jaja, wrijf het er nog ff in.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:50 schreef Visvlinder het volgende:
heerlijk zo een vrije dag en dan de top twee duizend de hele dag aan!
Volgensmij 16 keer. Elvis, Abba, The Stones en The Beatles staan er vaker inquote:
en terecht...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij 16 keer. Elvis, Abba, The Stones en The Beatles staan er vaker inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
16 keerquote:
Innuendo hoort ook in de Top 2000....wat zeg ik, in de top 100quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef Spideyman het volgende:
Op zich niet helemaal eerlijk dat al die Queen fanclubs hun leden instrueren om tientallen malen te stemmen op zoveel mogelijk Queennummers. Leuke muziek, grote band, maar bij elk Queennummer denk ik weer hmm niet helemaal eerlijk zo hoog geeindigd.
17 keer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij 16 keer. Elvis, Abba, The Stones en The Beatles staan er vaker inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zou verrassend zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef pascalheister het volgende:
hopelijk volgend jaar is een nieuwe lading muziek erin en een nieuwe nummer 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt gelijk. En Brian May staat er 1 keer solo in en Freddie Mercury ook 1 keerquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
17 keer.
(bij Under Pressure staat Bowie als eerst genoemd)
Ach en Paul McCartney meer dan 70 keerquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef popolon het volgende:
16 is wel een beetje veel. En Bob maar drie keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sting komt ook nogquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
De tijden staan erbijquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
Ga zelfs jij nou lopen klagen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Snap ook niet wat er zo goed aan dat gepingel en gejengel is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.
Ik vond hem spannend (de lijst er niet bij), maar dit een kutplaat?????quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Lijkt me een iets redelijker omschrijvingquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef tong80 het volgende:
Wie noemde dit een kutnummer ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is één van de mooiste nummers ooit.
Gaat door merg en been, haren rechtovereind op m'n armen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Sarah Young ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:09 schreef Djeez het volgende:
Ik ben niet zo kapot van Neil Young. En nee, Will Young vind ik ook niks!
Das toch die van België? Wanneer wordt die bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef BramK het volgende:
als de top 100 van donna bekend is, kunnen we ze eens naast elkaar leggen, eens vergelijken
Heiligschennis! Mond spoelen en 106 weesgegroetjes naar de God van de gitaarsolo!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef pascalheister het volgende:
Aardige plaat van Neil, maar meer ook nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heiligschennis! Mond spoelen en 106 weesgegroetjes naar de God van de gitaarsolo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop