ik hoefde alleen maar ff copy & paste te doenquote:Op woensdag 29 december 2004 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
Ik had de topic ook al klaarstaan, deze keer ben jij eerder.
Het kan beter.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
dit is echt de beste terugvindpost ooit!
Goed dat je het zegt, ik zal het topic voor Top 2000 a Gogo, editie 2004. even omhoog schoppen.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:55 schreef Liejannuh het volgende:
De top 2000 a gogo is vanaf vandaag vanaf 20.00 uur.
laat ik daar eens wat van opzoeken, bedankt voor de tipquote:Op woensdag 29 december 2004 15:30 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, daar zat ik ook net aan te denken. Ik ken het in ieder geval ook in een andere versie, maar ik kan er niet opkomen... Misschien Fairport Convention of Pentangle of zo, hoewel dat dan ook niet 'keihard' zal zijn. Het zal wel zo'n traditional zijn waar 1001 versies van bestaan.
quote:Op woensdag 29 december 2004 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jane, kun je die cute kikkertjes weer terug doen? Ik kan me niet concentreren op de Top2000!!
Jazeker, volgens mij was het een uuropener..quote:Op woensdag 29 december 2004 16:01 schreef Jane het volgende:
Heb je We All Stand Together gisteren nog gehoord trouwens?Helaas zat ik zelf op dat moment op mijn werk.
Stop making Sense (waar Slippery People ook op staat) is een heel goed albumquote:Op woensdag 29 december 2004 16:22 schreef J.A.N.A. het volgende:
Ik vergeet steeds dat de Talking Heads echt super goed zijn, toch maar eens een cd-tje halen!
Dit is wel een leuk uurtje, zometeen ook nog Nina Simone, Donna Summer en Roxy Musicquote:Op woensdag 29 december 2004 16:27 schreef Jane het volgende:
Lief ouderwets liedje van Françoise Hardy.
Mooi contrast ook met het nummer dat hierna komt.
Ze zeiden 'de oerversie'. Ik dacht zal wel meevallen maar het was zelfs een understatement :pquote:Op woensdag 29 december 2004 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:Draaien ze wel een behoorlijk beroerde versie van Ain't got no / I got Life
Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?quote:Op woensdag 29 december 2004 16:51 schreef Zanderrr het volgende:
Ah, de stream loopt weer achter, merk ik. Deze is wel weer leuk.
Was idd Comic Relief, die hebben elk jaar een single rondom Red Nose Day, waarin een nummer onderhander wordt genomen door komieken/stand-ups etc.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:14 schreef Jane het volgende:
[afbeelding]
jeugdsentiment
Hoeveel liefdadigheidsplaten zouden er in de lijst staan? Dit was er namelijk ook eentje, voor Comic Relief als ik het goed heb.
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.quote:Op woensdag 29 december 2004 17:13 schreef Lkw het volgende:
Bij mij hapert en stottert de stream om de paar seconden, heb jij daar geen last van?
Okee dan, wacht ik gewoon lijdzaam op betere tijden (en doe intussen mijn krakende transistortje aanquote:Op woensdag 29 december 2004 17:20 schreef Zanderrr het volgende:
[..]
Dat had ik twee dagen geleden ook, ja. Vandaag zelf gelukkig geen last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |