Ik snapte nooit waarom die vader zo gefascineerd naar het pellen van een eitje zat te kijken...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
leuke clip in het zwembad
ga je gangquote:Op woensdag 29 december 2004 19:33 schreef Jane het volgende:
Make me smile
Bij dit nummer krijg ik op één of andere manier altijd de onweerstaanbare neiging om mee te zingen.
Heb ik ook gedaan. Niet gehoord?quote:
Nouzeg, hoe durft dat mens!quote:Op woensdag 29 december 2004 19:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hoe kan dat mens nou dat nummer van T-spoon ZO verkrachten!!!
Ik ben er speciaal voor onder de douche gaan staan, Liejannuh.quote:Op woensdag 29 december 2004 19:47 schreef Liejannuh het volgende:
Jane!!!!!!!!!!!!
Piet zingt!!!!
Speciaal voor jou!
Lief he?!
Volgens mij waren ze juist kok en agent voordat ze met 2 Unlimited begonnen. Geen idee wat ze nu doen, maar misschien hebben ze hun oude beroep weer opgepakt...quote:Op woensdag 29 december 2004 20:10 schreef BramK het volgende:
in donna's top 2004 nu op nr 645 2unlimited met no limit. ze zeggen ook dat ray kok gewordenzou zijn nu en anita politieagente kan iemand dit bevestigen ?we zouden graag id boeien geslaan worden door anita zeggen ze er nog bij héhé
idd blijft een kippevel nummerquote:Op woensdag 29 december 2004 20:13 schreef mitt het volgende:
en dan You'll never walk alone er achteraan
Erg goed nummer, en ook Annie's Song die nu wordt gedraaid (quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
John Denver - Calypso.
Heerlijk fout nummer
Calypso kwam een paar uur geleden langs, dit is het liedje voor Annie.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:47 schreef tong80 het volgende:
John Denver - Calypso.
Heerlijk fout nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |