Hij lijkt wel wat op Anthony Kiedis. (is hij niet ofcourse)quote:
geniet ervan zou ik zeggen..quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
moet zeggendat die jackson brown nieuw voor me is :$
Newbie's,trap op 2e deur links...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik hier het antwoord geven?
Wat is dit danquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:47 schreef peaceman het volgende:
de live-versie is nog veel mooier....
Moderators die een nieuwe opgave posten in een gesloten topic zijn goed bezig wou je zeggen?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:47 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Newbie's,trap op 2e deur links...
oops je hebt gelijk hahahaquote:
Probs?quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moderators die een nieuwe opgave posten in een gesloten topic zijn goed bezig wou je zeggen?
jaja, wrijf het er nog ff in.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:50 schreef Visvlinder het volgende:
heerlijk zo een vrije dag en dan de top twee duizend de hele dag aan!
en terecht...quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij 16 keer. Elvis, Abba, The Stones en The Beatles staan er vaker in![]()
Innuendo hoort ook in de Top 2000....wat zeg ik, in de top 100quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef Spideyman het volgende:
Op zich niet helemaal eerlijk dat al die Queen fanclubs hun leden instrueren om tientallen malen te stemmen op zoveel mogelijk Queennummers. Leuke muziek, grote band, maar bij elk Queennummer denk ik weer hmm niet helemaal eerlijk zo hoog geeindigd.
17 keer.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Volgensmij 16 keer. Elvis, Abba, The Stones en The Beatles staan er vaker in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |