hahaha, die wist dus duidelijk niet waar hij het over had.....quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:12 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
ik was eens in een kroeg, daar speelde een bandje, die ging ook All along the Watchtower zingen, roept die zanger...hier is een nummer van Jimmy Hendrix,
In de pauze zeg ik tegen hem, het is van Bob Dylan hoor, wordt die gek boos
Die akties werken niet. Radio 2 heeft zelf gezegd dat akties om liedjes de top 2000 in te stemmen geen zin hebben omdat ze zelf bepalen of het liedje aan het radio 2 profiel voldoet. Zo niet, dan weigeren ze het nummer in de lijst op te nemen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Zulke acties zijn er genoeg..ken een actie om Bigmouth strikes again van The Smiths volgend jaar in de keuzelijst te krijgen..daar zijn zo'n 30 eigen keuzes voor nodig..
If There is Something kon je vorig jaar ook voor het eerst pas op stemmen.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Vamos het volgende:
Gewoon enkele jaartjes geduld...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Doors..toch zwaar overgewaardeerd..
Misschien kunnen ze gewoon ook de voorkeuzelijst uitbreiden, aan de andere kant hebben ze ook wel gelijk dat ze in beginsel kijken of een plaat voldoet aan het radio2 profiel.quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:34 schreef Vamos het volgende:
[..]
Die akties werken niet. Radio 2 heeft zelf gezegd dat akties om liedjes de top 2000 in te stemmen geen zin hebben omdat ze zelf bepalen of het liedje aan het radio 2 profiel voldoet. Zo niet, dan weigeren ze het nummer in de lijst op te nemen.
Ik weet zeker dat er op het miljoen stemmen er echt wel een keer of 30 is gestemd op nummers als Smells like teen spirit, street spirit, creep of weet ik veel wat. Gewoon een paar jaar geduld hebben.
Het 1 opent ook deuren voor het ander moet je maar denken. Nu Coldplay er in staat is er kans dat Coldplay volgend jaar weer meer nominaties krijgt (trouble ofzo). Na Nothing Else Matters is ook One opgenomen van Metallica. Blof & Counting crows opent de deur naar Ms. Jones
Gewoon enkele jaartjes geduld...
quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Doors..toch zwaar overgewaardeerd..
Maar wel getrouwdquote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
bride eyes.... die zielige konijntjes..... gaat er nog 1tje dood
mooie film was het, boek is trouwens nog mooier....quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:40 schreef Ericjuh het volgende:
bride eyes.... die zielige konijntjes..... gaat er nog 1tje dood
Oei oei...klote voor je! sterkte dan maar!quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:43 schreef Ericjuh het volgende:
#%$@# ik moet werken...
maar ik wil radio luisteren.. moet ik de hele middag naar dat stomme skyradio luisteren... ze willen geen radio 2 er op zetten...
Over 4 nummers weer en dan 6 nummers later weer.quote:
dank je..quote:Op vrijdag 31 december 2004 12:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oei oei...klote voor je! sterkte dan maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |