detailquote:
Knap dat jij dat er uit haalt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schets mij een positiever beeld dan...
En waar haal JIJ de wijsheid vandaan dat "men"daar zit te wachten op ons?
Superieur wit denken...
Tuurlijk maken ze wél grappen. Nogmaals, het ging mij om de fotosoeplijken en niet om de andere humor... ik heb bij het overlijden van mijn vader ook nog wat (niet altijd gewaardeerde) goede grappen gemaakt. Stom genoeg snapten alleen ons gezin deze grappen en kon (durfde) er verder niemand om (te) lachenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Stel,
ik heb een reis geboekt,
en ik vertrek euh, woensdag,
ga IK mn centjes verbrassen aan drank, voer, mensen die het kunnen gebruiken, DAAR gaat mn geld heen,
niet aan strijkstokken, ik ga ook geen hulpverleners in de weg lopen, ik zie hier dat je maar mee moet helpen, jep, DAAR zitten ze echt op te wachten
Ik draag mn steentje bij....DAAR, ter plekke,
en om ontopic te komen..
zou het volk daar echt, ECHT geen grappen maken,?
Ik weet van hulpverleners dat die zeer harde grappen hebben, harder dan wij, ze moeten wel om te overleven...
Humor hadden ze ook in ww2 kampen, ze moesten wel...anders word je gek...
Amen, JMG.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je (zwarte) humor niet kan onderscheiden van wat mensen daadwerkelijk vinden, dan ben je pas triest.
ls jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:45 schreef kadoter het volgende:
[..]
Knap dat jij dat er uit haalt.
Jij bent degene die met het voorbeeld komt, ik geef je het alternatief.
Dus edit je post maar.
niet aan strijkstokken, ik ga ook geen hulpverleners in de weg lopen, ik zie hier dat je maar mee moet helpen, jep, DAAR zitten ze echt op te wachtenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
ls jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.
Je hoeft je niet zo pessimistisch te gedragen puur om je gelijk te krijgen.
...................
WELK alternatief...
ff tussendoor, maar waarom accentueer je in elke post in dit topic een x aantal woorden met hoofdletters?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
ls jij je gewoon opgeeft als hulpverlener weten ze heus wel een bezigheid voor je te vinden hoor.
Je hoeft je niet zo pessimistisch te gedragen puur om je gelijk te krijgen.
...................
WELK alternatief...
Alleen is de definitie van humor helaas niet zo strak omlijnd....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Als je (zwarte) humor niet kan onderscheiden van wat mensen daadwerkelijk vinden, dan ben je pas triest.
M'n halve familie is al uitgeroeid door diverse kutziektes,quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
ik heb bij het overlijden van mijn vader ook nog wat (niet altijd gewaardeerde) goede grappen gemaakt. Stom genoeg snapten alleen ons gezin deze grappen en kon (durfde) er verder niemand om (te) lachen
Te lui om bold te doenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
ff tussendoor, maar waarom accentueer je in elke post in dit topic een x aantal woorden met hoofdletters?
Nee, dat maken wij ervan, veilig van achter ons toetsenbordje.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:50 schreef kadoter het volgende:
[..]
niet aan strijkstokken, ik ga ook geen hulpverleners in de weg lopen, ik zie hier dat je maar mee moet helpen, jep, DAAR zitten ze echt op te wachten
...............................
Dat ze dus wel op je zitten te wachten?
Dat is inderdaad een beetje jammer ja, dat veel 'zwarte humoristen' zwarte humor nog niet herkennen wanneer het hun in de bek schijt.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
Alleen is de definitie van humor helaas niet zo strak omlijnd....
Persoonlijke keuze, persoonlijke smaak.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:51 schreef buzzer het volgende:
[..]
Alleen is de definitie van humor helaas niet zo strak omlijnd....
Is dat ook geen willekeur???quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een beetje jammer ja, dat veel 'zwarte humoristen' zwarte humor nog niet herkennen wanneer het hun in de bek schijt.
Gewoon oeverloos (weer zo'n leuke woordspeling!) bot lullen heeft namelijk geen ene ruk met humor te maken.
ikquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dat maken wij ervan, veilig van achter ons toetsenbordje.
Ga dat tegen die families vertellen welke al sinds tweede kerstdag niets meer van hun 17 jarige dochter hebben vernomenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Persoonlijke keuze, persoonlijke smaak.
EN,
je doet er echt niemand kwaad mee...
De natuur heeft een wil?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens een erge ramp, maar ik denk dat het gewoon de wil van de natuur is, om overbevolking tegen te gaan
quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga dat tegen die families vertellen welke al sinds tweede kerstdag niets meer van hun 17 jarige dochter hebben vernomen
Bullshit dus. Je kan er wel degelijk kwaad mee doen. De vraag is of DAT mensen tegen moet houden.
Haal die kutsmiley weg zeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens een erge ramp, maar ik denk dat het gewoon de wil van de natuur is, om overbevolking tegen te gaan
De reden dat dat continu terugkomt is natuurlijk ook dat dat geen bullshit is, maar een psychologisch geaccepteerd feit. Alleen moet ik me bij Swets aansluiten dat het overgrote deel van de gevallen humor en gewoon grof kwetsen niet kan onderscheiden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:58 schreef yootje het volgende:
Ontopic: En ik ben dat "humor is om alles te verwerken"-bullshit ook zat. Is het zo moeilijk om ergens geen grappen over te maken?
Huillie.quote:
Als je net je moeder hebt zien doodgaan helpt het ja, niet als er 125.000 mensen aan de andere kant van de wereld dood zijn.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reden dat dat continu terugkomt is natuurlijk ook dat dat geen bullshit is, maar een psychologisch geaccepteerd feit. Alleen moet ik me bij Swets aansluiten dat het overgrote deel van de gevallen humor en gewoon grof kwetsen niet kan onderscheiden.
Of je opent de topics gewoon niet. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:58 schreef yootje het volgende:
Ontopic: En ik ben dat "humor is om alles te verwerken"-bullshit ook zat. Is het zo moeilijk om ergens geen grappen over te maken?
Het is nieteens sarcasmequote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef kadoter het volgende:
[..]
ikop je sarcasme.
Met zulke verwachtingen hoef je idd geen hulp te verlenen.
Ieder zijn eigen perceptiequote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
De reden dat dat continu terugkomt is natuurlijk ook dat dat geen bullshit is, maar een psychologisch geaccepteerd feit. Alleen moet ik me bij Swets aansluiten dat het overgrote deel van de gevallen humor en gewoon grof kwetsen niet kan onderscheiden.
Het is een beetje de omgekeerde wereld he, het helpt niet dus dan maar allemaal sip kijken.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef yootje het volgende:
[..]
Als je net je moeder hebt zien doodgaan helpt het ja, niet als er 125.000 mensen aan de andere kant van de wereld dood zijn.
ik heb medelijden met je.quote:
Mij doet dat niets, ik kan 125.000 dode mensen die ik niet ken namelijk niet bevatten, dus ik zal er ook geen grappen over maken om dat te verwerken. Wie ben ik om voor anderen te bepalen dat ze hetzelfde moeten doen? Misschien zijn zij wel bekenden of familie kwijtgeraakt?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef yootje het volgende:
Als je net je moeder hebt zien doodgaan helpt het ja, niet als er 125.000 mensen aan de andere kant van de wereld dood zijn.
OOk ik ken die sites, ik volg het net zo goed...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ga dat tegen die families vertellen welke al sinds tweede kerstdag niets meer van hun 17 jarige dochter hebben vernomen
Bullshit dus. Je kan er wel degelijk kwaad mee doen. De vraag is of DAT mensen tegen moet houden.
Of allebei.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:05 schreef yootje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Mensen, niet alles hoeft lollig te zijn, soms kan iets daadwerkelijk erg zijn.
Goed plan.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Of je opent de topics gewoon niet. Bijvoorbeeld.
Voor de rest spoor je wel ?????quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
Je hebt gewoon geen idee, wat ik nu eik zeg...quote:
Bij leedvermaak hoort dit wel het geval te zijn.quote:
Oh, God. Je hebt helemaal gelijk. Kan mij het schelen of me tientje bij een corrupte mongool terecht komt ipv. bij iemand die hulp nodig heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 20:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij OOIT gezien dat jouw fucking tientje bij de juiste mensen terecht kwam?
Heb je OOIT gecontroleerd?
Heb je ENIG inzicht hoe die landen functioneren?
Heb je OOIT buiten Europa gekeken?
ONZE normen en waarden en alles waar we in geloven kan elders weleens totaal anders zijn...
Waarom moet er leedvermaak te zijn? Ik kan echt niet begrijpen wat er leuk is aan iemands dood, laat staan die van 125.000.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Bij leedvermaak hoort dit wel het geval te zijn.
Nee ik ook niet, maar blijkbaar verschillen de smaken....quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:09 schreef yootje het volgende:
[..]
Waarom moet er leedvermaak te zijn? Ik kan echt niet begrijpen wat er leuk is aan iemands dood, laat staan die van 125.000.
Och, die man welke nu een papiertje omhoog houdt waarin hij op zoek is naar z'n 9 maanden oude dochtertje welke weg gespoeld is kan over een jaar, wanneer hij er niet meer zo extreem mee bezig is, wel eens op fok terecht komen, of via google een 'humoristisch' topic vinden...quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
OOk ik ken die sites, ik volg het net zo goed...
ik weet alleen niet WIE het raakt, als mijn dochter vemist is( en ja ik ben ouder, betrke het absoluut meteen op mezelf) houd ik me dan bezig met alle blogs en fora waar men misschien grappen maakt, of ben ik met iets totaal anders bezig/
Zo bedoelde ik het.
Mag ik zo vrij zijn die mensen ziek te noemen?quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef buzzer het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar blijkbaar verschillen de smaken....
Dan nog, wat maakt he uit?/quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oh, God. Je hebt helemaal gelijk. Kan mij het schelen of me tientje bij een corrupte mongool terecht komt ipv. bij iemand die hulp nodig heeft.
Daar denk ik ook niet eens over na. Want zo dom ben ik ook.![]()
Ja, dat mag je, en ik denk er net zo over !quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:10 schreef yootje het volgende:
[..]
Mag ik zo vrij zijn die mensen ziek te noemen?
Omdat ik een afwijkende mening heb omtrent deze actualiteit, spoor ik niet?quote:
Tuurlijk joh, jouw feestje.........quote:Op zaterdag 1 januari 2005 21:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat ik een afwijkende mening heb omtrent deze actualiteit, spoor ik niet?Vroegah heeft de pest half Europa uitgeroeid, de afgelopen eeuwen hebben er wel meer van dit soort rampen plaatsgevonden hoor. Geen mens dat daar schuldig aan was, wat dan wel? Juist, de natuur die de balans herstelt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |