dat zou verrassend zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef pascalheister het volgende:
hopelijk volgend jaar is een nieuwe lading muziek erin en een nieuwe nummer 1
Je hebt gelijk. En Brian May staat er 1 keer solo in en Freddie Mercury ook 1 keerquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
17 keer.
(bij Under Pressure staat Bowie als eerst genoemd)
Ach en Paul McCartney meer dan 70 keerquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:54 schreef popolon het volgende:
16 is wel een beetje veel. En Bob maar drie keer
Sting komt ook nogquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
De tijden staan erbijquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
Ga zelfs jij nou lopen klagen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Snap ook niet wat er zo goed aan dat gepingel en gejengel is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.
Ik vond hem spannend (de lijst er niet bij), maar dit een kutplaat?????quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Lijkt me een iets redelijker omschrijvingquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef tong80 het volgende:
Wie noemde dit een kutnummer ?
Dit is één van de mooiste nummers ooit.
Gaat door merg en been, haren rechtovereind op m'n armen.
En Sarah Young ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:09 schreef Djeez het volgende:
Ik ben niet zo kapot van Neil Young. En nee, Will Young vind ik ook niks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |