One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 20:54 |
![]() | |
Tjabbo | donderdag 30 december 2004 @ 20:59 |
je bent te vroeg ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:07 |
![]() Ik kom net toevallig de Triumph Daytone 650 tegen .. toch ook wel een lekker fietsje. Hoor je weinig van in Nederland.. quote: ![]() ![]() Spec's. ![]() quote:(165 kilo en 112 pk aan het achterwiel .. geen topper maar wel one of 4 en duidelijk minder hoogtoerig..) Beetje Honda/Kawa jatwerk .. dat wel. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:12 |
nice hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:17 |
quote: ![]() ![]() Nadeel van de oude 600 cc Daytona (vanaf 1998) was een gebrek aan vermogen t.o.v. de concurrentie, en ze hadden de injectie niet goed voor elkaar. Zag er redelijk uit, maar werd overal afgekraakt in de pers qua motorblok. En 10 jaar geleden was Triumph vooral hopeloos te zwaar. ![]() Het gewicht hebben ze nu voor mekaar, vermogen is niet veel minder dan de Honda CBR600RR. (zo niet gelijk, want Honda geeft 117 pk en Triumph 112 aan het achterwiel ![]() Dus ze zitten Kawa en Yamaha op de hielen. ![]() De oude reageerde vooral te traag. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:20 |
dat kan ik mij allemaal niet herrineren ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:22 |
![]() Dan misschien volgende week eens wat stappen ondernemen wat betreft de SM. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:25 |
![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:27 |
quote: ![]() Die 3 cylinder waar Riet ook mee gereden had, heeft een diepe roffel zoals een twee cylinder bij lage toeren, en enigzins de jank van een 4 cylinder bij hoge toeren. ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:28 |
quote: ![]() ![]() Edit: de accu kan nooit te leeg zijn voor de startmotor in ieder geval. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:29 |
leg uit ![]() ![]() | |
Maxxride62 | donderdag 30 december 2004 @ 21:30 |
Zwarte Frame's worden echt de shit mn 2004 sv is in 2005 ook met het zwarte frame toch zelf vind ik het grijze frame mooier maar zit er wel aan te denken om mn velgen zwart te laten poedercoaten 2004 ![]() 2005 ![]() Btw die supermotards roeleren Mooi driftent rotonde's nemen ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:30 |
quote:Wie van de 3 .. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:33 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 30 december 2004 @ 21:34 |
quote:ja dat klopt, dat weet ik nog maar er werd toen ook een minpunt (niet die jij noemde) genoemd die ik me niet meer kan herrineren. | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:34 |
quote: ![]() Maar de Yamaha R1 heeft het toch al 1-2 jaar? ![]() quote:En wat denk je van goudkleurig? ![]() quote: ![]() ![]() En ik zal mij een stukkie veiliger voelen in de winter met minder kilo's onder mij. ![]() Voor woon~werk verkeer verwacht ik ook een handig dingetje -snel in uit de schuur. En zo'n 1 pitter wordt vast wel warm bij 10 kilometer rijden. Val je om dan kost het plasticwerk echt 3 keer niks. Het voorspatbord is bijvoorbeeld ¤ 17,50. ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 21:35 |
hey pat al bijna een SM aangeschaft? ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 21:37 |
quote:Het wordt iets betrouwbaarders Youp. ![]() ![]() Maar eerst even de auto shaffen dit weekend. De achteruitrijversnelling doet het niet meer, en er is vermogen verdwenen. ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 21:54 |
quote:da's minder.. maar pssst iets betrouwbaarders als 500 2t is er niet ![]() ![]() ![]() -edit- wat vond je nog van de filmpjes..? ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 22:26 |
quote:500 cc 2 takt: (even kort door de bocht, t'is een onwijs gaaf ding ![]() Even aantrappen om even een blokkie te rijden is er niet bij, half gas / rustig rijden vind'ie niet prettig. Zuipt alsof het een oude auto is, doet geen 50.000 kilometer met een zuiger. quote:KTM blijft dan over. Al vind ik die CR500 van Marktplaats ook nog steeds ![]() Maar ik ga er dagelijks mee rijden, dus lijkt mij een viertakt verstandiger ivm dat aantrappen, verbruik, rustig rijden enz. quote: ![]() ![]() ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 22:37 |
quote:hehe, wel heel erg vet die LC4 ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 22:47 |
quote:Tnx ![]() ![]() Honda heeft ook een nieuwe 4 takt SM voor op de weg uitgebracht. ![]() ![]() Alleen jammer van die millieueisen tegenwoordig. Vermogen blijft een beetje achter. ![]() Die KTM heeft trouwens ook restrictie's. Eruithalen dus. ![]() | |
Youp | donderdag 30 december 2004 @ 22:54 |
quote:idd die honda is een beetje jammer ik dacht 180 kilo en in de 30pk ![]() en fabrieks SM's zijn meestal niet zo vet als zelf gebouwde ![]() ![]() die LC4 500cc zit toch zo richting de 50pk en 120 kilo oid is het niet? | |
Patrick281 | donderdag 30 december 2004 @ 23:11 |
quote:Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er te weinig van weet om die Husk te kennen. Iedereen heeft er erover, dat moet ik wel zeggen, maar gezien of gezocht heb ik hem nog niet. ![]() quote:Alles een beetje minder. ![]() KTM is een beetje vaag .. 450 cc, ca 38 pk schat ik kan wat meer zijn (620cc LC 4 is iets van 50 pk) en een wel weer opgegeven gewicht van 113.5 kilogram droog. ![]() ![]() Ze zijn niet zo opgevoerd als sommige Husky's. ![]() Alleen dan wel iedere 500 km olie verversen. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 23:22 |
JA HOI ![]() quote:Wat moet dit betekenen...... subtiele manier om te vertellen dat ik mn Bandit moet houden? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 30 december 2004 @ 23:27 |
Hee Mark, die Pepijn kan idd aardig inpakken de laatste tijd of niet ![]() ![]() Mentale aftakeling? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 01:10 |
quote:.. ook een goedkope manier .. neem er 1 bij voor weinig. ![]() Matige replica trouwens .. ![]() quote: ![]() ![]() | |
Youp | vrijdag 31 december 2004 @ 01:13 |
quote:ach beetje opvoeren hier en daar en je haalt er de 40 RWHP ook wel uit ![]() husky nox : ![]() ![]() ik dacht 65 RWHP met 570cc en hij weegt 100 kilo precies.. alles is van carbon en of titanium en hij kost nieuw iets van 20k ![]() ktm heeft ook zo een paar modellen ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 01:29 |
quote:Koekblik waarden ![]() | |
hollander172 | vrijdag 31 december 2004 @ 08:18 |
Goedemorgen. ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 08:33 |
quote:Damn ![]() ![]() Owja, werkse mensen ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 08:49 |
quote:damn indeed ![]() ![]() quote:werk ze...volgens mij ben jij de enige ![]() | |
hollander172 | vrijdag 31 december 2004 @ 09:03 |
quote:Waarom ben jij dan zo vroeg op? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 09:08 |
quote:vroeg ![]() ![]() ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 09:28 |
quote:Daarom ook de ![]() Ik weet dat ik vandaag de enige fanatiekeling ben ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 10:21 |
quote: ![]() ![]() OPM: http://www.race-academy.nl | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 10:31 |
quote:Nice .. ![]() Waarom staat de achterkant op een slick band en de voorkant op profiel? Hij rijd meer op/met het achterwiel blijkbaar. ![]() Er staan idd tegenwoordig ook een hoop off the roads op wegbanden bij KTM. ( ![]() ![]() Of ik moet SM zeggen natuurlijk. ![]() ![]() quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 10:44 |
quote:Heb er al 2..... 1 standaard en 1 omgebouwd tot streetfighter ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 10:44 |
quote:behalve toen ik werkeloos was ![]() ![]() ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() quote:enkele vragen denk ik wel te kunnen beantwoorden: quote:niks stoer (ok, wel een beetje ![]() quote:nope, wat is dat? of doen wij het allemaal al? quote:op de binnenste, omdat je die kant op leunt. wat er gebeurd? geen idee ![]() quote:balans. hoe? gewoon iets verzitten en dan iets verder naarmate je verder de bocht in gaat. quote:dit zou ik graag willen weten. quote:doe ik juist niet, ik ga eigenlijk best relaxed de bocht in. ik merk ook dat mijn ademhaling rustiger wordt. wat vinden jullie? | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 10:44 |
Ik ben toch best wel fan van een SM ![]() In principe zou ik mijn SS kunnen verkopen, maar dan zit ik dus met een SM. Opzich niet erg maar stel ik wil een stukkie gaan gummen, dan ja, dan gaan dat dus geen tourritten worden van + 200 kilometer. Hoe zit het met het onderhoud van zo een ding? Die KTM is 4 takt toch? Misschien eerst is een proefrit sjeffen voordat ik mezelf weer gek ga denken ![]() Of, als Pep nou is opschiet met zijn aanschaf dan rij ik daar gewoon een stukkie op, kilomterer of 7000 ofzo ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 10:44 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 10:47 |
quote: ![]() ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 10:48 |
quote:Ik vind dat je niet op de binnenste step druk moet uitoefenen maar de buitenste zodat je motor meer recht op komt te staan en je harder / sneller de bocht door kan ![]() oor de rest kan ik je aardig in je antwoorden vinden behalve dat het vooral ook tof is om een knie aan de grond te leggen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 10:51 |
quote: ![]() quote:Alleen nog maar ritjes met de Holec groep dus. ![]() Moet je wel vooraan proberen te rijden bij de rotondes. Op het rechte stuk knallen ze je er wel uit. ![]() quote:Precies, dus valt best mee. Iedere 3.000 km zou ik de olie doen, iedere 6.000 de kleppen. Dat is allemaal zelf te doen bij zo'n ding. quote: ![]() quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 10:59 |
vanmiddag ben ik er niet...over een half uur naar de garage om die nieuwe banden erop te laten leggen, dan weer terug om die wielen eronder te zetten. dan is het tijd voor mijn zxr ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:00 |
Ikke ook ff doen ![]() quote:1. Losjes, als je te hard in het stuur/de clipons knijpt krijg je pijn je spieren plus je rijdt niet relaxed. En je clipons zijn handvatten... geen stuur 2. Rechuit wel, in langzamere bochten waar je een KD maakt zet je 1 bil naast het zadel. 3. Contactvlakken ![]() 4. KD word gebruikt voor zowel grondspeling te behouden als je lijn te behouden 5. Nein 6. Sowieso niet de binnenste, want als deze aan de grond zit tilt ie je achterwiel op ![]() 7. Grondspeling behouden en harder de bocht omkunnen (gewichtsverplaatsing) 8. Ligt aan het type motor.... sommige motoren kan je nog prima in de bocht bijremmen, bij sommige is dat er niet bij, ik geef de voorkeur aan voor de bocht remmen. 9. Ligt ook weer aan het type motor, maar iig net zo hard dat je voorrem niet blokkeerd ![]() 10. Niet perse gevaarlijk maar of het tot een snellere tijd leidt... neh 11. Bij voorkeur niet want als je vermogen op je achterwiel hebt behoud de motor beter zijn lijn en met gas los kan hij de bocht invallen, maar soms is het niet anders.... in bijv langzamere scherpe bochten. 12. Ligt eraan hoeveel je je snelheid moet aanpassen en met welke snelheid je komt aanrijden... > snelle bocht = paar tikje sterug, anders gewoon remmen 13. Altijd ver vooruit kijken en kijken naar het punt waar je heen wilt... 14. Eerst bocht verkennen op o.a. vuil en daarna dus naar het punt gaan kijken waar je heen wilt. 15. Euh nee. 16. Nee, nooit opgefokt raken, gewoon beetje met gezonde spanning, dan heb je de beste concentratie 17. Deze vraag snap ik niet helemaal... ik zou zeggen beide. 18. Ligt helemaal aan het type bocht, over het algemeen wel. 19. Wel geleidelijk opbouwen ivm een blokkerend voorwiel. Geleidelijk afbouwen ![]() 20. Door de sturen natuurlijk, ernaast hangen is maar een hulpmiddel. Zo... geslaagd? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:03 |
quote:Perifeer kijken Dit is de mogelijkheid alles rondom goed te zien, terwijl men fixeert. Ik doe het zeker tegenwoordig, lijkt wel alsof ik tijd over heb tijdens het rijden. Total controll. Zoals naar de Maasvlakte zaten Makster en mercy achter mij bij het ingaan van een snelle bocht. Bocht uit waren ze zo'n beetje verdwenen in mijn spiegels. ![]() Later tijdens het eten vroeg ik aan Mercy wat er was: hmm onoverzichtelijke bocht, ik kende hem niet dus dan doe ik gewoon verzichtig. ![]() Ik vond het juist een open overzichtelijke bocht, had er ook niet eerder gereden (nieuw gedeelte) , en bepaalde in de bocht tot hoever ik kon gaan. Halverweg deed ik er een schepje bovenop, terwijl ik helemaal de bocht uitkeek maar ook concentreerde op het gedeelte waar ik zat. ![]() quote:Buitenste geloof ik, maar ik doe dat ook nog niet bewust. Schijnt wat strakker te sturen. ![]() quote:Als je het goed doet dat zit je al goed. Nog meer corrigeren geef onbalans. quote:Er zijn GP coureurs die tot 1/3 van de bocht nog aan het remmen zijn. ![]() Maar of dit ook weggelegd is voor asfaltridders buiten het circuit? ![]() Remmen is het moeilijkste wat er is volgens mij. Op/afbouwend remmen is natuurlijk wel logisch.. quote:Misschien ben je wel te gefixeerd op die ene bocht? ![]() ![]() Maar het klinkt ook vol vertrouwen in je motor en banden. ![]() Ik stijg ook wel een beetje boven mijzelf uit, kan even iets extra's geven. ![]() ![]() quote:Een hele hoop vragen vind ik een beetje onzin. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:07 |
quote: ![]() quote:Door het remmen gaat je motor in de veren-rem los uit de veren, door in een bocht gas te geven gaat hij weer wat inveren. In-uit-in veren is niet echt bevorderlijk voor je wegligging, vandaar het afbouwend remmen i.c.m. gasgeven. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:07 |
quote:Idd ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 11:08 |
quote:Wow eens een keer een zeer mooie en strakke motor ![]() ik heb op verschillende Triumph's gereden en de Daytona was en blijft mijn favoriet ![]() rijden echt geweldig, ( al heb ik op de oude versie's gereden begin jaren 90) dus zal er nu wel heel veel veranderd zijn, | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:08 |
quote:Klinkt niet echt boeiend ![]() Zolang je maar niet in 1x de voorrem als een gek inknijpt...... afbouwend je rem los laten klinkt mij als onzin.. | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:09 |
quote:Doh zijn geen Honda's hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:11 |
quote:dat doen we dus allemaal wel denk ik zo ![]() quote:ok iedereen is het er over eens: buitenste it is ![]() quote:ik zou het niet echt corrigeren noemen... quote:alleen al daarvoor zou ik het wel willen doen, om de remtechniek goed onder de knie te krijgen. quote:ghe ghe ![]() ![]() quote:yep, dat heb ik ook ![]() quote:valt best mee toch, toch wel leuk om es een keer er over te hebben ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:13 |
quote:Of je neemt gewoon een BMW met telelever voorvork, dan heb je die reactiekrachten van het remmen niet meer. ![]() Vandaar al die raceprojecten met andere voorvorken ook.. om de negatieve effecten van het remmen voor/bij/in de bocht te elimineren. ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:13 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:17 |
quote: ![]() ![]() quote:Ik vind het wat ver gezocht .. ze zijn echt gaan brainstormen: we moeten wat op de site zetten. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:18 |
quote: ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:19 |
quote:doe ik toch ook ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:20 |
quote:Dat snap ik nu .. ![]() Is het bij jullie ook oorlog? Hier de hele tijd van die donderslagen al 2 dagen. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:22 |
je hoort wel regelmatig een knal of een pijl maar het is nog geen oorlog hier, vanavond wordt het oorlog bij ons voor de deur ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:24 |
quote:Heb je zelf wat gekocht dan .. ik heb 0.0% vuurwerk zelf. Misschien een burn out met de Beemer geven voor de voordeur? Zullen ze dat waarderen? ![]() quote:Vroeger had ik dat toch een stuk minder. Maar misschien hebben jullie meer talent door het eerder/sneller op te pakken dan ik. ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:26 |
quote:vuurwerk hoor erbij, dus ja ik heb wat gekocht ![]() quote:ik iig wel en mr. ex-blade ook wel :p de rest ws niet ![]() quote:dat lijkt me voor de hand liggend ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 11:27 |
ben weg ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:29 |
quote:Maar waar hebben we het over... als je echt op TOP-niveau rijdt.... merken wij echt niet met onze gammele fietsjes hoor ![]() Edit: Oh ja, dat zeg je al op t laatst ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:37 |
quote:Tja het staat als vraag op die site, en ze zeggen dat je met die racecursus al snel een niveau bereikt waar je daarvoor alleen nog maar van kon dromen. ![]() (beetje overdreven reclame maken is hun ook niet vreemd ![]() Maar ik heb vroeger ook wel motorfietsen gehad waarbij ik wachte na het remmen op het uitveren van de voorvork voordat ik ging insturen. ![]() Hier had ik het met die man van MotorXtra over en die wees mij er dus op dat dit erg fout was. Je moet insturen voor het terugveren, want je motor zet zich met acceleren weer opnieuw in de veren. ![]() Dat stuurt dan dus gelijk een stuk strakker. ![]() Edit: Afbouwend remmen zal er dan toe bijdragen dat je ook niet zoveel reactie krijgt van je vering/demping. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:38 |
quote:Duh ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 11:38 |
quote:Eej ![]() Harde kern he ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:40 |
quote:Zie edit over het afbouwende remmen .. daar verbaasde jij je wel over. ![]() quote: ![]() Vertaald zich nog niet echt in snelheid bij anderen trouwens. ![]() Maar goed dat zien we anders wel bij het circuitrijden. Meten is weten. ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:54 |
![]() En al gaan testen op de Nurnburgring .. 10 jaar oud. ![]() ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 11:55 |
quote:Het is ook zo een bink heh ![]() ![]() W8 maar tot ik een 600 of een 750 ofzo heb dan zal ik je eens laten zien wat snel is, rechtdoor dan heh ![]() Circuit lijkt me echt wel lachen !! Misschien eerst een paar rondjes bij de Pep achterop, kan die het ff voordoen ![]() Daarna zal ik eens laten zien waarom de 400 bekend staat om zijn scherpe sturen om vervolgens met 200 over de curbstones te stuiteren en het gras te kussen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 11:58 |
quote:Ik reageerde op Riet waarom jullie het sneller opsteken dan ik: omdat OPM harde kern is. ![]() Verder vond Mercy dat we zo aan elkaar gewaagd waren, maar waarom blijf je dan zo ver achter bij snelle bochten.Volgens mij draait het juist niet om rechtuit rijden. ![]() Je kan het nu ook moeilijk onderling vergelijken. Het zal mij verder weinig boeien wie er sneller is, of beter kan rijden. Ik heb alleen maar respect voor mensen die het echt kunnen. ![]() En dat zijn diegenen die zich bewezen hebben op de Nordschleife, circuitrijden, sterrijden enz.. Dat heb ik allemaal nog niet gedaan. quote: ![]() quote:Ik wil de Maasvlakte wel even voordoen. ![]() Op het circuit durf ik niet zo goed .. eerst leren. ![]() Maar misschien valt zo'n dagje enorm mee. Ik denk wel vrij sneller) te zijn vanaf het begin. Mag ik toch zeggen? ![]() ![]() Die Holec gasten .. dat is weer een ander verhaal. ![]() quote: ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door Patrick281 op 31-12-2004 12:06:50 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:08 |
quote:Wil weleens met je ruilen hoor, jij op de Bandit en ik op de ZXR... en dan naar Gorinchem, denk je dat je het dan wel red? ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:09 |
Mijn zwakke punt is trouwens de lage snelheidsbochten.. daar knijp ik hem nog wel eens. Daar zal bijvoorbeeld Riet mij helemaal het snot voor de ogen rijden. Geef mij maar +120 km/u boggie's. Dan kan je ook langer voelen hoe het met de grip zit. Ik ga er meestal iets onder de snelheid in, om er sneller uit te komen dan ik vooraf voor mogelijk hield. ![]() Misschien dat ik met de SM nog wat over dat soort langzamere bochten kan opsteken. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:09 |
Als 10-jarig jongetje zonder rbw kom je niet op de Ring vrees ik ![]() ![]() Of je moet de Ring afhuren a 3500 euro per uur.... Ideetje van onze Fok MC? ![]() Ik beloof dat als ik de 20 miljoen win dat we dat een dagje gaan doen met zn allen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:12 |
quote:Ik moet het sowieso van lage snelheid hebben met 25kw he ![]() Maar zo zwaar is die Beemer toch niet? De mijne is ook 210kg droog hoor.... waarom lukken lage snelheidsbochtjes dan niet zo goed? | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:13 |
quote:Hoe oud is je zusje ook alweer? ![]() Moet je je dus voorstellen dat zij nu een 125 cc gaat testen en knee downen enzo. ![]() quote:Cool .. ik heb ook een lot gekregen van mijn ouders trouwens. ![]() Zou zo maar een leuk weekendje kunnen worden. ![]() Ik wil een SM, KTM crosser junior, aanhangwagen, trekhaak. Dus een klein prijs is ook al leuk. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:15 |
quote:9 geloof ik Maar mijn punt was dat de Ring gewoon een openbare weg is met strenge controle, dat ventje komt daar dus echt niet op.... | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 12:15 |
quote:Helemaal mee eens ! Zou mij ook echt NIET boeien wie er sneller is. Zolang ik, in de voor mij veilige zone, blijf en ik het naar mijn zin heb vind ik het prima. En idd respect voor diegene die blaaswaardig zijn ![]() Ik weet over welke bocht je het hebt, maaruh, voor ons was het dus idd een niet bekende bocht bovendien was het ook bagger weer. Het was koud en nat, dan ga ik echt NIET met 220 op die bocht af om hem ff te sjeffen. Ben voor die bocht overduidelijk van het gas gegaan omdat ik het echt niet vertrouwde (heb die grappen helaas vorig jaar een aantal keer meegemaakt, en bochten mis inschatten is NIET leuk, zeker niet als de grip ook nog is bagger is). En in die bocht waren ook nog van die soort van verbindigstukken om de weg aan elkaar te houden, maw gladde stroken. Nee mij niet gezien ![]() ![]() quote:Dat mag ![]() ![]() quote: Sommige hebben inderdaad hun blaaswardigheidscertificaat al binnen. Sterker nog, 70 % van de groep gaat al als de brandweer ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:15 |
quote:Ze lukken wel, maar kunnen een stuk beter. In die korte tijd die langzame snelheidbochten duren kan je niet voelen hoeveel grip er is. Dat is een kwestie van vertrouwen/ervaring. Een +190 km/u bocht op de snelweg is altijd een lange doordraaier. Dan kan je dus in die bocht aanvoelen hoe het gaat en daar met het koppel van de Beemer snel vertragen of versnellen. Vandaar dat dit het domein bij uitstek is van de Beemer en dat profiel past goed bij de berijder. ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 12:19 |
quote:Nee die Bandit is een schijt hok ![]() ![]() Mag blij zijn als ik het dit jaar ga redden om je bij te houden, uiteraard ga ik komend seizoen vlammen, de "bange" kilometers zijn gepasseerd en weet nu hoe de motor reageerd, wat ik momenteel kan en dan ook wat ik vooral nog niet kan ![]() Het gaat een mooi jaar worden, geen 3 maanden zomerstop voor mij dit keer ![]() ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:20 |
quote:Hier wil ik nog wel even op antwoorden, ik heb gezegd qua vermogen dat we aan elkaar gewaagd waren, en dat achterblijven heeft zeker te maken met het feit dat ik de weg niet ken en dat er Rails sporen schuin door die bocht liep, en dat het hier en daar best glad kon zijn heb ik me gewoon ingehouden, en dat jullie " Harde kern " dat dan maar vertalen in niet kunnen rijden zal mij eerlijk gezegd een zorg wezen, ik heb al 14 jaar motor rijbewijs en ben nog nooit onderuit gegaan of bij een ongeluk betrokken geweest, en als ik de " Harde kern" zo hoor ben je pas een goede motorrijder als je een paar keer op je bek gegaan bent, ![]() voor mij hoeft dat allemaal niet ik rijd motor omdat ik het leuk vind en ik hoef helemaal geen stoere verhalen te vertellen dat ik weer eens onderuit gegaan ben, ik vind dat meer getuigen van onkunde dan iets anders, vertel liever waar ik geweest ben en dat ik lekker heb gereden, Waarom die onderlinge competitie eigelijk ? het gaat toch om motorrijden in het geheel ? | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:22 |
quote:Volgens mij was ze een half jaar geleden al 10 geloof ik. ![]() (geintje) quote:Ik weet wat je punt was. Helm op, donker vizier en gaan. ![]() Mijn punt was: geen gezicht lijkt mij dat he .. 9/10 jaar op een 125. ![]() Vandaar ik even refereerde naar je zusje. | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:26 |
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren&u=suzuki&ID=39164![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 12:27 |
quote:Dat zeg ik chef ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:28 |
Kom op jongens...... neem dat Harde Kern gedoe es niet zo serieus ![]() ![]() De enige die nu serieus is over dat ''ik rijd lekker sneller dan jij''-verhaal ben jij Mercy ![]() Niemand hier gaat serieus zitten blaten over wie er sneller is en wie niet... is gewoon een beetje dollen, meer niet.... En de GP-rijders vallen ook zo vaak, zegt niks, kunnen die dan ook niet rijden ![]() Liever met plezier en een kick motorrijden dan heel suf te moeten rijden om niet onderuit te gaan... ![]() kom op joh, tis vrijdagmiddag hoor ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:29 |
quote:Dat was onder het eten toch anders, PatM zei gelijk dat ik/de Beemer in het bochtenwerk wel een stuk sneller zal zijn. Jij zei gelijk: hmmm Maar zoals gezegd zal het mij ook een worst zijn. Ik rijd niet al 11 jaar schadevrij, integendeel. ![]() Maar mijn punt was dat ik ook voor het eerst die bocht pakte, en ik vond het een vrij open/overzichtelijke bocht. Makster en jij vonden van niet. Ik ging er op iets verlaagde snelheid en merkte in de langer doordraaier die het was dat ik aanmerkelijk sneller kon en dus ook deed. De hele tijd kon ik aanvoelen of er grip was, en dat voelde allemaal goed aan. Vandaar ik later vroeg wat er nou was. Gewoon een verschil in beleving tussen mij en de rest. Toch niet strafbaar? Ik verbaas mij er gewoon over. ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:30 |
quote: ![]() ![]() zijn dus meer verstandige mensen, ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:33 |
Dus wij zijn niet verstandig ![]() ![]() Niet te vergeten glad/slecht wegdek, troep op de weg etc. Het grootste deel is denk ik niet te voorkomen, ik ken een aantal mensen die erg 'bewust' motorrijden en al meerdere malen door de bovengenoemden redenen gevallen zijn. Terwijl anderen als wannabe-ghostriders rijden en niks overkomt. Gewoon verkeerde tijd verkeerde moment. Trouwens denk ik dat mensen met een agressieve rijstijl zich heus wel aan de situatie aanpassen, tenzij ze echt geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Ben je me nu nog steeds aan het negeren ![]() ![]() Jij gaat vast ook nog weleens onderuit.... en dan ga je er heel anders tegenaan kijken, zeker als het niet je eigen schuld is... het is heus niet zo dat jij nu zo'n goede/veilige rijder bent omdat je nog niet onderuit bent gegaan.... je rijdt ook nog maar net ![]() Vrijdagmiddag ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:34 |
quote: ![]() Zet er nog even bij dat die Hyperpro veer er net onder zit. ![]() ![]() (ik zou zelf alleen de kilometerstand -reden van verkoop wat minder benadrukken) | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:35 |
quote:Schijthok?! ![]() ![]() Nahja, ben benieuwd ![]() ![]() Ik vind toch eigenlijk wel dat je met een getunede ZXR400 een 25kw Bandit moet kunnen vlammen, maar goed ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:36 |
quote:Heb nu al een reactie ![]() "Is uw motor schadevrij?" ![]() ![]() Foto doet het wel trouwens.... Hoezo km stand minder benadrukken? | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:40 |
quote:is ook helemaal niet strafbaar, ik probeer aan te geven dat voorzichtig rijden helemaal niet gezien hoeft te worden als niet kunnen rijden, de een heeft meer vertrouwen in nat wegdek dan de andere, en wat ik post is echt niet bedoeld om te flamen of te rellen of zo, als is het wel vrijdag. maar ben al paar dagen ziek thuis, en mijn hoofd staat er niet echt na | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:41 |
quote: quote:Die sporten/rails/'gladde stroken waar jullie het over hebben zijn mij niet echt bijzonder bijgebleven hoor. Als die echt breed of heel erg hobbelig waren dan had ik er zeker rekening mee gehouden. Die dingen vind ik namelijk de pest in het plezier van de motorrijder. ![]() Tja het bochtje voelde gewoon goed aan, no offence verder. ![]() Edit: moet wel zeggen dat ik mij met het ophalen van de Beemer in mei dit jaar al verbaasde dat ik zo weinig last had van een stuk afgeschraapt asfalt. Terwijl ik vroeger dan allemaal trillingen in het stuur zou hebben. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:41 |
Ja ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 12:43 |
* Ook even komt kijken deze laatste dag van het jaar ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:45 |
quote:Heb de beste man succes gewenst ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:46 |
quote:Niet gezien ? waren er 2 en toch redelijk breed hoor ![]() ik zat net te denken aan de terugweg van het Restaurant, dat jij op mijn VFR op een pikdonkere weg er gewoon op volle snelheid vandoor reed, ik reed achter je en heb op den duur moeten lossen omdat ik geen klap voor ogen zag, toen had ik echt het idee dat jij daar al veel vaker was geweest, ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:47 |
quote: ![]() ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 12:49 |
quote: ![]() Iedereen lekker vrij vandaag ? | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:50 |
Leuk dat Marktplaats ![]() quote: | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 12:51 |
quote:geen slapende honden wakker maken noemen ze dat in de verkoop. Mensen niet na laten denken over kilometerstanden. Anders gaan ze je 53.000 kilometer als een nadeel zien .. oh ja eigenlijk niet bij stilgestaan. ![]() Ik had mijn post inderdaad geedit met het commentaar over je ad. Maar helder en compleet is hij zeker. ![]() quote:Nee, dat is ook erg zwart/wit. Het rijden kent zoveel facetten, en een redelijk snelle bocht draaien is er daar maar 1 van. quote:Is wel zo dat ik het echt kon aanvoelen wat het achterwiel aan het doen was. Maar net zo goed verlies ik hem bij een slecht moment op het circuit wel. ![]() quote:Beterschap, wilde al net een mailtje gaan droppen. Lag voor de hand als reply op je allochtonen mail. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:53 |
Aangepast maar dan ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:56 |
Pepijn, wacht jij maar ![]() | |
Hoeze | vrijdag 31 december 2004 @ 12:57 |
quote:Check signatuur. ![]() Wilde even rellen, maar ik was net te snel met terugmailen de laatste keer. Dus ik heb mijzelf verraden .... Account staat namelijk uit met verzenden en replyed met andere account. ![]() quote:Ok.. edit dan. ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 12:57 |
quote:al 2 dagen ziek ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 12:57 |
Relkloon ![]() ![]() Psst.. haal dat mailtje es weg svp.... | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 13:00 |
Enne, een schuiver maken is toch ook omvallen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 13:00 |
Dank ![]() Wat je al zei.... geen slapende honden wakker maken ![]() ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 13:02 |
quote:Owwwww.... heb je al een borrel geprobeerd ? ![]() | |
Hoeze | vrijdag 31 december 2004 @ 13:09 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:12 |
Ik was 2 weken geleden ook aardig ziek, en net het weekend met Nick. Flink aan de pillen geweest, toch wat leuke dingen kunnen doen met en voor hem .. .. na het weekend kreeg ik een megaklap. Was toch niet zo verstandig voor het lichaam. ![]() Van zondag op maandag ruim 13 uur geslapen. Moest al 4 uur werken toen ik wakker werd. ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 13:15 |
quote: ![]() ![]() we hebben Absinth eens geprobeerd, is best lekker spul hoor Y | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:15 |
quote:Precies, niet teveel details geven uit jezelf. ![]() Je motor is gewoon goed verder, het verhaal zou idd alleen maar afbreuk doen en argwaan opwekken. ![]() De Bimota had ik wel in de rubriek schademotoren gezet, maar daar kon ik ook niet omheen. ![]() Aardige jongens waren het die hem kwamen kopen, heb ze ook nog maar 300 euro korting gegeven uit mijzelf. Ja we nemen hem! ehh.. is goed, en ik haal er wel 300 euro af voor het werk wat je eraan hebt, nieuwe achterband enz. ![]() (wilde er geen gezeik mee krijgen later) | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 13:19 |
Wat was er precies allemaal met die Bimota dan ? | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 13:21 |
quote: ![]() En nu niet gaan misbruiken he ![]() ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:23 |
quote:Ik kreeg de carbon luchtinlaten naar de tank niet gemonteerd. Het subframe/ophanging van de koplamp was wat krom. Achterwiel kreeg ik niet goed uitgelijnd, ding bleef hobbelen in het bochtenwerk. Daarnaast waren er gewoon wat kleine dingen, dashboard kon wel een andere teller gebruiken, sloot niet echt mooi aan .. Verder vond ik de kuipconstructie niet echt handig en moest er dringend een nieuwe achterband op en eigenlijk ook voor .. 8 jaar oude Michelins Hi-sports. ![]() Edit: ow ja de accu liep leeg in 2 weken. ![]() Maar de prijs was ook maar 3.200 euro, er staat er nu 1 op Marktplaats voor veel meer. En dat is eigenlijk alleen maar een lelijk gespoten circuitmotor. ![]() Ik had de kopers al benadrukt dat de Bimota erg veel aandacht nodig had (letterlijke bewoording) maar ze waren er al verliefd op en ik kon hoog of laag springen, ze moesten hem hebben. ![]() ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 13:26 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:27 |
Kende ik niet .. ![]() Jullie bedoelen dat je er vrouwen dronken mee kan maken? ![]() Deze heeft 70% alcohol. ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 13:34 |
quote:Ik zie er misschien niet zo slim uit en gedraag me simpel maar onder deze rode "vleespet" zitten hier en daar nog wat cellen verstopt ![]() @ Pep, Zit er nou een soort van speen op de dop van die Absinthfles ![]() ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:35 |
quote:Een druppelaar .. anders wordt je helemaal waus als je teveel binnen krijgt. ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 13:37 |
Gewoon chemische rommel dat Absinth ![]() Aardig wat mis dan Pepijn....... maar wat ik zei over die speling op balhoofd van die Bandit van gisteren: quote: | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:39 |
Voor als je 2 winters tijd over hebt. ![]() ![]() quote:Zie die nog maar RDW goedkeurd te krijgen. Als het blok niet meer bij het frame hoort dan keuren ze hem al af. Die schade letten ze trouwens ook op, ze vroegen bij het importeren van die van mij al of er mee geraced was. ![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 13:42 |
![]() 1op5 of zo ![]() het was sinds begin jaren 30 verboden in Nederland het heette toen Laudanum) omdat het verslavend schijnt te werken ![]() en om uit ervaring te kunnen spreken, is best lekker, smaakt naar anijs/dropwater geen bijzondere effecten waargenomen of zo, vanavond krijgen we visite, ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 13:44 |
Of je drinkt gewoon spiritus | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 13:48 |
quote:Klinkt goed, kijken of ik die fles ook met trechter kan krijgen ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 13:49 |
![]() Misschien ben ik er vanavond nog even, maar dan hebben we het nu alvast gehad. ![]() Laters. ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 13:51 |
Jägermeister smeert de keel doorgaans ook goed en komt de hoest ook lekker van los ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 13:51 |
quote:Goed uiteinde Pepsel ! Veel plezier ![]() | |
Makster | vrijdag 31 december 2004 @ 13:52 |
quote:Eensch gelijk. Veel veilige kilomters gewenst en dat we mogen hopen dat er volgend jaar meer discussies gaan plaats vinden ![]() Mensen, doe voorzichtig, hou je haaks en maak er het beste van ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 14:57 |
* vindt een kinky happy new year kaart in haar mailbox ![]() ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 31 december 2004 @ 15:02 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 15:23 |
Tis ook elk jaar weer hetzelfde he...... cliche ![]() Weer een nieuw jaar, big deal ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 15:27 |
![]() | |
Mercy_symbol | vrijdag 31 december 2004 @ 16:16 |
quote:Daar wil ik voor iedereen nog even dit aan toevoegen, ![]() ![]() En dus ook hetzelfde wensen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 16:39 |
Jij ook hoor Mercy ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 17:24 |
![]() Check die remklauwen ook voor ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 17:25 |
Komen van http://www.streetfighters.nl/bandit/bandit.html Check deze ![]() ![]() ![]() ![]() Sommige Bandits worden echt zooooo vertieft ![]() ![]() ![]() | |
hicham | vrijdag 31 december 2004 @ 17:26 |
Ik heb een goed voornemen voor 2005, dit topic volgen ![]() Ben al een hele tijd niet meer op fok geweest, maar volgens mij is dit het enige leuke topic op fok dus dan kom ik wel hierheen ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 17:28 |
Waaaaaaaaaah ![]() ![]() ![]() Verder wel ok eigenlijk, maar die uitlaat verziekt echt het hele geheel ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 17:29 |
![]() Is toch gewoon net alsof van achteren is genomen ![]() ![]() ![]() | |
ondeugend | vrijdag 31 december 2004 @ 17:30 |
Ik ga zo langzamerhand ook maar eens voorbereiden op het feestgedruis door te besluiten of het een lange jurk wordt of een rokje ...... Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling ! ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 17:33 |
Bye | |
Tjabbo | vrijdag 31 december 2004 @ 17:35 |
quote:maakt niet uit wat het wordt, gewoon foto posten! ![]() ![]() en hier iedereen ook een gezond 2005 gewenst alvast ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 17:45 |
quote:Waarom weer Bandit kopen ? Waarom geen ander model/merk ? Ik weet het ik vraag veel ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:14 |
Waarom geen Bandit? Waarom wel een ander/model merk? ![]() Zijn toch gewoon topfietsen man ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:24 |
Mooi toch?![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 18:42 |
Bandit = ![]() Maar ik weet niet ik zou nooit een WEER hetzelfde model willen hebben... Koop gewoon een GSX-R 600 (of 400 als dat bestaat ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 18:49 |
![]() veeeeeeeeeeel mooier ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:49 |
Ik ga geen supersport kopen, niet nu ik 25kw moet en niet als ik vol vermogen mag..... (moet nog een jaar 25kw en de Gixxer kan niet eens 25kw) Ik ben meer een sport/tour man..... ![]() ![]() Plus dit is een nieuwe versie Bandit, rijd toch een pak anders. En tja, liefde zit diep he... ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:55 |
quote:Gaat iedereen me nu weer supersports aan zitten smeren ![]() Ik zie echt het nut niet in van een supersport in het land waar we in leven. Het zijn misschien mooie motoren met een leuk karakter...... maar daar blijft het voor mij bij. Want zeg nu zelf, waar is een supersport voor ![]() -Circuit rijden. Ok, dat kan, maar als je onderuit gaat met je nieuwe ZX6R/Gixxer/R6/ weet ik veel wat heb je zo aan partij schade -(Extreem)sportief rijden.... iets wat in NL niet kan gezien de strenge snelheidscontrole's, blinde automobilisten en de gevaren op de weg zoals bijv olie en diesel.... het gaat vroeg of laat een keer GOED fout met een supersport (als een supersport gebruikt waar ie voor is, anders hoef je er geen 1 te kopen imo ![]() -Posen. Ja, dat kan nog wel in dit land, maar dat is niks voor mij ![]() -Met 1.93 zit je nogal opgevouwen op een SS, dus lange reizen maken zijn niet fijn -Bagage kan ook amper Dus.... tell me waarom ik een SS zou kopen.... ![]() Klaverbladje pakken kan met een Bandit600S en een paar aanpassingen of een Thundercat net zo goed als de doorsnee SS-rijder ![]() Ik was gisteren dus bij Notter, DE GPS-specialist van Nederland en daar stonden 2 demo-modellen, waaronder zo'n nieuwe BMW R1200GS, dat vond ik ook wel een heel vet ding en is ZEER goed mee te vegen.. ennnnnn cardan ![]() Maar goed, mij zul je dus heel waarschijnlijk niet meer op een SS zien ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 18:57 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 18:58 |
Schadeding ![]() Zijn heel vet idd.... dat vind ik ook, maar gewoon niet praktisch voor mij... Alhoewel een ZX6R 99/2001 wel allrounders zijn ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 18:59 |
![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:00 |
Hoef je echt geen SS voor te hebben hoor ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:02 |
ik weet het ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:02 |
Maar ik vind die ZX6's (98 - 2001) nou niet echt supersports..... vallen meer in de categorie Sport, net zoals de Thundercat, want ze zijn best allround... De nieuwe ZX6R's zijn weer wel echte SS's.... vanaf 2003 | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:03 |
quote:Jep..... Word jij mijn sponsor dan, plak ik een sticker erop van One_Punch_Mickey ![]() Ik zou gewoon een R1200GS (of een Fjuur) moeten hebben, een MV Agusta F41000S en een SM ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:04 |
als ik de loterij win zal ik je sponsoren ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:05 |
Zal je dat echt doen? ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:06 |
natuurlijk ![]() ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 19:07 |
Hayabusa is toch ook een soort ss/touring ding? Gewoon dat halen riet, 99% van het verkeer zal je niet kunnen bijhouden ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 19:09 |
Hey OPM ook al ken ik je niet maar zou je voor mij een koekblik willen kopen dan ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:11 |
quote:Sporttour, ja. En als ik geld had ik zou zeker die kopen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:11 |
quote:geen probleem, een auto als deze kun je dan best van me krijgen ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:11 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:12 |
quote:Wel op schaal dan he. | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:12 |
nee hoor, gewoon 1:1 ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:12 |
quote:Pas maar op, zometeen raken er weer mensen gefrustreerd of bezorg je ze een minderwaardigheidscomplex ![]() | |
One_Punch_Mickey | vrijdag 31 december 2004 @ 19:13 |
ben eten, ws tot 2005 ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 19:14 |
Zelfde en eetse ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 19:17 |
quote:NOW WERE TALKING ![]() Gewoon ZX12R ofzo kopen DAT is pas een snelle motor ![]() quote:Beter dan niets ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 20:12 |
quote:Weet niet of je Mach3 gezien heb maar dat zijn een stel gasten die met een Blackbird, Busa en een ZX12R door heel Europa rijden, maar vanuit mid-range en top is de ZX12R net iets sneller idd.... behalve een 99'er Busa, die is op top het snelst, zijn niet begrensd op 300km/h teller..... ZX12R en jongere Busa's wel Trouwens die Blackbird trok de ZX12R en Busa vanuit lage toeren eruit, tot ze bij de mid-range kwamen, toen gingen de 12 en Busa er als een raket vandoor ![]() Zo'n 99-er Busa loopt 340 teller ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 20:16 |
quote:Haal de tellerbegrenzing eraf, heb meerdere filmpjes gezien met Busa op top meestal 340-345 km/u op teller ja (damn wat snel zeg ![]() Toch de 12 ziet er gelikt uit, de Blackbird is ook wel leuk, maar toch geef mij de 12 maar, vraag me af wanneer er een NOG snellere/betere/harder trekkende 12 gaat komen, met 200 pk ofzo ![]() | |
Didiot | vrijdag 31 december 2004 @ 20:17 |
quote:idem | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 20:58 |
En wat zou je er dan mee gaan doen yup? ![]() ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 21:01 |
quote:Rechtuitbranden of mag dat niet ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 21:10 |
Zonder A-rijbewijs mag dat niet nee ![]() Ik weet zeker dat je jezelf binnen 500km kapot zou rijden op een ZX12R of Busa ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 21:19 |
OPM, iets voor jou? http://www.marktplaats.nl(...)Zoek%26av%3D%26pv%3D | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 21:19 |
quote:Ja man! ![]() A-rijbewijs komt wel ooit eerst auto's maar te langzaam vinden... ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 21:20 |
![]() ![]() ![]() Wel mooi ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 21:23 |
Dit 98/99 model is ook wel heel mooi![]() | |
Tommy_Kuklinski | vrijdag 31 december 2004 @ 21:30 |
goed 2005 @ alle motordudes ![]() ![]() ![]() ![]() | |
yup | vrijdag 31 december 2004 @ 21:32 |
Sinds wanneer maakt Toyota motoren ![]() ![]() Jij ook goed 2005 dude ![]() | |
Patrick281 | vrijdag 31 december 2004 @ 22:37 |
quote:Post dan gelijk even je lotnummer voordat de trekking geweest is .. anders kunnen we het niet controleren. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 31 december 2004 @ 23:09 |
Iedereen alvast een fijn en 2005 met VEEL mooi weer en veilige km's enzo ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:01 |
![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:06 |
En de eer gaat naar Pepijn ![]() ![]() Ik op een eervolle 2e plaats ![]() | |
yup | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:15 |
NNANANANAN NIET MOTORFAPPER OP 3de PLAATS ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:17 |
lol | |
Cynix ® | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:18 |
Iedereen een heel gelukkig 2005! ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:19 |
L ![]() En ik heb iets anders ook alweer voor de eerste keer in het jaar gedaan. ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:20 |
L ![]() ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:20 |
quote:Tnx, long time no see hier. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:21 |
Best grappig, hoor nu al 19 jaar lang elk jaar ''gelukkig nieuw jaar'' maar de jaren zijn nog nooit perfect geweest, ben beniewd of een jaar nu echt slechter gaat als je iemand dat niet wenst ![]() * Rietvaerder die niet tegen overhypte dingen kan | |
yup | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:39 |
2004 = rijbewijs gehaald in een keer ![]() 2005 = auto (hoop ik als alles meezit ![]() 2006 = weet nog niet ![]() | |
BoJo | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:40 |
De beste wensen motormensen ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:51 |
quote: | |
yup | zaterdag 1 januari 2005 @ 00:57 |
quote:Zelfs in 2005 zou dat kunnen. Als ik het geld en zin heb om te lessen zou het kunnen misschien... Het geld dat komt wel, maar of ik zin heb om weer te lessen...? | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:01 |
quote:Dan moet je dat eind dit jaar eens testen, je hebt iedereen vorig jaar om 23:09 al een goed 2005 gewenst. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:04 |
Ja... staat anders weer zo lullig he ![]() | |
MutZ | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:04 |
Hier ook een gelukkig nieuwjaar ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:04 |
Weet je dat nu al ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:15 |
quote:Happy newyear ![]() En jij meer tijd voor je andere bezigheden. ![]() Ergens vond ik dat wel iets hebben ..een vrouw met macht. ![]() ![]() ![]() | |
MutZ | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:28 |
quote:Ik mis m'n macht wel ![]() Maar het was gewoon ff niet anders... M'n gezondheid gaat voor en daarmee was het ff niet meer te combineren... | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 01:57 |
Die KTM 450 cc waar ik naar kijk blijkt een echte wedstrijdmachine te zijn. Het vermogen kon dus wel eens wat hoger zijn dan ik gisteren opgaf. ![]() (net even topic'je erover gehad op M-F ![]() Het gewicht van slechts 112 kilo was al zo'n voorteken. ![]() Hoezo handelbaar? ![]() ![]() quote:* ze is verstandig * ![]() ![]() En ik nu ook .. laat ik maar eens gaan maffen .. ![]() ![]() | |
ondeugend | zaterdag 1 januari 2005 @ 08:00 |
HAPPY NEW YEAR !!!!![]() | |
ondeugend | zaterdag 1 januari 2005 @ 08:08 |
Pffffffff..... langslapers ![]() ![]() weltrusten ! | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 10:35 |
quote: | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 11:13 |
![]() ![]() | |
Cynix ® | zaterdag 1 januari 2005 @ 11:18 |
quote:Motorrijden ligt een beetje stil helaas. Nog 3 maandjes en dan gaan we weer vlammen. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 11:27 |
Ik ga zo vlammen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 11:37 |
Kan iemand Luc bereiken voor mij? De POP server van Luc is brak ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 12:25 |
Zal ik eens wat verklappen, misschien hebben jullie er in het voorjaar/zomer wel een Kawa-rijder bij ![]() ![]() (Net te horen gekregen dat mn oma eventueel wat bij een nieuwe motor wilt leggen en t gaat niet over een kinderachtig bedrag ![]() Ik zat te denken aan een 98/99-er 25kw ZX6R of meteen een 2001 ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 12:32 |
![]() ![]() ZX6R 4.950 EUR 13.000 km 25 kw op kentekenbewijs. ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 13:21 |
quote:Er is maar 1 Eembergen in Grûnn ... telefoongids.nl dus. ![]() ![]() even ontbijten .. | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:22 |
Laat ie nou net Eenbergen heten ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:22 |
quote:Zit een deuk in de tank ![]() Helaas ist nog geen voorjaar ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:34 |
quote: ![]() Is die ZX6 niet te klein voor je? Eigenlijk ben je wel een Kawa man, want Ragonite was verliefd op een ZZR-600 volgens de signatuur. ![]() En als je Bandit verkocht wordt kan je over 4-5 maandjes toch mee naar Zolder. ![]() | |
Didiot | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:38 |
quote:De FZ6 Fazer is en blijft toch een verdomd mooie fiets ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:49 |
quote:Yup... maar kwam er later achter dat ie niet 25kw kon ![]() ![]() ZX6R past prima. De 7 pastte immers ook (ben ik niet eerder daarom een Kawa man? ![]() De Bandit is ook klein, maar past wel ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:49 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 14:53 |
OPM....... LEES: Gaat dus over de 98-er Klik! quote: quote: quote: quote: quote: quote: quote:Hoppa.... pcies wat ik zoek dus ![]() ![]() Tof motortje toch? [ Bericht 26% gewijzigd door Rietvaerder op 01-01-2005 15:04:38 ] | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:03 |
quote:Laatst toen Fok! weer eens down was keek ik op M-F in mijn active topics en zag het commentaar van de anderen staan in je Hyperpro topic .. hoe snel ze je herkend hadden als Ragonite. ![]() ![]() Net nieuws gekregen van de KTM kenners/bezitters op M-F. quote:Met 900 km op de teller en uit 2003, SM wielen en een prijs van slechts ¤ 3.500,00 is het dus met recht een koopje. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:05 |
quote:Ja ach, was jong en kinderlijk ![]() ![]() Al met al vond ik het onterecht dat mijn eerste account (Ragonite) gebanned werd ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:33 |
Safe Zoetermeer heeft een ZX6R uit 99 staan in 25kw..... eens een proefritje regelen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:36 |
![]() ![]() Deze lijkt me wel wat voor Plo..... of niet ? ![]() Blijven plaatjes ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 15:41 |
Hmmm..quote: quote: | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 16:39 |
quote:Hoorde ik mijn naam? ![]() Je bedoelt die blauwe? Wat een kutfiets! ![]() ![]() ![]() Happy New Year allemaal btw! ![]() En natuurlijk ook dit jaar heel veel veilige plezierige kilometers! ![]() [ Bericht 8% gewijzigd door ploderus op 01-01-2005 17:00:56 ] | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 16:42 |
quote:Klinkt als best een leuke job toch? En constant tussen de motoren.. Wat wil je nog meer? ![]() En om voldoende kennis over de kleding te krijgen moet je het natuurlijk wel testen onder zware omstandigheden.. Hoor ik daar ZX12R op circuit Assen? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 16:59 |
Jij ook Happy New year Plotjuhhhhhhh ! ![]() ![]() Lijkt me idd een leuke job. En helemaal op die manier van jou ![]() ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:02 |
quote:kan ik alleen maar beamen ![]() ![]() ![]() quote:ook dit heb ik toen gezegd, het lijkt wel of je gewoon wat minder opgevouwen zit dan op een ZXR-400 en idd minder druk is op je polsen. al met al dus wat mindere sportieve zit, komt ook wel door de afmetingen vd 400 tov de 6, denk ik. quote:zeker ![]() ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:04 |
quote:te veel paarse tinten ![]() ![]() simpelweg perfekt ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:04 |
quote: ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:05 |
quote:Je hebt de verkeerde afbeelding geplaatst.. Je moest die blauwe hebben ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:06 |
Had je al gelezen OPM dat Safe Zoetermeer een 25kw heeft staan ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:06 |
quote:GROEN! Die gaan harder, duh ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:06 |
quote:op zich geen verkeerde job toch? en eenmaal binnen in het wereldje zal er wel iets vrijkomen wat je echt wilt en dan sta jij vooraan voor die functie. | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:07 |
quote:Straks word het nog de Groene Harde Kern ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:08 |
quote:Zeker ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:08 |
quote:blauw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() blauw staat hem zeker niet verkeerd maar die groene/paarse kleuren combi is het gewoon ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:09 |
quote:Rood gaat noch hardurdur.. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:09 |
Het is heel simpel hoor, een Kawa moet gewoon groen zijn. Dat staat als een huis... | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:09 |
quote:zei je Safe Apeldoorn ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:09 |
quote:Kijk moar noar de miene ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:10 |
quote:Die hebben geen 25kw ![]() Maarum.... een niet-geknepen is wel leuker natuurlijk, maar dan ben ik weer afhankelijk van jou ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:10 |
quote:Wat is een heus? ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:10 |
quote:ziet er wel naar uit ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:11 |
quote: ![]() ![]() Maar ja, als je wil poser moet je toch echt een rode nemen ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:12 |
quote: quote:Joh moe je nie snel editten ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:12 |
quote:ik ga geen proefrit maken op een gecastreerde ZX6R ![]() ![]() ![]() quote:drom ![]() quote:tja...en de ervaring vertelt je genoeg ![]() ![]() ![]() nee, komt goed ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:13 |
Dit is die 25kw van Safe Zoetermeer OPM.....![]() Uit 99 en 38000km.... maar goed, boeit niet voor proefrit natuurlijk ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:14 |
quote:GSX-R750 2004 met Akrapovic full system? ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:15 |
quote:Uiteraard ga je niet op een 25kw ZX6R rijden als je vol mag ![]() Idd wachten op iets mooier weer..... weer is net iets te onbetrouwbaar nu om te hopen om een goede dag tussen de slechte dagen ![]() Nog meer wensen euh... F4 1000S'je ofzo? ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:15 |
quote:Waarom ook niet he, doe die er dan ook maar gelijk bij O en als we dan toch bezig zijn, de Z1000 lijkt me ook wel wat. | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:16 |
quote:Wow man, die is eg snel man! Hij heb zelfs rode letters op zijne uitlaat! | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:16 |
quote:die zullen we wel niet meekrijgen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:17 |
quote:lelijke poep ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:17 |
quote:Als ik het goed heb is een limited edition. MV Blade RX6R 25kW geloof ik ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:18 |
quote:Vast wel, met een eigen risico van 10.000 euro? ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:18 |
quote:Maar rood is snel! En daar gaat het om ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:19 |
quote:Gruwelijijijk!!! Nieuwe model zeker? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:20 |
quote:oja, ik moet nog kijken of ik de HK ga sponsoren deze zomer ![]() | |
Youssef | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:21 |
Ben dan wel gestopt met Fok!, maar niet volledig met MC ![]() Waarom zou dit mooie motortje een nieuwe motor hebben? Moet dat verdacht zijn, of kan het een goede reden hebben ![]() ![]() Even het topic dan meteen opsieren ![]() ![]() Hier dus. | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:21 |
quote:Geen idee hoorde het van mn mattie ! | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:22 |
quote: ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:23 |
quote:Tja, ZXR400. Aparte dingetjes, hij kan een ander blok hebben omdat de andere kromme cilinders had en olie lekte ![]() ![]() ![]() Serieus: Als een motor rond de 80.000km zit kan het zijn dat er revisies moeten gebeuren, vaak is een ruilblok dan goedkoper. Maar wel oppassen, bij de 80.000km kunnen er dingen vervangen moeten worden die vrij prijzig zijn, denk bijv. een remschijven en (balhoofd) lagers.... | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:23 |
quote:*kuch* schadefiets *kuch* ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:23 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:24 |
quote:On-originele kleur + er ontbreken stickers, kuch ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:26 |
quote:Anders heeft die knakker verdacht veel kosten gemaakt om een ander kleurtje te nemen.. Wie wil er ook een blauwe kawa? ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:27 |
Idd.... vind het ook een lelijk ding ![]() Wat moet ie kosten ShoufShouf ? | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:27 |
quote:tja, daar zit een risico aan en je moet voor jezelf nagaan of je dat risico wilt lopen. vorig jaar (2004 dus) heb ik veel gezocht naar een ZXR-400 en deze komt me zo bekend voor...volgens mij staat ie al een tijdje te koop (toen al) en omdat ie en is gespoten en een ander blok erin en zolang te koop staat heb ik hem voorbij laten gaan... | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:28 |
quote:Dat is dezelfde vraag als, " mag ik zonder rijbewijs een proefrit maken?" Nee dus.... je hebt simpelweg geen rijbewijs voor een motor met meer vermogen dan 25kw. De pliesie is het belangrijkste nog niet, maar je bent onverzekerd mocht je schade maken...... een dealer zou jou dus echt geen ongeknepen motor meegeven ![]() | |
Youssef | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:28 |
Oh, onder hier dus moest deze link. Staan. Mjah, waarom zitten er zoveel risico's verbonden aan het kopen van een motor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
ploderus | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:29 |
Dit is de advertentie waar hij uit komt.. | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:32 |
quote:Omdat er in NL geen APK-keuring geldt voor motoren...... Ja, je hebt echt geen idee hoeveel schroot er tussen staat...... complete schadefietsen worden gewoon weer opgeknapt en door verkocht... Daarom krijg ik soms commentaar van mensen hier dat ik altijd zo argwanend ben bij een 2e hands motor, maar dat moet je echt zijn. ff iemand meenemen die er verstand van heeft, iedereen kan nu wel zeggen niet aan beginnen, maarals je een "strakke" motor koopt weet je ook niet of ie schade heeft gehad. Neemt niet weg dat het bij deze gewoon onverduidelijk is dat ie schade heeft gehad ![]() Als je de RSV van een maat van mij in de showroom ziet staan ziet het er ook niet uit alsof hij na 400 kilometer van zijn sokken gereden is. En als ik op de diverse fora lees hoeveel mensen op hun gezicht gaan, en van bijvoorbeeld Rob uit `t Zand of Boonstra hoor hoeveel schade motoren ze aangeboden krijgen, rijden er veel meer schade motoren in de rondte dan je denkt. | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:39 |
zou ik zoiets meer vertrouwen, ok ook wel overgespoten:![]() ![]() TK] Zeer mooie VFR400R (25KW of vol vermogen) 2.250,- | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:46 |
soms snap ik porno echt niet ![]() ![]() ![]() of een FZR400 ![]() | |
Youssef | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:47 |
quote: ![]() ![]() ![]() Jouw motor toevallig? ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:48 |
jammer van die kontjes...![]() voor de rest wel een ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:49 |
quote:ben geen Honda kenner dus had ik het ook niet gezien... quote: ![]() | |
Youssef | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:49 |
quote:Hehe, met zo een motor hoef je geen oortjes meer op je helm te plakken ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:53 |
quote:heb je mijn post gezien van het logo op de tank ![]() quote: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Youssef | zaterdag 1 januari 2005 @ 17:56 |
quote:Pffff, - welke nonmotor liefhebber of vrouw ziet daar nu wat van? ![]() - alsof het voor mij een reden is de motor niet te kopen ![]() - misschien kan ik er nu 1000 euro vanaf lullen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:01 |
tja, wat betreft ben ik dan missch een mierenneuker maar op zo'n detail kan ik afknappen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:18 |
Ik heb iets voor mijn vriendjuhs ![]() ![]() Lees en huiver... Pagina 1 Pagina 2 Pagina 3 Pagina 4 Pagina 5 Pagina 6 Pagina 7 | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:29 |
![]() ![]() ![]() Ik zit even op bezoek bij mijn ouders, we gaan zo fonduen. ![]() Riet over vacatures gesproken, bij Alternate staat het weer vol op de site zag ik eerder vanmiddag. ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:31 |
Ow ga ik daar eens kijken Eet smakelijk Peppie ![]() | |
Patrick281 | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:33 |
quote:Nog 1 dingetje.... ![]() ![]() De uitlaat is wel weer mooi. ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:42 |
Had je mijn kado'tje nog gezien Pepijn, speciaal voor jou, die scans ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:45 |
Hahahaha OPM, die VFR is van Peter van de Holec Club! Foto is ook gemaakt in Holec bocht ![]() ![]() Owja.. staat er ook ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:46 |
Check die ouwe taarten kijken ![]() ![]() | |
Youp | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:55 |
halleuh allemaal, morgen ga ik naar gelderland voor een trialmotor + motoraanhanger ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:55 |
Wie heeft jou hier uitgenodigd ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 18:59 |
quote:yups ![]() | |
Youp | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:00 |
quote:jij ![]() ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:02 |
quote:Nee maar het ging mij ook om die gezichten van die snorauto josti's ![]() | |
One_Punch_Mickey | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:03 |
quote:ja ok ![]() ![]() | |
BazzoS | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:04 |
quote:*KLIK* ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:05 |
quote:Waar om? Plat gaan of oude taarten aantrekken? | |
Rietvaerder | zaterdag 1 januari 2005 @ 19:06 |
quote:Vraag er wel een dotje nokkenaskettingspanners bij ![]() |