Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Och, die man welke nu een papiertje omhoog houdt waarin hij op zoek is naar z'n 9 maanden oude dochtertje welke weg gespoeld is kan over een jaar, wanneer hij er niet meer zo extreem mee bezig is, wel eens op fok terecht komen, of via google een 'humoristisch' topic vinden...
Het blijft namelijk gewoon jaren staan. En wat denk je... zou het hem over een jaar nog raken wanneer hij die foto van zichzelf terug ziet, met een leuk snorretje erop gephotosoept en een 'grappige' tekst van een of andere teringpuber eronder... Terwijl hij weet dat het zijn meest wanhopige moment in zijn leven was, en hij zich het afgelopen jaar alleen maar verwijten heeft gemaakt "had ik 'r steviger vast moeten houde...?"
Dit soort topics kunnen ten alle tijden schaden en je weet genoeg van Internet om te beseffen dat het wel heel naief is om te denken dat 'die mensen zich wel met wat anders bezig houden'.... toch?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat te doen, fotosoeptopics alhier verwijderen?
En??quote:
Nee, ik heb nergens beweerd dat we het tegen kunnen houden. Dat is ook mijn hele streven niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!
Het raakt mij, het raakt jou, simpelweg omdat we ouders zijn en kunnen inleven,
maar kan jij OF ik dit tegenhouden?
Stel dat het ons overkomen is, kun je het dan tegenhouden???
We kunnen het niet tegenhouden Swetzz, we kunnen het niet...
Wat te doen, fotosoeptopics alhier verwijderen?
En ik mee het serieus, al;s dat zou vermijden dat die arme m,an het ooit zou zien graag zelfs ,!!!
Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
En??
Verder nog wat?
Denk eens met me mee, reeel graag.
In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Humor over deze ramp? Onvermijdelijk, maar denk ik godsnaam wel een KLEIN beetje na voordat je zo topic opent. Simpelweg goedkoop scoren (kijk MIJ toch eens onverschillig ruig zijn) zou imho een waarschuwing en bij herhaling een zeer langdurige, onverschillig voor smeekbedes, ban op moeten leveren.
Ik ben zeer serieus,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:22 schreef yootje het volgende:
[..]
Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.
Gewoon alle humortopics over iemands dood dicht, klaar
Dit wordt wel persoonlijk, maar iedereen schreeuwde moord en brand toen met dat ene topic van Brechtje met dat dode paard. Dit is toch wel een tikkie erger denk ik.
Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheidquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,
denk met me mee, ik meen het,
WELKE posts vin d jij nou not done,
Ik ben dol opbannen, dus hoor het graag!
Die wel idd.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
deze heeft opzich potentie:
[NWS] Tsunami richt ernstige schade aan kust Nederland.
Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef yootje het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn die mensen ziek te noemen?
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.
Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheid
Nee okay.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.
Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:
[..]
Nee okay.
Ik ga straks even mijn moeder opeten. Ieder zijn smaak.
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?
Je hebt helemaal gelijk, en je verwoord het beter dan ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef Blessed het volgende:
ah joh. Dat je er grapjes over maakt, betekent niet dat het je niks kan schelen.
Hell, ik maak ook grapjes over mijn eigen ellende - en of dat nou minder erg is of niet, mijn eigen ellende voelt wel ellendiger aan om de simpele reden dat het de mijne is, vanuit mijn beleving. Je eigen ellende voelt altijd erger dan de ellende van anderen.
Maar om het wat luchtiger te maken, kan je er best grapjes over maken. Als je altijd maar zuur blijft kijken om de ellende die je zelf beleeft of die een ander beleeft, kan je nooit meer lachen.
Een grapje om (veel) ellende vind ik een goede manier van omgaan met het leven; het houdt je staande en gezond (ja, van stress en zorgen wordt een mens (nog) ziek(er) ), maar het betekent niet dat het je maar niks kan schelen of dat je het niet erg vindt.
Ik merk het...wie is er nu bekrompen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef XiChico het volgende:
Ik denk dat iedereen het heel erg vind voor die mensen in Azie .. maar volgens mij maakt iedereen er gewoon grapjes over om die moraalridders te pesten. Bijvoorbeeld .. laatst was er een topic op een ander forum, en die zei: [quote] "Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik heb gestort, want dan krijg je van die reactie's, Zoveel!? Zoveel ga je toch niet geven msn"
En dat soort patsers heb ik een hekel aan, en ook aan die mensen die tegen andere zeggen .. koop geen stomzinnig tokkie vuurwerk maar stort geld. En tja .. met dat soort posts lok je die grapjes een beetje uit vind ik. Die mensen doen namelijk of ze zo goed voor de wereld zijn, terwijl ze wss nooit geld storten (maandelijks) aan andere arme doelen (Mensen in Afrika ofzo)
die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinnikenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?
Preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinniken
Als je moeder het goed vindt, mag je van mij je gang gaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:
[..]
Nee okay.
Ik ga straks even mijn moeder opeten. Ieder zijn smaak.
Die was van conflict.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vond ik wat meer nivo hebben dan 'er lopen twee tusnami's door de woestijn'
De media kiest wat speciaal is aangezien zij het uitzenden enzovoorts.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
het gaat me nieteens over humor, noch over ons geraakt zijn...
WAAROM is deze ramp speciaal?
Omdat er Europeanen zitten!!!
Ik ben misschien te cynisch, echt,
maar ik zie rampen in bv China, rivieren die jaarlijks 9878976876 slachtoffers eisen, afrika die NU dagelijks 987987 slachtoffers eisen, dagelijks,
en nu zien we foto's, berichten, alles en alles van een soort "ons"volk, en NU zijn we ontzet, en DAT verbijsterd me,
o,
en ja,
ik volg ook slaafs alle sites, alle nieuws, maar verdomme, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ergens een soort eigenbelang is, och, och er zijn westerse toeristen daar...
En JA, IK vind de verhalen hartverscheurend!!
Ik ben geen steen, maar denk er iets anders over...
Wie kaatst, kan de bal verwachten.quote:Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:
En wie denk jij wie jij bent??
Wie veroordeeld nou wie??
Kwetsend? Dat vind jij misschien. Iedereen denkt daar anders over. Je kunt niet met iedereeen tegelijk rekening houden. Als je alleen maar dingen wilt zien die je zelf leuk vindt/waar je het zelf mee eens bent moet je maar je eigen forum opstarten. Met één user.quote:Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
dan heb ik dat recht waar jij over spreekt net zo goed!
Hypocratie. Handtekening.quote:Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
Je handtekening alleen al...nee hoor...
No comment.quote:En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.
Simpele ziel
Is het een trein? Is het een vliegtuig? Is het een kogel?quote:Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:
En wie denk jij wie jij bent??
Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.
Simpele ziel
upermoeder, voorbeeld voor ons allen. Trots der naties en de wijsheid zelve.Ik veroordeel wie ik wil, omdat jij dat ook zo doet. Dat is de keerzijde van de medaille.quote:En wie denk jij wie jij bent??
Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
Zoals ik in bovenstaande tekst al vermelde heeft het niks met ”hypocratie” te maken maar met het feit dat er iets wordt opgelegd aan mij en vele anderen.quote:Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
Goedquote:En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.
Simpele ziel
"e:Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
Serieus, die vetgedrukte teksten betekenen natuurlijk he-le-maal niets meer nadat je mij uitmaakt voor simpele ziel en ook nog even mijn moeder aanvalt.quote:Verbeter de wereld...Begin...
Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:30 schreef HAL9000S het volgende:
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Ik krijg altijd een semi-gevoel van medelijden juist wanneer ik langs RTL Boulevard zap.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
Geluk?quote:Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook triest, dat er nog grapjes over bestaan. Eerder ziek.
[afbeelding]
[afbeelding]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.
Dat zijn de audities voor de Muppets neem ik aan...quote:Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is ook triest, dat er nog grapjes over bestaan. Eerder ziek.
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mag ook wel weg. Er zijn gewoon grenzen.quote:Op zondag 2 januari 2005 05:48 schreef kastanova het volgende:
"Oh heb medelijden met die mensen" & "Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's..." Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!quote:Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had die homo van een kastanova geen ban?
Jammer dat ze hem niet naar Azië hebben gestuurd met de kerst.
Dude, met zulke dingen moet je niet spottenquote:Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Had die homo van een kastanova geen ban?
Jammer dat ze hem niet naar Azië hebben gestuurd met de kerst.
Staat er ergens een doodverwensing????quote:Op zondag 2 januari 2005 05:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
"Oh heb medelijden met die mensen". Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's... Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook.
Ben ik alquote:Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een soort van superman, zeg maar.
Keep the soul alive! is al gepatenteerd door de media magnaten en platenindustrie, dus daar moet wel wat mee te doen zijn idd.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.
Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.
En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.![]()
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben achter gelaten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |