Hij is dan ook in A'dam geborenquote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef dwerg het volgende:
De tofste Belg aller Belgen.
Dat is wel jammer eigenlijk. Ze maken twee programma's over hetzelfde, maar ze worden tegelijk uitgezonden. Gelukkig bestaat er nog steeds een videorecorder en een overzicht van de komende nummers, zodat ik het tv-programma kan afstemmen op de (volgens mij) mindere nummersquote:Op woensdag 29 december 2004 20:50 schreef tong80 het volgende:
Sorry zit m'n aandacht te verdelen tussen Ned-3 en radio-2.
Joost Zweegers (Novastar) is geboren in Sittard, en ook net zo Belgisch als Koning Boudewijn.quote:
Adriano Celentano. Die in nonsens Engels een eigen taaltje verzon.quote:Op woensdag 29 december 2004 20:56 schreef Ambrosius het volgende:
Over een paar nummers komt het nummer "Prisencolinensinainciusol", hoe spreek je dat in hemelsnaam uit.
Even getest en ik heb geen problemen hoorquote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens geprobeerd om op de top2000-site bij lijst per uur de eerste (bovenste) uren van de dag aan te klikken? Niet te doen, zeg!!
Hoezo? Wat is het probleem dan? Lukt hier best.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heeft iemand trouwens wel eens geprobeerd om op de top2000-site bij lijst per uur de eerste (bovenste) uren van de dag aan te klikken? Niet te doen, zeg!!
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?quote:Op woensdag 29 december 2004 21:27 schreef ikkemikke het volgende:
En straks twee keer Boudewijn de Groot. Altijd leuk om te horen![]()
Dacht het wel.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?
Nee Lennart Nijgh Janequote:Op woensdag 29 december 2004 21:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk 3x achter elkaar, he? Hij heeft Malle Babbe toch ook geschreven, of niet?
Is de muziek niet van Boudewijn dan?quote:
De presentator had het aan het begin van het uur wel over "twee, eigenlijk drie keer Boudewijn de Groot". Welk nummer moet dat dan zijnquote:
De oorspronkelijke zanger was Boudewijn maar Rob de Nijs maaktye er een hit van.quote:Op woensdag 29 december 2004 21:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Is de muziek niet van Boudewijn dan?
Nou ja, ik zal er wel naast zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |