Oeh, laten we direct een giro nummer openen!quote:Op zondag 2 januari 2005 06:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood.
En wederom, respect voor de slachtoffers maar ondertussen gewoon mensen proberen te kwetsen.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is ook zo, je pappie en/of mammie zijn al dood. Nadeel is dat ze het nageboorte hebben nagelaten.
Val ik niet onder, want ben Nederlander. Ben geen allochtone Mongool. Dat zijn namelijk mensen uit Mongolië. En als jij een persoon bent met Down Syndroom, kan je het niet helpen. Die ene chromosoom tekort of teveel was menig FOF!ker al wel duidelijk bij jou.quote:....vind je het gek met zulke hypocriete mongolen in Nederland ?...
quote:Op zondag 2 januari 2005 06:12 schreef Xebrozius het volgende:
Gaan er ook nog mensen janken als je niks overmaakt op Giro 555, vind je het gek met zulke hypocriete mongolen in Nederland?
Serieus, ik wou dat ik nu een goede one-liner had. Maar de beste grap maakte je immers zelf al....quote:Op zondag 2 januari 2005 06:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Val ik niet onder, want ben Nederlander. Ben geen allochtone Mongool. Dat zijn namelijk mensen uit Mongolië. En als jij een persoon bent met Down Syndroom, kan je het niet helpen. Die ene chromosoom tekort of teveel was menig FOF!ker al wel duidelijk bij jou.
Ow ik heb trouwens 1,50 euro gedoneerd door "geef" te smsen naar 2020quote:Op zondag 2 januari 2005 06:20 schreef DaMook het volgende:
Ach kom op. Humor is goed voor de verwerking
Ik heb zojuist uit respect eens niet mijn toilet doorgespoeld.quote:Op zondag 2 januari 2005 06:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik heb trouwens 1,50 euro gedoneerd door "geef" te smsen naar 2020
Niet elke jongen... echt niet.....quote:Op zondag 2 januari 2005 06:20 schreef DaMook het volgende:
Ach kom op. Humor is goed voor de verwerking
Als iemand in een topic waar een goede discussie plaatsvind meteen 2 gore foto's neerplempt die dusdanig shockerend zijn dat hij hoopt dat we uit het topic oprotten... Tja..quote:Op zondag 2 januari 2005 13:09 schreef flugeltje het volgende:
Xebro en Kasta.... Ik had jullie toch íets hoger ingeschat. Kon altijd wel lachen om jullie posts. Maar dit gaat gewoon te ver..
Kijk, dat is de gemiddelde doorsnee Westerse reactie op de ramp.quote:Toerist zont weer op strand in Thailand
Gepost door Stefan (SunChaser) - Bron: De Telegraaf (Restricted Area)
Gepubliceerd: vrijdag 31 december 2004 @ 11:48
Terwijl de lijken nog uit zee worden gevist, het strand bezaaid ligt met ravage en de vertrekhal van het vliegveld vol ligt met brancards en gewonde mensen, wagen de eerste toeristen in het Thaise Phuket zich alweer op het strand om te zonnebaden.
'Onze vrienden denken dat we gek zijn', zegt Paul Cunliffe. De Engelsman arriveerde zojuist vanuit Maleisië in Phuket en drinkt een glas gin-tonic: 'Het enige risico dat we lopen, denk ik, is een nieuwe beving. Wij houden zo van deze plek dat we het het risico waard vonden'
Er staan nog enkele hotels in de badplaats overeind en het personeel heeft de nieuwe toeristen een schitterende vakantie beloofd. Er zijn meer toeristen die zich al weer met een handdoek naar het strand begeven. Russische toeristen annuleren hun vakantie bijvoorbeeld niet. Een taxichauffeur: 'Zij hebben zelf zo veel problemen, dat tsunami’s hun niets uitmaken.'
Het leven gaat gewoon door in Phuket. Zelfs de piloot blijft positief: 'In Phuket is het bewolkt, maar voor de rest is het weer goed.'
Ik snap je denkwijze wel... Het is misschien ook wel een beetje uitgelokt. Maar het is een openbaar forum hier. Dit soort plaatjes in ONZ zouden ook te ver gaan, maar daar kijk ik niet omdat ik weet dat ik zoiets daar kan verwachten.quote:Op zondag 2 januari 2005 16:23 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als iemand in een topic waar een goede discussie plaatsvind meteen 2 gore foto's neerplempt die dusdanig shockerend zijn dat hij hoopt dat we uit het topic oprotten... Tja..
Ik ben in een discussie gewend dat mensen of met argumenten komen of gewoon stil zijn. Maar om dan gewoon nodeloos en dom te gaan shockeren slaat als een pik op een drumstel.
Dan start ik fotoshop maar lekker op en ga er even dubbel zo hard tegen in...
Omdat meneer het nodig vind om een discussie maar te beeindigen met foto's van dooie kinderen vind ik laag, en dan ga ik nog lager zodat hij zelf maar oprot uit het topic.
Van 25 euro kunnen ze veel doen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen.
Onschuldige grappen ja. Vaak ook gewoon niet lollig, geeft mij geen glimlach, ik heb nog geen een leuke gelezen waarbij ik echt moest lachen. Wat een suffe humor grappenquote:Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
idd.. het zijn trouwens heel onschuldige grappen als "Er lopen 2 Tsunami's.. "
Het is geen "Gelukkig hebben we de foto's nog"-topic..
Het feit dat je er grappen over maakt zegt misschien ook wel iets over hoezeer je ermee bezig bent en je geraakt heeft. Een lach in dezer dagen kan er nog wel vanaf.
Ik heb echt nog niemand meegemaakt die steeds maar vertelden dat ze hadden gestort en hoeveel dat dan was. Ik hoor er niks overquote:Op zaterdag 1 januari 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon. Van dat soort mensen walg ik werkelijk echt. Prima als je mensen helpt ga zo door zou ik zeggen. Maar wat is nou het nut dan om dat maar aan iedereen zo vaak mogelijk te moeten vertellen? Leg mij dat nou eens uit.
O please.. "bij gebrek aan een god sexleven"... wat een argument...quote:Op zondag 2 januari 2005 02:14 schreef Xebrozius het volgende:
Jij bent zo'n huilerige huisvrouw die bij gebrek aan een goed sexleven
Waarom is iemand alleen "goed" geweest als ie minimaal 300 euro (bij wijze van 300 euro of een heel of half maandsalaris) geeft? Waarom wordt je afgestraft als je 25 euro geeft?quote:Je hebt makkelijk praten in je eigen wereldje... Er zou sprake geweest zijn van echte wijsheid en mededogen als je je 13e maand en het volledige vuurwerk-geld van je zoontje had gedoneert op giro 555.
DAN had je recht van spreken gehad.
Man man man, je denkt haar wel te kennen he?quote:Maar nee, sus je geweten maar. Zo lijkt het namelijk net alsof wij fout zijn en verdoezel jij je misselijkmakende hypocrisie.
...
Blijkbaar zit jij zo in je eigen wereld waarin jouw regels zijn alsof je God bent dat je vergeet in te zien dat we individuen zijn met elk een eigen karakter en mening.
En dat mensen er dan voor kiezen om niks te doen is hun goed recht. En blijft hun goed recht!
Je zou er spontaan necrofiel van wordenquote:Op zondag 2 januari 2005 06:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nog een voorbeeld:
Ook bij de gevonden lijken
[afbeelding
Dat was je toch al? Heb namelijk weleens een foto van je vriendin gespotquote:Op zondag 2 januari 2005 21:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je zou er spontaan necrofiel van worden.
Nou, nou, straks vindt ze dit topic over een jaar tijdens het googlen en leest ze dit...quote:Op zondag 2 januari 2005 23:01 schreef jagermeister1 het volgende:
Dat was je toch al? Heb namelijk weleens een foto van je vriendin gespot![]()
Het ís een hype.quote:Op zondag 2 januari 2005 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfs bij de snackbar stond een potje met 555 er op,het lijkt wel een hype ofzo![]()
Surfplanken waren te duur?quote:Op maandag 3 januari 2005 00:49 schreef heiden6 het volgende:
om houten bootjes te kopen in Sri Lanka.
Dit is veel meer back to the basics. Dat is helemaal in, namelijk.quote:
Prachtig voorbeeld weer, iemand belicht een subjectief zinnetje en negeert straal de inhoudelijke argumenten.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:55 schreef Lolalala het volgende:
[..]
O please.. "bij gebrek aan een god sexleven"... wat een argument...
Dat was mijn strekking dus ook.quote:Waarom is iemand alleen "goed" geweest als ie minimaal 300 euro (bij wijze van 300 euro of een heel of half maandsalaris) geeft? Waarom wordt je afgestraft als je 25 euro geeft?
Even een vraag in het algemeen...
Wat kan mij het nou boeien hoeveel iemand geeft, of als iemand helemaal niets geeft? Beiden is oke, whatever...
Wat een argument. Chapeau. Hulde. Mijn respect reikt tot in de hemel.quote:minimaal 300 euro
Ja, het is mijn hysterische buurvrouw die altijd van mening is dat zij God is en andere mensen die het niet met haar eens zijn mongolen zijn.quote:Man man man, je denkt haar wel te kennen he?
Dat had ik dus ook. Hoe kan je hier nou grappen over maken?!??! Ik heb niet eens de hele eerste pagina doorgelezen. Te triest voor woorden.quote:Op zaterdag 1 januari 2005 16:40 schreef buzzer het volgende:
Volledig eensch met TS
Ik moet echt kotsen van die grappige topics in ONZ
Mijn opa is omgekomen in Auswitz.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:15 schreef Radjwantie het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Hoe kan je hier nou grappen over maken?!??! Ik heb niet eens de hele eerste pagina doorgelezen. Te triest voor woorden.![]()
Ik heb de rest ook gelezen, ik haal er eentje uit, eentje die volkomen nergens op slaat. Het siert de rest van je stuk tekst niet om zo'n argument erbij te halen.quote:Op maandag 3 januari 2005 03:59 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Prachtig voorbeeld weer, iemand belicht een subjectief zinnetje en negeert straal de inhoudelijke argumenten.
Als je goed gelezen had kon je sterkere argumenten ontdekken. Let wel... ALS je je best had gedaan.
[..]
Ik bedoelde "bij wijze van 300 euro", zeg 100 euro of zeg 500... Ik noemde EEN bedrag, een hoog bedrag omdat ik de indruk had dat als je "weinig" geeft (en wat weinig is is voor iedereen weer anders dus vandaar "bij wijze van") dat je het dan net zo goed niet moet doen.quote:Dat was mijn strekking dus ook.
Maar ik zal ook even een nietszeggend stukje uit je tekst quoten?
[..]
Wat een argument. Chapeau. Hulde. Mijn respect reikt tot in de hemel.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |