De tijden staan erbijquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
Ga zelfs jij nou lopen klagen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:58 schreef ranja het volgende:
Het wordt nu snel minder. Thuis zou ik al lang afgehaakt zijn, maar hier laat ik de radio wel aan. Paar mooie tussendoor nog maat het meeste hoeft voor mij niet. Straks Prince, Falco en Bowie als enige leuke van het uur. Hm misschien Earring nog als ze dat halen,
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Snap ook niet wat er zo goed aan dat gepingel en gejengel is.quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Tss.. kutplaat. Beter dan die Sting met z'n regenwoud-gejammer.
Ik vond hem spannend (de lijst er niet bij), maar dit een kutplaat?????quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:00 schreef Djeez het volgende:
We beginnen zo met een kutplaat, waarna Stings prachtige 'Fragile' komt...
Lijkt me een iets redelijker omschrijvingquote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef tong80 het volgende:
Wie noemde dit een kutnummer ?
Dit is één van de mooiste nummers ooit.
Gaat door merg en been, haren rechtovereind op m'n armen.
En Sarah Young ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:09 schreef Djeez het volgende:
Ik ben niet zo kapot van Neil Young. En nee, Will Young vind ik ook niks!
Das toch die van België? Wanneer wordt die bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:07 schreef BramK het volgende:
als de top 100 van donna bekend is, kunnen we ze eens naast elkaar leggen, eens vergelijken
Heiligschennis! Mond spoelen en 106 weesgegroetjes naar de God van de gitaarsolo!quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:12 schreef pascalheister het volgende:
Aardige plaat van Neil, maar meer ook niet
quote:Op vrijdag 31 december 2004 14:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Heiligschennis! Mond spoelen en 106 weesgegroetjes naar de God van de gitaarsolo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |