idd jammer maar gelukkig kun je nog wel naar Henk Westbroek luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2004 10:42 schreef fotoloog het volgende:
Prachtige stem deze man
Jammer dat het Goede doel niet meer bestaat....
Vriendschap is een illusiequote:Op vrijdag 31 december 2004 10:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd jammer maar gelukkig kun je nog wel naar Henk Westbroek luisteren
Klopt.quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de lijst eens doorgenomen, maar klopt het dat er helemaal geen nummer van Aerosmith tussenzit?
ik mis wel meer nummers in de lijst...quote:Op vrijdag 31 december 2004 10:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb de lijst eens doorgenomen, maar klopt het dat er helemaal geen nummer van Aerosmith tussenzit?
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:06 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
ik mis wel meer nummers in de lijst...
cranberries staan er ook niet in .. .geen zombie.. geen ode to my familie!!
Radio 2 maakt een voorselectie, en deze bands zullen dan wel niet in het zenderprofiel, of dergelijk geblabla passenquote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef BramK het volgende:
[..]
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?
Het is heel simpel: het is radio2, dus ook radio2 publiek, dus radio2 platen. De bands die genoemd worden daarvoor is nog niet voldoende lobby voor geweest OF radio2 luisteraars zijn er nog niet aan toe.quote:Op vrijdag 31 december 2004 11:11 schreef BramK het volgende:
[..]
kvind da toch vrij raar hoor, waarom geen radiohead, underworld enzo heeft men me al uitgelegd, maar geen aerosmith, cranberries .... die top lijkt me toch wel serieus binnen de lijntjes gekleurd hé ?
maar bvb donna hier in belgie zal je ook nooit radiohead horen draaien op een gewone dag, maar id top 2004 zijn die dan wel opgenomen (zelfs 2x id top 100). Nuja er is een voorkeuze van 5000 nummers bij donna, werkelijk veel verschillende muziek, vindk wel goe nie zo binnen de lijntjes ... Groepen zoals sepultura en nofx staan er nu ook weer nie in natuurlijk équote:Op vrijdag 31 december 2004 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is heel simpel: het is radio2, dus ook radio2 publiek, dus radio2 platen. De bands die genoemd worden daarvoor is nog niet voldoende lobby voor geweest OF radio2 luisteraars zijn er nog niet aan toe.
Overigens vind ik persoonlijk het ontbreken van Zombie niet echt een gemis...niet dat het slecht is, maar echt goed is het ook niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |