Ach ja, ik ga er toch geen negatieve titel aan geven?quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Gatver, steeds mooier? Dalijk komt Clouseau voorbij!
Vooral die ene jongen van een jaar of 14 die er serrieus op ingingquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:00 schreef Zanderrr het volgende:
Dat was ook een fraai topic dit jaar, "Wie zijn er beter: the Beatles of Vanilla Ice".
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nog 23 uur en dan ben ik jarig
Ik beloof niet dat ik gelijk online ben om je te feliciteren.quote:Op vrijdag 31 december 2004 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
nog 23 uur en dan ben ik jarig
Maakt niet uit hoor. Je zal niet de enige zijn die me niet feliciteerdquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik beloof niet dat ik gelijk online ben om je te feliciteren.
Alvast gefeliciteerd van mij danquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Je zal niet de enige zijn die me niet feliciteerd
Dan zit ik nog aan het bierquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:07 schreef Jane het volgende:
Het zoontje van mijn nichtje is ook op 1 januari jarig. Hij wordt 1 jaar. Ik ga proberen om naar de verjaardag te gaan, maar 13.00 uur is op zo'n dag wel heel vroeg.
Morgen is de top 2000 al afgelopenquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:37 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga me bed maar eens opzoeken.
Tot morgen?
Wees blijquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef Ambrosius het volgende:
Beach Boys. Ook wel een aardig nummer.
De laatste uren zal ik ook niet luisteren. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik er gewoon de gelegenheid niet voor heb.
* Ambrosius pakt die ook nog maar ff meequote:Op vrijdag 31 december 2004 01:52 schreef Jane het volgende:
Jane blijft trouwens zeker nog wel wachten op Strawberry Fields Forever.[/me]
dat zijn de betere berichten, die mp zuigt ookquote:Op vrijdag 31 december 2004 01:59 schreef Allan24 het volgende:
* Allan24 luistert via stream in Winamp internet radio @ 128kbps: http://212.129.237.29:8300
quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:24 schreef Allan24 het volgende:
Oepsvolume iets te hard gezet voor half drie 's nachts... geklop op het plafond van beneden
sorry buurman![]()
Schat, we hebben in onze nieuwe woning geen bovenburen meer.quote:
Dat mag.quote:Op vrijdag 31 december 2004 02:32 schreef Bluezz het volgende:
Met stairway blaas ik hier heel Bloemendaal op![]()
idd wat een verschrikkelijke 13 in een dozijn plaatquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mijn God, hee..Wind of change
Zou kunnen, maar bij Queen kan ik nog wat artistieks ontdekken, bij deze plaat niet hoor...quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:50 schreef Liejannuh het volgende:
Ieuw!!! Limburgs!!!
Nu moet ik gelijk weer denken aan mijn collega's in Limburg.
Zou de Gé Reijnders fanclub dan bijna net zo fanatiek zijn als de Queen fanclub??
Ik vind het niet eens een mooi liedje.
quote:Op vrijdag 31 december 2004 08:53 schreef Liejannuh het volgende:
Ja!!!!!!!!!!!!!
Gooi je haren los en ga staan rocken!!!
Kijken of ik hier wat collega's kan overtuigen van de noodzaak om luchtgitaar te spelen!
Nummer is vet manquote:Op vrijdag 31 december 2004 03:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
mijn God, hee..Wind of change
Lijkt me niet echt iets om je voor te schamen, of het moet zijn dat je 'm nu niet meer hebt...want dat is wel jammer!quote:Op vrijdag 31 december 2004 09:40 schreef dolle_hond het volgende:
more than a feeling
vroeger de lp gehad
Hoiquote:
Wel lekker geslapen, maar ik werd wéér wakker gebeld door dezelfde man van mijn woningbouwvereniging.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:36 schreef peaceman het volgende:
hey Jane, lekker geslapen? Alles weer droog?
Ja, eigenlijk moet ik hem idd zo bedanken als hij langskomt met een 'attentie'.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:39 schreef peaceman het volgende:
Hmm t was vast wel een troost dat je daardoor eerder naar de top 2000 kon gaan luisteren of niet Jane?
idd jammer maar gelukkig kun je nog wel naar Henk Westbroek luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:42 schreef fotoloog het volgende:
Prachtige stem deze man
Jammer dat het Goede doel niet meer bestaat....
Vriendschap is een illusiequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd jammer maar gelukkig kun je nog wel naar Henk Westbroek luisteren
Klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de lijst eens doorgenomen, maar klopt het dat er helemaal geen nummer van Aerosmith tussenzit?
ik mis wel meer nummers in de lijst...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de lijst eens doorgenomen, maar klopt het dat er helemaal geen nummer van Aerosmith tussenzit?
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik mis wel meer nummers in de lijst...
cranberries staan er ook niet in .. .geen zombie.. geen ode to my familie!!
Radio 2 maakt een voorselectie, en deze bands zullen dan wel niet in het zenderprofiel, of dergelijk geblabla passenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef BramK het volgende:
[..]
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?
Het is heel simpel: het is radio2, dus ook radio2 publiek, dus radio2 platen. De bands die genoemd worden daarvoor is nog niet voldoende lobby voor geweest OF radio2 luisteraars zijn er nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef BramK het volgende:
[..]
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?
maar bvb donna hier in belgie zal je ook nooit radiohead horen draaien op een gewone dag, maar id top 2004 zijn die dan wel opgenomen (zelfs 2x id top 100). Nuja er is een voorkeuze van 5000 nummers bij donna, werkelijk veel verschillende muziek, vindk wel goe nie zo binnen de lijntjes ... Groepen zoals sepultura en nofx staan er nu ook weer nie in natuurlijk équote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is heel simpel: het is radio2, dus ook radio2 publiek, dus radio2 platen. De bands die genoemd worden daarvoor is nog niet voldoende lobby voor geweest OF radio2 luisteraars zijn er nog niet aan toe.
Overigens vind ik persoonlijk het ontbreken van Zombie niet echt een gemis...niet dat het slecht is, maar echt goed is het ook niet....
Tja, in België hebben ze dat met die voorkeuzelijst naar mijn mening dan veel beter aangepakt. Ik vind het persoonlijk onbegrijpelijk dat er geen 1 plaat van Radiohead in staat, maar ja, zolang radio2 ze niet in de voorkeuze zet, zal het erg lastig worden ben ik bang. En om nou een actie ervoor te gaan voeren, gaat mij veel te ver. Komt vanzelf...quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:33 schreef BramK het volgende:
[..]
maar bvb donna hier in belgie zal je ook nooit radiohead horen draaien op een gewone dag, maar id top 2004 zijn die dan wel opgenomen (zelfs 2x id top 100). Nuja er is een voorkeuze van 5000 nummers bij donna, werkelijk veel verschillende muziek, vindk wel goe nie zo binnen de lijntjes ... Groepen zoals sepultura en nofx staan er nu ook weer nie in natuurlijk é
Born to run!quote:
Ik kijk wel uit.quote:
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang radio2 ze niet in de voorkeuze zet, zal het erg lastig worden ben ik bang. En om nou een actie ervoor te gaan voeren, gaat mij veel te ver. Komt vanzelf...
komt u maarquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:49 schreef shmoopy het volgende:
Okee, wie draagt shmoopy even weg?
Van.
Nou ik ga zo'n actie niet beginnen. Ik ben namelijk wel van mening dat het op een eerlijke manier moet gebeuren... (Smiths horen er trouwens wel in!)quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..
nu duzzzzquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:03 schreef Ericjuh het volgende:
mamma's & pappa's komen er aan.. met California dreamin
ja zo kan ik er nog wel 100 noemen, de lijst is nou eenmaal zoquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Is iemand het ook nog opgevallen dat de 'Red Hot Chili Peppers' in de Top 2000 ontbreken?
Ze hebben toch wel zeker een paar sterke nummers gemaakt die toch weldegelijk goed in het lijstje zou passen
ik was eens in een kroeg, daar speelde een bandje, die ging ook All along the Watchtower zingen, roept die zanger...hier is een nummer van Jimmy Hendrix,quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:27 schreef peaceman het volgende:
Alllllllllllllllllllllll along the watchtower......
subliem.... en dat voor een cover!, maar gelukkig vindt Dylan het zelf ook een sublieme uitvoering....
Eerst nog twee mooie van The Doorsquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:08 schreef Asskicker14 het volgende:
Kan niet wachten tot Guns n' Roses.
Nu dus de eerstequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst nog twee mooie van The Doors.
Ik had verwacht dat ze hem zo rond 5 voor heel zouden draaien zodat ze hem wel moesten afbreken op de helft. Valt me meequote:Op vrijdag 31 december 2004 12:26 schreef dolle_hond het volgende:
THE END
benieuwd hoe lang ze m draaien
uhhhh.....dat had ik een mooiere oplossing gevonden bedoel ikquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:28 schreef Riert het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze hem zo rond 5 voor heel zouden draaien zodat ze hem wel moesten afbreken op de helft. Valt me mee
hahaha, die wist dus duidelijk niet waar hij het over had.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
ik was eens in een kroeg, daar speelde een bandje, die ging ook All along the Watchtower zingen, roept die zanger...hier is een nummer van Jimmy Hendrix,
In de pauze zeg ik tegen hem, het is van Bob Dylan hoor, wordt die gek boos
Die akties werken niet. Radio 2 heeft zelf gezegd dat akties om liedjes de top 2000 in te stemmen geen zin hebben omdat ze zelf bepalen of het liedje aan het radio 2 profiel voldoet. Zo niet, dan weigeren ze het nummer in de lijst op te nemen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..
If There is Something kon je vorig jaar ook voor het eerst pas op stemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Vamos het volgende:
Gewoon enkele jaartjes geduld...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Doors..toch zwaar overgewaardeerd..
Misschien kunnen ze gewoon ook de voorkeuzelijst uitbreiden, aan de andere kant hebben ze ook wel gelijk dat ze in beginsel kijken of een plaat voldoet aan het radio2 profiel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Vamos het volgende:
[..]
Die akties werken niet. Radio 2 heeft zelf gezegd dat akties om liedjes de top 2000 in te stemmen geen zin hebben omdat ze zelf bepalen of het liedje aan het radio 2 profiel voldoet. Zo niet, dan weigeren ze het nummer in de lijst op te nemen.
Ik weet zeker dat er op het miljoen stemmen er echt wel een keer of 30 is gestemd op nummers als Smells like teen spirit, street spirit, creep of weet ik veel wat. Gewoon een paar jaar geduld hebben.
Het 1 opent ook deuren voor het ander moet je maar denken. Nu Coldplay er in staat is er kans dat Coldplay volgend jaar weer meer nominaties krijgt (trouble ofzo). Na Nothing Else Matters is ook One opgenomen van Metallica. Blof & Counting crows opent de deur naar Ms. Jones
Gewoon enkele jaartjes geduld...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Doors..toch zwaar overgewaardeerd..
Maar wel getrouwdquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
bride eyes.... die zielige konijntjes..... gaat er nog 1tje dood
mooie film was het, boek is trouwens nog mooier....quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
bride eyes.... die zielige konijntjes..... gaat er nog 1tje dood
Oei oei...klote voor je! sterkte dan maar!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:43 schreef Ericjuh het volgende:
#%$@# ik moet werken...
maar ik wil radio luisteren.. moet ik de hele middag naar dat stomme skyradio luisteren... ze willen geen radio 2 er op zetten...
Over 4 nummers weer en dan 6 nummers later weer.quote:
dank je..quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei oei...klote voor je! sterkte dan maar!
vind ik goed!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:52 schreef pascalheister het volgende:
U2
btw zal ik het nieuwe topic openen?
Er wonen kennelijk meer mensen dan verwacht in Oost-Nederlandquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef Sidekick het volgende:
Wat doet dit nummer zo hoog in de lijst?
Zal de Normaal fanclub wel op los gelaten zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef Sidekick het volgende:
Nederland vind dit natuurlijk een topplaatquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:57 schreef Sidekick het volgende:
Vorig jaar ook al dan. Toen stonden ze zelfs in de top 100.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:58 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Zal de Normaal fanclub wel op los gelaten zijn.
Toen je nog gewoon top100 op goede vrijdag had was Oerend Hard ook vaste prik dus de verbazing lijkt me niet geheel terechtquote:Op vrijdag 31 december 2004 13:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al dan. Toen stonden ze zelfs in de top 100.
Zat ik ook aan te denken. Het is gewoon een klassieker.quote:Op vrijdag 31 december 2004 13:04 schreef Riert het volgende:
[..]
Toen je nog gewoon top100 op goede vrijdag had was Oerend Hard ook vaste prik dus de verbazing lijkt me niet geheel terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |