abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 januari 2005 @ 02:14:47 #176
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24349482
Laat ik ook maar massaal krokedillentranen huilen om leed dat ver van mijn bed is.
Meteen geld overmaken zodat mijn geweten gesust is en ik weer lekker kan slapen.
Ja, want het overmaken van ¤ 50,- is natuurlijk een echt gebaar voor die mensen daar, ik bedoel dat ik als Nederlander ,waar het gemiddelde jaarinkomen op ¤ 26.000,- euro ligt, ze geen trap na geef.
Dat mijn 50 euro dus maar 0,192 % van het gemiddelde inkomen is doet er niet toe.
ALS je maar wat geeft .

Mensen die zich zo druk maken over al het leed kopen maar een ticket en gaan die lui meehelpen.
Ik kots er van dat ze MIJ gaan lopen veroordelen op iets wat mijn eigen keuze is en blijft.
Godverdomme, ik ga toch ook niet iets bepalen wat jullie moeten doen om jullie eigenwaarde te preserveren en het plekje naast God te bemachtigen.
Hypocrisie van de topicstarter vind ik mogelijk nog verachtelijker dan de mensen die in Azie de lijken afstuinen in hun zoektoch naar portemonnee's en dure horloge's.
Zij moeten in principe wel, geen geld, geen inkomen en de economie op z'n gat.
Honger, cholera en uitzichtloze situaties, falend regeringsbeleid en ook nog eens internationale hulp die te traag op gang kwam.
En dan ga JIJ een beetje lopen huilen hoe slecht zij het hebben achter jouw pc, in je warme kamer en omringd door alle luxe artikelen die de Westerse wereld maar bieden kan.
Je zoontje staat de helft af van zijn vuurwerkgeld en daar ben je trots op...
Wat ben jij voor misselijk wijf?

Dus alsnog egoisme belonen met waardering, omdat je zoontje nog steeds aan zichzelf denkt en dit jaar gewoon vuurwerk heeft afgestoken deert je blijkbaar niet.
Jij bent zo'n huilerige huisvrouw die bij gebrek aan een goed sexleven en algemene interesses anderen maar gaat veroordelen op hun gedrag omdat je eigen leven tot een grijs bestaan is verworden en dus uit bittere verveling ons maar jouw wil gaat opleggen.
Het teken dat je daadwerkelijk bent afgestompt is wel als je voor anderen gaat denken en keuzes die niet de jouwe zijn gaat afdoen als onfatsoenlijk...

Je hebt makkelijk praten in je eigen wereldje... Er zou sprake geweest zijn van echte wijsheid en mededogen als je je 13e maand en het volledige vuurwerk-geld van je zoontje had gedoneert op giro 555.
DAN had je recht van spreken gehad.
Maar nee, sus je geweten maar. Zo lijkt het namelijk net alsof wij fout zijn en verdoezel jij je misselijkmakende hypocrisie.
Geef mij dan maar egoisme zoals het daadwerkelijk is, geef mij dan maar botheid en geef mij dan ook maar een kant van mezelf die elk mens heeft.
Namelijk desinteresse in leed, niemand wil namelijk ongelukkig zijn...
Iedereen vlucht massaal voor leed, hetzij in de TV-programma's, internet, games, een goed boek of in de kroeg.
Blijkbaar zit jij zo in je eigen wereld waarin jouw regels zijn alsof je God bent dat je vergeet in te zien dat we individuen zijn met elk een eigen karakter en mening.
En dat mensen er dan voor kiezen om niks te doen is hun goed recht. En blijft hun goed recht!
pi_24349765
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

het gaat me nieteens over humor, noch over ons geraakt zijn...
WAAROM is deze ramp speciaal?
Omdat er Europeanen zitten!!!

Ik ben misschien te cynisch, echt,
maar ik zie rampen in bv China, rivieren die jaarlijks 9878976876 slachtoffers eisen, afrika die NU dagelijks 987987 slachtoffers eisen, dagelijks,
en nu zien we foto's, berichten, alles en alles van een soort "ons"volk, en NU zijn we ontzet, en DAT verbijsterd me,
o,
en ja,
ik volg ook slaafs alle sites, alle nieuws, maar verdomme, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ergens een soort eigenbelang is, och, och er zijn westerse toeristen daar...
En JA, IK vind de verhalen hartverscheurend!!
Ik ben geen steen, maar denk er iets anders over...
De media kiest wat speciaal is aangezien zij het uitzenden enzovoorts.
Als er net zoveel aandacht werd geschonken aan de gebeurtenissen in Afrika en in China zijn 'wij' ook ontzet. In ieder geval. Ik zou dat zijn.

Ik wist in eerste instantie niet eens dat er Nederlanders zaten in Azië, aangezien ik via buitenlandse websites het nieuws had gevolgd.
Toen was ik al 'ontzet'.
  zondag 2 januari 2005 @ 02:52:05 #178
62512 Smurfin
Curiositá
pi_24349893
En wie denk jij wie jij bent??
Wie veroordeeld nou wie??
Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
dan heb ik dat recht waar jij over spreekt net zo goed!

Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
Je handtekening alleen al...nee hoor...

En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_24349943
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:
Wie kaatst, kan de bal verwachten.
quote:
Kwetsend? Dat vind jij misschien. Iedereen denkt daar anders over. Je kunt niet met iedereeen tegelijk rekening houden. Als je alleen maar dingen wilt zien die je zelf leuk vindt/waar je het zelf mee eens bent moet je maar je eigen forum opstarten. Met één user.
quote:
Hypocratie. Handtekening.
quote:
En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
No comment.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 2 januari 2005 @ 05:24:13 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350851
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:

Simpele ziel
Is het een trein? Is het een vliegtuig? Is het een kogel?
Neen! Het is upermoeder, voorbeeld voor ons allen. Trots der naties en de wijsheid zelve.
Oh hoeder der stofzuigers, zij die ons redt van de kalkaanslag in de douche. Halleluja, voorbeeld-opvoeder ik kniel voor U. .
Maar even serieus, kom eens met argumenten in plaats je als een getergde ziel te gedragen omdat je woorden leest die je niet aanstaan en jouw visie betreffende hoe wij leed moeten belijden niet in je straatje passen.
quote:
Ik veroordeel wie ik wil, omdat jij dat ook zo doet. Dat is de keerzijde van de medaille.
Het probleem is echter wel dat ik iets niet doe wat jij wel doet, en dat is mensen verplichten volgens jouw visie zich te moeten gedragen.
Ik veroordeel niet een volledige groep mensen die niet doneren, ik veroordeel enkel het geblaat van een gefrustreerd schaapje dat zijn weg in de weide met moeite vinden kan.
quote:
Zoals ik in bovenstaande tekst al vermelde heeft het niks met ”hypocratie” te maken maar met het feit dat er iets wordt opgelegd aan mij en vele anderen.
Omdat ik cynische grappen maak ben ik de zondebok, en iemand die ¤ 5.- doneert is heilig.
Zo werkt het niet in de wereld waarin ik me begeef helaas...
Echter, leedvermaak is het beste vermaak...
Ik heb je posthistorie eens zorgvuldig bekeken en ontdekt dat je niet je bek opengetrokken hebt over tv-programma's waarin leed centraal staat.
Lachen om homevideo's waarin jonge kinderen van een verwarming pleuren is namelijk wel hi-la-risch maar grappen maken over een tsunami is natuurlijk not done.

Ik neem aan dat elke keer als er een grap is over een etnische minderheid, jij meteen desbetreffend persoon in een hysterische staat aanspreekt op zijn asociale gedrag?
Grappen over Nazi's en Joden en de 2e wereldoorlog ansich zijn ook niet toegestaan uiteraard. Dat soort mensen zou je natuurlijk ook graag zelf deporteren omdat ze geen rekening houden met de gevoelens van mensen over iets wat 60 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Of wat dacht je van grappen over de 1e wereld oorlog of die van de 80 jarige oorlog in Nederland (1568-1648)?
Ik durf te wedden dat als ik een grap vertel over de Geuzen jij op me afkomt... .
Met een bloedneusje van woede ga je dan een preek afsteken hoe die mensen geknokt hebben voor onze toekomst en waarom ik zo harteloos ben.
En dat je over-over-over-over-over-over-over-grootvader in 1638 enkele aalmoezen gedoneerd heeft en dat we hem moeten eren en dat je uiteraard trots op hem bent.
quote:

Simpele ziel
Goed . Simpel en dom moddergooien is niet mijn stijl.
Je illustreert enkel hoe machteloos jij je nu voelt en me waarschijnlijk naar een andere wereld wenste toen je mijn reactie las.
In ieder geval vind ik het wel een leuke grap van je dat je in je openingspost deze dingen gepost hebt:
quote:
Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
&
quote:
Verbeter de wereld...Begin...
Serieus, die vetgedrukte teksten betekenen natuurlijk he-le-maal niets meer nadat je mij uitmaakt voor simpele ziel en ook nog even mijn moeder aanvalt.
Iemand die verdraagzaamheid, begrip en sympathie predikt en vervalt in lomp schelden zonder inhoud of boodschap is gewoon de grap zelf.
Je bent verworden tot een zielige schertsvertoning waarin je duidelijk het daadwerkelijke gezicht van hypocrisie laat zien.

De enige vraag die nu in me opkomt, is dit:
Als je zoon dit terug leest, zou hij dan ook trots op jou zijn? .
  zondag 2 januari 2005 @ 05:30:43 #181
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350871
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 2 januari 2005 @ 05:37:04 #182
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350893
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:30 schreef HAL9000S het volgende:
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:38:51 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350901
Oke, acceptabel...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350905
Het is ook triest, dat er nog grapjes over bestaan. Eerder ziek.

foto's kunnen schokkend zijn!

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100061_1.jpg

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100113_1.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:49:53 (Linkjes van foto's gemaakt...) ]
pi_24350909
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
Ik krijg altijd een semi-gevoel van medelijden juist wanneer ik langs RTL Boulevard zap.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:41:14 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350911
Shockeren is zoooo 2004
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350913
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.
Geluk?

Ik vind dat niet iets om jaloers op te zijn.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:43:02 #188
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350917
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn de audities voor de Muppets neem ik aan...
pi_24350930
Kasta, ik had van jou toch net iets meer 'smaak' verwacht.

[ Bericht 63% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:52:31 ]
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 2 januari 2005 @ 05:49:18 #190
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350934
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:48 schreef kastanova het volgende:
Deze mag ook wel weg. Er zijn gewoon grenzen.

[ Bericht 27% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:53:55 (Plaatje weg) ]
pi_24350949
Had die homo van een kastanova geen ban?
Jammer dat ze hem niet naar Azië hebben gestuurd met de kerst.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:57:47 #192
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350967
Plaatje ook weg hier HW

[ Bericht 83% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:54:26 ]
pi_24350973
En deze ook weg HW

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:55:01 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 05:59:07 #194
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350975
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Oh heb medelijden met die mensen" & "Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's..." Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
pi_24350977
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dude, met zulke dingen moet je niet spotten .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:06:20 #196
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350991
en weg

[ Bericht 47% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:56:00 ]
pi_24350992
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

"Oh heb medelijden met die mensen". Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's... Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
Staat er ergens een doodverwensing????
Wie zegt dat ik hem niet had toegewenst dat hij daar was, en voor het leven verminkt zou zijn??
Dat hij zich nog net redden kon, maar toch kompleet verlamd teruggevonden werd???
Een soort van superman, zeg maar.

Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
pi_24350997
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een soort van superman, zeg maar.
Ben ik al .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:09:46 #199
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351005
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
Keep the soul alive! is al gepatenteerd door de media magnaten en platenindustrie, dus daar moet wel wat mee te doen zijn idd.
pi_24351008
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ben ik al .
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben achter gelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')