abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24338661
Moet ff wat kwijt;

Ik vindt het verschrikkelijk om te lezen, dat er mensen zijn die zo hard, koud, laconiek, harteloos, asociaal kunnen zijn, en grappen kunnen maken over deze verschrikkelijke ramp.

Grappen/moppen over tsunami's, over minder zwarten, topics over stijlloze donaties,
grootouders sturen, het zou maar gezeikstraal zijn.

Dat is toch te triest voor woorden!

Al ruim 125.000 doden
Duizenden vermisten
Hele dorpen weggespoeld
Mensen die alles kwijt zijn
En zo kun je de lijst nog veel langer maken.

Ik ben het eens met de stelling, het is gebeurd, niet meer terug te draaien, het leven gaat door.
Maar jeetje, een beetje begrip en symphatie is echt wel op z'n plaats.
Er zijn duizende Nederlanders die familieleden, vrienden, enz. kwijt zijn.
Stel je eens voor als deze mensen ook nog zulke reacties moeten lezen.
Deze ramp beinvloed de hele wereld, en dan kan het ver van je bed zijn,
maar probeer je 's in te leven in die mensen mee moeten maken, want het blijft je medemens.
Als zoiets, zelfs in veel mindere omvang, hier zou gebeuren????

Mijn zoon van 14 had al weken gespaard voor vuurwerk.
Op de dag van de eerste verkoop, beroerde hij me toch;
'Mam, ik ga voor de helft van het geld mijn vuurwerk kopen,
de andere helft stuur ik naar Azië.'
En daar ben ik dan best trots op!

Medelander

Hier zal je vader/moeder/kind/broer/zus/man/vrouw/partner enz maar tussen liggen

Nog meer afschuwelijke foto's
http://www.rtl.nl/actueel/rtlnieuws/foto_beving.xml
http://ramp-azie.pagina.nl/

Verbeter de wereld...Begin...
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:29:51 #2
51671 hellmondunited
Mountainbike Junk
pi_24338721
Gisteren heb ik ook het tegenovergestelde van leedvermaak gezien!!

In Brussel werd om 12 uur snachts geen vuurwerk afgestoken maar heel de stad hield een minuut stilte!

Respect
OJAAJOH?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:37:11 #3
67677 furanku
Did I Do That :?
pi_24338860
Op 3FM hoorde ik gistermiddag rond 2 uur Monty Python's Always Look on The Bright Side of Life. Terwijl ze het net daarvoor nog hebben gehad over Azie en Giro555.. Ik kreeg er maar een raar gevoel bij
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
pi_24338864
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=408

Tshirthell was er ook weer snel bij....
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:40:15 #5
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24338924
Volledig eensch met TS
Ik moet echt kotsen van die grappige topics in ONZ
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24338943
Het schijnt dat mensen vreselijke dingen/gebeurtenissen het beste verwerken door humor of relativeren.
Sport doet leven
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:41:59 #7
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24338958
Mensen maken grappen over dit shit zodat ze er beter mee kunnen omgaan.

Althans, dat heb ik gehoord. Dus misschien zijn die grappenmakers diep van binnen wel geraakt.

Ik zou het in ieder geval niet weten.

EDIT: Godverdomme. Te laat!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24338979
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:43:08 #9
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24338984
Hm, zie het zo, kijk leedvermaak is iets typisch menselijks. We lachen geweldig als iemand met z'n ballen op de fietsstang ketst. Terwijl dit toch geen fijne ervaring is (ervaring ).
Maar het is vaak ook een vorm van verwerken. Of denk je dat er in een ziekenhuis nooit gegeind wordt over mensen die een levensbedrijgende ziekte hebben en geopereerd moeten worden. (dan ben je echt HEEL naief!) Soms is het gewoon een manier om ellende te verwerken.
Ik praat niet goed dat sommige mensen gewoonweg bot en harteloos bezig zijn, maar dat is niet per definitie om degene die het probleem hebben extra leed aan te brengen.
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_24338997
Ondanks dat het op anderen kwetsend over kan komen is natuurlijk al jaren bekend dat humor een uitstekend verwerkingsmechanisme is. Ik zie dus geen enkele reden om direct alle gerelateerde humor als "Triest" te betitelen.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:44:32 #11
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24339015
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:41 schreef VikingGold het volgende:
Het schijnt dat mensen vreselijke dingen/gebeurtenissen het beste verwerken door humor of relativeren.
Ja, die vreselijk grappige tsunamigrappen helpen natuurlijk geweldig bij de verwerking
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24339095
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:43 schreef nibble het volgende:
Hm, zie het zo, kijk leedvermaak is iets typisch menselijks. We lachen geweldig als iemand met z'n ballen op de fietsstang ketst. Terwijl dit toch geen fijne ervaring is (ervaring ).
Maar het is vaak ook een vorm van verwerken. Of denk je dat er in een ziekenhuis nooit gegeind wordt over mensen die een levensbedrijgende ziekte hebben en geopereerd moeten worden. (dan ben je echt HEEL naief!) Soms is het gewoon een manier om ellende te verwerken.
Ik praat niet goed dat sommige mensen gewoonweg bot en harteloos bezig zijn, maar dat is niet per definitie om degene die het probleem hebben extra leed aan te brengen.
Dat zal misschien best zo zijn, maar er zit nogal een verschil tussen je zak blauw, of een tand door de lip valt, of zoiets als dit.
Als ik lees, dat iemand een ander een hand geeft en feliciteerd met de in één klap al die dooie zwarten, dan zakt mij de broek af
pi_24339116
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:37 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.tshirthell.com/store/product.php?productid=408

Tshirthell was er ook weer snel bij....
Die is wel heel erg zielig, als je dat gaat dragen dan ben je echt een mongool.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 16:51:50 #14
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_24339125
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:49 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Dat zal misschien best zo zijn, maar er zit nogal een verschil tussen je zak blauw, of een tand door de lip valt, of zoiets als dit.
Als ik lees, dat iemand een ander een hand geeft en feliciteerd met de in één klap al die dooie zwarten, dan zakt mij de broek af
Dat is geen leedvermaak, dat heet rascisme
"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_24339199
Ach gut a gut, je voelt je zeker bezwaard omdat je het hier goed hebt ?

Wees eens niet zo blind en volg niet blindelings die beelden, die op je dure tv voorbij schieten, er zijn tig maar dan ook tig landen waar een "hell" of hongersnood zich voordoet.
Het enige verschil bij deze ramp is dat er veel toeristen met camera'tjes waren en dat deze toevallig ook zelf slachtoffer waren dat dit nu BREED uitgemeten moet worden in de media.

Beetje kolder om dan opeens wel geld over te gaan maken, niet dat ik het niet afraad maar er zijn genoeg plekken op de wereld waar de camera's moet willig geen ellende registreren.
Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen. :P
pi_24339834
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Sportguy het volgende:

Wees eens niet zo blind en volg niet blindelings die beelden, die op je dure tv voorbij schieten, er zijn tig maar dan ook tig landen waar een "hell" of hongersnood zich voordoet.
Het enige verschil bij deze ramp is dat er veel toeristen met camera'tjes waren en dat deze toevallig ook zelf slachtoffer waren dat dit nu BREED uitgemeten moet worden in de media.

Beetje kolder om dan opeens wel geld over te gaan maken, niet dat ik het niet afraad maar er zijn genoeg plekken op de wereld waar de camera's moet willig geen ellende registreren.
*Zucht*

zaterdag 1 januari 2005 @ 17:41:17 #17
65330 Ruzbeh
pi_24340065
Ik weet dat hij uitlokt maar...
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:56 schreef Sportguy het volgende:

Zo'n gast van de VN zei al dat dit de grootste hulpactie ooit zal zijn.

Waarschijnlijk ook zo blind geweest en blindelings de beelden gevold op zijn dure tv, Mr. know-nothing-know-it-all.
pi_24340113
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:28 schreef Smurfin het volgende:

[..]

*Zucht*

Sorry hoor maar dit soort typische "hart van nederland" - geslijm is van dergelijk laag niveau dat ik walg van de media en de tijdelijke azië-hype.
Verleden jaar is er in Iran een flinke beving geweest complete steden / regio finaal aan gort, het gegeven geld destijds is niet bij de mensen gekomen die het echt nodig hebben.
Azië ? Ja heel erg, maar het is alleen de kustlijn maar goed, de kampers / tokkies die sbs6 kijken weten niet beter en denken dat alleen daar ellende is.

pi_24340219
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:44 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Sorry hoor maar dit soort typische "hart van nederland" - geslijm is van dergelijk laag niveau dat ik walg van de media en de tijdelijke azië-hype.
Verleden jaar is er in Iran een flinke beving geweest complete steden / regio finaal aan gort, het gegeven geld destijds is niet bij de mensen gekomen die het echt nodig hebben.
Azië ? Ja heel erg, maar het is alleen de kustlijn maar goed, de kampers / tokkies die sbs6 kijken weten niet beter en denken dat alleen daar ellende is.

Aha, dus jij geeft geld voor elk land waar ellende is. Ik mag hopen dat je zelf wel begrijpt dat je nu echt ontzettend dom zit te lullen?
Learn the rules and break them.
pi_24340501
Ik vind het ook erg triest die zgn. humor
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24340517
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:51 schreef Elocyp het volgende:

[..]

Aha, dus jij geeft geld voor elk land waar ellende is. Ik mag hopen dat je zelf wel begrijpt dat je nu echt ontzettend dom zit te lullen?
Nee, ik lul niet dom, ik ben slechts minder hypocriet dan een ander.

Maar ontopic: het mag wel leedvermaak zijn maar als alle humor nou meteen verbannen moet worden om allerlei gebeurtenissen waar je toch niets aan kan doen en zeker niet had kunnen voorkomen.
Waarom alleen maar zitten te zanniken of mogen alleen Lebbis en Janssen grapjes maken ?
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2005 @ 18:10:57 #22
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_24340606
Ik was blij dat er even een 'dom' topic over was. Heb de afgelopen week niks anders gedaan dan over die ramp lezen, inclusief alle foto's voorbij zien komen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 18:17:26 #23
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24340715
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 17:44 schreef Sportguy het volgende:

[..]

Inderdaad alleen de kustlijn maar... en veel en veel meer doden dan bij de beving in Iran.
Je intellect is ongeveer gelijk aan een tokkie
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:20:11 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24340750
humor is ook een manie van werken. Zie het probleem niet zo.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:24:07 #25
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24340806
Ik vind dat humor best mag. Zolang het idd maar de erg flauwe humor blijft zoals deze op dit moment in ONZ wordt gepost. Harde en morbide grappen gaan écht te ver voor mijn gevoel. Dus geen gesoepte lijkenfoto's enzo. (die kwam ik ook al ergens op i-net tegen)

Zodra het respectloos wordt overschrijdt je een grens...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:24:08 #26
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24340807
Lekker snugger ventje die sportsguy....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24341075
Ik word een beetje moe van dit soort huillie-topics.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:39:40 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341104
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind dat humor best mag. Zolang het idd maar de erg flauwe humor blijft zoals deze op dit moment in ONZ wordt gepost. Harde en morbide grappen gaan écht te ver voor mijn gevoel. Dus geen gesoepte lijkenfoto's enzo. (die kwam ik ook al ergens op i-net tegen)

Zodra het respectloos wordt overschrijdt je een grens...
Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.

Zelfde geld voor de TS. WTF wil jij bereiken met dit topic. Laten zien hoe geweldig jij bent als mens omdat je te kennen geeft te walgen van grapjes. Als je dan ECHT zo betrokken bent met die mensen doneer dan de helft van je salaris of doe dan wat waar die slachtoffers iets aan hebben. Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.

Zo dat lucht op
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:40:15 #29
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_24341108
Moe van dat heen en weer gezeik; hypocriet om geld te storten want er is meer leed op de wereld vs. je moet juist geld storten...
Tering... Laat mensen gewoon zelf bepalen wat ze doen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_24341203
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:10 schreef NorthernStar het volgende:
Ik was blij dat er even een 'dom' topic over was. Heb de afgelopen week niks anders gedaan dan over die ramp lezen, inclusief alle foto's voorbij zien komen.
idd.. het zijn trouwens heel onschuldige grappen als "Er lopen 2 Tsunami's.. "
Het is geen "Gelukkig hebben we de foto's nog"-topic..
Het feit dat je er grappen over maakt zegt misschien ook wel iets over hoezeer je ermee bezig bent en je geraakt heeft. Een lach in dezer dagen kan er nog wel vanaf.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_24341211
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:39 schreef ook_gek het volgende:

Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.
Echt niet
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:47:59 #32
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341247
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:45 schreef -Eddow- het volgende:

[..]

Echt niet
Nee echt niet.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 18:54:21 #33
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24341364
quote:

[..]

Ag zelfs dat mag van mij. Het spijt me zeer hoor maar de mensen die nu opeens allemaal zitten van ag ag wat erg allemaal vind ik enorme hielen likkers. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.

Zelfde geld voor de TS. WTF wil jij bereiken met dit topic. Laten zien hoe geweldig jij bent als mens omdat je te kennen geeft te walgen van grapjes. Als je dan ECHT zo betrokken bent met die mensen doneer dan de helft van je salaris of doe dan wat waar die slachtoffers iets aan hebben. Want aan een topic als dit hebben ze daar ECHT niks kan ik je verklappen.

Zo dat lucht op
Dus zo'n ramp doet jou absoluut niets?

Van mij mogen er dus best grappen over gemaakt worden, maar als je een foto tegenkomt van een lijk die ze met fotosoep een beetje 'opgeknapt' hebben kan ik alleen maar hopen dat er geen familieleden de betreffende foto onder ogen krijgen...

De ramp doet mij wel degelijk iets, het raakt me... In jouw ogen ben ik dan een hielelikker... Of heb ik je post verkeerd begrepen?
pi_24341437
quote:

[..]

Zo dat lucht op
Waar ik al mee begon; dat ik het ff kwijt moest.
En ik scheer absoluut niet iedereen over één kam, maar figuren als jij...
en je voelt je dus ook duidelijk aangesproken, mooi!

Als jou of jouw familie maar niets overkomt...he
pi_24341445
quote:

[..]

Zo dat lucht op
Heel veel keer 25 euro kan je wel wat mee hoor.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 19:01:29 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24341497
dubbel door dit trage kolere fok
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2005 @ 19:02:36 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_24341517
quote:
. En al helemaal mensen die dan zeggen ik doneer geld. JA hoe veel dan? Oh 25 euro vind ik genoeg. Tieft straal toch op zeg. En dan maar van de daken schreeuwen dat ze geld gegeven hebben. WTF kunnen ze van 25 euro doen. Jezus man ik vraag me op dat moment af of ze nou ECHT zo betrokken zijn bij de slachtoffers of dat ze het doen om geweldig over te komen.
Hoeveel heb jij overgemaakt dan... 15 miljoen? Dat zijn pas bedragen waar ze wat mee kunnen.

Individueel kan je natuurlijk NIETS betekenen, alleen als collectief.
Dus op individueel nivo beoordelen getuigt ook al niet van een groot snappertje.

Overigens heb ik geen moeite met het 'humor' topic, maar de pro argumentatie welk hier aangehaald wordt is werkelijk van tenenkrommend nivo.
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:08:09 #38
65330 Ruzbeh
pi_24341617
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij overgemaakt dan... 15 miljoen? Dat zijn pas bedragen waar ze wat mee kunnen.
Alle beetjes helpen...
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:09:12 #39
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24341637
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 18:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dus zo'n ramp doet jou absoluut niets?
nee doet mij niks. In zo verre dat ik er niet wakker van lig. Tuurlijk vind ik het erg. En tuurlijk had ik het liever anders gezien. Maar om nou te zeggen van het drukt op mijn hart? Nee dat niet. Noem me een botte lul ik vind het prima. Dan is dat maar zo.

Maar ik zal jullie het even uitleggen.

Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon. Van dat soort mensen walg ik werkelijk echt. Prima als je mensen helpt ga zo door zou ik zeggen. Maar wat is nou het nut dan om dat maar aan iedereen zo vaak mogelijk te moeten vertellen? Leg mij dat nou eens uit.

En een topic openen over hoe erg je het vind dat mensen er grappen over maken jo ga wat beters doen met je tijd. Ik vind het zo voer komen van kijk mij eens meedenlijden hebben. Waarom moet iedereen dat weten? Waarom moet iedereen dat lezen?

Zelfde als geld storten. Prima gewoon doen bedrag maakt niks uit. Maar ga er niet zo over opscheppen. Want als je dan echt zo goed bent is die 25 euro een triest bedrag om over op te scheppen.

Dat is het hele verhaal.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:14:05 #40
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341713
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:49 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Ja, en dat gebeurde OOK met de Bijlmerramp,
point being???
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:15:44 #41
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341746
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En tuurlijk had ik het liever anders gezien.

Ik zie veel mensen die een minimaal bedrag storten en doen als of ze een wereld verbeteraar zijn. Ze doen als of ze een reddende engel zijn in eigen persoon.

Zelfde als geld storten.t. Maar ga er niet zo over opscheppen. Want als je dan echt zo goed bent is die 25 euro een triest bedrag om over op te scheppen.
dank je..
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:18:26 #42
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24341780
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen...
Denk nou eens ZELF na!!

zaterdag 1 januari 2005 @ 19:30:32 #43
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24342015
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Alle beetjes helpen...
ja tuurlijk wel.

Kijk als je het doet omdat je echt dat doet omdat je zelf vind dat je het moet doen zeg ik alleen maar

Doe je het omdat je er dan graag over wilt opscheppen dat je het gedan hebt vind ik niet kunnen.

En voor sommige mensen is 25 euro veel. Dat snap ik ook nog wel. Maar goed volgens mij is het nu wel duidelijk wat ik bedoel. Wellicht in m,n eerste post niet al te duidelijk naar voren gekomen.

Ik had ook ergens een reactie gelezen over fotosoep foto,s die dan wel konden zo lang de familie die maar niet zien. Kijk daar ben ik het helemaal mee eens. Dat soort foto,s vind ik over het algemeen wel leuk. Maar ook vaak denk ik van. Stel je voor dat iemand op die foto staat waar je ziels veel om geeft. Dan is zo een fotosoep plaatje opeens een stuk minder leuk
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:38:42 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_24342160
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik had ook ergens een reactie gelezen over fotosoep foto,s die dan wel konden zo lang de familie die maar niet zien. Kijk daar ben ik het helemaal mee eens. Dat soort foto,s vind ik over het algemeen wel leuk. Maar ook vaak denk ik van. Stel je voor dat iemand op die foto staat waar je ziels veel om geeft. Dan is zo een fotosoep plaatje opeens een stuk minder leuk
Die fotosoep plaatjes zijn écht walgelijk. En dan te bedenken dat er familieleden wanhopig het i-net afstruinen op zoek naar nieuws. Je zult zo'n foto van je vader/moeder/familie tegenkomen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:39:51 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_24342183
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Die fotosoep plaatjes zijn écht walgelijk. En dan te bedenken dat er familieleden wanhopig het i-net afstruinen op zoek naar nieuws. Je zult zo'n foto van je vader/moeder/familie tegenkomen
precies dat bedoel ik. Dat is gewoon erg!
pi_24342205
Tja tis natuurlijk allemaal heel erg en zo
Maar het leven gaat natuurlijk ook altijd door
We kunnen toch ook de hele tijd oh wat erg oh wat erg zeggen
  zaterdag 1 januari 2005 @ 19:44:52 #47
65330 Ruzbeh
pi_24342281
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:18 schreef yvonne het volgende:

[..]

Denk nou eens ZELF na!!
't Is toch zo?

Alleen maar omdat het een groot ramp is betekent niet dat het niet zou helpen. En het maakt IMO niet uit of je nou een groot verschil of klein verschil maakt, het gaat om het verschil.
pi_24342392
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Tja tis natuurlijk allemaal heel erg en zo
Maar het leven gaat natuurlijk ook altijd door
We kunnen toch ook de hele tijd oh wat erg oh wat erg zeggen
Volledig mee eens, er gebeurt daar al een hoop ergs, moeten we hier dan ook nog eens een potje gaan zitten huilen om (grappen over) tsunami's? Alsof je daar iemand mee helpt.

T-shirthell is er zeker snel bij. Ik overweeg nog steeds om een credit card te nemen puur zodat ik daar terecht kan.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Admin zaterdag 1 januari 2005 @ 19:51:35 #49
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_24342395
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 19:38 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ow gaat toch heen!
98798679876875765 overleden ONBEKENDEN, thais, sumatranen, weet ik veel wat,
WAAROM, WAAROM zijn we zo over de zeik???
WAAROM!!

Het is geen persoonlijke aanval, heus niet,
maar verdomme,
denk na..

zaterdag 1 januari 2005 @ 19:54:12 #50
92928 kadoter
It's the cable guy
pi_24342435
quote:
Op zaterdag 1 januari 2005 16:51 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Die is wel heel erg zielig, als je dat gaat dragen dan ben je echt een mongool.
nonsens.
Ik zou het zelf niet dragen maar ik zou er niemand op nakijken als hij/zij hem zou dragen.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')