abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:17:20 #151
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343896
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Och, die man welke nu een papiertje omhoog houdt waarin hij op zoek is naar z'n 9 maanden oude dochtertje welke weg gespoeld is kan over een jaar, wanneer hij er niet meer zo extreem mee bezig is, wel eens op fok terecht komen, of via google een 'humoristisch' topic vinden...

Het blijft namelijk gewoon jaren staan. En wat denk je... zou het hem over een jaar nog raken wanneer hij die foto van zichzelf terug ziet, met een leuk snorretje erop gephotosoept en een 'grappige' tekst van een of andere teringpuber eronder... Terwijl hij weet dat het zijn meest wanhopige moment in zijn leven was, en hij zich het afgelopen jaar alleen maar verwijten heeft gemaakt "had ik 'r steviger vast moeten houde...?"

Dit soort topics kunnen ten alle tijden schaden en je weet genoeg van Internet om te beseffen dat het wel heel naief is om te denken dat 'die mensen zich wel met wat anders bezig houden'.... toch?
Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!
Het raakt mij, het raakt jou, simpelweg omdat we ouders zijn en kunnen inleven,
maar kan jij OF ik dit tegenhouden?

Stel dat het ons overkomen is, kun je het dan tegenhouden???

We kunnen het niet tegenhouden Swetzz, we kunnen het niet...

Wat te doen, fotosoeptopics alhier verwijderen?
En ik mee het serieus, al;s dat zou vermijden dat die arme m,an het ooit zou zien graag zelfs ,!!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_24343925
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:20:47 #153
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24343969
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:18 schreef yootje het volgende:

[..]

En??
Verder nog wat?

Denk eens met me mee, reeel graag.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:21:25 #154
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24343984
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Natuurlijk raakt het hem als hij na jaren een s gaat kijken via google oid!
Het raakt mij, het raakt jou, simpelweg omdat we ouders zijn en kunnen inleven,
maar kan jij OF ik dit tegenhouden?

Stel dat het ons overkomen is, kun je het dan tegenhouden???

We kunnen het niet tegenhouden Swetzz, we kunnen het niet...

En ik mee het serieus, al;s dat zou vermijden dat die arme m,an het ooit zou zien graag zelfs ,!!!
Nee, ik heb nergens beweerd dat we het tegen kunnen houden. Dat is ook mijn hele streven niet.
Alleen de pro argumentatie in dit topic is van een tenenkrommend nivo zoals ik op pagina 1 al postte.

Persoonlijk mag er wat mij betreft best geintjes gemaakt worden mbt deze ramp. Het jammerlijke vind ik persoonlijk dat er geen een blijkbaar in staat is om zich van een vorm van humor bedient welke ook nog tot nadenken stemt. Verder dan 'er lopen twee tsunami's door de woestijn' stijgt het nivo niet. En wat mij betreft zouden die linearecta gedelete moeten worden.

Humor over deze ramp? Onvermijdelijk, maar denk ik godsnaam wel een KLEIN beetje na voordat je zo topic opent. Simpelweg goedkoop scoren (kijk MIJ toch eens onverschillig ruig zijn) zou imho een waarschuwing en bij herhaling een zeer langdurige, onverschillig voor smeekbedes, ban op moeten leveren.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:22:49 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24344010
Ik zou niet de fotosoeptopics sluiten, maar wel een grens leggen bij bijvoorbeeld de herkenbaarheid van de gefotosoepte... Kijk zo'n snorretje op de nieuwsfoto van een wanhopig man is not done. Gefotosoepte identificatiefoto's => not done.

Foto van de golf maar daar de smurfen in gefotosoept... Gewoon doen

en nu we het er toch over hebben, users met platgereden vossen in hun usericon => not done (plaatje staat weer terug)
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_24344015
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:20 schreef yvonne het volgende:

[..]

En??
Verder nog wat?

Denk eens met me mee, reeel graag.
Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.

Gewoon alle humortopics over iemands dood dicht, klaar

Dit wordt wel persoonlijk, maar iedereen schreeuwde moord en brand toen met dat ene topic van Brechtje met dat dode paard. Dit is toch wel een tikkie erger denk ik.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:24:41 #157
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344053
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:21 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Humor over deze ramp? Onvermijdelijk, maar denk ik godsnaam wel een KLEIN beetje na voordat je zo topic opent. Simpelweg goedkoop scoren (kijk MIJ toch eens onverschillig ruig zijn) zou imho een waarschuwing en bij herhaling een zeer langdurige, onverschillig voor smeekbedes, ban op moeten leveren.
In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,
denk met me mee, ik meen het,
WELKE posts vin d jij nou not done,
Ik ben dol opbannen, dus hoor het graag!

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:28:09 #158
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344132
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:22 schreef yootje het volgende:

[..]

Sorry, ik weet telkens niet of je wle of niet serieus bent en zo samenhangend zijn je posts ook niet.

Gewoon alle humortopics over iemands dood dicht, klaar

Dit wordt wel persoonlijk, maar iedereen schreeuwde moord en brand toen met dat ene topic van Brechtje met dat dode paard. Dit is toch wel een tikkie erger denk ik.
Ik ben zeer serieus,
vergis je niet,
zwarte humor vermijd je niet, never,
en sorry hoor, dat van B's paard is allang over en uit en opgelost..
Ik ben niet lange dan een uurtje of wat geraakt.

FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:29:25 #159
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24344154
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:24 schreef yvonne het volgende:

[..]

In alle redelijkheid, wij zijn beide ouder, jij denkt aan het 9 maanden oude dochtertje, ik aan het 17 jarige backpacking meiske,
denk met me mee, ik meen het,
WELKE posts vin d jij nou not done,
Ik ben dol opbannen, dus hoor het graag!
Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheid
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 21:30:53 #160
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:37:57 #161
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344321
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:30 schreef Swetsenegger het volgende:
deze heeft opzich potentie:
[NWS] Tsunami richt ernstige schade aan kust Nederland.
Die wel idd.

pi_24344389
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef yootje het volgende:

[..]

Mag ik zo vrij zijn die mensen ziek te noemen?
Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.

Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 1 januari 2005 @ 21:44:44 #163
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24344450
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat kan ik ook wel zeggen van mensen die een andere smaak hebben, maar het is nogal bekrompen he.

Als je niet van chocola houdt, ben je ziek. Maar goed, blijkbaar is het voor sommige mensen nodig alles zwart-wit te houden, omdat ze de kleurtjes anders niet kunnen onderscheiden.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:48:33 #164
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344504
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:29 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Eigenlijk getuigt het hele topic van een gebrek aan creativiteit en een teveel aan onsmakelijkheid
Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?

pi_24344505
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee okay.

Ik ga straks even mijn moeder opeten. Ieder zijn smaak.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 21:50:33 #166
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24344532
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee okay.

Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?

zaterdag 1 januari 2005 @ 21:51:44 #167
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24344549
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Jouw keuze, post je wel de foto's op FOK!?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24344934
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:43 schreef Blessed het volgende:
ah joh. Dat je er grapjes over maakt, betekent niet dat het je niks kan schelen.
Hell, ik maak ook grapjes over mijn eigen ellende - en of dat nou minder erg is of niet, mijn eigen ellende voelt wel ellendiger aan om de simpele reden dat het de mijne is, vanuit mijn beleving. Je eigen ellende voelt altijd erger dan de ellende van anderen.
Maar om het wat luchtiger te maken, kan je er best grapjes over maken. Als je altijd maar zuur blijft kijken om de ellende die je zelf beleeft of die een ander beleeft, kan je nooit meer lachen.
Een grapje om (veel) ellende vind ik een goede manier van omgaan met het leven; het houdt je staande en gezond (ja, van stress en zorgen wordt een mens (nog) ziek(er) ), maar het betekent niet dat het je maar niks kan schelen of dat je het niet erg vindt.
Je hebt helemaal gelijk, en je verwoord het beter dan ik.
Dit is een normale reactie, sommigen hebben totaal geen respect voor een ander of diens mening.
Er zit wel degelijk verschil in grappen en humor.

Ik heb niet opgeroepen dat mensen massaal geld moeten gaan storten.
En ik heb gelukkig geen familie of kennissen die direct getroffen zijn,
maar, ow ow ow wat ben ik goed, kan me er wel wat bij bedenken wat zij moeten doorstaan.
Sommige uitspraken zijn dan gewoon kwetsend.
Dat is geen humor.
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:28 schreef XiChico het volgende:
Ik denk dat iedereen het heel erg vind voor die mensen in Azie .. maar volgens mij maakt iedereen er gewoon grapjes over om die moraalridders te pesten. Bijvoorbeeld .. laatst was er een topic op een ander forum, en die zei: [quote] "Ik zal maar niet zeggen hoeveel ik heb gestort, want dan krijg je van die reactie's, Zoveel!? Zoveel ga je toch niet geven msn"

En dat soort patsers heb ik een hekel aan, en ook aan die mensen die tegen andere zeggen .. koop geen stomzinnig tokkie vuurwerk maar stort geld. En tja .. met dat soort posts lok je die grapjes een beetje uit vind ik. Die mensen doen namelijk of ze zo goed voor de wereld zijn, terwijl ze wss nooit geld storten (maandelijks) aan andere arme doelen (Mensen in Afrika ofzo)
Ik merk het...wie is er nu bekrompen?
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 22:16:22 #169
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24344991
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Noem me een topic na een ramp, welke dan ook die echt hilariscvh was?
die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinniken
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 22:17:28 #170
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24345017
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

die groeten uit volendam moest ik toch wel om grinniken
Precies

pi_24345039
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 21:48 schreef yootje het volgende:

[..]

Nee okay.

Als je moeder het goed vindt, mag je van mij je gang gaan.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 22:19:12 #172
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24345052
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:17 schreef yvonne het volgende:

[..]

Precies
Vond ik wat meer nivo hebben dan 'er lopen twee tusnami's door de woestijn'
pi_24345058
Het is inderdaad erg lullig. Ik kan er stiekem soms wel om lachen ookal zijn er vrienden en familie van mij omgekomen.
Ik ben Indisch en mij family is waarschijnlijk dood, we kunnen ze niet bereiken met de telefoon omdat nisk het er meer doet.
[14.gif]
pi_24345213
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Vond ik wat meer nivo hebben dan 'er lopen twee tusnami's door de woestijn'
Die was van conflict.
  zondag 2 januari 2005 @ 00:43:51 #175
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24347964
Humor helpt bij mij wel eens in het verwerkingsproces. Daar mag je het niet mee eens zijn, maar zo zit ik in elkaar. Als het mij niet aanstaat, ga ik het ook niet opzoeken.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zondag 2 januari 2005 @ 02:14:47 #176
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24349482
Laat ik ook maar massaal krokedillentranen huilen om leed dat ver van mijn bed is.
Meteen geld overmaken zodat mijn geweten gesust is en ik weer lekker kan slapen.
Ja, want het overmaken van ¤ 50,- is natuurlijk een echt gebaar voor die mensen daar, ik bedoel dat ik als Nederlander ,waar het gemiddelde jaarinkomen op ¤ 26.000,- euro ligt, ze geen trap na geef.
Dat mijn 50 euro dus maar 0,192 % van het gemiddelde inkomen is doet er niet toe.
ALS je maar wat geeft .

Mensen die zich zo druk maken over al het leed kopen maar een ticket en gaan die lui meehelpen.
Ik kots er van dat ze MIJ gaan lopen veroordelen op iets wat mijn eigen keuze is en blijft.
Godverdomme, ik ga toch ook niet iets bepalen wat jullie moeten doen om jullie eigenwaarde te preserveren en het plekje naast God te bemachtigen.
Hypocrisie van de topicstarter vind ik mogelijk nog verachtelijker dan de mensen die in Azie de lijken afstuinen in hun zoektoch naar portemonnee's en dure horloge's.
Zij moeten in principe wel, geen geld, geen inkomen en de economie op z'n gat.
Honger, cholera en uitzichtloze situaties, falend regeringsbeleid en ook nog eens internationale hulp die te traag op gang kwam.
En dan ga JIJ een beetje lopen huilen hoe slecht zij het hebben achter jouw pc, in je warme kamer en omringd door alle luxe artikelen die de Westerse wereld maar bieden kan.
Je zoontje staat de helft af van zijn vuurwerkgeld en daar ben je trots op...
Wat ben jij voor misselijk wijf?

Dus alsnog egoisme belonen met waardering, omdat je zoontje nog steeds aan zichzelf denkt en dit jaar gewoon vuurwerk heeft afgestoken deert je blijkbaar niet.
Jij bent zo'n huilerige huisvrouw die bij gebrek aan een goed sexleven en algemene interesses anderen maar gaat veroordelen op hun gedrag omdat je eigen leven tot een grijs bestaan is verworden en dus uit bittere verveling ons maar jouw wil gaat opleggen.
Het teken dat je daadwerkelijk bent afgestompt is wel als je voor anderen gaat denken en keuzes die niet de jouwe zijn gaat afdoen als onfatsoenlijk...

Je hebt makkelijk praten in je eigen wereldje... Er zou sprake geweest zijn van echte wijsheid en mededogen als je je 13e maand en het volledige vuurwerk-geld van je zoontje had gedoneert op giro 555.
DAN had je recht van spreken gehad.
Maar nee, sus je geweten maar. Zo lijkt het namelijk net alsof wij fout zijn en verdoezel jij je misselijkmakende hypocrisie.
Geef mij dan maar egoisme zoals het daadwerkelijk is, geef mij dan maar botheid en geef mij dan ook maar een kant van mezelf die elk mens heeft.
Namelijk desinteresse in leed, niemand wil namelijk ongelukkig zijn...
Iedereen vlucht massaal voor leed, hetzij in de TV-programma's, internet, games, een goed boek of in de kroeg.
Blijkbaar zit jij zo in je eigen wereld waarin jouw regels zijn alsof je God bent dat je vergeet in te zien dat we individuen zijn met elk een eigen karakter en mening.
En dat mensen er dan voor kiezen om niks te doen is hun goed recht. En blijft hun goed recht!
pi_24349765
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

het gaat me nieteens over humor, noch over ons geraakt zijn...
WAAROM is deze ramp speciaal?
Omdat er Europeanen zitten!!!

Ik ben misschien te cynisch, echt,
maar ik zie rampen in bv China, rivieren die jaarlijks 9878976876 slachtoffers eisen, afrika die NU dagelijks 987987 slachtoffers eisen, dagelijks,
en nu zien we foto's, berichten, alles en alles van een soort "ons"volk, en NU zijn we ontzet, en DAT verbijsterd me,
o,
en ja,
ik volg ook slaafs alle sites, alle nieuws, maar verdomme, ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat het ergens een soort eigenbelang is, och, och er zijn westerse toeristen daar...
En JA, IK vind de verhalen hartverscheurend!!
Ik ben geen steen, maar denk er iets anders over...
De media kiest wat speciaal is aangezien zij het uitzenden enzovoorts.
Als er net zoveel aandacht werd geschonken aan de gebeurtenissen in Afrika en in China zijn 'wij' ook ontzet. In ieder geval. Ik zou dat zijn.

Ik wist in eerste instantie niet eens dat er Nederlanders zaten in Azië, aangezien ik via buitenlandse websites het nieuws had gevolgd.
Toen was ik al 'ontzet'.
  zondag 2 januari 2005 @ 02:52:05 #178
62512 Smurfin
Curiositá
pi_24349893
En wie denk jij wie jij bent??
Wie veroordeeld nou wie??
Een ander confronteren met kwetsende fot'os en uitspraken mag wel,
dan heb ik dat recht waar jij over spreekt net zo goed!

Over hypocratie gesproken, dit zegt meer over jou persoon.
Je handtekening alleen al...nee hoor...

En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_24349943
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:
Wie kaatst, kan de bal verwachten.
quote:
Kwetsend? Dat vind jij misschien. Iedereen denkt daar anders over. Je kunt niet met iedereeen tegelijk rekening houden. Als je alleen maar dingen wilt zien die je zelf leuk vindt/waar je het zelf mee eens bent moet je maar je eigen forum opstarten. Met één user.
quote:
Hypocratie. Handtekening.
quote:
En ja, ik weet zeker dat ik trotser kan zijn op mijn zoon, als jouw moeder op jou.

Simpele ziel
No comment.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:24:13 #180
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350851
quote:
Op zondag 2 januari 2005 02:52 schreef Smurfin het volgende:

Simpele ziel
Is het een trein? Is het een vliegtuig? Is het een kogel?
Neen! Het is upermoeder, voorbeeld voor ons allen. Trots der naties en de wijsheid zelve.
Oh hoeder der stofzuigers, zij die ons redt van de kalkaanslag in de douche. Halleluja, voorbeeld-opvoeder ik kniel voor U. .
Maar even serieus, kom eens met argumenten in plaats je als een getergde ziel te gedragen omdat je woorden leest die je niet aanstaan en jouw visie betreffende hoe wij leed moeten belijden niet in je straatje passen.
quote:
Ik veroordeel wie ik wil, omdat jij dat ook zo doet. Dat is de keerzijde van de medaille.
Het probleem is echter wel dat ik iets niet doe wat jij wel doet, en dat is mensen verplichten volgens jouw visie zich te moeten gedragen.
Ik veroordeel niet een volledige groep mensen die niet doneren, ik veroordeel enkel het geblaat van een gefrustreerd schaapje dat zijn weg in de weide met moeite vinden kan.
quote:
Zoals ik in bovenstaande tekst al vermelde heeft het niks met ”hypocratie” te maken maar met het feit dat er iets wordt opgelegd aan mij en vele anderen.
Omdat ik cynische grappen maak ben ik de zondebok, en iemand die ¤ 5.- doneert is heilig.
Zo werkt het niet in de wereld waarin ik me begeef helaas...
Echter, leedvermaak is het beste vermaak...
Ik heb je posthistorie eens zorgvuldig bekeken en ontdekt dat je niet je bek opengetrokken hebt over tv-programma's waarin leed centraal staat.
Lachen om homevideo's waarin jonge kinderen van een verwarming pleuren is namelijk wel hi-la-risch maar grappen maken over een tsunami is natuurlijk not done.

Ik neem aan dat elke keer als er een grap is over een etnische minderheid, jij meteen desbetreffend persoon in een hysterische staat aanspreekt op zijn asociale gedrag?
Grappen over Nazi's en Joden en de 2e wereldoorlog ansich zijn ook niet toegestaan uiteraard. Dat soort mensen zou je natuurlijk ook graag zelf deporteren omdat ze geen rekening houden met de gevoelens van mensen over iets wat 60 jaar geleden heeft plaatsgevonden.
Of wat dacht je van grappen over de 1e wereld oorlog of die van de 80 jarige oorlog in Nederland (1568-1648)?
Ik durf te wedden dat als ik een grap vertel over de Geuzen jij op me afkomt... .
Met een bloedneusje van woede ga je dan een preek afsteken hoe die mensen geknokt hebben voor onze toekomst en waarom ik zo harteloos ben.
En dat je over-over-over-over-over-over-over-grootvader in 1638 enkele aalmoezen gedoneerd heeft en dat we hem moeten eren en dat je uiteraard trots op hem bent.
quote:

Simpele ziel
Goed . Simpel en dom moddergooien is niet mijn stijl.
Je illustreert enkel hoe machteloos jij je nu voelt en me waarschijnlijk naar een andere wereld wenste toen je mijn reactie las.
In ieder geval vind ik het wel een leuke grap van je dat je in je openingspost deze dingen gepost hebt:
quote:
Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
&
quote:
Verbeter de wereld...Begin...
Serieus, die vetgedrukte teksten betekenen natuurlijk he-le-maal niets meer nadat je mij uitmaakt voor simpele ziel en ook nog even mijn moeder aanvalt.
Iemand die verdraagzaamheid, begrip en sympathie predikt en vervalt in lomp schelden zonder inhoud of boodschap is gewoon de grap zelf.
Je bent verworden tot een zielige schertsvertoning waarin je duidelijk het daadwerkelijke gezicht van hypocrisie laat zien.

De enige vraag die nu in me opkomt, is dit:
Als je zoon dit terug leest, zou hij dan ook trots op jou zijn? .
  zondag 2 januari 2005 @ 05:30:43 #181
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350871
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 2 januari 2005 @ 05:37:04 #182
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350893
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:30 schreef HAL9000S het volgende:
Die laatste smiley snap ik ff niet helemaal.
Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:38:51 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350901
Oke, acceptabel...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350905
Het is ook triest, dat er nog grapjes over bestaan. Eerder ziek.

foto's kunnen schokkend zijn!

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100061_1.jpg

http://csiphuket.i-thai.net/victimpicture/8100100113_1.jpg

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.

[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:49:53 (Linkjes van foto's gemaakt...) ]
pi_24350909
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:37 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Gewoon ogen dicht en vreten, wat we meestal doen als de Giro 555 reclame's op de tv zijn terwijl je net met je bord eten op schoot genesteld bent op je suede-bank van rond de ¤ 1000 euro.
Daarom is de afstandbediening ook uitgevonden, zo kunnen we leed matigen met een druk op de knop en kiezen of we met een soort semi-gevoel van medelijden onze maaltijd gaan nuttigen...
Maar iedereen zapt toch wel door naar iets 'leuks' zoals een geestdodend programma waarin mongolen iemand anders huis opknappen.
Ik krijg altijd een semi-gevoel van medelijden juist wanneer ik langs RTL Boulevard zap.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:41:14 #186
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_24350911
Shockeren is zoooo 2004
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_24350913
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

HAHAHAHAHAHAHAHA

Wat een lol he??????? NOT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je familie of een vriend zal maar een slachtoffer zijn en dat er dit van teruggevonden wordt. Als je al het "geluk" hebt dat ze iets van je aanverwante hebben teruggevonden.
Geluk?

Ik vind dat niet iets om jaloers op te zijn.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:43:02 #188
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350917
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:39 schreef LekkerSimpel het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat zijn de audities voor de Muppets neem ik aan...
pi_24350930
Kasta, ik had van jou toch net iets meer 'smaak' verwacht.

[ Bericht 63% gewijzigd door BE op 02-01-2005 14:52:31 ]
I was an atheist until I realized I was God
  zondag 2 januari 2005 @ 05:49:18 #190
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350934
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:48 schreef kastanova het volgende:
Deze mag ook wel weg. Er zijn gewoon grenzen.

[ Bericht 27% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:53:55 (Plaatje weg) ]
pi_24350949
Had die homo van een kastanova geen ban?
Jammer dat ze hem niet naar Azië hebben gestuurd met de kerst.
  zondag 2 januari 2005 @ 05:57:47 #192
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350967
Plaatje ook weg hier HW

[ Bericht 83% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:54:26 ]
pi_24350973
En deze ook weg HW

[ Bericht 95% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:55:01 ]
  zondag 2 januari 2005 @ 05:59:07 #194
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350975
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Oh heb medelijden met die mensen" & "Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's..." Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
pi_24350977
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dude, met zulke dingen moet je niet spotten .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:06:20 #196
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24350991
en weg

[ Bericht 47% gewijzigd door HeatWave op 02-01-2005 14:56:00 ]
pi_24350992
quote:
Op zondag 2 januari 2005 05:59 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

"Oh heb medelijden met die mensen". Kijk, wat shockerende foto's zodat ik nog wat geld uit jullie portemonnee's kan rammen omdat ik een kokhalsreflex oproep met die foto's... Respect aan iedereen, we moeten ze steunen!
En ondertussen iemand doodwensen.
Goed bezig, zo consequent ook .
Staat er ergens een doodverwensing????
Wie zegt dat ik hem niet had toegewenst dat hij daar was, en voor het leven verminkt zou zijn??
Dat hij zich nog net redden kon, maar toch kompleet verlamd teruggevonden werd???
Een soort van superman, zeg maar.

Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
pi_24350997
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een soort van superman, zeg maar.
Ben ik al .
  zondag 2 januari 2005 @ 06:09:46 #199
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24351005
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, hem doodwensen is te zacht. (bij jou trouwens ook)
Bij lui als jullie moet het langzaam gaan. En als het kan dat het juist heeeeeeeeeeel veel jaren duurt.

Dat je zal smeken of je in "hart van Nederland" mag omdat ze jullie geen euthenasie willen verlenen.

En dat ze dan giro 666 openen om jullie langer laten lijden.
Keep the soul alive! is al gepatenteerd door de media magnaten en platenindustrie, dus daar moet wel wat mee te doen zijn idd.
pi_24351008
quote:
Op zondag 2 januari 2005 06:07 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ben ik al .
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben achter gelaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')