door Yvonne zelfs gedeeltelijk van gedachte veranderd

Maar de nachtelijke creaties van Kasta en jou had ik gewoon liever niet gezien. Zoals ik al aangaf, in ONZ hoef ik een dergelijk topic niet te openen als ik het niet wíl zien, hier had ik geen keus.
pi_24360457
quote:

[..]

Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen.
Van 25 euro kunnen ze veel doen hoor Alsof ze verontwaardigd zijn als je 25 euro geeft.
pi_24360479
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

idd.. het zijn trouwens heel onschuldige grappen als "Er lopen 2 Tsunami's.. "
Het is geen "Gelukkig hebben we de foto's nog"-topic..
Het feit dat je er grappen over maakt zegt misschien ook wel iets over hoezeer je ermee bezig bent en je geraakt heeft. Een lach in dezer dagen kan er nog wel vanaf.
Onschuldige grappen ja. Vaak ook gewoon niet lollig, geeft mij geen glimlach, ik heb nog geen een leuke gelezen waarbij ik echt moest lachen. Wat een suffe humor grappen
pi_24360526
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon. Van dat soort mensen walg ik werkelijk echt. Prima als je mensen helpt ga zo door zou ik zeggen. Maar wat is nou het nut dan om dat maar aan iedereen zo vaak mogelijk te moeten vertellen? Leg mij dat nou eens uit.
Ik heb echt nog niemand meegemaakt die steeds maar vertelden dat ze hadden gestort en hoeveel dat dan was. Ik hoor er niks over
pi_24360982
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:14 schreef Xebrozius het volgende:

Jij bent zo'n huilerige huisvrouw die bij gebrek aan een goed sexleven
O please.. "bij gebrek aan een god sexleven"... wat een argument...
quote:
Je hebt makkelijk praten in je eigen wereldje... Er zou sprake geweest zijn van echte wijsheid en mededogen als je je 13e maand en het volledige vuurwerk-geld van je zoontje had gedoneert op giro 555.
DAN had je recht van spreken gehad.
Waarom is iemand alleen "goed" geweest als ie minimaal 300 euro (bij wijze van 300 euro of een heel of half maandsalaris) geeft? Waarom wordt je afgestraft als je 25 euro geeft?
Even een vraag in het algemeen...
Wat kan mij het nou boeien hoeveel iemand geeft, of als iemand helemaal niets geeft? Beiden is oke, whatever...
quote:
Maar nee, sus je geweten maar. Zo lijkt het namelijk net alsof wij fout zijn en verdoezel jij je misselijkmakende hypocrisie.
...
Blijkbaar zit jij zo in je eigen wereld waarin jouw regels zijn alsof je God bent dat je vergeet in te zien dat we individuen zijn met elk een eigen karakter en mening.
En dat mensen er dan voor kiezen om niks te doen is hun goed recht. En blijft hun goed recht!
Man man man, je denkt haar wel te kennen he?

pi_24361023
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een voorbeeld:

Ook bij de gevonden lijken

[afbeelding
Je zou er spontaan necrofiel van worden .
  zondag 2 januari 2005 @ 23:01:28 #224
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_24361587
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Je zou er spontaan necrofiel van worden .
Dat was je toch al? Heb namelijk weleens een foto van je vriendin gespot
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_24361890
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:01 schreef jagermeister1 het volgende:
Dat was je toch al? Heb namelijk weleens een foto van je vriendin gespot
Nou, nou, straks vindt ze dit topic over een jaar tijdens het googlen en leest ze dit...

Houd daar toch eens rekening mee mensen .
pi_24362162
Zelfs bij de snackbar stond een potje met 555 er op,het lijkt wel een hype ofzo
pi_24364178
quote:
Op zondag 2 januari 2005 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfs bij de snackbar stond een potje met 555 er op,het lijkt wel een hype ofzo
Het ís een hype.

Ik kreeg ook al spam van Fox Vakanties. Iemand heeft me ooit opgegeven in ruil voor korting ofzo (sterf!) en men heeft vandaaruit al een gironummer opgesteld om houten bootjes te kopen in Sri Lanka.
pi_24364257
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:49 schreef heiden6 het volgende:
om houten bootjes te kopen in Sri Lanka.
Surfplanken waren te duur?
pi_24364772
quote:
Op maandag 3 januari 2005 00:52 schreef kastanova het volgende:

[..]

Surfplanken waren te duur?
Dit is veel meer back to the basics. Dat is helemaal in, namelijk.

Vissen met de bewoners van een dorpje daar.
  maandag 3 januari 2005 @ 03:59:18 #230
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24366638
quote:
Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef Lolalala het volgende:

[..]

O please.. "bij gebrek aan een god sexleven"... wat een argument...
Prachtig voorbeeld weer, iemand belicht een subjectief zinnetje en negeert straal de inhoudelijke argumenten.
Als je goed gelezen had kon je sterkere argumenten ontdekken. Let wel... ALS je je best had gedaan.
quote:
Waarom is iemand alleen "goed" geweest als ie minimaal 300 euro (bij wijze van 300 euro of een heel of half maandsalaris) geeft? Waarom wordt je afgestraft als je 25 euro geeft?
Even een vraag in het algemeen...
Wat kan mij het nou boeien hoeveel iemand geeft, of als iemand helemaal niets geeft? Beiden is oke, whatever...
Dat was mijn strekking dus ook.
Maar ik zal ook even een nietszeggend stukje uit je tekst quoten?
quote:
minimaal 300 euro
Wat een argument. Chapeau. Hulde. Mijn respect reikt tot in de hemel.
quote:
Man man man, je denkt haar wel te kennen he?

Ja, het is mijn hysterische buurvrouw die altijd van mening is dat zij God is en andere mensen die het niet met haar eens zijn mongolen zijn.
Maar goed, ze is wel trots op haar zoon. En dat is toch een wondermooi gegeven die mij vervult met liefde & compassie.
pi_24367424
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:40 schreef buzzer het volgende:
Volledig eensch met TS
Ik moet echt kotsen van die grappige topics in ONZ
Dat had ik dus ook. Hoe kan je hier nou grappen over maken?!??! Ik heb niet eens de hele eerste pagina doorgelezen. Te triest voor woorden.
  maandag 3 januari 2005 @ 18:04:59 #232
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24375718
quote:
Op maandag 3 januari 2005 09:15 schreef Radjwantie het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Hoe kan je hier nou grappen over maken?!??! Ik heb niet eens de hele eerste pagina doorgelezen. Te triest voor woorden.
Mijn opa is omgekomen in Auswitz.
Hij viel van de wachttoren.

Tijd heelt alle wonden .
pi_24377085
quote:
Op maandag 3 januari 2005 03:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Prachtig voorbeeld weer, iemand belicht een subjectief zinnetje en negeert straal de inhoudelijke argumenten.
Als je goed gelezen had kon je sterkere argumenten ontdekken. Let wel... ALS je je best had gedaan.
[..]
Ik heb de rest ook gelezen, ik haal er eentje uit, eentje die volkomen nergens op slaat. Het siert de rest van je stuk tekst niet om zo'n argument erbij te halen.
quote:
Dat was mijn strekking dus ook.
Maar ik zal ook even een nietszeggend stukje uit je tekst quoten?
[..]

Wat een argument. Chapeau. Hulde. Mijn respect reikt tot in de hemel.
[..]
Ik bedoelde "bij wijze van 300 euro", zeg 100 euro of zeg 500... Ik noemde EEN bedrag, een hoog bedrag omdat ik de indruk had dat als je "weinig" geeft (en wat weinig is is voor iedereen weer anders dus vandaar "bij wijze van") dat je het dan net zo goed niet moet doen.
pi_24381794
Top-discussie hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')