ik hoefde alleen maar ff copy & paste te doenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ik had de topic ook al klaarstaan, deze keer ben jij eerder.
Het kan beter.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
dit is echt de beste terugvindpost ooit!
Goed dat je het zegt, ik zal het topic voor Top 2000 a Gogo, editie 2004. even omhoog schoppen.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
De top 2000 a gogo is vanaf vandaag vanaf 20.00 uur.
laat ik daar eens wat van opzoeken, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 29 december 2004 15:30 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, daar zat ik ook net aan te denken. Ik ken het in ieder geval ook in een andere versie, maar ik kan er niet opkomen... Misschien Fairport Convention of Pentangle of zo, hoewel dat dan ook niet 'keihard' zal zijn. Het zal wel zo'n traditional zijn waar 1001 versies van bestaan.
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jane, kun je die cute kikkertjes weer terug doen? Ik kan me niet concentreren op de Top2000!!
Jazeker, volgens mij was het een uuropener..quote:Op woensdag 29 december 2004 16:01 schreef Jane het volgende:
Heb je We All Stand Together gisteren nog gehoord trouwens?Helaas zat ik zelf op dat moment op mijn werk.
Stop making Sense (waar Slippery People ook op staat) is een heel goed albumquote:Op woensdag 29 december 2004 16:22 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik vergeet steeds dat de Talking Heads echt super goed zijn, toch maar eens een cd-tje halen!
Dit is wel een leuk uurtje, zometeen ook nog Nina Simone, Donna Summer en Roxy Musicquote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef Jane het volgende:
Lief ouderwets liedje van Françoise Hardy.
Mooi contrast ook met het nummer dat hierna komt.
Ze zeiden 'de oerversie'. Ik dacht zal wel meevallen maar het was zelfs een understatement :pquote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:Draaien ze wel een behoorlijk beroerde versie van Ain't got no / I got Life
Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ah, de stream loopt weer achter, merk ik. Deze is wel weer leuk.
Was idd Comic Relief, die hebben elk jaar een single rondom Red Nose Day, waarin een nummer onderhander wordt genomen door komieken/stand-ups etc.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:14 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
jeugdsentiment
Hoeveel liefdadigheidsplaten zouden er in de lijst staan? Dit was er namelijk ook eentje, voor Comic Relief als ik het goed heb.
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef Lkw het volgende:
Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?
Okee dan, wacht ik gewoon lijdzaam op betere tijden (en doe intussen mijn krakende transistortje aanquote:Op woensdag 29 december 2004 17:20 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.
quote:Op woensdag 29 december 2004 17:32 schreef Jane het volgende:
Ik zie ook dat het enige nummer waar ik altijd vast op stem elk jaar - Complainte pour Ste. Catherine van Anna & Kate McGarrigle - vanavond na 23.00 uur wordt gedraaid. Moet ik het toch nog zo lang volhouden...
En Piet Veerman!quote:Op woensdag 29 december 2004 18:00 schreef Ambrosius het volgende:
Zometeen een topuurtje met The Beatles / Stones / Police en Bee Gees.
Ja, ik had hem ook al voor me in de lijst zien opdoemen.quote:
'Dems fightin' words..quote:Op woensdag 29 december 2004 18:14 schreef Sidekick het volgende:
Elk Stones-nummer laat duidelijk zien dat de Stones een betere band is dan de Beatles.
For No One, bedoel je?quote:Op woensdag 29 december 2004 18:26 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Absoluut een van de mooiere...maar waar is de mooiste?!?!?1
Die was ook leuk om weer eens te horen.quote:
Het is op zich best wel een goed nummer.quote:
Sympathiek vrouwtjequote:
Man!quote:Op woensdag 29 december 2004 18:43 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is op zich best wel een goed nummer.
http://www.muzieklijstjes.nl/Top2000van2003nr1.htmquote:Op woensdag 29 december 2004 18:45 schreef Jane het volgende:
Weet iemand trouwens of de lijst van vorig jaar nog ergens online staat? Ik dacht dat ik hem had, maar ik kan hem niet meer vinden. Al die andere heb ik nog wel.
Ik snapte nooit waarom die vader zo gefascineerd naar het pellen van een eitje zat te kijken...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
leuke clip in het zwembad
ga je gangquote:Op woensdag 29 december 2004 19:33 schreef Jane het volgende:
Make me smile
Bij dit nummer krijg ik op één of andere manier altijd de onweerstaanbare neiging om mee te zingen.
Heb ik ook gedaan. Niet gehoord?quote:
Nouzeg, hoe durft dat mens!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe kan dat mens nou dat nummer van T-spoon ZO verkrachten!!!
Ik ben er speciaal voor onder de douche gaan staan, Liejannuh.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Jane!!!!!!!!!!!!
Piet zingt!!!!
Speciaal voor jou!
Lief he?!
Volgens mij waren ze juist kok en agent voordat ze met 2 Unlimited begonnen. Geen idee wat ze nu doen, maar misschien hebben ze hun oude beroep weer opgepakt...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:10 schreef BramK het volgende:
in donna's top 2004 nu op nr 645 2unlimited met no limit. ze zeggen ook dat ray kok gewordenzou zijn nu en anita politieagente kan iemand dit bevestigen ?we zouden graag id boeien geslaan worden door anita zeggen ze er nog bij héhé
idd blijft een kippevel nummerquote:Op woensdag 29 december 2004 20:13 schreef mitt het volgende:
en dan You'll never walk alone er achteraan
Erg goed nummer, en ook Annie's Song die nu wordt gedraaid (quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
John Denver - Calypso.
Heerlijk fout nummer
Calypso kwam een paar uur geleden langs, dit is het liedje voor Annie.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
John Denver - Calypso.
Heerlijk fout nummer
Hij is dan ook in A'dam geborenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef dwerg het volgende:
De tofste Belg aller Belgen.
Dat is wel jammer eigenlijk. Ze maken twee programma's over hetzelfde, maar ze worden tegelijk uitgezonden. Gelukkig bestaat er nog steeds een videorecorder en een overzicht van de komende nummers, zodat ik het tv-programma kan afstemmen op de (volgens mij) mindere nummersquote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
Sorry zit m'n aandacht te verdelen tussen Ned-3 en radio-2.
Joost Zweegers (Novastar) is geboren in Sittard, en ook net zo Belgisch als Koning Boudewijn.quote:
Adriano Celentano. Die in nonsens Engels een eigen taaltje verzon.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Over een paar nummers komt het nummer "Prisencolinensinainciusol", hoe spreek je dat in hemelsnaam uit.
Even getest en ik heb geen problemen hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens geprobeerd om op de top2000-site bij lijst per uur de eerste (bovenste) uren van de dag aan te klikken? Niet te doen, zeg!!
Hoezo? Wat is het probleem dan? Lukt hier best.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens geprobeerd om op de top2000-site bij lijst per uur de eerste (bovenste) uren van de dag aan te klikken? Niet te doen, zeg!!
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:27 schreef ikkemikke het volgende:
En straks twee keer Boudewijn de Groot. Altijd leuk om te horen![]()
Dacht het wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?
Nee Lennart Nijgh Janequote:Op woensdag 29 december 2004 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?
Is de muziek niet van Boudewijn dan?quote:
De presentator had het aan het begin van het uur wel over "twee, eigenlijk drie keer Boudewijn de Groot". Welk nummer moet dat dan zijnquote:
De oorspronkelijke zanger was Boudewijn maar Rob de Nijs maaktye er een hit van.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Is de muziek niet van Boudewijn dan?
Nou ja, ik zal er wel naast zitten...
Zondag is leuk, omdat ik daar gewoon warme gevoelens van krijg. Jan Klaassen de trompetter was ook altijd wel een favoriet van me. En verder vind ik De Pieper wel grappig, omdat het eigenlijk een beetje een vunzig nummer is. Je krijgt er een beetje viezig gevoel bij.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vond Bo, Zondag en zeker Zonder jou ook altijd best te pruimen, eigenlijk..
Komt door dat lekker lang vrijenquote:Op woensdag 29 december 2004 21:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Zondag is leuk, omdat ik daar gewoon warme gevoelens van krijg.
Ik was 7, zij was 88....quote:Oh, en Het werd zomer is natuurlijk ook een echt klassiekertje!
Iddquote:Op woensdag 29 december 2004 21:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Komt door dat lekker lang vrijen
Klopt, morgenochtend tegen half 12 pas weer.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:07 schreef Jane het volgende:
En daarna een hele tijd geen Beatles, zag ik al.
Ja, deze is nog wel te gedogen.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:11 schreef tong80 het volgende:
Mooi nummer van BZN.
eigenlijk vind ik dit de enige die wel aardig is van de damesquote:Op woensdag 29 december 2004 22:19 schreef mitt het volgende:
The Corrs, die hebben ook mooiere liedjes.
Goeie wansmaak is niet slecht.quote:
mwa, als je BZN kan verdragen kan dat er ook nog wel bijquote:Op woensdag 29 december 2004 22:15 schreef Liejannuh het volgende:
Ah, dat Shania Twain nummer is toch niet om aan te horen???
Een medestander!!!!quote:
helemaal met je eens.quote:Op woensdag 29 december 2004 22:31 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Een medestander!!!!
Ik vind BZN met Mon Amour minder erg dan dit gedrocht.
Dit is geen baggerquote:Op woensdag 29 december 2004 22:39 schreef tong80 het volgende:
Peter Gabriel.
Biko één van de mooiste nummers ooit.
Maar dit is pretentieuse bagger met eenj kutclip vanj 5 miljoen.
Dit is andersquote:Op woensdag 29 december 2004 22:42 schreef tong80 het volgende:
Vergelijk dit eens met de bagger van Peter Gabriel.
Dit is heerlijk.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |